Het is gewoon duidelijk dat de Febo een achterlijke fout heeft gemaakt met die stemmingsronde. Het is respectloos naar de wannabees en respectloos naar de fans, kijkers en streamers. Ze hadden gewoon unaniem iemand een oprotpremie moeten kunnen geven.quote:Op maandag 28 april 2008 18:02 schreef Disana het volgende:
Jaap zingt: Ik geloof het niet, vuile vuile leugenaars, liegen liegen liegen.
Dat denk ik dus ook, er wordt Jaap een intelligentie toegedicht die hij tot nu toe op geen enkele manier heeft laten blijken.quote:Op maandag 28 april 2008 18:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
Waarom hangt iedereen aan Jaap nog die intelligentie zweem op?
Hij heeft misschien 115 (score iq quiz) en dan mag hij zijn handen dicht knijpen.
Naast Amanda en Brian steekt hij wellicht voordelig af maar wanneer we Jaap t.o. Huub zetten valt dat helemaal weg.
Ergo, Jaap speelt dat hij erg intelligent is . Dat is een kunstje net als dat schaken een kunstje is.
+1!quote:Op maandag 28 april 2008 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
Marco Borsato is wel een artiest de bij Claire past.
Op naar het Gelredome, en daarna wat gireren aan Warchild.
En een paar maanden later natuurlijk de DVD kopen.
Way to go Claire.
*sop*quote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap.
Hij zit gewoon achter een pc muziek te luisteren en te schaken.![]()
Lachen manquote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap.
Hij zit gewoon achter een pc muziek te luisteren en te schaken.![]()
Jups, blind schaken, zelfs tegen meerdere personen, alles winnen....is gewoon een kunstje...quote:Op maandag 28 april 2008 18:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ergo, Jaap speelt dat hij erg intelligent is . Dat is een kunstje net als dat schaken een kunstje is.
LMAO. Wat wil hij nou eigenlijk van dat beest...quote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Borga het volgende:
Bwian gaat nog beroemd worden.
http://www.vkmag.com/videos/videos_brian_de_paardenfluisteraar/
Nu er toch zo'n debat was of bestialiteit nou wel of niet strafbaar moet zijn ivm dat wetsvoorstel.. Kan het OM Brian niet als proefproces proberen? Partij voor de dieren, kom er maar in!quote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Borga het volgende:
volwassen mannen die voor hun eigen plezier met paardepiemels spelen vind ik weerzinwekkenderquote:Op maandag 28 april 2008 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het Brian van bestialiteiten beschuldigen vind ik even weerzinwekkend als Huubs valse beschuldigen tegen Eric.
quote:Op maandag 28 april 2008 18:24 schreef Borga het volgende:
+1quote:Op maandag 28 april 2008 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het Brian van bestialiteiten beschuldigen vind ik even weerzinwekkend als Huubs valse beschuldigen tegen Eric.
Hij doet wel erg vreemd, en dan dat domme gelach erbij.quote:Op maandag 28 april 2008 18:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
LMAO. Wat wil hij nou eigenlijk van dat beest...
Precies, hij geloofde ook dat de finale niet per sms zou worden beslist. Ieder weldenkend mens weet wel dat dat de grootste kolder is.quote:Op maandag 28 april 2008 18:10 schreef ThomasSlayer het volgende:
Waarom hangt iedereen aan Jaap nog die intelligentie zweem op?
Hij heeft misschien 115 (score iq quiz) en dan mag hij zijn handen dicht knijpen.
Naast Amanda en Brian steekt hij wellicht voordelig af maar wanneer we Jaap t.o. Huub zetten valt dat helemaal weg.
Inderdaad, als hij Fries nu even flink had afgetrokken dan was er geen probleem geweest, maar omdat Bwian alleen voor zijn eigen plezier met paardenpiemels speelt is het weerzinwekkend. Iemand achterlaten met zo een enorme erectie is schandalig.quote:Op maandag 28 april 2008 18:31 schreef miesy het volgende:
[..]
volwassen mannen die voor hun eigen plezier met paardepiemels spelen vind ik weerzinwekkender
dan de mensen die deze beschuldigen van bestialiteit.
Jups, als je iets geloofd, het gebeurt vervolgens niet, dan ben je wel heel erg dom.....quote:Op maandag 28 april 2008 18:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, hij geloofde ook dat de finale niet per sms zou worden beslist. Ieder weldenkend mens weet wel dat dat de grootste kolder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |