... en mazuru maakt geweldige gifjes.quote:Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
Ik zet weer even de streams aan. En waar gaat het gesprek over tussen de ratten?
HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB HUUB
Brian is God, Brian is Goed, Brian heeft zelfcontrole, Brian is grappig, Brian heeft veel geleerd, Brian doet nooit wat verkeerd, Brian weeet hoe die met vrouwen om moet gaan, Brian scheldt nooit iemand uit
Potdome, wat denken ze wel niet achter. You've just got to love Brian.quote:Op maandag 28 april 2008 22:54 schreef demins het volgende:
Kreeg Brian maar wat meer ruimte van achter om zijn goede karakter te etaleren!
Maar daar is het allemaal Huub, wat de klok slaat!
Mij ook hoor, maar dan meer een lachen óm hemquote:Op maandag 28 april 2008 22:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat verlossen van pijn is wellicht wat overdreven maar Brian kan mij prima laten lachen
Trusten Ruudemans, droom maar lekker.quote:Op maandag 28 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even slapen en ga morgen weer zeven Poolse vrouwen helpen centjes te verdienen (en mezelf ook natuurlijk![]()
)
quote:Op maandag 28 april 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Amanda houdt van mannen met zelfspot en humor.
Amanda, meid, je zit gespijkerd met Brian.
Hoe zit het met die bruiden ? Maar OK trusten Ruudquote:Op maandag 28 april 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even slapen en ga morgen weer zeven Poolse vrouwen helpen centjes te verdienen (en mezelf ook natuurlijk![]()
)
quote:Op maandag 28 april 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Ja ze heeft de ware gevonden hoor, helemaal haar type, hoe praat ze zichzelf tegen .quote:Op maandag 28 april 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
Heiligquote:Op maandag 28 april 2008 23:10 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |