Misschien is ie geen muziek aan het maken. Misschien is ie gewoon aan het oefenen.quote:Op maandag 28 april 2008 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Echt heel soepel loopt dit 'muziek' maken van Huub niet.
zonder camera's had hij zich ook vast niet zo ingehouden..quote:Op maandag 28 april 2008 18:38 schreef Borga het volgende:
[..]
Inderdaad, als hij Fries nu even flink had afgetrokken dan was er geen probleem geweest, maar omdat Bwian alleen voor zijn eigen plezier met paardenpiemels speelt is het weerzinwekkend. Iemand achterlaten met zo een enorme erectie is schandalig.
Een belletje of mailtje naar de Dierenbescherming is zo gepleegd hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 18:45 schreef Lady-night het volgende:
Strafbaar of niet wat Brian met Fries deed....
Dat vind ik nou eens een goed idee.quote:Op maandag 28 april 2008 18:49 schreef Lady-night het volgende:
Nou vanavond DieeneBart er maar weer eens in
Was niet strafbaar,al vonden ze het wel zeer misselijkmakend.quote:Op maandag 28 april 2008 18:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Een belletje of mailtje naar de Dierenbescherming is zo gepleegd hoor.
Heeft iemand dit filmpje al doorgestuurd aan Jensen, is leuk om te laten zien als Huub en Claire er vrijdag zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Borga het volgende:
Bwian gaat nog beroemd worden.
http://www.vkmag.com/videos/videos_brian_de_paardenfluisteraar/
Ga je gang zou ik zeggen.quote:Op maandag 28 april 2008 18:55 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Heeft iemand dit filmpje al doorgestuurd aan Jensen, is leuk om te laten zien als Huub en Claire er vrijdag zijn.
"Dus seks met dieren mag, mits de mens het niet leuk vind, maar het dier wel en er desalniettemin geen sprake is van een machtsverhouding."quote:Op maandag 28 april 2008 18:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was niet strafbaar,al vonden ze het wel zeer misselijkmakend.
zegt tie er niet bij......... alleen maar dat tie boos is, boos op Amandaquote:
Had hij sex met Frieschquote:Op maandag 28 april 2008 19:02 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
"Dus seks met dieren mag, mits de mens het niet leuk vind, maar het dier wel en er desalniettemin geen sprake is van een machtsverhouding."
-- http://retecool.com/tags/animalsex
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef Dementor het volgende:
Zou dellie de mooie plannen van H en J hebben geblokkeerd door achter even zielig te kijken?
Ik begrijp niet, dat J en H überhaupt nog dingen voorleggen aan het hokje!quote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef Dementor het volgende:
Zou dellie de mooie plannen van H en J hebben geblokkeerd door achter even zielig te kijken?
Als ik aan jouw zwengel ga lopen trekken, vat jij dat ook niet sexueel op?quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had hij sex met FrieschGa ik nog een keer kijken....
Het zal wel een ongeschreven regel zijn, het gaat wel om het prinsesje hè?quote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp niet, dat J en H überhaupt nog dingen voorleggen aan het hokje!
Als ze binnen de regels van het spel blijven, is het toch goed?
Ja hoor, dat denk ik al een hele tijd.quote:Op maandag 28 april 2008 19:20 schreef Dementor het volgende:
Dellie gaat winnen mark my words.
Als Brian wint dan is het te overduidelijk.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:22 schreef Dementor het volgende:
De ossehaas in pepersaus is voor bwian besteld.
Die kerel mag gaan afkicken na DGK.
Kom op zeg, hoe kunnen ze het nu in godsnaam maken om de grootste snol en slabek van dat hok te laten winnen?quote:Op maandag 28 april 2008 19:20 schreef Dementor het volgende:
Dellie gaat winnen mark my words.
Als Brian wint dan is het te overduidelijk.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
KUTFEBO, Huub heeft weer lopen manipuleren daar, Brian en Amanda mogen niet losgaan op hem.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, hoe kunnen ze het nu in godsnaam maken om de grootste snol en slabek van dat hok te laten winnen?
Lekker representatief en o zo goed voor het imago van het programma. I don't buy it.
Hij geeft er zo'n vijf tikjes tegenaan......hoezo "er aan lopen trekkenquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik aan jouw zwengel ga lopen trekken, vat jij dat ook niet sexueel op?
Dat vind je net zo normaal als dat ik je de hand schud?
Wat? Brian vroeg om zijn "megafoon" en kreeg hem niet dit keer?quote:Op maandag 28 april 2008 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
KUTFEBO, Huub heeft weer lopen manipuleren daar, Brian en Amanda mogen niet losgaan op hem.
Voor mijn gevoel had z'n opmerking met "niets meer mogen doen" tot 15 mei te maken.quote:Op maandag 28 april 2008 19:29 schreef neehe het volgende:
Toch vreemd dat Huub tegen Jaap zei : Echt Jaap waarom zou ik nu nog doorgaan ?
Jaap : Ik wel is goed voor de schnabbels.
Weten ze al wie de winnaar wordt ?? ( Brian ? )
Brian ook niet, het zijn varkens. Ik sla deze maaltijd dan ook even over qua streams.quote:
Hij moet er gewoon afblijven.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij geeft er zo'n vijf tikjes tegenaan......hoezo "er aan lopen trekken"
Bovendien zit Fries hem te versieren, uit te lokken of de ogen uit de steken. Brian is hem enkel aan het borstelen en opeens laat dat kutpaard z'n jodokus naar beneden zakken. Pure uitlokking....
quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel had z'n opmerking met "niets meer mogen doen" tot 15 mei te maken.
Ik heb 1 keer het piemeltje van mijn kater gezien, die lag op zn rug te slapen en droomde over mooie meisjes. Geen haar op mn hoofd die er aan dacht om hem aan te raken.quote:
Precies dát bedoel ik.quote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer het piemeltje van mijn kater gezien, die lag op zn rug te slapen en droomde over mooie meisjes. Geen haar op mn hoofd die er aan dacht om hem aan te raken.
Nee voor het geval Brian iets te hard slaat.quote:Op maandag 28 april 2008 19:40 schreef Dementor het volgende:
Dellie: het ziekenhuis staat altijd voor mij klaar.
Boobies?
Kunnen ze daar niet beter een trog neerzetten?quote:
Het is een soort van puberaal gedrag van Brian. Dat zie ik wel vaker bij hem. Ik vind niet dat er zo dramatisch over gedaan moet worden al is het niet handig dat hij zoiets doet voor de camera's.quote:
Als het uitkomt......reken maar van yes....quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de gekneusde rib van Amanda, heeft ze er nog erg veel last van?
Stel nou dat het een merrie was, en hij was met haar vagina aan het klooien?quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een soort van puberaal gedrag van Brian. Dat zie ik wel vaker bij hem. Ik vind niet dat er zo dramatisch over gedaan moet worden al is het niet handig dat hij zoiets doet voor de camera's.
Tegelijkertijd geeft dat dan ook aan dat hij niet iets doms of kwaads in de zin had, want als er eentje sneaky is, dan is het Brian wel.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
Op Nowlife wordt vermoedt dat Amanda (vrijdagochtend?) haar lippen heeft laten opspuiten.
Ziet iemand een verschil?
Stel nu dat de hemel naar beneden flikkert.....dan zijn we allemaal dood....quote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel nou dat het een merrie was, en hij was met haar vagina aan het klooien?
Ligt eraan welke lippen hè?quote:Op maandag 28 april 2008 19:50 schreef avonne het volgende:
Op Nowlife wordt vermoedt dat Amanda (vrijdagochtend?) haar lippen heeft laten opspuiten.
Ziet iemand een verschil?
+ 4quote:Op maandag 28 april 2008 18:31 schreef miesy het volgende:
[..]
volwassen mannen die voor hun eigen plezier met paardepiemels spelen vind ik weerzinwekkender
dan de mensen die deze beschuldigen van bestialiteit.
Maar dat was het nietquote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef mootie het volgende:
Stel nou dat het een merrie was, en hij was met haar vagina aan het klooien?
quote:Anale fase
Uit Wikipedia
De anale fase (1;6 - 3 jaar)
In deze periode is het anale gebied van het lichaam de voornaamste lustverschaffer. Volgens Sigmund Freud zou het kind genoegen beleven aan het zich ontlasten. In ieder geval is het zeker, dat de kinderen in deze periode een grote interesse in de eigen feces vertonen. Men moet veel kinderen uitdrukkelijk beletten zich ermee bezig te houden.
Hoe belangrijk de eigenlijke anale genoegens voor het kind zijn zal men wel nooit aan de weet komen, maar zeker is, dat de zindelijkheidstraining in deze periode plaatsvindt en ontwikkelingspsychologisch van groot belang is.
Er zijn twee belangrijke aspecten aan het zindelijk worden:
* het kunnen inhouden van de feces en de urine tot het geëigende moment;
* het kunnen loslaten van de feces als het geëigende moment daarvoor is aangebroken.
Het is een proces dat zo'n anderhalf tot twee jaar in beslag neemt. Bij sommige kinderen treedt i.v.m. de zindelijkheidstraining een vijandigheid jegens de ouders op. Anderzijds verschijnt er een zeker sadisme, een zekere wreedheid tegenover de dingen van zijn omgeving. Het kind vindt genoegen in het vernietigen, doden, kwellen. Het samenvallen met dezeanale en sadistische fase geeft aanleiding tot de term anaal-sadisme.
Verwonderlijk is het niet dat de periode van zindelijkheidstraining van groot karakterologisch belang is. Volgende grondinstellingen moeten in die periode aangeleerd worden:
* orde en netheid;
* het kunnen afstaan van iets waardevols;
* het zich kunnen conformeren aan regels zonder te sterke gevoelens van vijandigheid.
Indien er zich in de anale fase voor het kind te grote moeilijkheden voordoen, kan het zogenaamde anale karakter ontstaan, dat getypeerd is door zuinigheid (soms gierigheid, mogelijk gesublimeerd tot verzamelwoede), overmatige ordelijkheid en weerbarstigheid. Alle vormen van ziekelijke gierigheid of zucht tot verkwisting hebben hun basis in deze eerste uitingen van de bezitsdrift en de behoudsdrift. Talrijke seksuele perversies uit de latere genitale fase zijn eveneens gebaseerd op stoornissen in de organisatie van deze tweede ontwikkelingsfase van het libido.
ze zouden elke maandag en vrijdag gesprekken hebben brajen en mikeyquote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Lady-night het volgende:
Ze hebben het over Mike...Claire weet meer dan Brian...vreemd...hij zou vrijdag bellen, maar zou gecanseld zijn!!!
quote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda`s pianospel is prettiger om naar te luisteren dan dat van Huub.
Er zitten veel meer leer- en progressiemomenten in, en het heeft tegelijkertijd iets aandoenlijks.
OMG Cc, je leert nog eens wat hier.quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
Maar dat was het niet.
Ik kan me wel vinden in Nmns' visie in deze. Brian is een puber met een fascinatie voor poep en paardenpiemels. Anale karakter, wellicht?
Brian gaat alleen langs als mikey de CEO van Royal Shell is geworden want dan heeft hij weer een succes story.quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
En weer hebben ze het over Mike, dat hij geen werk heeft. Waarom is Brian nog niet in de auto gesprongen om hem een hart onder de riem te steken?
Dat zou Brian heel graag doen, maar dat kán niet, want hij zit in weelde gevangen in DGKquote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
En weer hebben ze het over Mike, dat hij geen werk heeft. Waarom is Brian nog niet in de auto gesprongen om hem een hart onder de riem te steken?
Heel vreemd idd..quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef Disana het volgende:
Raar dat Emin een heel andere toon aanslaat tegen Brian en Amanda. Negatief over Huub en Claire en over hun huwelijk.
Deze brief werd geschreven op de ochtend van het huwelijk. Hij heeft dus later naar het huwelijk gekeken en besloten dat hij Huub en Claire aardig zou schrijven. 't Is gewoon een hoertje.quote:Op maandag 28 april 2008 20:11 schreef beequeen het volgende:
Wat krijgen we nou? Emin schrijft aan B en A dat hij de bruiloft van Huub en Claire helemaal niks vond. Dit staat haaks op de brief die hij schreef aan Huub en Claire. Schrijft de FEBO dit soort shit om de boel op te hitsen?
quote:Op maandag 28 april 2008 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat was het niet.
Ik kan me wel vinden in Nmns' visie in deze. Brian is een puber met een fascinatie voor poep en paardenpiemels. Anale karakter, wellicht?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |