Inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Door al dit gezeur pre order ik nooit. Komt alleen maar ellende van.
Nedgame misschien?quote:Op maandag 28 april 2008 18:41 schreef Antonieau het volgende:
Weet iemand misschien waar ze hem vannacht om 12 uur releasen in Groningen?
gamesyndicatequote:Op maandag 28 april 2008 19:27 schreef Henk-B het volgende:
Weet iemand welke winkel er in ROTTERDAM om 12 uur open is???
MEDIA MARKT????
Ja. Dit topicquote:Op maandag 28 april 2008 19:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is er misschien ook een GTA IV-chat ofzo?
Daar zitten we nu toch in?quote:Op maandag 28 april 2008 19:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is er misschien ook een GTA IV-chat ofzo?
Ik zal 't je nog sterker vertellen, Niko spreekt in onze versie volledig Nederlandsquote:Op maandag 28 april 2008 19:13 schreef ryangozer het volgende:
[..]
OH MIJN GOD IK BEN NU WEL HEEEL TELEURGESTELD
omdat het kaftje naar nederlands is vertaald, wtf? das altijd zo slecht, vertel me please dat het boekje engels is???
quote:Op de dag dat GTA 4 uitkomt en wel op 29 april a.s zal
TGS R'dam en Den Haag helemaal in het teken staan van
dit heilige moment! Op 28 april zal er een GTA4 avond zijn.
Wees de eerste die GTA 4 speelt deze
avond en de eerste die de game
kan kopen om 24:00 uur voor de laagste prijs!!
58.50!! euro.
TGS zal TGS niet zijn als de best verklede Gangster
het GTA4 spel niet mee naar huis neemt! De prijs bestaat
uit de Game, de officiele poster en de Strategy Guide.
De avond zal plaatsvinden van 18:00 - 01:00 uur of
van 24:00 - 05:00 uur. Meer informatie over de tijd
volgt zsm.
Inschrijven voor deze avond kan via
events@gamesyndicate.nl
Zet als onderwerp GTA4 fightnight en R'dam of Den Haag
Zet in de mail je naam, adres, leeftijd, emailadres.
Je schrijft je alleen in voor jezelf, 1 mail per persoon.
Je krijgt een uitnodiging als je uitgeloot bent.
ik haal hem gewoon op daar en als ze hem niet hebben wil ik mijn geld terugquote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef rudedeltadude het volgende:
ik vrees dat een aantal mensen die bij FRS en Bol hebben gepre-ordered morgen met lege handen zullen staan, omdat ik meerdere geluiden hoor van mensen die nog geen bevestiging van de verzending hebben ontvangen...
Thnx!!!quote:
Je bent in de war met Eigen Huis en Tuin.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zal 't je nog sterker vertellen, Niko spreekt in onze versie volledig Nederlands
Ik kan t nóg sterker vertellen, Zeljko Petrovic heeft hem ingesprokenquote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zal 't je nog sterker vertellen, Niko spreekt in onze versie volledig Nederlands
Nee.... nee!!! Nee!!! NEE!!!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik wil morgen proberen om ook GTA IV te scoren, maar ik heb nog geen console.
Dus mijn vraag welke console is over het algemeen het beste??
Qua spellen en dergelijke...
alvast bedankt voor jullie hulp
Kluuuuub.quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan t nóg sterker vertellen, Zeljko Petrovic heeft hem ingesproken
quote:Op maandag 28 april 2008 19:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Nee.... nee!!! Nee!!! NEE!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
DAT WIL IK NIET!!!!
ZEG ME DAT HET ANDERS IS!
dat duurt nog zoooo langquote:
PS3:quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
niet dat het waar is, maarja ookal is het zo, ik haal de ps3 versie en die kan je simpelweg engels laten spreken door de systeemtaal te veranderen, mijn systeemtaal is zoiezo al engels vanwege uncharted.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is duidelijk de xbox 360.quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
min downloadable content voor gta 4quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Gelijk een multimedia-systeem in huis
- Goede controller voor GTA
- Geen laadtijden
- Gratis online
- PS3 is dé console van de toekomst
- Geen RROD
Ik denk dat dat met meerdere games wel anders is op de PS3 met je geen laadtijdenquote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Geen laadtijden
- Gratis online
- Geen RROD
its huge! volgens mij zit je aan stadoppervlak wel ongeveer hetzelfde als sa, dus alleen steden heb ik het nu over he.quote:
zeg `t niet te hardquote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgens een interview met Houser laatst was 't de grootste stad (dus niet totaaloppervlak) die ze tot nu toe gedaan hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 19:39 schreef ryangozer het volgende:
[..]
its huge! volgens mij zit je aan stadoppervlak wel ongeveer hetzelfde als sa, dus alleen steden heb ik het nu over he.
Ja, zo'n subjectief lijstje kan ik ook wel makenquote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Geen laadtijden
- Gratis online
- Geen RROD
quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
- Geen laadtijden
- Gratis online
- Geen RROD
Is unchartered ook nederlands gesproken?quote:Op maandag 28 april 2008 19:37 schreef ryangozer het volgende:
[..]
niet dat het waar is, maarja ookal is het zo, ik haal de ps3 versie en die kan je simpelweg engels laten spreken door de systeemtaal te veranderen, mijn systeemtaal is zoiezo al engels vanwege uncharted.
Wat een geweldige marketing van zowel sony als microsoft!! "Let the costomer sell it for you!!!"en jawel zie hier het bewijs!!quote:Op maandag 28 april 2008 19:41 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Xbox 360:
- Betere (exclusieve) games
- Meer games
- Downloadable content
- Betere online mogelijkheden
- Geen RROD (alleen oudere types, die niet meer te koop zijn)
- Goedkoop
- Beste controller voor GTA
ja, ze hebben het wel goed gedaan trouwens.quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Is uncharted ook nederlands gesproken?Niet gemerkt, had em op engels gezet na de eerste cutscene ratchet and clank, jezus wat een stemmen ..
Tuurlijk is dat een grapje.quote:Op maandag 28 april 2008 19:44 schreef TiMPiN het volgende:
K hoop dat dat Nederlands een grapje is? Sinds ik fifa n andere games int NL heb neem ik dit gwn serieus
http://www.g4tv.com/thefe(...)pecial_Tomorrow.htmlquote:Op maandag 28 april 2008 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:
er zou vandaag toch een 1 uurs special over gta4 ergens op een site komen?
welke site? en hoe laat?
Daar koop je geen gameconsole voorquote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
PS3:
quote:- Goede controller voor GTA
Echt niet?quote:- Geen laadtijden
Das wel beterquote:- Gratis online
Rightquote:- PS3 is dé console van de toekomst
Het RROD probleem is toch al verholpen?quote:- Geen RROD
quote:Op maandag 28 april 2008 19:43 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Wat een geweldige marketing van zowel sony als microsoft!! "Let the costomer sell it for you!!!"en jawel zie hier het bewijs!!geweldig
hoe laat is dat voor ons?quote:Op maandag 28 april 2008 19:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.g4tv.com/thefe(...)pecial_Tomorrow.html
Stad verkennen met verschillende auto's en voetgangers meppenquote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat gaan we als 1e doen in gta 4 morgen ?
- Missies doen
- De hele stad doorrijden
- De hele stad doorlopen
- Met het openbaar vervoer gaan
- Zoveel mogelijk politie achter je aan krijgen
- Naar het vliegveld gaan
- Een stadion of iets dergelijks zoeken
quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef m0j0NL het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/140827.html
Ik heb me voorgenomen om de eerste 3 uur geen vervoermiddel aan te raken, kijken of 't lukt.quote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat gaan we als 1e doen in gta 4 morgen ?
Hoe overtuigendquote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef m0j0NL het volgende:
Geen nachtopening daar dus? Ik meende dat ik er in een voorgaan dtopic wat over voorbij hoorde komen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Nuna het volgende:
Bij de Videoland is hij 50 euro..
quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef m0j0NL het volgende:
en het moment dat ik de eerste opening missie heb gedaan carjack in de eerste bak die in m`n buurt staat..quote:Op maandag 28 april 2008 19:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om de eerste 3 uur geen vervoermiddel aan te raken, kijken of 't lukt.
maar die van de hamburgers niet he, die zijn liefquote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb me ook voorgenomen de eerste vetklep die een hotdog koopt neer te hoeken.
lolquote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb me ook voorgenomen de eerste vetklep die een hotdog koopt neer te hoeken.
hehequote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Je weet op welke console de serie zijn debuut maakte mag ik hopen?quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]Ligt er ook maar net aan wat je gewend bent
Ik betwijfel het, maar je kunt het proberen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:03 schreef Gewas het volgende:
Vraagje... ik heb hem niet besteld maar denken jullie dat het spel nog te krijgen is morgen als ik in de ochtend naar een spelwinkel ga?
je moet juist niet naar een gameshop gaan, maar naar andere winkels die op vanalles gericht zijn, zoals de bijenkorf, die hebben hem gegarandeerd want wie gaat er nou pre-orderen bij de bijenkorfquote:Op maandag 28 april 2008 20:03 schreef Gewas het volgende:
Vraagje... ik heb hem niet besteld maar denken jullie dat het spel nog te krijgen is morgen als ik in de ochtend naar een spelwinkel ga?
Ja, dat weet ik. Maar nu moet je me toch uitleggen wat dat er mee te maken heeft dat de PS-controller zogenaamd fijner zou zijn voor GTA.quote:Op maandag 28 april 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je weet op welke console de serie zijn debuut maakte mag ik hopen?
Ik lees net dit van de Xboxhome eigenaar:quote:Op maandag 28 april 2008 19:58 schreef Macdaddy het volgende:
Ik heb mijn bevestigingsmailtje dat mijn exemplaar verzonden is nog niet ontvangen van xboxhome, terwijl ik hem wel op tijd besteld heb (19 april). Misschien toch maar naar de winkel morgen? Zijn er nog meer mensen die via xboxhome hebben besteld?
Dus het zal wel snor zitten.quote:alles is verstuurd, zolang er maar geen extra artikellen bij zaten is hij op de post gegaan, was een enorme chaos omdat we nog een gedeelte van onze levering moesten ontvangen vandaag, en die was door DHL niet afgeleverd en stond nog vrolijk in een depot ergens... we zijn 3 uur bezig geweest met bellen naar DHL en ze verrot te schelden om uiteindelijk het adres van het depot te achterhalen. Zelf maar die zooi opgehaald bij die gasten en met 5 man tot 7 uur bezig geweest alles te versturen...
nou niet helemaal, als jou exemplaar pas om 7 uur is verstuurd komt hij niet morgen aan, maar woensdag...quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik lees net dit van de Xboxhome eigenaar:
[..]
Dus het zal wel snor zitten.
Hoe kom je daarbij? Ze gooien die dingen niet in zo'n oranje brievenbus hoorquote:Op maandag 28 april 2008 20:10 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nou niet helemaal, als jou exemplaar pas om 7 uur is verstuurd komt hij niet morgen aan, maar woensdag...
Ik verwachtte pas geleden ook een pakje toen er werd gestaakt. Toen is dat pakje toch gewoon aangekomen. Bleek dat niet alle postbodes meededen met de staking. Dus misschien komt het pakje gewoon aan.quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef Motorhoofd het volgende:
Op bol.com staat nu dat gta 4 verzonden is! Ik heb hem 16 april besteld. Alleen is het nou zeker dat de postbodes staken. Mijn postode is 3355 **. Weet iemand hier iets meer over? bvd
Help het me hopenquote:Op maandag 28 april 2008 20:13 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik verwachtte pas geleden ook een pakje toen er werd gestaakt. Toen is dat pakje toch gewoon aangekomen. Bleek dat niet alle postbodes meededen met de staking. Dus misschien komt het pakje gewoon aan.
ja, ook geen mail gehadquote:Op maandag 28 april 2008 19:58 schreef Macdaddy het volgende:
Ik heb mijn bevestigingsmailtje dat mijn exemplaar verzonden is nog niet ontvangen van xboxhome, terwijl ik hem wel op tijd besteld heb (19 april). Misschien toch maar naar de winkel morgen? Zijn er nog meer mensen die via xboxhome hebben besteld?
Tuurlijk, de lokale Media Markt bulkt van die dingen. Sinds Zelda OoT niet meer meegemaakt dat een gehypte game niet gewoon in de winkel te halen was op de dag van release.quote:Op maandag 28 april 2008 20:03 schreef Gewas het volgende:
Inderdaad, althans; weet niet meer of de PC versie van San Andreas toen ook zo populair was, maar die heb ik ook gewoon kunnen bemachtigen door op de dag van de release bij de MM binnen te lopen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Tuurlijk, de lokale Media Markt bulkt van die dingen. Sinds Zelda OoT niet meer meegemaakt dat een gehypte game niet gewoon in de winkel te halen was op de dag van release.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |