tis hard werken hoor, dat acteren.quote:Op maandag 28 april 2008 20:39 schreef Kinga het volgende:
Sinds wanneer loopt Brian vrijwillig hand in hand met Amanda, komt meteen super gemaakt over op me.
De kans is groot dat die uit de kooi kwamen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:43 schreef agter het volgende:
Wanneer was dat met die thaise lampionnen ook al weer geweest?
http://www.ad.nl/utrecht/(...)ijk_vuurlampion.html
Mazaru.......quote:
Ja hier zit nog een die dat graag wil, maar ja helaas , daar kunnen we alleen maar over dromen.quote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook goedenavond en welkom![]()
Ik hoop iets eerder
ik ook soms, wat is daar mis mee, wat praten, emoties tonen, discussieren?quote:Op maandag 28 april 2008 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
Huub ervaart zijn 'ik' als een appel die steeds verder geschild wordt.
Blablablablabla, hij vindt het vast heerlijk om naar zichzelf te luisteren.
Dit is geen discussie, dit is een egotrippende monoloog van Huub.quote:Op maandag 28 april 2008 20:45 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik ook soms, wat is daar mis mee, wat praten, emoties tonen, discussieren?
Ik hou van zijn monologen, en ach dat egotrippen, dat mag hij zeker doen, als er 1 is die het spel daar heeft gespeeld is het Huub wel, alles al tegen zich gehad, spelers en redactie, dus petje af voor die gozer!!quote:Op maandag 28 april 2008 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit is geen discussie, dit is een egotrippende monoloog van Huub.
heb zelf nog nooit wat opgestuurd, is niet mijn ding.quote:Op maandag 28 april 2008 20:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dit vind ik een bewaarfoto, sterker nog, stuur hem naar Claire of Huub!
Onwijs mooi gemaakt!
Huh? Ik dacht dat Amandaatje mee was naar de Witte Bergen. En waarom zij in godsnaam ook die nacht het huis uit moest, blijft voor mij een raadsel.quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef joep.t het volgende:
Excuse me if i am wrong,Maar als dat nachtje witte bergen van Brian meetelt is Amanda dan niet de langst zittende miljonair..Want Huub heeft 5 dagen vakantie gehad en Brian 1 nacht maar Amanda helemaal niet!
Amanda is met Jaap een nachtje in een hotel geweest.quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef joep.t het volgende:
Excuse me if i am wrong,Maar als dat nachtje witte bergen van Brian meetelt is Amanda dan niet de langst zittende miljonair..Want Huub heeft 5 dagen vakantie gehad en Brian 1 nacht maar Amanda helemaal niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |