quote:Op maandag 28 april 2008 19:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik aan jouw zwengel ga lopen trekken, vat jij dat ook niet sexueel op?
Dat vind je net zo normaal als dat ik je de hand schud?
Kan zomaar gebeuren als er zo'n brandend papiertje de lucht in vliegtquote:Op maandag 28 april 2008 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop dat het hele huis in de fik vliegt
Af en toe draaf ik echt een beetje door geloof ikquote:
Misschien zit er weer een newbie zonder beslissingsbevoegdheid en daarom een SL op stream 1 en 2.quote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
Kan zomaar gebeuren als er zo'n brandend papiertje de lucht in vliegt![]()
Ze vervelen zich duidelijk te pletter... maar of achter het ook oppikt?
mogen ze geen sex meer hebben?quote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef Lady-night het volgende:
Er is vanmiddag dus echt wel iets gebeurd...alle mannen zijn depri
Is dat niet al een paar maanden zoquote:Op maandag 28 april 2008 20:22 schreef grazygirl het volgende:
streamlock of gewoon geen moer te beleven?
De "directe doelgroep" !! Echt hè, hij is uniek in zijn belachelijke uitsprakenquote:Op maandag 28 april 2008 20:26 schreef Disana het volgende:
Een soppy brief van een alleenstaande moeder met drie kinderen. Brian leest de boel niet eens voor, maar zegt 'dit is de directe doelgroep'.
Jammer van de klunzige SL, er waren 6 brieven en misschien was een ervan wel over het ratje.
Over het paard getild, hoogmoedswaanzin... take your pick. Allemaal dankzij de sukkels achter die hem zo leuk vinden.quote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De "directe doelgroep" !! Echt hè, hij is uniek in zijn belachelijke uitspraken
Huub baalt als een stekker, hij is het echt zat, kan slecht tegen afscheid en zo.quote:Op maandag 28 april 2008 20:20 schreef Lady-night het volgende:
Er is vanmiddag dus echt wel iets gebeurd...alle mannen zijn depri
goedenavond allemaal, weet je laten ze hem naar zo blijven beschermen en laat ze hem maar zo voor lul blijven zetten en laten ze die Brian maar geloven dat ie zo goed is,.......................nog een paar weken en dan is ie buiten, krijgt hij snel genoeg te horen en te zien hoe ze over hem denken.Kan me niet snel genoeg gaan, wat zal ie raar kijken als de mensen hem met de nek aankijken.quote:Op maandag 28 april 2008 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Over het paard getild, hoogmoedswaanzin... take your pick. Allemaal dankzij de sukkels achter die hem zo leuk vinden.
Doe ik ook altijd als ik thuis benquote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef joep.t het volgende:
Waarom zitten ze met hun voeten op de bank?
Huub zei net wel: "iedereen weet nu heus wel dat ik en brian een hekel aan elkaar hebben"quote:Op maandag 28 april 2008 20:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Huub baalt als een stekker, hij is het echt zat, kan slecht tegen afscheid en zo.
Claire babbelt even met hem en troost hem even.
Wellicht moeten Brian en Huub nu gaan samen spelen en de andere 3 eruit werken.
Dat kan ik me levendig voorstellen, dit is toch niet vol te houden?quote:Op maandag 28 april 2008 20:32 schreef Disana het volgende:
Huub heeft zin om naar huis te gaan. Hij is er klaar mee.
Ook goedenavond en welkomquote:Op maandag 28 april 2008 20:35 schreef janny50 het volgende:
[..]
......................nog een paar weken ...
Nee hoor, helemaal niet.quote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
ik denk dat de meeste streamers het ook beu zijn zo langzamerhand
Zeker weten,maar komt ook omdat we nu weten dat Brian en amanda nooit getest gaan worden.quote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat kan ik me levendig voorstellen, dit is toch niet vol te houden?
Die jongen is óp, hij ziet er ook heel moe uit.
ik denk dat de meeste streamers het ook beu zijn zo langzamerhand
tis hard werken hoor, dat acteren.quote:Op maandag 28 april 2008 20:39 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer loopt Brian vrijwillig hand in hand met Amanda, komt meteen super gemaakt over op me.
De kans is groot dat die uit de kooi kwamen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:43 schreef agter het volgende:
Wanneer was dat met die thaise lampionnen ook al weer geweest?
http://www.ad.nl/utrecht/(...)ijk_vuurlampion.html
Mazaru.......quote:
Ja hier zit nog een die dat graag wil, maar ja helaas , daar kunnen we alleen maar over dromen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook goedenavond en welkom![]()
Ik hoop iets eerder
ik ook soms, wat is daar mis mee, wat praten, emoties tonen, discussieren?quote:Op maandag 28 april 2008 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Huub ervaart zijn 'ik' als een appel die steeds verder geschild wordt.
Blablablablabla, hij vindt het vast heerlijk om naar zichzelf te luisteren.
Dit is geen discussie, dit is een egotrippende monoloog van Huub.quote:Op maandag 28 april 2008 20:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik ook soms, wat is daar mis mee, wat praten, emoties tonen, discussieren?
Ik hou van zijn monologen, en ach dat egotrippen, dat mag hij zeker doen, als er 1 is die het spel daar heeft gespeeld is het Huub wel, alles al tegen zich gehad, spelers en redactie, dus petje af voor die gozer!!quote:Op maandag 28 april 2008 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is geen discussie, dit is een egotrippende monoloog van Huub.
heb zelf nog nooit wat opgestuurd, is niet mijn ding.quote:Op maandag 28 april 2008 20:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dit vind ik een bewaarfoto, sterker nog, stuur hem naar Claire of Huub!
Onwijs mooi gemaakt!
Huh? Ik dacht dat Amandaatje mee was naar de Witte Bergen. En waarom zij in godsnaam ook die nacht het huis uit moest, blijft voor mij een raadsel.quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef joep.t het volgende:
Excuse me if i am wrong,Maar als dat nachtje witte bergen van Brian meetelt is Amanda dan niet de langst zittende miljonair..Want Huub heeft 5 dagen vakantie gehad en Brian 1 nacht maar Amanda helemaal niet!
Amanda is met Jaap een nachtje in een hotel geweest.quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef joep.t het volgende:
Excuse me if i am wrong,Maar als dat nachtje witte bergen van Brian meetelt is Amanda dan niet de langst zittende miljonair..Want Huub heeft 5 dagen vakantie gehad en Brian 1 nacht maar Amanda helemaal niet!
Ik heb een brief aan Jaap gestuurd, en er eentje terug gehad.quote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef miesy het volgende:
[..]
heb zelf nog nooit wat opgestuurd, is niet mijn ding.
Natasja heeft gezellig met Brian het nachtje in de Witte Bergen doorgebracht.quote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef agter het volgende:
Huh? Ik dacht dat Amandaatje mee was naar de Witte Bergen. En waarom zij in godsnaam ook die nacht het huis uit moest, blijft voor mij een raadsel.
Ja,Maar dat was via een stemming dus ik vindt hoe verrot ze ook is dat Amanda de langstzittende miljonaire is!quote:Amanda is met Jaap een nachtje in een hotel geweest.
en dit is zo een typische anti-huub reactie.quote:Op maandag 28 april 2008 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is geen discussie, dit is een egotrippende monoloog van Huub.
Ja, Amanda is ook naar dat hotel geweest, waarom weet ik ook niet.quote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef agter het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Amandaatje mee was naar de Witte Bergen. En waarom zij in godsnaam ook die nacht het huis uit moest, blijft voor mij een raadsel.
Via een stemming tijdens het camping gebeuren. Jaap mocht iemand meenemen en wonder boven wonder werd dat het prinsesje.quote:Op maandag 28 april 2008 20:57 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, Amanda is ook naar dat hotel geweest, waarom weet ik ook niet.
aint that the truth!quote:Op maandag 28 april 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
@Roevka, als je meeleest of terugleest, Huub zegt precies wat jij vanmiddag zei.
Huub: Ik heb gezorgd dat hij de Villa moest verlaten, al was het maar voor 1 nacht, dus was hij AF
Ja, heel wonderlijk inderdaadquote:Op maandag 28 april 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Via een stemming tijdens het camping gebeuren. Jaap mocht iemand meenemen en wonder boven wonder werd dat het prinsesje.
haha, die honkballen, was mijn aktiequote:Op maandag 28 april 2008 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb een brief aan Jaap gestuurd, en er eentje terug gehad.
En ik heb meegedaan aan de aktie "Honkballen voor Huub", van VOL.
Huub is wat in de war volgens mij. Hij zegt dat de actie niet sexueel getint was, daarom was het geen aanranding.quote:Op maandag 28 april 2008 21:01 schreef janny50 het volgende:
Huub moet het dus weer goed praten die aanranding, jemig , dat valt wel op dus.
dat was top Kaat, echt heel leuk toen!!quote:Op maandag 28 april 2008 21:05 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
haha, die honkballen, was mijn aktieik heb daar zo onwijs van genoten!
was wel een klus om ze binnen te krijgen en daarna die kant uit te brengen.
ging hij opeens zijn 24 uur aanvragen dus per post was geen optie meer, gelijk brengen.
Ik denk echt dat ie het goed moet praten van de redactie, dat is me al eerder opgevallen.ik kan het fout hebben hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is wat in de war volgens mij. Hij zegt dat de actie niet sexueel getint was, daarom was het geen aanranding.
Dat slaat nergens op maar misschien ziet hij dat dus anders. De reactie van Amanda op het filmpje, getoond toen de BoBo's in dat hok waren, was hoongelach. Daar heeft ze dus wel voor op haar flikker gekregen volgens Huub.
blij te horen, het was zo lachwekkend toen, kreeg een doos ballen binnen en maar schrijven.quote:Op maandag 28 april 2008 21:06 schreef janny50 het volgende:
[..]
dat was top Kaat, echt heel leuk toen!!
Instructie Febo. Dat zei hij toen tegen Jaap in het kantoor de dag dat Palma Lieke aanpakte over diens werkelijke motieven om in de villa te werken.quote:Op maandag 28 april 2008 21:01 schreef janny50 het volgende:
Huub moet het dus weer goed praten die aanranding, jemig , dat valt wel op dus.
Hij heeft nu niks meer te verliezen maar ik denk dat je gelijk hebt. De beelden staan nog op mijn netvlies gebrand, walgelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 21:07 schreef janny50 het volgende:
Ik denk echt dat ie het goed moet praten van de redactie, dat is me al eerder opgevallen.ik kan het fout hebben hoor.
idd klopt.quote:Op maandag 28 april 2008 21:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Instructie Febo. Dat zei hij toen tegen Jaap in het kantoor de dag dat Palma Lieke aanpakte over diens werkelijke motieven om in de villa te werken.
Vertel, klein beetje dan (geluid kapot hierquote:Op maandag 28 april 2008 21:11 schreef Kinga het volgende:
Huub kan beter stoppen met praten nu. Die vergelijking wat ie net maakte met de buitenwereld.
Bij mij ook.quote:Op maandag 28 april 2008 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft nu niks meer te verliezen maar ik denk dat je gelijk hebt. De beelden staan nog op mijn netvlies gebrand, walgelijk.
Over dat je in de buitenwereld iemand maar 5000 euro hoeft te betalen om iemand om te leggen. Mensen doen het voor veel minder in de buitenwereld dan in de kooi...quote:Op maandag 28 april 2008 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vertel, klein beetje dan (geluid kapot hier)
En dat de hardheid van het spel niks voorstelt omdat in de Balkan een mensenleven niet meer waard is dan een pakje sigarettenquote:Op maandag 28 april 2008 21:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Over dat je in de buitenwereld iemand maar 5000 euro hoeft te betalen om iemand om te leggen. Mensen doen het voor veel minder in de buitenwereld dan in de kooi...
Ging over de behandeling die Eric en Lieke gehad hebben van Huub, voor geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |