Donequote:Op maandag 28 april 2008 18:33 schreef Sackboy het volgende:
De countdown teller is verdwenen.
He? dus:quote:Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef Static-NL het volgende:
[..]
wat lijkt je sterk? dat de HDD (extra voor jouw) extra gebruikt word voor het swappen of dat swappen zorgt voor betere performence?
enige bron die ik je kan geven is dat dit al diverse keren voorbij gekomen is op fora waar mensen die hem reeds hebben dit gemeld hebben. Tevens (als je de game zelf hebt) valt dit te zien doordat de HDD actief is tijden het spelen (lampje) .
een 100% legitieme bron kan ik niet vinden met behulp van google aangezien elke search me brengt naar hoe je een HDD moet verwisselen.
@Cid
klopt maar ik wilde niet te veel termen rond gooien
@PS2k
Grootste onzin die er is. Bij de launch was dit de regel dat een HDD nooit een eis zou worden bij een xbox360 game. maar deze eis liet MS al snel vallen. Google maar eens rond er zijn al diverse games welke een HDD nodig hebben. MS heeft zelfs een symbol gemaakt om te laten zien dat een HDD nodig is voor die games.
Hoe denken jullie anders dat de downloadable content gaat werken als de HDD niet gebruikt mag worden?
Tevens is er een verschil tussen de HDD gebruiken en bestanden op de HDD instaleren.
ja. 360 versiequote:Op maandag 28 april 2008 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog meer mensen die naar The Game Syndicate gaan vanavond voor een exemplaar van GTA IV?
geef hem maar aan mij danquote:Op maandag 28 april 2008 18:38 schreef Timmai het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik in vredesnaam normaal door de bochten kan? Met de rem of met de handrem? want het wil allebei niet en ik wordt er schijtziek van. Gehypte kutgame. GTA 3, VC en SA waren veel leuker vind ik zelf.
Zonder rem neem ik aan. Je remt toch in het echt ook VOOR de bocht?!quote:Op maandag 28 april 2008 18:38 schreef Timmai het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik in vredesnaam normaal door de bochten kan? Met de rem of met de handrem? want het wil allebei niet en ik wordt er schijtziek van. Gehypte kutgame. GTA 3, VC en SA waren veel leuker vind ik zelf.
dat jij games speelt johquote:Op maandag 28 april 2008 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb geen pre-order, hoop op het beste.
yup.quote:Op maandag 28 april 2008 18:35 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
He? dus:
Als je GTA speel op een xbox360 zonder HDD, dan loopt hij slechter? dus met HDD beter?
(nice)
Je bent de eerste.quote:Op maandag 28 april 2008 18:38 schreef Timmai het volgende:
hoe laat sta jij er?quote:Op maandag 28 april 2008 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ook. Heb geen pre-order, hoop op het beste.
Kleine kinderen kunnen ook nog niet rijden. Niks om je druk over te maken.quote:Op maandag 28 april 2008 18:38 schreef Timmai het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2008 18:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kleine kinderen kunnen ook nog niet rijden. Niks om je druk over te maken.
ga je gang.quote:Op maandag 28 april 2008 18:43 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Mag ik vragen wanneer jij hem hebt gereserveerd?
Stage in de meivakantiequote:Op maandag 28 april 2008 18:44 schreef Xbox_360 het volgende:
Morgen nog ff een dagje stage en dan maar hopen dat ie op de mat ligt als ik thuiskomDaarna 5 dagen vrij
helemaal niets in amsterdamquote:Op maandag 28 april 2008 18:41 schreef Antonieau het volgende:
Weet iemand misschien waar ze hem vannacht om 12 uur releasen in Amsterdam?
Don't worry, staat morgen wel verzonden, dan hem je hem dezelfde dag nog.quote:Op maandag 28 april 2008 18:47 schreef Xbox_360 het volgende:
Dat ik nog geen bericht heb van Bol.com dat ie verzonden is vind ik wel weer minder
quote:Op maandag 28 april 2008 18:35 schreef xminator het volgende:
king het was maar een geintje. Dont worry.
quote:Op maandag 28 april 2008 18:43 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Mag ik vragen wanneer jij hem hebt gereserveerd?
Kwart voor 12 denk ik.quote:
Ben al constant in dit topic hoor, maargoed.quote:
Dat is vreemd omdat?quote:
Hey, schijnt dat MM R'dam centrum een uurtje eerder open gaat (dus om 8:30). Weet jij daar meer van?quote:
En dan heb ik ACI tentamen.quote:
Zeker weten!quote:
Photoshop!quote:Op maandag 28 april 2008 18:54 schreef _GdR_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat ik m vanmiddag bij een maatje hebt gespeuld moest ik ook maar actie ondernemen.
2 winkels geweest en bij de 2de was t dus raak. wat een moddervette game.
En nu ga ik friends kijken.
ehmm... ik denk dat de mensen met GTA IV niet zullen slapen vanavond...quote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef Static-NL het volgende:
Zijn er al mensen die de PS3 versie hebben?
mits ja dan heb ik een paar vragen voor een enquete.
zijn jullie lichte slapers of niet?
Bij voorbaat dank
Die krijg je ook pas rond half 8 sóchtends zo een melding. En dan heb je hem wel dezelfde dag thuis...quote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef rudedeltadude het volgende:
ik vrees dat een aantal mensen die bij FRS en Bol hebben gepre-ordered morgen met lege handen zullen staan, omdat ik meerdere geluiden hoor van mensen die nog geen bevestiging van de verzending hebben ontvangen...
Ja natuurlijk knurft. Schoolvakanties gaan niet op tijdens stage. Ik had ook twee dagen verlof op kunnen nemen en dan zou ik een hele week vrij hebben.. nou woeptiefuckingdoe!quote:
idd, voor zie morgen echt een shitload aanquote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef rudedeltadude het volgende:
ik vrees dat een aantal mensen die bij FRS en Bol hebben gepre-ordered morgen met lege handen zullen staan, omdat ik meerdere geluiden hoor van mensen die nog geen bevestiging van de verzending hebben ontvangen...
misschien zijn ze rond die tijd zo moe dat ze denken dat het bij de game hoort.quote:Op maandag 28 april 2008 18:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ehmm... ik denk dat de mensen met GTA IV niet zullen slapen vanavond...
je zult hem dus al spelend bij iemand uit de PS3 moeten frustelen...
in t vorige topic moest er bewijs geplaatst worden. nu doe ik dat. en dan is t fotosjop.quote:
whehe...quote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
idd, voor zie morgen echt een shitload aan![]()
![]()
reacties hier
ik ook welquote:Op maandag 28 april 2008 19:00 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
whehe...
* rudedeltadude grinnikt sadistisch
Maak een foto van je tv met GTA 4 in gamequote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
in t vorige topic moest er bewijs geplaatst worden. nu doe ik dat. en dan is t fotosjop.
vertel wat ik dan scannen moet.
En mn tel heeft geen camera (SE M600i)
Behalve die hem deze week of vorige week hebben besteld. Staat bij GTA IV productvermelding...die krijgen hem pas volg. week.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef DaFrenk het volgende:
Heb bij Bol.com wel vaker wat ge-pre-ordered en die verzendbevestiging kwam soms pas na middernacht of zelfs in de ochtend. Dus afhankelijk van hun voorraad zullen de meeste hem morgen wel ontvangen me dunkt.
Dit topic op de achtergrond. Een briefje met je username onder het plastic van het doosje geklemd, kaft nog wel zichtbaar. .. De gif moet animated zijn en er moet een lolcat linksboven dansen. Op de voorgrond moet een grapefruit staan. In de grapefruit moet een smiley uitgesneden zijn. Verder moet de verlichting gedaan zijn met een 1200 watt lamp met een rode filter. Uit de rechterhoek.quote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
in t vorige topic moest er bewijs geplaatst worden. nu doe ik dat. en dan is t fotosjop.
vertel wat ik dan scannen moet.
En mn tel heeft geen camera (SE M600i)
telefoon. geen camera. alleen scanner.quote:Op maandag 28 april 2008 19:02 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Maak een foto van je tv met GTA 4 in game
je vergeet te zeggen dat het perse een analoge foto moet zijnquote:Op maandag 28 april 2008 19:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dit topic op de achtergrond. Een briefje met je username onder het plastic van het doosje geklemd, kaft nog wel zichtbaar. .. De gif moet animated zijn en er moet een lolcat linksboven dansen. Op de voorgrond moet een grapefruit staan. In de grapefruit moet een smiley uitgesneden zijn. Verder moet de verlichting gedaan zijn met een 1200 watt lamp met een rode filter. Uit de rechterhoek.
lekker boeie, morgen hebben we hem toch allemaalquote:Op maandag 28 april 2008 19:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
telefoon. geen camera. alleen scanner.
Ik kreeg mijn verzendbevestiging in het verleden meestal wel 's avonds. Had alleen wel eens dat de bestalstatus om de minuut veranderde, maar ik heb het product tot nu toe altijd de dag van release binnen gehad *klopt af*. Heb em bovendien 1 maart al gereserveerd.quote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef DaFrenk het volgende:
Heb bij Bol.com wel vaker wat ge-pre-ordered en die verzendbevestiging kwam soms pas na middernacht of zelfs in de ochtend. Dus afhankelijk van hun voorraad zullen de meeste hem morgen wel ontvangen me dunkt.
Ik ook maar dan bij MM Rotterdam Centrum. Ik hoop dat er een noob probeert voor te dringen die kan zijn tanden gaan zoeken.quote:
Lees mijn berichtje in het vorige topic. Vannacht gaan ze het verwerken, als je dan geen mail krijgt zal je 'm ook niet krijgen morgen.quote:Op maandag 28 april 2008 18:47 schreef Xbox_360 het volgende:
Dat ik nog geen bericht heb van Bol.com dat ie verzonden is vind ik wel weer minder
Je stage loopt in opdracht van school. In de overeenkomsten staat ook dat je recht op vrije dagen hebt indien ieder normaal gesproken ook vrij is. De keuze ligt dus volledig bij de deelnemer.quote:
dat is 2....quote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef Apfel. het volgende:
Wordt net gebeld door mijn pre-order winkel. Ze krijgen niet g enoeg binnenVrijdag krijg ik 'm pas... wat een grap..
Huh? Nee, hij moet het hier live komen voordoen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen dat het perse een analoge foto moet zijn
quote:Op maandag 28 april 2008 19:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dit topic op de achtergrond. Een briefje met je username onder het plastic van het doosje geklemd, kaft nog wel zichtbaar. .. De gif moet animated zijn en er moet een lolcat linksboven dansen. Op de voorgrond moet een grapefruit staan. In de grapefruit moet een smiley uitgesneden zijn. Verder moet de verlichting gedaan zijn met een 1200 watt lamp met een rode filter. Uit de rechterhoek.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je stage loopt in opdracht van school. In de overeenkomsten staat ook dat je recht op vrije dagen hebt indien ieder normaal gesproken ook vrij is. De keuze ligt dus volledig bij de deelnemer.
Ik zou me in ieder geval geen oor aan laten naaien. Het enige wat die stumpers doen is profiteren
quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meer kon ik er niet van maken.
OH MIJN GOD IK BEN NU WEL HEEEL TELEURGESTELDquote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niko Bellic is op zoek naar die ene persoon die speciaal is.quote:Op maandag 28 april 2008 19:13 schreef ryangozer het volgende:
[..]
OH MIJN GOD IK BEN NU WEL HEEEL TELEURGESTELD
omdat het kaftje naar nederlands is vertaald, wtf? das altijd zo slecht, vertel me please dat het boekje engels is???
Ik was er vandaag ook even. Wat een kindertjes liepen daar rond joh..quote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef bincky het volgende:
Was net bij de MediaMarkt Leeuwarden, die pakken het groots aan grote ingepakte bakken met zwart plastic. op de deuren grote posters met Nachtopening van 12 to 2. voor iedereen dus je hoeft niet te hebben
gereserveerd zoals bij gamemania.
jup, bij media marktquote:Op maandag 28 april 2008 19:11 schreef El-Salvador het volgende:
Iemand morgen ook de game bij Amsterdam Arena halen?
Hm, misschien ga ik daar wel heen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef bincky het volgende:
Was net bij de MediaMarkt Leeuwarden, die pakken het groots aan grote ingepakte bakken met zwart plastic. op de deuren grote posters met Nachtopening van 12 to 2. voor iedereen dus je hoeft niet te hebben
gereserveerd zoals bij gamemania.
Ik geloofde je de eerste keer al, maar bedankt voor de moeite.quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben volgens mij ook genoeg, ook voor de grote kinderenquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was er vandaag ook even. Wat een kindertjes liepen daar rond joh..
He? dus:quote:Op maandag 28 april 2008 18:18 schreef Static-NL het volgende:
[..]
wat lijkt je sterk? dat de HDD (extra voor jouw) extra gebruikt word voor het swappen of dat swappen zorgt voor betere performence?
enige bron die ik je kan geven is dat dit al diverse keren voorbij gekomen is op fora waar mensen die hem reeds hebben dit gemeld hebben. Tevens (als je de game zelf hebt) valt dit te zien doordat de HDD actief is tijden het spelen (lampje) .
een 100% legitieme bron kan ik niet vinden met behulp van google aangezien elke search me brengt naar hoe je een HDD moet verwisselen.
@Cid
klopt maar ik wilde niet te veel termen rond gooien
@PS2k
Grootste onzin die er is. Bij de launch was dit de regel dat een HDD nooit een eis zou worden bij een xbox360 game. maar deze eis liet MS al snel vallen. Google maar eens rond er zijn al diverse games welke een HDD nodig hebben. MS heeft zelfs een symbol gemaakt om te laten zien dat een HDD nodig is voor die games.
Hoe denken jullie anders dat de downloadable content gaat werken als de HDD niet gebruikt mag worden?
Tevens is er een verschil tussen de HDD gebruiken en bestanden op de HDD instaleren.
oke dat word importeren, kut rockstarquote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Niko Bellic is op zoek naar die ene persoon die speciaal is.
Ja dr. games maar alleen als je reservation hebtquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Weet iemand al iets over een midnifgt launch in de buurt van Utrecht MM of dr. games???
Idd, die mogelijkheid heb ik helemaal over het hoofd gezien. Hoeveel verkooppunten heb je daar dan?quote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
jup, bij media markt![]()
En anders in bijlmer winkelcentrum
Oke bedankt voor de info, heb daar geen reserveringquote:Op maandag 28 april 2008 19:21 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Ja dr. games maar alleen als je reservation hebt
Oe, ik ben echt desperate, ik ging kijken hoe laat de laatste trein vanuit Leeuwarden terug ging naar zwolle....quote:Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hm, misschien ga ik daar wel heen.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:24 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de info, heb daar geen reservering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |