quote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik aan jouw zwengel ga lopen trekken, vat jij dat ook niet sexueel op?
Dat vind je net zo normaal als dat ik je de hand schud?
Kan zomaar gebeuren als er zo'n brandend papiertje de lucht in vliegtquote:Op maandag 28 april 2008 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop dat het hele huis in de fik vliegt
Af en toe draaf ik echt een beetje door geloof ikquote:
Misschien zit er weer een newbie zonder beslissingsbevoegdheid en daarom een SL op stream 1 en 2.quote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
Kan zomaar gebeuren als er zo'n brandend papiertje de lucht in vliegt![]()
Ze vervelen zich duidelijk te pletter... maar of achter het ook oppikt?
mogen ze geen sex meer hebben?quote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef Lady-night het volgende:
Er is vanmiddag dus echt wel iets gebeurd...alle mannen zijn depri
Is dat niet al een paar maanden zoquote:Op maandag 28 april 2008 20:22 schreef grazygirl het volgende:
streamlock of gewoon geen moer te beleven?
De "directe doelgroep" !! Echt hè, hij is uniek in zijn belachelijke uitsprakenquote:Op maandag 28 april 2008 20:26 schreef Disana het volgende:
Een soppy brief van een alleenstaande moeder met drie kinderen. Brian leest de boel niet eens voor, maar zegt 'dit is de directe doelgroep'.
Jammer van de klunzige SL, er waren 6 brieven en misschien was een ervan wel over het ratje.
Over het paard getild, hoogmoedswaanzin... take your pick. Allemaal dankzij de sukkels achter die hem zo leuk vinden.quote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De "directe doelgroep" !! Echt hè, hij is uniek in zijn belachelijke uitspraken
Huub baalt als een stekker, hij is het echt zat, kan slecht tegen afscheid en zo.quote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef Lady-night het volgende:
Er is vanmiddag dus echt wel iets gebeurd...alle mannen zijn depri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |