Huub zei net wel: "iedereen weet nu heus wel dat ik en brian een hekel aan elkaar hebben"quote:Op maandag 28 april 2008 20:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Huub baalt als een stekker, hij is het echt zat, kan slecht tegen afscheid en zo.
Claire babbelt even met hem en troost hem even.
Wellicht moeten Brian en Huub nu gaan samen spelen en de andere 3 eruit werken.
Dat kan ik me levendig voorstellen, dit is toch niet vol te houden?quote:Op maandag 28 april 2008 20:32 schreef Disana het volgende:
Huub heeft zin om naar huis te gaan. Hij is er klaar mee.
Ook goedenavond en welkomquote:Op maandag 28 april 2008 20:35 schreef janny50 het volgende:
[..]
......................nog een paar weken ...
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
ik denk dat de meeste streamers het ook beu zijn zo langzamerhand
Zeker weten,maar komt ook omdat we nu weten dat Brian en amanda nooit getest gaan worden.quote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat kan ik me levendig voorstellen, dit is toch niet vol te houden?
Die jongen is óp, hij ziet er ook heel moe uit.
ik denk dat de meeste streamers het ook beu zijn zo langzamerhand
tis hard werken hoor, dat acteren.quote:Op maandag 28 april 2008 20:39 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer loopt Brian vrijwillig hand in hand met Amanda, komt meteen super gemaakt over op me.
De kans is groot dat die uit de kooi kwamen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:43 schreef agter het volgende:
Wanneer was dat met die thaise lampionnen ook al weer geweest?
http://www.ad.nl/utrecht/(...)ijk_vuurlampion.html
Mazaru.......quote:
Ja hier zit nog een die dat graag wil, maar ja helaas , daar kunnen we alleen maar over dromen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook goedenavond en welkom![]()
Ik hoop iets eerder
ik ook soms, wat is daar mis mee, wat praten, emoties tonen, discussieren?quote:Op maandag 28 april 2008 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Huub ervaart zijn 'ik' als een appel die steeds verder geschild wordt.
Blablablablabla, hij vindt het vast heerlijk om naar zichzelf te luisteren.
Dit is geen discussie, dit is een egotrippende monoloog van Huub.quote:Op maandag 28 april 2008 20:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik ook soms, wat is daar mis mee, wat praten, emoties tonen, discussieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |