Stad verkennen met verschillende auto's en voetgangers meppenquote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat gaan we als 1e doen in gta 4 morgen ?
- Missies doen
- De hele stad doorrijden
- De hele stad doorlopen
- Met het openbaar vervoer gaan
- Zoveel mogelijk politie achter je aan krijgen
- Naar het vliegveld gaan
- Een stadion of iets dergelijks zoeken
quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef m0j0NL het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/140827.html
Ik heb me voorgenomen om de eerste 3 uur geen vervoermiddel aan te raken, kijken of 't lukt.quote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat gaan we als 1e doen in gta 4 morgen ?
Hoe overtuigendquote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef m0j0NL het volgende:
Geen nachtopening daar dus? Ik meende dat ik er in een voorgaan dtopic wat over voorbij hoorde komen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Nuna het volgende:
Bij de Videoland is hij 50 euro..
quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef m0j0NL het volgende:
en het moment dat ik de eerste opening missie heb gedaan carjack in de eerste bak die in m`n buurt staat..quote:Op maandag 28 april 2008 19:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om de eerste 3 uur geen vervoermiddel aan te raken, kijken of 't lukt.
maar die van de hamburgers niet he, die zijn liefquote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb me ook voorgenomen de eerste vetklep die een hotdog koopt neer te hoeken.
lolquote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb me ook voorgenomen de eerste vetklep die een hotdog koopt neer te hoeken.
hehequote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Je weet op welke console de serie zijn debuut maakte mag ik hopen?quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]Ligt er ook maar net aan wat je gewend bent
Ik betwijfel het, maar je kunt het proberen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:03 schreef Gewas het volgende:
Vraagje... ik heb hem niet besteld maar denken jullie dat het spel nog te krijgen is morgen als ik in de ochtend naar een spelwinkel ga?
je moet juist niet naar een gameshop gaan, maar naar andere winkels die op vanalles gericht zijn, zoals de bijenkorf, die hebben hem gegarandeerd want wie gaat er nou pre-orderen bij de bijenkorfquote:Op maandag 28 april 2008 20:03 schreef Gewas het volgende:
Vraagje... ik heb hem niet besteld maar denken jullie dat het spel nog te krijgen is morgen als ik in de ochtend naar een spelwinkel ga?
Ja, dat weet ik. Maar nu moet je me toch uitleggen wat dat er mee te maken heeft dat de PS-controller zogenaamd fijner zou zijn voor GTA.quote:Op maandag 28 april 2008 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je weet op welke console de serie zijn debuut maakte mag ik hopen?
Ik lees net dit van de Xboxhome eigenaar:quote:Op maandag 28 april 2008 19:58 schreef Macdaddy het volgende:
Ik heb mijn bevestigingsmailtje dat mijn exemplaar verzonden is nog niet ontvangen van xboxhome, terwijl ik hem wel op tijd besteld heb (19 april). Misschien toch maar naar de winkel morgen? Zijn er nog meer mensen die via xboxhome hebben besteld?
Dus het zal wel snor zitten.quote:alles is verstuurd, zolang er maar geen extra artikellen bij zaten is hij op de post gegaan, was een enorme chaos omdat we nog een gedeelte van onze levering moesten ontvangen vandaag, en die was door DHL niet afgeleverd en stond nog vrolijk in een depot ergens... we zijn 3 uur bezig geweest met bellen naar DHL en ze verrot te schelden om uiteindelijk het adres van het depot te achterhalen. Zelf maar die zooi opgehaald bij die gasten en met 5 man tot 7 uur bezig geweest alles te versturen...
nou niet helemaal, als jou exemplaar pas om 7 uur is verstuurd komt hij niet morgen aan, maar woensdag...quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik lees net dit van de Xboxhome eigenaar:
[..]
Dus het zal wel snor zitten.
Hoe kom je daarbij? Ze gooien die dingen niet in zo'n oranje brievenbus hoorquote:Op maandag 28 april 2008 20:10 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nou niet helemaal, als jou exemplaar pas om 7 uur is verstuurd komt hij niet morgen aan, maar woensdag...
Ik verwachtte pas geleden ook een pakje toen er werd gestaakt. Toen is dat pakje toch gewoon aangekomen. Bleek dat niet alle postbodes meededen met de staking. Dus misschien komt het pakje gewoon aan.quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef Motorhoofd het volgende:
Op bol.com staat nu dat gta 4 verzonden is! Ik heb hem 16 april besteld. Alleen is het nou zeker dat de postbodes staken. Mijn postode is 3355 **. Weet iemand hier iets meer over? bvd
Help het me hopenquote:Op maandag 28 april 2008 20:13 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik verwachtte pas geleden ook een pakje toen er werd gestaakt. Toen is dat pakje toch gewoon aangekomen. Bleek dat niet alle postbodes meededen met de staking. Dus misschien komt het pakje gewoon aan.
ja, ook geen mail gehadquote:Op maandag 28 april 2008 19:58 schreef Macdaddy het volgende:
Ik heb mijn bevestigingsmailtje dat mijn exemplaar verzonden is nog niet ontvangen van xboxhome, terwijl ik hem wel op tijd besteld heb (19 april). Misschien toch maar naar de winkel morgen? Zijn er nog meer mensen die via xboxhome hebben besteld?
Tuurlijk, de lokale Media Markt bulkt van die dingen. Sinds Zelda OoT niet meer meegemaakt dat een gehypte game niet gewoon in de winkel te halen was op de dag van release.quote:Op maandag 28 april 2008 20:03 schreef Gewas het volgende:
Inderdaad, althans; weet niet meer of de PC versie van San Andreas toen ook zo populair was, maar die heb ik ook gewoon kunnen bemachtigen door op de dag van de release bij de MM binnen te lopen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:16 schreef Cid het volgende:
[..]
Tuurlijk, de lokale Media Markt bulkt van die dingen. Sinds Zelda OoT niet meer meegemaakt dat een gehypte game niet gewoon in de winkel te halen was op de dag van release.
Ain't gonna happen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:25 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Weet iemand of het leger in de game zit?
5 sterren geen tank te zien nog...
* wil in een tank in GTA 4 hd zitten*
ik zou echt helemaal gallisch worden als ik de hele dag zou moeten wachten op de TNT..quote:Op maandag 28 april 2008 20:16 schreef Xbox_360 het volgende:
Bij mij staat er op Bol.com nu ook dat ie verzonden isHier staakt de TNT (godzijdank) niet en voorheen heeft Bol hun 'voor 9 uur besteld, volgende dag binnen' en 'gereserveerd: op de dag van release in huis' wel waargemaakt.
Er zijn geen tanks.quote:Op maandag 28 april 2008 20:25 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Weet iemand of het leger in de game zit?
5 sterren geen tank te zien nog...
* wil in een tank in GTA 4 hd zitten*
Wil je spoilers gebruiken vieze slet!quote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef Dutch_Nelson het volgende:
damn geen tanks, wel een leger helicoper!
zou echt vet zijn om online een tank battle te houden in een urban setting
Oja als je rijd en je doet de camera 1st person * dus in de auto *
hoor je het navigatie systeem
Ik verwacht dat er genoeg op voorraad is, ik ben zelf morgenochtend 10 uur ook bij de MM Arenaquote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef El-Salvador het volgende:
Wat is jullie verwachting voor het kopen van GTA zonder pre-order...kansloze zaak? Ben 'm van plan bij MM Amsterdam Arena te halen.
Nee joh, Media markt heeft iets van 500 exemplaren liggen, do'nt worryquote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef El-Salvador het volgende:
Wat is jullie verwachting voor het kopen van GTA zonder pre-order...kansloze zaak? Ben 'm van plan bij MM Amsterdam Arena te halen.
Je moet zorgen dat je met de opening voor de deur staat dan heb je kans zat.quote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef El-Salvador het volgende:
weet je wel hoeveel pappies in de bijlmer die game willen,quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Nee joh, Media markt heeft iets van 500 exemplaren liggen, do'nt worry
Hij wordt idd als pakket verzonden, komt dus apart.quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef bar_rel het volgende:
Woo hij is ook verzonden van bol.com
Jammer voor de mensen rond Rotterdam';
Indien u in de regio Rotterdam woont, kan het zijn dat uw bestelling 1 à 2 dagen later wordt bezorgd in verband met stakingen van TNT.
Waarom krijg ik er wel zo een barcode bij..wordt ie niet door de brievenbus gedaan? Wordt toch gewoon door brievenbus gedaan? Lekker, moet je nog de hele dag wachten ook
Hmm, kan pas om 12 uur MM binnenlopen. Laten we het hopen!quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef DooD het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je met de opening voor de deur staat dan heb je kans zat.
En daarom heb ik morgen geen vrij genomen. Gewoon ff stage lopen want de tijd vliegt dan toch voorbij. Zie het vanzelf wel als ik thuiskom.quote:Op maandag 28 april 2008 20:26 schreef m0j0NL het volgende:
[..]
ik zou echt helemaal gallisch worden als ik de hele dag zou moeten wachten op de TNT..
haal `m liever zelf dan dat ik op een koerier/pakketdienst/post moet wachten.
Morgen om 9:55 sta ik bij Nedgame Amersfoort
Ik heb ook al zo'n barcode. Dat wil ik helemaal nietquote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef bar_rel het volgende:
Waarom krijg ik er wel zo een barcode bij..wordt ie niet door de brievenbus gedaan? Wordt toch gewoon door brievenbus gedaan? Lekker, moet je nog de hele dag wachten ook
Per MM neem ik aan? Zwolle gaat ie om 09:30 open, dan ben ik er ook.quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Nee joh, Media markt heeft iets van 500 exemplaren liggen, do'nt worry
quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef bar_rel het volgende:
Jammer voor de mensen rond Rotterdam';
Indien u in de regio Rotterdam woont, kan het zijn dat uw bestelling 1 à 2 dagen later wordt bezorgd in verband met stakingen van TNT.
ik ook, was ik al achterquote:Op maandag 28 april 2008 20:44 schreef Dickies het volgende:
[..]Dan sta ik sowieso bij de MM morgen.
Veel details zijn nog niet bekend, maar het zou heel wat uren extra speelplezier opleveren. Overigens sloot Rockstar downloadable content voor de PS3 ook niet uit, alleen dan mogelijk wel later vanwege de deal met Microsoft.quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Denk dat ik toch maar de ps3 ga nemen, net even een paar plaatjes van Gran Turismo gezien![]()
En met die blue ray spelert ben ik ook klaar voor de volgende generatie dvd's.
Maar die content die je kunt downloaden voor de xbox wat houdt dat in?
Of is daar nog niets over bekend?
ze sorteren ook niet bij verwerkingquote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit met post hoor, maar als je spel niet bezorgd word door de staking, kan je hem dan niet gewoon bij het postkantoor ophalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |