Donequote:Op maandag 28 april 2008 18:33 schreef Sackboy het volgende:
De countdown teller is verdwenen.
He? dus:quote:Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef Static-NL het volgende:
[..]
wat lijkt je sterk? dat de HDD (extra voor jouw) extra gebruikt word voor het swappen of dat swappen zorgt voor betere performence?
enige bron die ik je kan geven is dat dit al diverse keren voorbij gekomen is op fora waar mensen die hem reeds hebben dit gemeld hebben. Tevens (als je de game zelf hebt) valt dit te zien doordat de HDD actief is tijden het spelen (lampje) .
een 100% legitieme bron kan ik niet vinden met behulp van google aangezien elke search me brengt naar hoe je een HDD moet verwisselen.
@Cid
klopt maar ik wilde niet te veel termen rond gooien
@PS2k
Grootste onzin die er is. Bij de launch was dit de regel dat een HDD nooit een eis zou worden bij een xbox360 game. maar deze eis liet MS al snel vallen. Google maar eens rond er zijn al diverse games welke een HDD nodig hebben. MS heeft zelfs een symbol gemaakt om te laten zien dat een HDD nodig is voor die games.
Hoe denken jullie anders dat de downloadable content gaat werken als de HDD niet gebruikt mag worden?
Tevens is er een verschil tussen de HDD gebruiken en bestanden op de HDD instaleren.
ja. 360 versiequote:Op maandag 28 april 2008 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog meer mensen die naar The Game Syndicate gaan vanavond voor een exemplaar van GTA IV?
geef hem maar aan mij danquote:Op maandag 28 april 2008 18:38 schreef Timmai het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik in vredesnaam normaal door de bochten kan? Met de rem of met de handrem? want het wil allebei niet en ik wordt er schijtziek van. Gehypte kutgame. GTA 3, VC en SA waren veel leuker vind ik zelf.
Zonder rem neem ik aan. Je remt toch in het echt ook VOOR de bocht?!quote:Op maandag 28 april 2008 18:38 schreef Timmai het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik in vredesnaam normaal door de bochten kan? Met de rem of met de handrem? want het wil allebei niet en ik wordt er schijtziek van. Gehypte kutgame. GTA 3, VC en SA waren veel leuker vind ik zelf.
dat jij games speelt johquote:Op maandag 28 april 2008 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb geen pre-order, hoop op het beste.
yup.quote:Op maandag 28 april 2008 18:35 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
He? dus:
Als je GTA speel op een xbox360 zonder HDD, dan loopt hij slechter? dus met HDD beter?
(nice)
Je bent de eerste.quote:Op maandag 28 april 2008 18:38 schreef Timmai het volgende:
hoe laat sta jij er?quote:Op maandag 28 april 2008 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb geen pre-order, hoop op het beste.
Kleine kinderen kunnen ook nog niet rijden. Niks om je druk over te maken.quote:Op maandag 28 april 2008 18:38 schreef Timmai het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2008 18:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kleine kinderen kunnen ook nog niet rijden. Niks om je druk over te maken.
ga je gang.quote:Op maandag 28 april 2008 18:43 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Mag ik vragen wanneer jij hem hebt gereserveerd?
Stage in de meivakantiequote:Op maandag 28 april 2008 18:44 schreef Xbox_360 het volgende:
Morgen nog ff een dagje stage en dan maar hopen dat ie op de mat ligt als ik thuiskomDaarna 5 dagen vrij
helemaal niets in amsterdamquote:Op maandag 28 april 2008 18:41 schreef Antonieau het volgende:
Weet iemand misschien waar ze hem vannacht om 12 uur releasen in Amsterdam?
Don't worry, staat morgen wel verzonden, dan hem je hem dezelfde dag nog.quote:Op maandag 28 april 2008 18:47 schreef Xbox_360 het volgende:
Dat ik nog geen bericht heb van Bol.com dat ie verzonden is vind ik wel weer minder
quote:Op maandag 28 april 2008 18:35 schreef xminator het volgende:
king het was maar een geintje. Dont worry.
quote:Op maandag 28 april 2008 18:43 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Mag ik vragen wanneer jij hem hebt gereserveerd?
Kwart voor 12 denk ik.quote:
Ben al constant in dit topic hoor, maargoed.quote:
Dat is vreemd omdat?quote:
Hey, schijnt dat MM R'dam centrum een uurtje eerder open gaat (dus om 8:30). Weet jij daar meer van?quote:
En dan heb ik ACI tentamen.quote:
Zeker weten!quote:
Photoshop!quote:Op maandag 28 april 2008 18:54 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat ik m vanmiddag bij een maatje hebt gespeuld moest ik ook maar actie ondernemen.
2 winkels geweest en bij de 2de was t dus raak. wat een moddervette game.
En nu ga ik friends kijken.
ehmm... ik denk dat de mensen met GTA IV niet zullen slapen vanavond...quote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef Static-NL het volgende:
Zijn er al mensen die de PS3 versie hebben?
mits ja dan heb ik een paar vragen voor een enquete.
zijn jullie lichte slapers of niet?
Bij voorbaat dank
Die krijg je ook pas rond half 8 sóchtends zo een melding. En dan heb je hem wel dezelfde dag thuis...quote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef rudedeltadude het volgende:
ik vrees dat een aantal mensen die bij FRS en Bol hebben gepre-ordered morgen met lege handen zullen staan, omdat ik meerdere geluiden hoor van mensen die nog geen bevestiging van de verzending hebben ontvangen...
Ja natuurlijk knurft. Schoolvakanties gaan niet op tijdens stage. Ik had ook twee dagen verlof op kunnen nemen en dan zou ik een hele week vrij hebben.. nou woeptiefuckingdoe!quote:
idd, voor zie morgen echt een shitload aanquote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef rudedeltadude het volgende:
ik vrees dat een aantal mensen die bij FRS en Bol hebben gepre-ordered morgen met lege handen zullen staan, omdat ik meerdere geluiden hoor van mensen die nog geen bevestiging van de verzending hebben ontvangen...
misschien zijn ze rond die tijd zo moe dat ze denken dat het bij de game hoort.quote:Op maandag 28 april 2008 18:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ehmm... ik denk dat de mensen met GTA IV niet zullen slapen vanavond...
je zult hem dus al spelend bij iemand uit de PS3 moeten frustelen...
in t vorige topic moest er bewijs geplaatst worden. nu doe ik dat. en dan is t fotosjop.quote:
whehe...quote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
idd, voor zie morgen echt een shitload aan![]()
![]()
reacties hier
ik ook welquote:Op maandag 28 april 2008 19:00 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
whehe...
* rudedeltadude grinnikt sadistisch
Maak een foto van je tv met GTA 4 in gamequote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
in t vorige topic moest er bewijs geplaatst worden. nu doe ik dat. en dan is t fotosjop.
vertel wat ik dan scannen moet.
En mn tel heeft geen camera (SE M600i)
Behalve die hem deze week of vorige week hebben besteld. Staat bij GTA IV productvermelding...die krijgen hem pas volg. week.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef DaFrenk het volgende:
Heb bij Bol.com wel vaker wat ge-pre-ordered en die verzendbevestiging kwam soms pas na middernacht of zelfs in de ochtend. Dus afhankelijk van hun voorraad zullen de meeste hem morgen wel ontvangen me dunkt.
Dit topic op de achtergrond. Een briefje met je username onder het plastic van het doosje geklemd, kaft nog wel zichtbaar. .. De gif moet animated zijn en er moet een lolcat linksboven dansen. Op de voorgrond moet een grapefruit staan. In de grapefruit moet een smiley uitgesneden zijn. Verder moet de verlichting gedaan zijn met een 1200 watt lamp met een rode filter. Uit de rechterhoek.quote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
in t vorige topic moest er bewijs geplaatst worden. nu doe ik dat. en dan is t fotosjop.
vertel wat ik dan scannen moet.
En mn tel heeft geen camera (SE M600i)
telefoon. geen camera. alleen scanner.quote:Op maandag 28 april 2008 19:02 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Maak een foto van je tv met GTA 4 in game
je vergeet te zeggen dat het perse een analoge foto moet zijnquote:Op maandag 28 april 2008 19:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dit topic op de achtergrond. Een briefje met je username onder het plastic van het doosje geklemd, kaft nog wel zichtbaar. .. De gif moet animated zijn en er moet een lolcat linksboven dansen. Op de voorgrond moet een grapefruit staan. In de grapefruit moet een smiley uitgesneden zijn. Verder moet de verlichting gedaan zijn met een 1200 watt lamp met een rode filter. Uit de rechterhoek.
lekker boeie, morgen hebben we hem toch allemaalquote:Op maandag 28 april 2008 19:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
telefoon. geen camera. alleen scanner.
Ik kreeg mijn verzendbevestiging in het verleden meestal wel 's avonds. Had alleen wel eens dat de bestalstatus om de minuut veranderde, maar ik heb het product tot nu toe altijd de dag van release binnen gehad *klopt af*. Heb em bovendien 1 maart al gereserveerd.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef DaFrenk het volgende:
Heb bij Bol.com wel vaker wat ge-pre-ordered en die verzendbevestiging kwam soms pas na middernacht of zelfs in de ochtend. Dus afhankelijk van hun voorraad zullen de meeste hem morgen wel ontvangen me dunkt.
Ik ook maar dan bij MM Rotterdam Centrum. Ik hoop dat er een noob probeert voor te dringen die kan zijn tanden gaan zoeken.quote:
Lees mijn berichtje in het vorige topic. Vannacht gaan ze het verwerken, als je dan geen mail krijgt zal je 'm ook niet krijgen morgen.quote:Op maandag 28 april 2008 18:47 schreef Xbox_360 het volgende:
Dat ik nog geen bericht heb van Bol.com dat ie verzonden is vind ik wel weer minder
Je stage loopt in opdracht van school. In de overeenkomsten staat ook dat je recht op vrije dagen hebt indien ieder normaal gesproken ook vrij is. De keuze ligt dus volledig bij de deelnemer.quote:
dat is 2....quote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef Apfel. het volgende:
Wordt net gebeld door mijn pre-order winkel. Ze krijgen niet g enoeg binnenVrijdag krijg ik 'm pas... wat een grap..
Huh? Nee, hij moet het hier live komen voordoen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen dat het perse een analoge foto moet zijn
quote:Op maandag 28 april 2008 19:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dit topic op de achtergrond. Een briefje met je username onder het plastic van het doosje geklemd, kaft nog wel zichtbaar. .. De gif moet animated zijn en er moet een lolcat linksboven dansen. Op de voorgrond moet een grapefruit staan. In de grapefruit moet een smiley uitgesneden zijn. Verder moet de verlichting gedaan zijn met een 1200 watt lamp met een rode filter. Uit de rechterhoek.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je stage loopt in opdracht van school. In de overeenkomsten staat ook dat je recht op vrije dagen hebt indien ieder normaal gesproken ook vrij is. De keuze ligt dus volledig bij de deelnemer.
Ik zou me in ieder geval geen oor aan laten naaien. Het enige wat die stumpers doen is profiteren
quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meer kon ik er niet van maken.
OH MIJN GOD IK BEN NU WEL HEEEL TELEURGESTELDquote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niko Bellic is op zoek naar die ene persoon die speciaal is.quote:Op maandag 28 april 2008 19:13 schreef ryangozer het volgende:
[..]
OH MIJN GOD IK BEN NU WEL HEEEL TELEURGESTELD
omdat het kaftje naar nederlands is vertaald, wtf? das altijd zo slecht, vertel me please dat het boekje engels is???
Ik was er vandaag ook even. Wat een kindertjes liepen daar rond joh..quote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef bincky het volgende:
Was net bij de MediaMarkt Leeuwarden, die pakken het groots aan grote ingepakte bakken met zwart plastic. op de deuren grote posters met Nachtopening van 12 to 2. voor iedereen dus je hoeft niet te hebben
gereserveerd zoals bij gamemania.
jup, bij media marktquote:Op maandag 28 april 2008 19:11 schreef El-Salvador het volgende:
Iemand morgen ook de game bij Amsterdam Arena halen?
Hm, misschien ga ik daar wel heen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef bincky het volgende:
Was net bij de MediaMarkt Leeuwarden, die pakken het groots aan grote ingepakte bakken met zwart plastic. op de deuren grote posters met Nachtopening van 12 to 2. voor iedereen dus je hoeft niet te hebben
gereserveerd zoals bij gamemania.
Ik geloofde je de eerste keer al, maar bedankt voor de moeite.quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben volgens mij ook genoeg, ook voor de grote kinderenquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was er vandaag ook even. Wat een kindertjes liepen daar rond joh..
He? dus:quote:Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef Static-NL het volgende:
[..]
wat lijkt je sterk? dat de HDD (extra voor jouw) extra gebruikt word voor het swappen of dat swappen zorgt voor betere performence?
enige bron die ik je kan geven is dat dit al diverse keren voorbij gekomen is op fora waar mensen die hem reeds hebben dit gemeld hebben. Tevens (als je de game zelf hebt) valt dit te zien doordat de HDD actief is tijden het spelen (lampje) .
een 100% legitieme bron kan ik niet vinden met behulp van google aangezien elke search me brengt naar hoe je een HDD moet verwisselen.
@Cid
klopt maar ik wilde niet te veel termen rond gooien
@PS2k
Grootste onzin die er is. Bij de launch was dit de regel dat een HDD nooit een eis zou worden bij een xbox360 game. maar deze eis liet MS al snel vallen. Google maar eens rond er zijn al diverse games welke een HDD nodig hebben. MS heeft zelfs een symbol gemaakt om te laten zien dat een HDD nodig is voor die games.
Hoe denken jullie anders dat de downloadable content gaat werken als de HDD niet gebruikt mag worden?
Tevens is er een verschil tussen de HDD gebruiken en bestanden op de HDD instaleren.
oke dat word importeren, kut rockstarquote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Niko Bellic is op zoek naar die ene persoon die speciaal is.
Ja dr. games maar alleen als je reservation hebtquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Weet iemand al iets over een midnifgt launch in de buurt van Utrecht MM of dr. games???
Idd, die mogelijkheid heb ik helemaal over het hoofd gezien. Hoeveel verkooppunten heb je daar dan?quote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
jup, bij media markt![]()
En anders in bijlmer winkelcentrum
Oke bedankt voor de info, heb daar geen reserveringquote:Op maandag 28 april 2008 19:21 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Ja dr. games maar alleen als je reservation hebt
Oe, ik ben echt desperate, ik ging kijken hoe laat de laatste trein vanuit Leeuwarden terug ging naar zwolle....quote:Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hm, misschien ga ik daar wel heen.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:24 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de info, heb daar geen reservering
Inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Door al dit gezeur pre order ik nooit. Komt alleen maar ellende van.
Nedgame misschien?quote:Op maandag 28 april 2008 18:41 schreef Antonieau het volgende:
Weet iemand misschien waar ze hem vannacht om 12 uur releasen in Groningen?
gamesyndicatequote:Op maandag 28 april 2008 19:27 schreef Henk-B het volgende:
Weet iemand welke winkel er in ROTTERDAM om 12 uur open is???
MEDIA MARKT????
Ja. Dit topicquote:Op maandag 28 april 2008 19:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is er misschien ook een GTA IV-chat ofzo?
Daar zitten we nu toch in?quote:Op maandag 28 april 2008 19:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is er misschien ook een GTA IV-chat ofzo?
Ik zal 't je nog sterker vertellen, Niko spreekt in onze versie volledig Nederlandsquote:Op maandag 28 april 2008 19:13 schreef ryangozer het volgende:
[..]
OH MIJN GOD IK BEN NU WEL HEEEL TELEURGESTELD
omdat het kaftje naar nederlands is vertaald, wtf? das altijd zo slecht, vertel me please dat het boekje engels is???
quote:Op de dag dat GTA 4 uitkomt en wel op 29 april a.s zal
TGS R'dam en Den Haag helemaal in het teken staan van
dit heilige moment! Op 28 april zal er een GTA4 avond zijn.
Wees de eerste die GTA 4 speelt deze
avond en de eerste die de game
kan kopen om 24:00 uur voor de laagste prijs!!
58.50!! euro.
TGS zal TGS niet zijn als de best verklede Gangster
het GTA4 spel niet mee naar huis neemt! De prijs bestaat
uit de Game, de officiele poster en de Strategy Guide.
De avond zal plaatsvinden van 18:00 - 01:00 uur of
van 24:00 - 05:00 uur. Meer informatie over de tijd
volgt zsm.
Inschrijven voor deze avond kan via
events@gamesyndicate.nl
Zet als onderwerp GTA4 fightnight en R'dam of Den Haag
Zet in de mail je naam, adres, leeftijd, emailadres.
Je schrijft je alleen in voor jezelf, 1 mail per persoon.
Je krijgt een uitnodiging als je uitgeloot bent.
ik haal hem gewoon op daar en als ze hem niet hebben wil ik mijn geld terugquote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef rudedeltadude het volgende:
Thnx!!!quote:
Je bent in de war met Eigen Huis en Tuin.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zal 't je nog sterker vertellen, Niko spreekt in onze versie volledig Nederlands
Ik kan t nóg sterker vertellen, Zeljko Petrovic heeft hem ingesprokenquote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zal 't je nog sterker vertellen, Niko spreekt in onze versie volledig Nederlands
Nee.... nee!!! Nee!!! NEE!!!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik wil morgen proberen om ook GTA IV te scoren, maar ik heb nog geen console.
Dus mijn vraag welke console is over het algemeen het beste??
Qua spellen en dergelijke...
alvast bedankt voor jullie hulp
Kluuuuub.quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan t nóg sterker vertellen, Zeljko Petrovic heeft hem ingesproken
quote:Op maandag 28 april 2008 19:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Nee.... nee!!! Nee!!! NEE!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
DAT WIL IK NIET!!!!
ZEG ME DAT HET ANDERS IS!
dat duurt nog zoooo langquote:
PS3:quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
niet dat het waar is, maarja ookal is het zo, ik haal de ps3 versie en die kan je simpelweg engels laten spreken door de systeemtaal te veranderen, mijn systeemtaal is zoiezo al engels vanwege uncharted.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is duidelijk de xbox 360.quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
min downloadable content voor gta 4quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Gelijk een multimedia-systeem in huis
- Goede controller voor GTA
- Geen laadtijden
- Gratis online
- PS3 is dé console van de toekomst
- Geen RROD
Ik denk dat dat met meerdere games wel anders is op de PS3 met je geen laadtijdenquote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Geen laadtijden
- Gratis online
- Geen RROD
its huge! volgens mij zit je aan stadoppervlak wel ongeveer hetzelfde als sa, dus alleen steden heb ik het nu over he.quote:
zeg `t niet te hardquote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgens een interview met Houser laatst was 't de grootste stad (dus niet totaaloppervlak) die ze tot nu toe gedaan hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 19:39 schreef ryangozer het volgende:
[..]
its huge! volgens mij zit je aan stadoppervlak wel ongeveer hetzelfde als sa, dus alleen steden heb ik het nu over he.
Ja, zo'n subjectief lijstje kan ik ook wel makenquote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Geen laadtijden
- Gratis online
- Geen RROD
quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Geen laadtijden
- Gratis online
- Geen RROD
Is unchartered ook nederlands gesproken?quote:Op maandag 28 april 2008 19:37 schreef ryangozer het volgende:
[..]
niet dat het waar is, maarja ookal is het zo, ik haal de ps3 versie en die kan je simpelweg engels laten spreken door de systeemtaal te veranderen, mijn systeemtaal is zoiezo al engels vanwege uncharted.
Wat een geweldige marketing van zowel sony als microsoft!! "Let the costomer sell it for you!!!"en jawel zie hier het bewijs!!quote:Op maandag 28 april 2008 19:41 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Xbox 360:
- Betere (exclusieve) games
- Meer games
- Downloadable content
- Betere online mogelijkheden
- Geen RROD (alleen oudere types, die niet meer te koop zijn)
- Goedkoop
- Beste controller voor GTA
ja, ze hebben het wel goed gedaan trouwens.quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Is uncharted ook nederlands gesproken?Niet gemerkt, had em op engels gezet na de eerste cutscene ratchet and clank, jezus wat een stemmen ..
Tuurlijk is dat een grapje.quote:Op maandag 28 april 2008 19:44 schreef TiMPiN het volgende:
K hoop dat dat Nederlands een grapje is? Sinds ik fifa n andere games int NL heb neem ik dit gwn serieus
http://www.g4tv.com/thefe(...)pecial_Tomorrow.htmlquote:Op maandag 28 april 2008 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:
er zou vandaag toch een 1 uurs special over gta4 ergens op een site komen?
welke site? en hoe laat?
Daar koop je geen gameconsole voorquote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
quote:- Goede controller voor GTA
Echt niet?quote:- Geen laadtijden
Das wel beterquote:- Gratis online
Rightquote:- PS3 is dé console van de toekomst
Het RROD probleem is toch al verholpen?quote:- Geen RROD
quote:Op maandag 28 april 2008 19:43 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Wat een geweldige marketing van zowel sony als microsoft!! "Let the costomer sell it for you!!!"en jawel zie hier het bewijs!!geweldig
hoe laat is dat voor ons?quote:Op maandag 28 april 2008 19:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.g4tv.com/thefe(...)pecial_Tomorrow.html
Stad verkennen met verschillende auto's en voetgangers meppenquote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat gaan we als 1e doen in gta 4 morgen ?
- Missies doen
- De hele stad doorrijden
- De hele stad doorlopen
- Met het openbaar vervoer gaan
- Zoveel mogelijk politie achter je aan krijgen
- Naar het vliegveld gaan
- Een stadion of iets dergelijks zoeken
quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef m0j0NL het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/140827.html
Ik heb me voorgenomen om de eerste 3 uur geen vervoermiddel aan te raken, kijken of 't lukt.quote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat gaan we als 1e doen in gta 4 morgen ?
Hoe overtuigendquote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef m0j0NL het volgende:
Geen nachtopening daar dus? Ik meende dat ik er in een voorgaan dtopic wat over voorbij hoorde komen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Nuna het volgende:
Bij de Videoland is hij 50 euro..
quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef m0j0NL het volgende:
en het moment dat ik de eerste opening missie heb gedaan carjack in de eerste bak die in m`n buurt staat..quote:Op maandag 28 april 2008 19:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om de eerste 3 uur geen vervoermiddel aan te raken, kijken of 't lukt.
maar die van de hamburgers niet he, die zijn liefquote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb me ook voorgenomen de eerste vetklep die een hotdog koopt neer te hoeken.
lolquote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb me ook voorgenomen de eerste vetklep die een hotdog koopt neer te hoeken.
hehequote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Je weet op welke console de serie zijn debuut maakte mag ik hopen?quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]Ligt er ook maar net aan wat je gewend bent
Ik betwijfel het, maar je kunt het proberen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:03 schreef Gewas het volgende:
Vraagje... ik heb hem niet besteld maar denken jullie dat het spel nog te krijgen is morgen als ik in de ochtend naar een spelwinkel ga?
je moet juist niet naar een gameshop gaan, maar naar andere winkels die op vanalles gericht zijn, zoals de bijenkorf, die hebben hem gegarandeerd want wie gaat er nou pre-orderen bij de bijenkorfquote:Op maandag 28 april 2008 20:03 schreef Gewas het volgende:
Vraagje... ik heb hem niet besteld maar denken jullie dat het spel nog te krijgen is morgen als ik in de ochtend naar een spelwinkel ga?
Ja, dat weet ik. Maar nu moet je me toch uitleggen wat dat er mee te maken heeft dat de PS-controller zogenaamd fijner zou zijn voor GTA.quote:Op maandag 28 april 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je weet op welke console de serie zijn debuut maakte mag ik hopen?
Ik lees net dit van de Xboxhome eigenaar:quote:Op maandag 28 april 2008 19:58 schreef Macdaddy het volgende:
Ik heb mijn bevestigingsmailtje dat mijn exemplaar verzonden is nog niet ontvangen van xboxhome, terwijl ik hem wel op tijd besteld heb (19 april). Misschien toch maar naar de winkel morgen? Zijn er nog meer mensen die via xboxhome hebben besteld?
Dus het zal wel snor zitten.quote:alles is verstuurd, zolang er maar geen extra artikellen bij zaten is hij op de post gegaan, was een enorme chaos omdat we nog een gedeelte van onze levering moesten ontvangen vandaag, en die was door DHL niet afgeleverd en stond nog vrolijk in een depot ergens... we zijn 3 uur bezig geweest met bellen naar DHL en ze verrot te schelden om uiteindelijk het adres van het depot te achterhalen. Zelf maar die zooi opgehaald bij die gasten en met 5 man tot 7 uur bezig geweest alles te versturen...
nou niet helemaal, als jou exemplaar pas om 7 uur is verstuurd komt hij niet morgen aan, maar woensdag...quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik lees net dit van de Xboxhome eigenaar:
[..]
Dus het zal wel snor zitten.
Hoe kom je daarbij? Ze gooien die dingen niet in zo'n oranje brievenbus hoorquote:Op maandag 28 april 2008 20:10 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nou niet helemaal, als jou exemplaar pas om 7 uur is verstuurd komt hij niet morgen aan, maar woensdag...
Ik verwachtte pas geleden ook een pakje toen er werd gestaakt. Toen is dat pakje toch gewoon aangekomen. Bleek dat niet alle postbodes meededen met de staking. Dus misschien komt het pakje gewoon aan.quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef Motorhoofd het volgende:
Op bol.com staat nu dat gta 4 verzonden is! Ik heb hem 16 april besteld. Alleen is het nou zeker dat de postbodes staken. Mijn postode is 3355 **. Weet iemand hier iets meer over? bvd
Help het me hopenquote:Op maandag 28 april 2008 20:13 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik verwachtte pas geleden ook een pakje toen er werd gestaakt. Toen is dat pakje toch gewoon aangekomen. Bleek dat niet alle postbodes meededen met de staking. Dus misschien komt het pakje gewoon aan.
ja, ook geen mail gehadquote:Op maandag 28 april 2008 19:58 schreef Macdaddy het volgende:
Ik heb mijn bevestigingsmailtje dat mijn exemplaar verzonden is nog niet ontvangen van xboxhome, terwijl ik hem wel op tijd besteld heb (19 april). Misschien toch maar naar de winkel morgen? Zijn er nog meer mensen die via xboxhome hebben besteld?
Tuurlijk, de lokale Media Markt bulkt van die dingen. Sinds Zelda OoT niet meer meegemaakt dat een gehypte game niet gewoon in de winkel te halen was op de dag van release.quote:Op maandag 28 april 2008 20:03 schreef Gewas het volgende:
Inderdaad, althans; weet niet meer of de PC versie van San Andreas toen ook zo populair was, maar die heb ik ook gewoon kunnen bemachtigen door op de dag van de release bij de MM binnen te lopen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Tuurlijk, de lokale Media Markt bulkt van die dingen. Sinds Zelda OoT niet meer meegemaakt dat een gehypte game niet gewoon in de winkel te halen was op de dag van release.
Ain't gonna happen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:25 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Weet iemand of het leger in de game zit?
5 sterren geen tank te zien nog...
* wil in een tank in GTA 4 hd zitten*
ik zou echt helemaal gallisch worden als ik de hele dag zou moeten wachten op de TNT..quote:Op maandag 28 april 2008 20:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Bij mij staat er op Bol.com nu ook dat ie verzonden isHier staakt de TNT (godzijdank) niet en voorheen heeft Bol hun 'voor 9 uur besteld, volgende dag binnen' en 'gereserveerd: op de dag van release in huis' wel waargemaakt.
Er zijn geen tanks.quote:Op maandag 28 april 2008 20:25 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Weet iemand of het leger in de game zit?
5 sterren geen tank te zien nog...
* wil in een tank in GTA 4 hd zitten*
Wil je spoilers gebruiken vieze slet!quote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
damn geen tanks, wel een leger helicoper!
zou echt vet zijn om online een tank battle te houden in een urban setting
Oja als je rijd en je doet de camera 1st person * dus in de auto *
hoor je het navigatie systeem
Ik verwacht dat er genoeg op voorraad is, ik ben zelf morgenochtend 10 uur ook bij de MM Arenaquote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef El-Salvador het volgende:
Wat is jullie verwachting voor het kopen van GTA zonder pre-order...kansloze zaak? Ben 'm van plan bij MM Amsterdam Arena te halen.
Nee joh, Media markt heeft iets van 500 exemplaren liggen, do'nt worryquote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef El-Salvador het volgende:
Wat is jullie verwachting voor het kopen van GTA zonder pre-order...kansloze zaak? Ben 'm van plan bij MM Amsterdam Arena te halen.
Je moet zorgen dat je met de opening voor de deur staat dan heb je kans zat.quote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef El-Salvador het volgende:
weet je wel hoeveel pappies in de bijlmer die game willen,quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Nee joh, Media markt heeft iets van 500 exemplaren liggen, do'nt worry
Hij wordt idd als pakket verzonden, komt dus apart.quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef bar_rel het volgende:
Woo hij is ook verzonden van bol.com
Jammer voor de mensen rond Rotterdam';
Indien u in de regio Rotterdam woont, kan het zijn dat uw bestelling 1 à 2 dagen later wordt bezorgd in verband met stakingen van TNT.
Waarom krijg ik er wel zo een barcode bij..wordt ie niet door de brievenbus gedaan? Wordt toch gewoon door brievenbus gedaan? Lekker, moet je nog de hele dag wachten ook
Hmm, kan pas om 12 uur MM binnenlopen. Laten we het hopen!quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef DooD het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je met de opening voor de deur staat dan heb je kans zat.
En daarom heb ik morgen geen vrij genomen. Gewoon ff stage lopen want de tijd vliegt dan toch voorbij. Zie het vanzelf wel als ik thuiskom.quote:Op maandag 28 april 2008 20:26 schreef m0j0NL het volgende:
[..]
ik zou echt helemaal gallisch worden als ik de hele dag zou moeten wachten op de TNT..
haal `m liever zelf dan dat ik op een koerier/pakketdienst/post moet wachten.
Morgen om 9:55 sta ik bij Nedgame Amersfoort
Ik heb ook al zo'n barcode. Dat wil ik helemaal nietquote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef bar_rel het volgende:
Waarom krijg ik er wel zo een barcode bij..wordt ie niet door de brievenbus gedaan? Wordt toch gewoon door brievenbus gedaan? Lekker, moet je nog de hele dag wachten ook
Per MM neem ik aan? Zwolle gaat ie om 09:30 open, dan ben ik er ook.quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Nee joh, Media markt heeft iets van 500 exemplaren liggen, do'nt worry
quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef bar_rel het volgende:
Jammer voor de mensen rond Rotterdam';
Indien u in de regio Rotterdam woont, kan het zijn dat uw bestelling 1 à 2 dagen later wordt bezorgd in verband met stakingen van TNT.
ik ook, was ik al achterquote:Op maandag 28 april 2008 20:44 schreef Dickies het volgende:
[..]Dan sta ik sowieso bij de MM morgen.
Veel details zijn nog niet bekend, maar het zou heel wat uren extra speelplezier opleveren. Overigens sloot Rockstar downloadable content voor de PS3 ook niet uit, alleen dan mogelijk wel later vanwege de deal met Microsoft.quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Denk dat ik toch maar de ps3 ga nemen, net even een paar plaatjes van Gran Turismo gezien![]()
En met die blue ray spelert ben ik ook klaar voor de volgende generatie dvd's.
Maar die content die je kunt downloaden voor de xbox wat houdt dat in?
Of is daar nog niets over bekend?
ze sorteren ook niet bij verwerkingquote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit met post hoor, maar als je spel niet bezorgd word door de staking, kan je hem dan niet gewoon bij het postkantoor ophalen?
Dan ga ik wel hem bij Saturn of MM in Rotterdam halen. Komen daar veel exemplaren? Was bij een gewone winkel geweest, daar hadden er maar een stuk of 5quote:Op maandag 28 april 2008 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze sorteren ook niet bij verwerking
Geen flauw idee. Ik ben sowieso met opening bij MM in Rotterdam, dan heb ik wel een grote kans dat ik er één hebt. Gewoon 9.30 voor de deur liggen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:58 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Dan ga ik wel hem bij Saturn of MM in Rotterdam halen. Komen daar veel exemplaren? Was bij een gewone winkel geweest, daar hadden er maar een stuk of 5
jaquote:Op maandag 28 april 2008 20:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is xboxhome.nl een beetje betrouwbaar?
Een tvp op pagina 5.quote:Op maandag 28 april 2008 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
Deze topics gaan echt hard :p TVP
Oké. Zie daar nu ook die set staan. Alleen minder dat het "ergens in de eerste 2 weken" van mei geleverd wordt. Kan dus 1 mei zijn maar ook 14 mei.quote:
Kunnen we er een ini-mini fok meeting van maken.quote:Op maandag 28 april 2008 21:03 schreef Ipho het volgende:
Ik sta morgen ook half 10 in zwolle!Is die in zwolle ook 44?
Je moet 'm gewoon in een speelgoedwinkel (Bart Smit, Intertoys, etc.) halen. Iedereen stort zich natuurlijk naar electronicawinkels en gameshops en binnen de kortste keren is het natuurlijk uitverkocht. Daarom denk ik dat je bij een speelgoedwinkel meer kans maakt. Of niet?quote:Op maandag 28 april 2008 21:04 schreef DooD het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik ben sowieso met opening bij MM in Rotterdam, dan heb ik wel een grote kans dat ik er één hebt. Gewoon 9.30 voor de deur liggen.
Ja, maar bij intertoys en bart smit zijn veel mensen die een reservering hebben staan en dan krijg je hem zonder reservering misschien niet mee.quote:Op maandag 28 april 2008 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet 'm gewoon in een speelgoedwinkel (Bart Smit, Intertoys, etc.) halen. Iedereen stort zich natuurlijk naar electronicawinkels en gameshops en binnen de kortste keren is het natuurlijk uitverkocht. Daarom denk ik dat je bij een speelgoedwinkel meer kans maakt. Of niet?
Als ie in de schappen ligt neem ik 'm gewoon mee hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 21:17 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ja, maar bij intertoys en bart smit zijn veel mensen die een reservering hebben staan en dan krijg je hem zonder reservering misschien niet mee.
Precies, de gekte op fora verschilt met die van de echte wereldquote:Op maandag 28 april 2008 21:18 schreef Blinker het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik verwacht niet super veel animo 10:00. Niet iedereen is zo gek
Ik denk dat de meeste mensen pas in de loop van de middag halen.
Net bij Media Markt Utrecht geweest en die had er maar 150 binnen gekregen voor de 360 en die dacht er rond 10 uur al doorheen te zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 21:17 schreef Dickies het volgende:
Ach als ie bij MM op dan loop ik gewoon de andere winkels af. Kleine kans dat ze allemaal gelijk weg zijn als ik daar 's morgens al ben.
Wees blijquote:Op maandag 28 april 2008 21:22 schreef Frasier het volgende:
Net nog naar Utrecht geweest, kon 'm net nog even reserveren bij DrGames voor vannacht dus straks om 12 uur ophalen
Dat zou min of meer betekenen dat om half 10 er al een hele rij zou moeten staan. Op de 1 of andere manier lijkt me dat erg onwaarschijnlijkquote:Op maandag 28 april 2008 21:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Net bij Media Markt Utrecht geweest en die had er maar 150 binnen gekregen voor de 360 en die dacht er rond 10 uur al doorheen te zijn.
Ja dat had ik ook al gehoord, nog andere winkels in Utrecht bezocht?quote:Op maandag 28 april 2008 21:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Net bij Media Markt Utrecht geweest en die had er maar 150 binnen gekregen voor de 360 en die dacht er rond 10 uur al doorheen te zijn.
Ik ben dit topic aan het doorlezenquote:Op maandag 28 april 2008 21:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Een tvp op pagina 5.Wacht dan tien minuutjes op het nieuwe topic.
quote:Op maandag 28 april 2008 21:29 schreef Badabingea het volgende:
Iemand nog goeie sites met mooie filmpjes? Nieuwe ook?
Goed ideequote:Op maandag 28 april 2008 21:33 schreef Glennz het volgende:
morgen nog even een tree energydrink halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2008 21:29 schreef Badabingea het volgende:
Iemand nog goeie sites met mooie filmpjes? Nieuwe ook?
Toch helemaal geen zin om te wachten voor de postbodequote:Op maandag 28 april 2008 20:39 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik heb ook al zo'n barcode. Dat wil ik helemaal nietZe hebben em maar gewoon door de bus te gooien!
5 topics geleden al.quote:Op maandag 28 april 2008 21:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Is deze al langsgekomen? (HD review)
http://www.gametrailers.com/player/33327.html
Voorheen hebben ze games ook gewoon door de bus gedaan, dus ik ga er vanuit dat dat nu ook gebeurt. Als ik em op zou moeten halen bij het postkantoor heb ik echt een probleemquote:Op maandag 28 april 2008 21:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Toch helemaal geen zin om te wachten voor de postbode
En dan ga je op tnt post tracing website en dan zie je niks staan over je pakketje
Die code werkt bij mij ook nietquote:Op maandag 28 april 2008 21:50 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Voorheen hebben ze games ook gewoon door de bus gedaan, dus ik ga er vanuit dat dat nu ook gebeurt. Als ik em op zou moeten halen bij het postkantoor heb ik echt een probleem
Die code werkt bij mij overigens ook niet![]()
Ik heb dat nog ff gevraagd bij de MM Arena en die gast wist niks van ps3+gta4 actiesquote:Op maandag 28 april 2008 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
En die PS3-acties met GTA 4 zoals bij Toys 'R Us, die komen neem ik aan ook bij de Media Markt enzo?
Bij mij nog niet.quote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Xbox_360 het volgende:
Nu doet dat Track en Trace het wel. Hij ligt nu schijnbaar in Venlo bij pakkettendistributie (meest dichtsbijzijnde ten opzichte van m'n woonplaats waarschijnlijk). Zal vanuit daar wel een busje in gaan
Hier komen bestellingen van Bol.com altijd met de pakketpost.quote:Op maandag 28 april 2008 22:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bij mij nog niet.
Maar goed ik denk dus dat we bij de brievenbus moeten blijven morgen
Waarschijnlijk omdat er nog maar weinig mensen de PS3 versie kunnen spelen? Je hoort nu veel van de XBox versie omdat die al een paar dagen "uit" is.quote:Op maandag 28 april 2008 22:17 schreef robbolo het volgende:
Heeft iemand al iets gezien van de ps3 multiplayer? ik heb er nog nergens iets over gelezen namelijk.... en dat stemt mij niet echt hoopvol
Vanavond een reservering bij DrGames gedaan, kan 'm straks om 0.00 uur ophalen.quote:Op maandag 28 april 2008 21:30 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gehoord, nog andere winkels in Utrecht bezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |