quote:Op maandag 28 april 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, hoe kunnen ze het nu in godsnaam maken om de grootste snol en slabek van dat hok te laten winnen?
Lekker representatief en o zo goed voor het imago van het programma. I don't buy it.
Hij geeft er zo'n vijf tikjes tegenaan......hoezo "er aan lopen trekkenquote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik aan jouw zwengel ga lopen trekken, vat jij dat ook niet sexueel op?
Dat vind je net zo normaal als dat ik je de hand schud?
Wat? Brian vroeg om zijn "megafoon" en kreeg hem niet dit keer?quote:Op maandag 28 april 2008 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
KUTFEBO, Huub heeft weer lopen manipuleren daar, Brian en Amanda mogen niet losgaan op hem.
Voor mijn gevoel had z'n opmerking met "niets meer mogen doen" tot 15 mei te maken.quote:Op maandag 28 april 2008 19:29 schreef neehe het volgende:
Toch vreemd dat Huub tegen Jaap zei : Echt Jaap waarom zou ik nu nog doorgaan ?
Jaap : Ik wel is goed voor de schnabbels.
Weten ze al wie de winnaar wordt ?? ( Brian ? )
Brian ook niet, het zijn varkens. Ik sla deze maaltijd dan ook even over qua streams.quote:
Hij moet er gewoon afblijven.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij geeft er zo'n vijf tikjes tegenaan......hoezo "er aan lopen trekken"
Bovendien zit Fries hem te versieren, uit te lokken of de ogen uit de steken. Brian is hem enkel aan het borstelen en opeens laat dat kutpaard z'n jodokus naar beneden zakken. Pure uitlokking....
quote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel had z'n opmerking met "niets meer mogen doen" tot 15 mei te maken.
Ik heb 1 keer het piemeltje van mijn kater gezien, die lag op zn rug te slapen en droomde over mooie meisjes. Geen haar op mn hoofd die er aan dacht om hem aan te raken.quote:
Precies dát bedoel ik.quote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer het piemeltje van mijn kater gezien, die lag op zn rug te slapen en droomde over mooie meisjes. Geen haar op mn hoofd die er aan dacht om hem aan te raken.
Nee voor het geval Brian iets te hard slaat.quote:Op maandag 28 april 2008 19:40 schreef Dementor het volgende:
Dellie: het ziekenhuis staat altijd voor mij klaar.
Boobies?
Kunnen ze daar niet beter een trog neerzetten?quote:
Het is een soort van puberaal gedrag van Brian. Dat zie ik wel vaker bij hem. Ik vind niet dat er zo dramatisch over gedaan moet worden al is het niet handig dat hij zoiets doet voor de camera's.quote:
Als het uitkomt......reken maar van yes....quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de gekneusde rib van Amanda, heeft ze er nog erg veel last van?
Stel nou dat het een merrie was, en hij was met haar vagina aan het klooien?quote:Op maandag 28 april 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een soort van puberaal gedrag van Brian. Dat zie ik wel vaker bij hem. Ik vind niet dat er zo dramatisch over gedaan moet worden al is het niet handig dat hij zoiets doet voor de camera's.
Tegelijkertijd geeft dat dan ook aan dat hij niet iets doms of kwaads in de zin had, want als er eentje sneaky is, dan is het Brian wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |