zegt tie er niet bij......... alleen maar dat tie boos is, boos op Amandaquote:
Had hij sex met Frieschquote:Op maandag 28 april 2008 19:02 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
"Dus seks met dieren mag, mits de mens het niet leuk vind, maar het dier wel en er desalniettemin geen sprake is van een machtsverhouding."
-- http://retecool.com/tags/animalsex
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef Dementor het volgende:
Zou dellie de mooie plannen van H en J hebben geblokkeerd door achter even zielig te kijken?
Ik begrijp niet, dat J en H überhaupt nog dingen voorleggen aan het hokje!quote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef Dementor het volgende:
Zou dellie de mooie plannen van H en J hebben geblokkeerd door achter even zielig te kijken?
Als ik aan jouw zwengel ga lopen trekken, vat jij dat ook niet sexueel op?quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had hij sex met FrieschGa ik nog een keer kijken....
Het zal wel een ongeschreven regel zijn, het gaat wel om het prinsesje hè?quote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp niet, dat J en H überhaupt nog dingen voorleggen aan het hokje!
Als ze binnen de regels van het spel blijven, is het toch goed?
Ja hoor, dat denk ik al een hele tijd.quote:Op maandag 28 april 2008 19:20 schreef Dementor het volgende:
Dellie gaat winnen mark my words.
Als Brian wint dan is het te overduidelijk.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:22 schreef Dementor het volgende:
De ossehaas in pepersaus is voor bwian besteld.
Die kerel mag gaan afkicken na DGK.
Kom op zeg, hoe kunnen ze het nu in godsnaam maken om de grootste snol en slabek van dat hok te laten winnen?quote:Op maandag 28 april 2008 19:20 schreef Dementor het volgende:
Dellie gaat winnen mark my words.
Als Brian wint dan is het te overduidelijk.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
KUTFEBO, Huub heeft weer lopen manipuleren daar, Brian en Amanda mogen niet losgaan op hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |