Per MM neem ik aan? Zwolle gaat ie om 09:30 open, dan ben ik er ook.quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Nee joh, Media markt heeft iets van 500 exemplaren liggen, do'nt worry
quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef bar_rel het volgende:
Jammer voor de mensen rond Rotterdam';
Indien u in de regio Rotterdam woont, kan het zijn dat uw bestelling 1 à 2 dagen later wordt bezorgd in verband met stakingen van TNT.
ik ook, was ik al achterquote:Op maandag 28 april 2008 20:44 schreef Dickies het volgende:
[..]Dan sta ik sowieso bij de MM morgen.
Veel details zijn nog niet bekend, maar het zou heel wat uren extra speelplezier opleveren. Overigens sloot Rockstar downloadable content voor de PS3 ook niet uit, alleen dan mogelijk wel later vanwege de deal met Microsoft.quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Denk dat ik toch maar de ps3 ga nemen, net even een paar plaatjes van Gran Turismo gezien![]()
En met die blue ray spelert ben ik ook klaar voor de volgende generatie dvd's.
Maar die content die je kunt downloaden voor de xbox wat houdt dat in?
Of is daar nog niets over bekend?
ze sorteren ook niet bij verwerkingquote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik weet niet hoe het precies zit met post hoor, maar als je spel niet bezorgd word door de staking, kan je hem dan niet gewoon bij het postkantoor ophalen?
Dan ga ik wel hem bij Saturn of MM in Rotterdam halen. Komen daar veel exemplaren? Was bij een gewone winkel geweest, daar hadden er maar een stuk of 5quote:Op maandag 28 april 2008 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze sorteren ook niet bij verwerking
Geen flauw idee. Ik ben sowieso met opening bij MM in Rotterdam, dan heb ik wel een grote kans dat ik er één hebt. Gewoon 9.30 voor de deur liggen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:58 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Dan ga ik wel hem bij Saturn of MM in Rotterdam halen. Komen daar veel exemplaren? Was bij een gewone winkel geweest, daar hadden er maar een stuk of 5
jaquote:Op maandag 28 april 2008 20:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is xboxhome.nl een beetje betrouwbaar?
Een tvp op pagina 5.quote:Op maandag 28 april 2008 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
Deze topics gaan echt hard :p TVP
Oké. Zie daar nu ook die set staan. Alleen minder dat het "ergens in de eerste 2 weken" van mei geleverd wordt. Kan dus 1 mei zijn maar ook 14 mei.quote:
Kunnen we er een ini-mini fok meeting van maken.quote:Op maandag 28 april 2008 21:03 schreef Ipho het volgende:
Ik sta morgen ook half 10 in zwolle!Is die in zwolle ook 44?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |