quote:Op maandag 28 april 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij schreef dat hij blij is voor Huub en Claire dat de huwelijksdag toch nog goed verlopen is, hij gunde het ze echt. Hij ziet ook dat de liefde echt is en is oprecht blij voor Huub en Claire. Christina deed ook nog de groetjes.
Nu maar hopen dat Huub dit ook aan Brian en Amanda vertelt.![]()
Hij heeft idd een vreemde voorkeur voor het geslachtsdeel van Fries...quote:Op maandag 28 april 2008 17:06 schreef mazaru het volgende:
En ja hoor! Hij staat er al weer gelijk bij.
En hij heeft het weer over vastpakken ook.
Wat is het toch een goor mannetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:12 schreef Peter6000 het volgende:Dat wisten we al, hij had een opgezwollen buik de volgende dag en toen moest hij een show voor zwemkleding lopen oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 17:12 schreef Peter6000 het volgende:Ja, en ik moest meteen weer aan Amanda's buikpijn denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
quote:Op maandag 28 april 2008 17:14 schreef akveor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik kom niet meer bij hier.
Brian meldt nog maar eens even dat hij 7 dozen met spullen naar huis heeft gestuurd. Jaap is verbaasd en vraagt zich af hoeveel kastruimte B en A wel niet hebben.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Met proppen kom je een heel eindquote:Op maandag 28 april 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
, ik kom niet meer bij hier.
Brian meldt nog maar eens even dat hij 7 dozen met spullen naar huis heeft gestuurd. Jaap is verbaasd en vraagt zich af hoeveel kastruimte B en A wel niet hebben.
Brian vertelde gisteren heel trots dat hij Amanda ook zonder glijmiddel anaal neemt. Ricardo was heel verbaasd.quote:Op maandag 28 april 2008 17:13 schreef Disana het volgende:
Ja, en ik moest meteen weer aan Amanda's buikpijn denken.
Ik hoorde het, ja. De meeste geluidjes die van haar komen zijn volgens mij echt niet van genot.quote:Op maandag 28 april 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian vertelde gisteren heel trots dat hij Amanda ook zonder glijmiddel anaal neemt. Ricardo was heel verbaasd.
Ach, een glaasje water doet wonderen.
Volgens mij zijn die laatste loodjes voor iedereen zwaar... ook voor de COSsersquote:Op maandag 28 april 2008 17:25 schreef Smash-it het volgende:
Jaap zingt. 'I want to break freeheeee'..
humor!quote:Op maandag 28 april 2008 17:29 schreef Smash-it het volgende:
B: Schrijf je nog wel eens met je moeder? En komt je pa nog? En verandert er veel voor ze straks? Je gaat niet meer bij je moeder wonen he? Je hebt geen foto van je pa hier he?
J: ... (stilte)
Huub staat volgens mij af te luisteren, maar er valt echt gewoon niks te horen.
Euh schrijf je nog met je moeder?quote:
Tsja, die spare ribs zijn ook al 2 uur geleden hè?quote:
Jaap - Dit is een belediging voor mijn intelligentie..........niemand in dit huis is dom, dat bedenken wij toch ook?quote:Op maandag 28 april 2008 17:35 schreef Smash-it het volgende:
Jaap zit de hele tijd in zichzelf te praten. 'bull facking shit' etc.
R: Hou eens op! Met in jezelf praten. Je lijkt wel een gekkie.
Dat ging volgens mij niet om Brian maar om Jaap. Hij klapte wrs teveel uit de school, hij is boos.quote:Op maandag 28 april 2008 17:39 schreef chufi het volgende:
Waarom werd Breien weg gedraaid? Besteldde ie iets te veel vreten (Meer dan Jaap volgens mij)
Dat is ook het enige wat ie heeft intelligentie... verder vind ik het een waardeloze vent.quote:Op maandag 28 april 2008 17:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap - Dit is een belediging voor mijn intelligentie..........niemand in dit huis is dom, dat bedenken wij toch ook?
Natúúrlijk meent Brian wat hij zegt, hij zal niet zeggen dat Huub een winnaar is, hij bijt nog liever zijn tong af.quote:Op maandag 28 april 2008 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is qua zelfbeheersing een duidelijke verliezer, aldus Brian.
Het klinkt alsof hij meent wat hij zegt.
Dat klinkt weer bijster origineel.........quote:Op maandag 28 april 2008 17:52 schreef Dark het volgende:
Brian - Weet je wat ik wil opzetten, kamperen in de tuin! Bordjes in de tuin, visstoeltjes, hengels.......
Brian heeft geen last van originaliteit............quote:Op maandag 28 april 2008 17:54 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat klinkt weer bijster origineel.........
Ho ho, Brian heeft nog een plannetje of zeven liggen maar daar wil hij rustig de tijd voor nemen. Hij wacht wrs tot Jaap ze gaat uitvoeren, denk je niet?quote:Op maandag 28 april 2008 17:54 schreef yellowfirst het volgende:
Dat klinkt weer bijster origineel.........
Geen idee, hij haat ze allemaal en baalt dat z'n intelligentie wordt beledigd..............quote:Op maandag 28 april 2008 17:59 schreef neehe het volgende:
Waarom is Japio zo boos ?
Of hij wacht tot na de finalequote:Op maandag 28 april 2008 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho, Brian heeft nog een plannetje of zeven liggen maar daar wil hij rustig de tijd voor nemen. Hij wacht wrs tot Jaap ze gaat uitvoeren, denk je niet?
Hij is dan misschien wel slim maar heeft het empatisch niveau van een kleuter bij tijd en wijle, hij kan zich echt niet inleven in een ander en heeft de fijne nuances van hoe je met elkaar behoort om te gaan niet door, er zijn verschillende soorten intelligentie, ik denk dat hij daardoor zijn neus af en toe stoot.quote:Op maandag 28 april 2008 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat zijn intelligentie is beledigd.
Mensen benaderen hem ten onrechte alsof hij dom is.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho, Brian heeft nog een plannetje of zeven liggen maar daar wil hij rustig de tijd voor nemen. Hij wacht wrs tot Jaap ze gaat uitvoeren, denk je niet?
naar welke streams zit jij te kijken?quote:Op maandag 28 april 2008 18:03 schreef Peter6000 het volgende:
Het duo zelfoverschatting - volgzaam vervuilt 4 streams tegelijk.
Een hele prestatie.
Het is gewoon duidelijk dat de Febo een achterlijke fout heeft gemaakt met die stemmingsronde. Het is respectloos naar de wannabees en respectloos naar de fans, kijkers en streamers. Ze hadden gewoon unaniem iemand een oprotpremie moeten kunnen geven.quote:Op maandag 28 april 2008 18:02 schreef Disana het volgende:
Jaap zingt: Ik geloof het niet, vuile vuile leugenaars, liegen liegen liegen.
Dat denk ik dus ook, er wordt Jaap een intelligentie toegedicht die hij tot nu toe op geen enkele manier heeft laten blijken.quote:Op maandag 28 april 2008 18:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
Waarom hangt iedereen aan Jaap nog die intelligentie zweem op?
Hij heeft misschien 115 (score iq quiz) en dan mag hij zijn handen dicht knijpen.
Naast Amanda en Brian steekt hij wellicht voordelig af maar wanneer we Jaap t.o. Huub zetten valt dat helemaal weg.
Ergo, Jaap speelt dat hij erg intelligent is . Dat is een kunstje net als dat schaken een kunstje is.
+1!quote:Op maandag 28 april 2008 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
Marco Borsato is wel een artiest de bij Claire past.
Op naar het Gelredome, en daarna wat gireren aan Warchild.
En een paar maanden later natuurlijk de DVD kopen.
Way to go Claire.
*sop*quote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap.
Hij zit gewoon achter een pc muziek te luisteren en te schaken.![]()
Lachen manquote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap.
Hij zit gewoon achter een pc muziek te luisteren en te schaken.![]()
Jups, blind schaken, zelfs tegen meerdere personen, alles winnen....is gewoon een kunstje...quote:Op maandag 28 april 2008 18:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ergo, Jaap speelt dat hij erg intelligent is . Dat is een kunstje net als dat schaken een kunstje is.
LMAO. Wat wil hij nou eigenlijk van dat beest...quote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Borga het volgende:
Bwian gaat nog beroemd worden.
http://www.vkmag.com/videos/videos_brian_de_paardenfluisteraar/
Nu er toch zo'n debat was of bestialiteit nou wel of niet strafbaar moet zijn ivm dat wetsvoorstel.. Kan het OM Brian niet als proefproces proberen? Partij voor de dieren, kom er maar in!quote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Borga het volgende:
volwassen mannen die voor hun eigen plezier met paardepiemels spelen vind ik weerzinwekkenderquote:Op maandag 28 april 2008 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het Brian van bestialiteiten beschuldigen vind ik even weerzinwekkend als Huubs valse beschuldigen tegen Eric.
quote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Borga het volgende:
+1quote:Op maandag 28 april 2008 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het Brian van bestialiteiten beschuldigen vind ik even weerzinwekkend als Huubs valse beschuldigen tegen Eric.
Hij doet wel erg vreemd, en dan dat domme gelach erbij.quote:Op maandag 28 april 2008 18:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
LMAO. Wat wil hij nou eigenlijk van dat beest...
Precies, hij geloofde ook dat de finale niet per sms zou worden beslist. Ieder weldenkend mens weet wel dat dat de grootste kolder is.quote:Op maandag 28 april 2008 18:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
Waarom hangt iedereen aan Jaap nog die intelligentie zweem op?
Hij heeft misschien 115 (score iq quiz) en dan mag hij zijn handen dicht knijpen.
Naast Amanda en Brian steekt hij wellicht voordelig af maar wanneer we Jaap t.o. Huub zetten valt dat helemaal weg.
Inderdaad, als hij Fries nu even flink had afgetrokken dan was er geen probleem geweest, maar omdat Bwian alleen voor zijn eigen plezier met paardenpiemels speelt is het weerzinwekkend. Iemand achterlaten met zo een enorme erectie is schandalig.quote:Op maandag 28 april 2008 18:31 schreef miesy het volgende:
[..]
volwassen mannen die voor hun eigen plezier met paardepiemels spelen vind ik weerzinwekkender
dan de mensen die deze beschuldigen van bestialiteit.
Jups, als je iets geloofd, het gebeurt vervolgens niet, dan ben je wel heel erg dom.....quote:Op maandag 28 april 2008 18:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, hij geloofde ook dat de finale niet per sms zou worden beslist. Ieder weldenkend mens weet wel dat dat de grootste kolder is.
Misschien is ie geen muziek aan het maken. Misschien is ie gewoon aan het oefenen.quote:Op maandag 28 april 2008 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Echt heel soepel loopt dit 'muziek' maken van Huub niet.
zonder camera's had hij zich ook vast niet zo ingehouden..quote:Op maandag 28 april 2008 18:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Inderdaad, als hij Fries nu even flink had afgetrokken dan was er geen probleem geweest, maar omdat Bwian alleen voor zijn eigen plezier met paardenpiemels speelt is het weerzinwekkend. Iemand achterlaten met zo een enorme erectie is schandalig.
Een belletje of mailtje naar de Dierenbescherming is zo gepleegd hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 18:45 schreef Lady-night het volgende:
Strafbaar of niet wat Brian met Fries deed....
Dat vind ik nou eens een goed idee.quote:Op maandag 28 april 2008 18:49 schreef Lady-night het volgende:
Nou vanavond DieeneBart er maar weer eens in
Was niet strafbaar,al vonden ze het wel zeer misselijkmakend.quote:Op maandag 28 april 2008 18:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Een belletje of mailtje naar de Dierenbescherming is zo gepleegd hoor.
Heeft iemand dit filmpje al doorgestuurd aan Jensen, is leuk om te laten zien als Huub en Claire er vrijdag zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Borga het volgende:
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Heeft iemand dit filmpje al doorgestuurd aan Jensen, is leuk om te laten zien als Huub en Claire er vrijdag zijn.
"Dus seks met dieren mag, mits de mens het niet leuk vind, maar het dier wel en er desalniettemin geen sprake is van een machtsverhouding."quote:Op maandag 28 april 2008 18:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was niet strafbaar,al vonden ze het wel zeer misselijkmakend.
zegt tie er niet bij......... alleen maar dat tie boos is, boos op Amandaquote:
Had hij sex met Frieschquote:Op maandag 28 april 2008 19:02 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
"Dus seks met dieren mag, mits de mens het niet leuk vind, maar het dier wel en er desalniettemin geen sprake is van een machtsverhouding."
-- http://retecool.com/tags/animalsex
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef Dementor het volgende:
Zou dellie de mooie plannen van H en J hebben geblokkeerd door achter even zielig te kijken?
Ik begrijp niet, dat J en H überhaupt nog dingen voorleggen aan het hokje!quote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef Dementor het volgende:
Zou dellie de mooie plannen van H en J hebben geblokkeerd door achter even zielig te kijken?
Als ik aan jouw zwengel ga lopen trekken, vat jij dat ook niet sexueel op?quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had hij sex met FrieschGa ik nog een keer kijken....
Het zal wel een ongeschreven regel zijn, het gaat wel om het prinsesje hè?quote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp niet, dat J en H überhaupt nog dingen voorleggen aan het hokje!
Als ze binnen de regels van het spel blijven, is het toch goed?
Ja hoor, dat denk ik al een hele tijd.quote:Op maandag 28 april 2008 19:20 schreef Dementor het volgende:
Dellie gaat winnen mark my words.
Als Brian wint dan is het te overduidelijk.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:22 schreef Dementor het volgende:
De ossehaas in pepersaus is voor bwian besteld.
Die kerel mag gaan afkicken na DGK.
Kom op zeg, hoe kunnen ze het nu in godsnaam maken om de grootste snol en slabek van dat hok te laten winnen?quote:Op maandag 28 april 2008 19:20 schreef Dementor het volgende:
Dellie gaat winnen mark my words.
Als Brian wint dan is het te overduidelijk.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
KUTFEBO, Huub heeft weer lopen manipuleren daar, Brian en Amanda mogen niet losgaan op hem.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, hoe kunnen ze het nu in godsnaam maken om de grootste snol en slabek van dat hok te laten winnen?
Lekker representatief en o zo goed voor het imago van het programma. I don't buy it.
Hij geeft er zo'n vijf tikjes tegenaan......hoezo "er aan lopen trekkenquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik aan jouw zwengel ga lopen trekken, vat jij dat ook niet sexueel op?
Dat vind je net zo normaal als dat ik je de hand schud?
Wat? Brian vroeg om zijn "megafoon" en kreeg hem niet dit keer?quote:Op maandag 28 april 2008 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
KUTFEBO, Huub heeft weer lopen manipuleren daar, Brian en Amanda mogen niet losgaan op hem.
Voor mijn gevoel had z'n opmerking met "niets meer mogen doen" tot 15 mei te maken.quote:Op maandag 28 april 2008 19:29 schreef neehe het volgende:
Toch vreemd dat Huub tegen Jaap zei : Echt Jaap waarom zou ik nu nog doorgaan ?
Jaap : Ik wel is goed voor de schnabbels.
Weten ze al wie de winnaar wordt ?? ( Brian ? )
Brian ook niet, het zijn varkens. Ik sla deze maaltijd dan ook even over qua streams.quote:
Hij moet er gewoon afblijven.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij geeft er zo'n vijf tikjes tegenaan......hoezo "er aan lopen trekken"
Bovendien zit Fries hem te versieren, uit te lokken of de ogen uit de steken. Brian is hem enkel aan het borstelen en opeens laat dat kutpaard z'n jodokus naar beneden zakken. Pure uitlokking....
quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel had z'n opmerking met "niets meer mogen doen" tot 15 mei te maken.
Ik heb 1 keer het piemeltje van mijn kater gezien, die lag op zn rug te slapen en droomde over mooie meisjes. Geen haar op mn hoofd die er aan dacht om hem aan te raken.quote:
Precies dát bedoel ik.quote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer het piemeltje van mijn kater gezien, die lag op zn rug te slapen en droomde over mooie meisjes. Geen haar op mn hoofd die er aan dacht om hem aan te raken.
Nee voor het geval Brian iets te hard slaat.quote:Op maandag 28 april 2008 19:40 schreef Dementor het volgende:
Dellie: het ziekenhuis staat altijd voor mij klaar.
Boobies?
Kunnen ze daar niet beter een trog neerzetten?quote:
Het is een soort van puberaal gedrag van Brian. Dat zie ik wel vaker bij hem. Ik vind niet dat er zo dramatisch over gedaan moet worden al is het niet handig dat hij zoiets doet voor de camera's.quote:
Als het uitkomt......reken maar van yes....quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de gekneusde rib van Amanda, heeft ze er nog erg veel last van?
Stel nou dat het een merrie was, en hij was met haar vagina aan het klooien?quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een soort van puberaal gedrag van Brian. Dat zie ik wel vaker bij hem. Ik vind niet dat er zo dramatisch over gedaan moet worden al is het niet handig dat hij zoiets doet voor de camera's.
Tegelijkertijd geeft dat dan ook aan dat hij niet iets doms of kwaads in de zin had, want als er eentje sneaky is, dan is het Brian wel.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
Op Nowlife wordt vermoedt dat Amanda (vrijdagochtend?) haar lippen heeft laten opspuiten.
Ziet iemand een verschil?
Stel nu dat de hemel naar beneden flikkert.....dan zijn we allemaal dood....quote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel nou dat het een merrie was, en hij was met haar vagina aan het klooien?
Ligt eraan welke lippen hè?quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
Op Nowlife wordt vermoedt dat Amanda (vrijdagochtend?) haar lippen heeft laten opspuiten.
Ziet iemand een verschil?
+ 4quote:Op maandag 28 april 2008 18:31 schreef miesy het volgende:
[..]
volwassen mannen die voor hun eigen plezier met paardepiemels spelen vind ik weerzinwekkender
dan de mensen die deze beschuldigen van bestialiteit.
Maar dat was het nietquote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
Stel nou dat het een merrie was, en hij was met haar vagina aan het klooien?
quote:Anale fase
Uit Wikipedia
De anale fase (1;6 - 3 jaar)
In deze periode is het anale gebied van het lichaam de voornaamste lustverschaffer. Volgens Sigmund Freud zou het kind genoegen beleven aan het zich ontlasten. In ieder geval is het zeker, dat de kinderen in deze periode een grote interesse in de eigen feces vertonen. Men moet veel kinderen uitdrukkelijk beletten zich ermee bezig te houden.
Hoe belangrijk de eigenlijke anale genoegens voor het kind zijn zal men wel nooit aan de weet komen, maar zeker is, dat de zindelijkheidstraining in deze periode plaatsvindt en ontwikkelingspsychologisch van groot belang is.
Er zijn twee belangrijke aspecten aan het zindelijk worden:
* het kunnen inhouden van de feces en de urine tot het geëigende moment;
* het kunnen loslaten van de feces als het geëigende moment daarvoor is aangebroken.
Het is een proces dat zo'n anderhalf tot twee jaar in beslag neemt. Bij sommige kinderen treedt i.v.m. de zindelijkheidstraining een vijandigheid jegens de ouders op. Anderzijds verschijnt er een zeker sadisme, een zekere wreedheid tegenover de dingen van zijn omgeving. Het kind vindt genoegen in het vernietigen, doden, kwellen. Het samenvallen met dezeanale en sadistische fase geeft aanleiding tot de term anaal-sadisme.
Verwonderlijk is het niet dat de periode van zindelijkheidstraining van groot karakterologisch belang is. Volgende grondinstellingen moeten in die periode aangeleerd worden:
* orde en netheid;
* het kunnen afstaan van iets waardevols;
* het zich kunnen conformeren aan regels zonder te sterke gevoelens van vijandigheid.
Indien er zich in de anale fase voor het kind te grote moeilijkheden voordoen, kan het zogenaamde anale karakter ontstaan, dat getypeerd is door zuinigheid (soms gierigheid, mogelijk gesublimeerd tot verzamelwoede), overmatige ordelijkheid en weerbarstigheid. Alle vormen van ziekelijke gierigheid of zucht tot verkwisting hebben hun basis in deze eerste uitingen van de bezitsdrift en de behoudsdrift. Talrijke seksuele perversies uit de latere genitale fase zijn eveneens gebaseerd op stoornissen in de organisatie van deze tweede ontwikkelingsfase van het libido.
ze zouden elke maandag en vrijdag gesprekken hebben brajen en mikeyquote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Lady-night het volgende:
Ze hebben het over Mike...Claire weet meer dan Brian...vreemd...hij zou vrijdag bellen, maar zou gecanseld zijn!!!
quote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda`s pianospel is prettiger om naar te luisteren dan dat van Huub.
Er zitten veel meer leer- en progressiemomenten in, en het heeft tegelijkertijd iets aandoenlijks.
OMG Cc, je leert nog eens wat hier.quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
Maar dat was het niet.
Ik kan me wel vinden in Nmns' visie in deze. Brian is een puber met een fascinatie voor poep en paardenpiemels. Anale karakter, wellicht?
Brian gaat alleen langs als mikey de CEO van Royal Shell is geworden want dan heeft hij weer een succes story.quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
En weer hebben ze het over Mike, dat hij geen werk heeft. Waarom is Brian nog niet in de auto gesprongen om hem een hart onder de riem te steken?
Dat zou Brian heel graag doen, maar dat kán niet, want hij zit in weelde gevangen in DGKquote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
En weer hebben ze het over Mike, dat hij geen werk heeft. Waarom is Brian nog niet in de auto gesprongen om hem een hart onder de riem te steken?
Heel vreemd idd..quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Raar dat Emin een heel andere toon aanslaat tegen Brian en Amanda. Negatief over Huub en Claire en over hun huwelijk.
Deze brief werd geschreven op de ochtend van het huwelijk. Hij heeft dus later naar het huwelijk gekeken en besloten dat hij Huub en Claire aardig zou schrijven. 't Is gewoon een hoertje.quote:Op maandag 28 april 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
Wat krijgen we nou? Emin schrijft aan B en A dat hij de bruiloft van Huub en Claire helemaal niks vond. Dit staat haaks op de brief die hij schreef aan Huub en Claire. Schrijft de FEBO dit soort shit om de boel op te hitsen?
quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat was het niet.
Ik kan me wel vinden in Nmns' visie in deze. Brian is een puber met een fascinatie voor poep en paardenpiemels. Anale karakter, wellicht?
[..]
quote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik aan jouw zwengel ga lopen trekken, vat jij dat ook niet sexueel op?
Dat vind je net zo normaal als dat ik je de hand schud?
Kan zomaar gebeuren als er zo'n brandend papiertje de lucht in vliegtquote:Op maandag 28 april 2008 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop dat het hele huis in de fik vliegt
Af en toe draaf ik echt een beetje door geloof ikquote:
Misschien zit er weer een newbie zonder beslissingsbevoegdheid en daarom een SL op stream 1 en 2.quote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
Kan zomaar gebeuren als er zo'n brandend papiertje de lucht in vliegt![]()
Ze vervelen zich duidelijk te pletter... maar of achter het ook oppikt?
mogen ze geen sex meer hebben?quote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef Lady-night het volgende:
Er is vanmiddag dus echt wel iets gebeurd...alle mannen zijn depri
Is dat niet al een paar maanden zoquote:Op maandag 28 april 2008 20:22 schreef grazygirl het volgende:
streamlock of gewoon geen moer te beleven?
De "directe doelgroep" !! Echt hè, hij is uniek in zijn belachelijke uitsprakenquote:Op maandag 28 april 2008 20:26 schreef Disana het volgende:
Een soppy brief van een alleenstaande moeder met drie kinderen. Brian leest de boel niet eens voor, maar zegt 'dit is de directe doelgroep'.
Jammer van de klunzige SL, er waren 6 brieven en misschien was een ervan wel over het ratje.
Over het paard getild, hoogmoedswaanzin... take your pick. Allemaal dankzij de sukkels achter die hem zo leuk vinden.quote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De "directe doelgroep" !! Echt hè, hij is uniek in zijn belachelijke uitspraken
Huub baalt als een stekker, hij is het echt zat, kan slecht tegen afscheid en zo.quote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef Lady-night het volgende:
Er is vanmiddag dus echt wel iets gebeurd...alle mannen zijn depri
goedenavond allemaal, weet je laten ze hem naar zo blijven beschermen en laat ze hem maar zo voor lul blijven zetten en laten ze die Brian maar geloven dat ie zo goed is,.......................nog een paar weken en dan is ie buiten, krijgt hij snel genoeg te horen en te zien hoe ze over hem denken.Kan me niet snel genoeg gaan, wat zal ie raar kijken als de mensen hem met de nek aankijken.quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Over het paard getild, hoogmoedswaanzin... take your pick. Allemaal dankzij de sukkels achter die hem zo leuk vinden.
Doe ik ook altijd als ik thuis benquote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef joep.t het volgende:
Waarom zitten ze met hun voeten op de bank?
Huub zei net wel: "iedereen weet nu heus wel dat ik en brian een hekel aan elkaar hebben"quote:Op maandag 28 april 2008 20:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Huub baalt als een stekker, hij is het echt zat, kan slecht tegen afscheid en zo.
Claire babbelt even met hem en troost hem even.
Wellicht moeten Brian en Huub nu gaan samen spelen en de andere 3 eruit werken.
Dat kan ik me levendig voorstellen, dit is toch niet vol te houden?quote:Op maandag 28 april 2008 20:32 schreef Disana het volgende:
Huub heeft zin om naar huis te gaan. Hij is er klaar mee.
Ook goedenavond en welkomquote:Op maandag 28 april 2008 20:35 schreef janny50 het volgende:
[..]
......................nog een paar weken ...
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
ik denk dat de meeste streamers het ook beu zijn zo langzamerhand
Zeker weten,maar komt ook omdat we nu weten dat Brian en amanda nooit getest gaan worden.quote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat kan ik me levendig voorstellen, dit is toch niet vol te houden?
Die jongen is óp, hij ziet er ook heel moe uit.
ik denk dat de meeste streamers het ook beu zijn zo langzamerhand
tis hard werken hoor, dat acteren.quote:Op maandag 28 april 2008 20:39 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer loopt Brian vrijwillig hand in hand met Amanda, komt meteen super gemaakt over op me.
De kans is groot dat die uit de kooi kwamen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:43 schreef agter het volgende:
Wanneer was dat met die thaise lampionnen ook al weer geweest?
http://www.ad.nl/utrecht/(...)ijk_vuurlampion.html
Mazaru.......quote:
Ja hier zit nog een die dat graag wil, maar ja helaas , daar kunnen we alleen maar over dromen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook goedenavond en welkom![]()
Ik hoop iets eerder
ik ook soms, wat is daar mis mee, wat praten, emoties tonen, discussieren?quote:Op maandag 28 april 2008 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Huub ervaart zijn 'ik' als een appel die steeds verder geschild wordt.
Blablablablabla, hij vindt het vast heerlijk om naar zichzelf te luisteren.
Dit is geen discussie, dit is een egotrippende monoloog van Huub.quote:Op maandag 28 april 2008 20:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik ook soms, wat is daar mis mee, wat praten, emoties tonen, discussieren?
Ik hou van zijn monologen, en ach dat egotrippen, dat mag hij zeker doen, als er 1 is die het spel daar heeft gespeeld is het Huub wel, alles al tegen zich gehad, spelers en redactie, dus petje af voor die gozer!!quote:Op maandag 28 april 2008 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is geen discussie, dit is een egotrippende monoloog van Huub.
heb zelf nog nooit wat opgestuurd, is niet mijn ding.quote:Op maandag 28 april 2008 20:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dit vind ik een bewaarfoto, sterker nog, stuur hem naar Claire of Huub!
Onwijs mooi gemaakt!
Huh? Ik dacht dat Amandaatje mee was naar de Witte Bergen. En waarom zij in godsnaam ook die nacht het huis uit moest, blijft voor mij een raadsel.quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef joep.t het volgende:
Excuse me if i am wrong,Maar als dat nachtje witte bergen van Brian meetelt is Amanda dan niet de langst zittende miljonair..Want Huub heeft 5 dagen vakantie gehad en Brian 1 nacht maar Amanda helemaal niet!
Amanda is met Jaap een nachtje in een hotel geweest.quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef joep.t het volgende:
Excuse me if i am wrong,Maar als dat nachtje witte bergen van Brian meetelt is Amanda dan niet de langst zittende miljonair..Want Huub heeft 5 dagen vakantie gehad en Brian 1 nacht maar Amanda helemaal niet!
Ik heb een brief aan Jaap gestuurd, en er eentje terug gehad.quote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef miesy het volgende:
[..]
heb zelf nog nooit wat opgestuurd, is niet mijn ding.
Natasja heeft gezellig met Brian het nachtje in de Witte Bergen doorgebracht.quote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef agter het volgende:
Huh? Ik dacht dat Amandaatje mee was naar de Witte Bergen. En waarom zij in godsnaam ook die nacht het huis uit moest, blijft voor mij een raadsel.
Ja,Maar dat was via een stemming dus ik vindt hoe verrot ze ook is dat Amanda de langstzittende miljonaire is!quote:Amanda is met Jaap een nachtje in een hotel geweest.
en dit is zo een typische anti-huub reactie.quote:Op maandag 28 april 2008 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is geen discussie, dit is een egotrippende monoloog van Huub.
Ja, Amanda is ook naar dat hotel geweest, waarom weet ik ook niet.quote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef agter het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Amandaatje mee was naar de Witte Bergen. En waarom zij in godsnaam ook die nacht het huis uit moest, blijft voor mij een raadsel.
Via een stemming tijdens het camping gebeuren. Jaap mocht iemand meenemen en wonder boven wonder werd dat het prinsesje.quote:Op maandag 28 april 2008 20:57 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, Amanda is ook naar dat hotel geweest, waarom weet ik ook niet.
aint that the truth!quote:Op maandag 28 april 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
@Roevka, als je meeleest of terugleest, Huub zegt precies wat jij vanmiddag zei.
Huub: Ik heb gezorgd dat hij de Villa moest verlaten, al was het maar voor 1 nacht, dus was hij AF
Ja, heel wonderlijk inderdaadquote:Op maandag 28 april 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Via een stemming tijdens het camping gebeuren. Jaap mocht iemand meenemen en wonder boven wonder werd dat het prinsesje.
haha, die honkballen, was mijn aktiequote:Op maandag 28 april 2008 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb een brief aan Jaap gestuurd, en er eentje terug gehad.
En ik heb meegedaan aan de aktie "Honkballen voor Huub", van VOL.
Huub is wat in de war volgens mij. Hij zegt dat de actie niet sexueel getint was, daarom was het geen aanranding.quote:Op maandag 28 april 2008 21:01 schreef janny50 het volgende:
Huub moet het dus weer goed praten die aanranding, jemig , dat valt wel op dus.
dat was top Kaat, echt heel leuk toen!!quote:Op maandag 28 april 2008 21:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
haha, die honkballen, was mijn aktieik heb daar zo onwijs van genoten!
was wel een klus om ze binnen te krijgen en daarna die kant uit te brengen.
ging hij opeens zijn 24 uur aanvragen dus per post was geen optie meer, gelijk brengen.
Ik denk echt dat ie het goed moet praten van de redactie, dat is me al eerder opgevallen.ik kan het fout hebben hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is wat in de war volgens mij. Hij zegt dat de actie niet sexueel getint was, daarom was het geen aanranding.
Dat slaat nergens op maar misschien ziet hij dat dus anders. De reactie van Amanda op het filmpje, getoond toen de BoBo's in dat hok waren, was hoongelach. Daar heeft ze dus wel voor op haar flikker gekregen volgens Huub.
blij te horen, het was zo lachwekkend toen, kreeg een doos ballen binnen en maar schrijven.quote:Op maandag 28 april 2008 21:06 schreef janny50 het volgende:
[..]
dat was top Kaat, echt heel leuk toen!!
Instructie Febo. Dat zei hij toen tegen Jaap in het kantoor de dag dat Palma Lieke aanpakte over diens werkelijke motieven om in de villa te werken.quote:Op maandag 28 april 2008 21:01 schreef janny50 het volgende:
Huub moet het dus weer goed praten die aanranding, jemig , dat valt wel op dus.
Hij heeft nu niks meer te verliezen maar ik denk dat je gelijk hebt. De beelden staan nog op mijn netvlies gebrand, walgelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 21:07 schreef janny50 het volgende:
Ik denk echt dat ie het goed moet praten van de redactie, dat is me al eerder opgevallen.ik kan het fout hebben hoor.
idd klopt.quote:Op maandag 28 april 2008 21:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Instructie Febo. Dat zei hij toen tegen Jaap in het kantoor de dag dat Palma Lieke aanpakte over diens werkelijke motieven om in de villa te werken.
Vertel, klein beetje dan (geluid kapot hierquote:Op maandag 28 april 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
Huub kan beter stoppen met praten nu. Die vergelijking wat ie net maakte met de buitenwereld.
Bij mij ook.quote:Op maandag 28 april 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft nu niks meer te verliezen maar ik denk dat je gelijk hebt. De beelden staan nog op mijn netvlies gebrand, walgelijk.
Over dat je in de buitenwereld iemand maar 5000 euro hoeft te betalen om iemand om te leggen. Mensen doen het voor veel minder in de buitenwereld dan in de kooi...quote:Op maandag 28 april 2008 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vertel, klein beetje dan (geluid kapot hier)
En dat de hardheid van het spel niks voorstelt omdat in de Balkan een mensenleven niet meer waard is dan een pakje sigarettenquote:Op maandag 28 april 2008 21:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Over dat je in de buitenwereld iemand maar 5000 euro hoeft te betalen om iemand om te leggen. Mensen doen het voor veel minder in de buitenwereld dan in de kooi...
Ging over de behandeling die Eric en Lieke gehad hebben van Huub, voor geld.
En hij vergeet te melden dat hij Nadia uit zat te kleden...........quote:Op maandag 28 april 2008 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Hij vergeet ook even het feit te vermelden dat die Nada tot twee keer toe de onderbroek van Lieke tot haar knieën naar beneden trok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |