quote:www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com
www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...
Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....
Tussenstop midden in de nacht op DXB is een ramp. Stervensvol met mensen en overal verbouwingen. Ik heb op de vlucht Düsseldorf - Seoul 300 euro bespaard door met Emirates te vliegen maar als ik opnieuw zou mogen kiezen zou ik de directe vlucht nemen met KLM.quote:Op maandag 28 april 2008 10:16 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Weet niet zo goed of ik deze vraag hier moet plaatsen...maar goed.
Ben aan het kijken voor een vlucht van Dusseldorf naar Hong Kong,en weer terug vanuit Jakarta.
KLM doet het voor 700 euro en Emirates 800.
Met Emirates heb ik een zeer goede ervaring,maar nu vraag ik me af hoe KLM is op de long distance.
Krijg je ook je eigen personal system bv? goeie service?
Heb nog nooit met KLM gevlogen.
Weet iemand dit? zo'n 11 hr vliegen zonder tv schermpje is toch wel saai (aangezien ik heel vaak niet kan sapen in het vliegtuig)
Maar met KLM moet ts weer vliegen Dusseldorf - Amsterdam - Hong Kong - Amsterdam - Dusseldorf, en zeker die laatste vlucht is vervelend omdat je 'over' Dusseldorf heenvliegt, op Amsterdam weer moet wachten voor de vlucht naar Dusseldorf.... Daarnaast heeft KLM inderdaad een 747-combi vliegen op de 14 uur durende vlucht zonder eigen entertainment, en hoewel het een avond / nachtvlucht is, lijkt mij dat toch wel een gemis.quote:Op maandag 28 april 2008 14:26 schreef Underdoggy het volgende:
laatste bericht uit vorige deel
[..]
Tussenstop midden in de nacht op DXB is een ramp. Stervensvol met mensen en overal verbouwingen. Ik heb op de vlucht Düsseldorf - Seoul 300 euro bespaard door met Emirates te vliegen maar als ik opnieuw zou mogen kiezen zou ik de directe vlucht nemen met KLM.
Puur een gevolg van marketing. In Nederland is KLM al heer en meester, zeker op langere afstanden, dus ze hoeven hun prijzen niet te verlagen om meer klanten te trekken. In het buitenland moet voor de markt gevochten worden en prijs-stunten is dan het wapen van de KLM.quote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef ozzietukker het volgende:
Toch opvallend dat je beter DUS - AMS - HKG - AMS - DUS kan vliegen dan direct AMS - HKG - AMS, want dat laatste is duurder bij KLM.
Het klopt dat mensen graag rechtstreeks vliegen, en vandaar dat KLM door veel mensen in Nederland gekozen wordt, maar qua product zijn ze eigenlijk heel slecht, hoge prijzen, vliegen met oude 747-combi kisten op veel routes zonder eigen entertainment. (Als er een alternatief is voor KLM die niet in het 'Skyteam' zit is mijn keuze snel gemaakt).quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:39 schreef jaco het volgende:
[..]
Puur een gevolg van marketing. In Nederland is KLM al heer en meester, zeker op langere afstanden, dus ze hoeven hun prijzen niet te verlagen om meer klanten te trekken. In het buitenland moet voor de markt gevochten worden en prijs-stunten is dan het wapen van de KLM.
Als het ticket geboekt is volgens het married segments principe dan krijg je een reprotection als de vlucht vanuit Amsterdam in Zurich te laat aankomt. Dit betekend dat je omgeboekt wordt op de volgende vlucht of een hotel krijgt en je de volgende dag verder vliegt.quote:Op maandag 28 april 2008 16:16 schreef nickybol het volgende:
Ik vlieg met Swiss vanaf Amsterdam via Zurich naar Boston. Nu heb ik een overstap van amper een uur in Zurich. Is dit te doen en moet ik me dan nog druk maken om mijn bagage of gaat dat automatisch?
Vrijwel alle websites kunnen dit tegenwoordig; cheaptickets.com (heet daar multi segment), maar ook vliegtarieven.nl , atp.nl en cheaptickets.nl doen het allemaal. (soms onder de uitgebreide opties) En dat is zeker goedkoper dan bij de luchtvaartmaatschappij rechtstreeks boeken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:49 schreef firewirecable het volgende:
Ik zou gewoon de airline bellen, dan weet je precies wat er wel en niet kan binnen een retour ticket.
De meeste websites laten het niet toe een ticket met open jaw te boeken, je moet dan 2 enkel tickets nemen en dat is duurder vanwege de one way fares. Als je belt kunnen ze een ticket maken met return fares en je gewenste open jaw.
Dat is zeker waar; de voorwaarden voor tariefwijziging bij de meeste boekingssites zijn vaak zeer onduidelijk. Website van airlines geven daar beter inzicht in.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:55 schreef firewirecable het volgende:
Nog maar te zwijgen over het veranderen van die tickets, want dan geven die boekings kanalen GEEN thuis in de meeste gevallen.
Dat zou mij ook heel logisch lijken, scheelt weer provisie betalenquote:Ik zie toch regelmatig dat ticket prijzen via bijv. Supersavers of andere zogenaamde boeking sites duurder uitvallen dan de tickets die ik verkoop voor de airline waarvoor ik werk.
Dat is zeker waar, en super handigquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:15 schreef DutchTrain het volgende:
De boekingssites geven in ieder geval wel meteen een goede vergelijking tussen verschillende maatschappijen, zodat je altijd nog op de site van de maatschappij zelf kan kijken.
Of je blond bent, weet ik niet, maar het staat er wel in de UK versie, verstopt achter het tabblad Flights en dan in het linker menu 'multi stop flights'. De NL'se versie bestaat niet meer en in de Franse versie ontbreekt de optie. Misschien dat je nog een cadeaubon krijgt als je ze wijst op die foutquote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:47 schreef Bora-Bora het volgende:
Toch is het niet zo dat op élke website nu multi-segment-reizen aan te klikken zijn. Althans, ik ben er plenty tegengekomen waar het niet het geval is. Om zo maar eens een bekende te noemen: lastminute.com (Franse versie, althans).
Ja verrek* zeg (*jij niet hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:02 schreef DutchTrain het volgende:
Of je blond bent, weet ik niet, maar het staat er wel in de UK versie, verstopt achter het tabblad Flights en dan in het linker menu 'multi stop flights'. De NL'se versie bestaat niet meer en in de Franse versie ontbreekt de optie.
Grinn.quote:Misschien dat je nog een cadeaubon krijgt als je ze wijst op die fout
Vorig jaar mee terug gevlogen vanuit Seattle en de vliegtuigen zijn in ieder geval beter dan de oude 747's van AF/KLM (waarmee ze in een alliantie zitten). Personeel is gemiddeld wel twee maal zo oud, maar ook veel gezelliger.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:50 schreef Bora-Bora het volgende:
Is North West Airlines trouwens toch wel een erg 'middelmatige' maatschappij of valt het best mee?
Is dat niet de low cost van Lufthansa als in Germanwings voor de lange afstandenquote:Ik ben trouwens erg veel aanbiedingen van Condor tegengekomen: iemand ervaring?
Is dat niet die maatschappij waarvan pas een vliegtuig is neergestort?
Kweetniet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:43 schreef DutchTrain het volgende:
Is dat niet de low cost van Lufthansa als in Germanwings voor de lange afstanden
Nee, heb tijdje terug ook bij cheaptickets.com (de amerikaanse site dus) een ticket besteld. Opvallend wel dat je geen letter-cijfer combinatie e-ticket krijgt, maar een heel lang nummer, dat je mag intoetsen op de self-service check-in.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:42 schreef Bora-Bora het volgende:
NWA: het is dus niet dat je het gevoel krijgt alsof de vliegbak uit de lucht gaat vallen ofzo?
Reserveren op de Amerikaanse versie van een website (zoals lastminute.com, of bij de maatschappijen) omdat de aanbiedingen daar interessanter zijn, geeft dat problemen? Moet je een Amerikaans adres hebben, of maakt dat verder niks uit?
Ik vlieg met enige regelmaat tussen Boston en Amsterdam, een gedeelde vlucht van KLM en NWA. Niks mis mee, zelfde kwaliteit als KLM met over het algemeen redelijk nieuwe 777's of 320's.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:42 schreef Bora-Bora het volgende:
NWA: het is dus niet dat je het gevoel krijgt alsof de vliegbak uit de lucht gaat vallen ofzo?
Reserveren op de Amerikaanse versie van een website (zoals lastminute.com, of bij de maatschappijen) omdat de aanbiedingen daar interessanter zijn, geeft dat problemen? Moet je een Amerikaans adres hebben, of maakt dat verder niks uit?
Dat is vervelend ja, als niet US-citizen is het onmogelijk om rechtstreeks bij NWA te boeken en wordt je hoe dan ook naar KLM gestuurd. Leuk he zo'n samenwerkingquote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:40 schreef Bora-Bora het volgende:Ik had op de eigen website van NWA de beste prijzen gevonden, het fidelity programm omzeild (want Amerikaanse 'residentie' verplicht), fijne seats gekozen op m'n verschillende vluchtsegmenten, telefoonnummerformaat aangepast, enz;
kom ik bij de betaling: bankpas gelinkt aan Amerikaanse bankrekening met Amerikaans adres verplicht.....
Dus ik met tegenzin naar de KLM-partner-website... weer het hele proces door - met de nodige hobbels, want verschillende pagina's waren slecht gebouwd en je moest echt kloten om door het proces heen te komen (zowel op Mac als op PC..), en jahoor, de eindprijs voor dezelfde vluchten (met NWA) natuurlijk enkele honderden euro's duurder....
![]()
![]()
![]()
...het lijkt wel of ze de Euro-Dollar koersen van 10 jaar terug daar nog handhaven ofzo....![]()
Wat een geldklopperij!
Moet ik wéér wat anders verzinnen!...
Ja dat was echt lachen....quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:02 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat is vervelend ja, als niet US-citizen is het onmogelijk om rechtstreeks bij NWA te boeken en wordt je hoe dan ook naar KLM gestuurd. Leuk he zo'n samenwerking
Als je business vliegt is het even slecht als de nieuwe 77Ws hoor (die trouwens 3-4-3 in Y zijn, goede reden voor mij om C - bij BA ofzo - te kiezen).. Zegt wat over KLM's business class.. veel slechter kan 't niet. Echt triest.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Underdoggy het volgende:
Morgenmiddag met een MD-11 van Amsterdam naar Willemstad... Jammerlijke oude bakken van KLM...
Als je in Dusseldorf niet op komt dagen, annuleren ze de rest van je reis... ze zijn hier de laatste jaren steeds strenger in geworden, 'vroeger' kon je inderdaad DUS-AMS-... vliegen en dan pas op Schiphol instappen zonder dat dit gevolgen had.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:21 schreef Chris_eBK het volgende:
Ik zit er over te denken om deze zomer naar Zuid-Afrika te vliegen. Via dusseldorf vliegen is ruim 200 euro goedkoper dan via Amsterdam, dus heeft dat de voorkeur. Maar als ik met KLM vlieg, dan vlieg ik eerst weer terug naar Amsterdam (om vanaf daar naar Z-A te vliegen)
...
Is het misschien mogelijk om die eerste vlucht (van Dusseldorf naar Ams) te laten gaan, en gewoon hier in Amsterdam op te stappen? Aangezien ik in Dusseldorf om 6 uur 's ochtends het vliegtuig zou moeten hebben, wat niet bepaald relaxed is...
Iemand trouwens ervaringen met Reizenpaleis? Ik ben 'm in dit topic nog niet tegengekomen, maar hij geeft wel goedkope vluchten!
Aangifte van goederen doe je pas bij het verlaten van het vliegveld, dus normaal gesproken op je eindbestemming, in dit geval Schiphol. Als je echter de spullen in je handbagage hebt en je verlaat in London het vliegveld, dan moet je het daar aangeven.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:32 schreef Thijss het volgende:
In augustus vlieg ik AMS-ZRH-JFK, JFK-LHR-AMS
Ik kom dus de EU binnen op Heatrow, londen.
Nou zal ik daar dus evt aangifte moeten doen voor de spullen die ik van plan ben in de States te kopen.
Heeft iemand daar ervaringen mee, op Heatrow, wat dat kost, en wat als ik iets niet aangeef, hoeveel er dan bovenop komt? (en hoe streng ze controleren natuurlijk op import).
Maar moet je dan nog wel aangifte doen? Officieel wel natuurlijk, maar als je in een aankomsthal komt met een vlucht uit Londen, gaan ze er toch niet van uit dat mensen goederen van buiten de EU aan moeten geven?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Aangifte van goederen doe je pas bij het verlaten van het vliegveld, dus normaal gesproken op je eindbestemming, in dit geval Schiphol. Als je echter de spullen in je handbagage hebt en je verlaat in London het vliegveld, dan moet je het daar aangeven.
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:37 schreef Thijss het volgende:
Maar moet je dan nog wel aangifte doen? Officieel wel natuurlijk, maar als je in een aankomsthal komt met een vlucht uit Londen, gaan ze er toch niet van uit dat mensen goederen van buiten de EU aan moeten geven?
Of ben ik nou te naief?
Ik las ergens dat die MD-11's ook worden ge-update, dus Avod etc..?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:05 schreef Underdoggy het volgende:
Morgenmiddag met een MD-11 van Amsterdam naar Willemstad... Jammerlijke oude bakken van KLM...
Wat een drama vliegtuigen. Gruwelijk veel herrie, geen eigen entertainment enkel de stoelen zijn redelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:41 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die MD-11's ook worden ge-update, dus Avod etc..?
Toen ik 1,5 week geleden terug kwam van turkije heb ik gewoon tijdens opstijgen en landen naar mn telefoon (in flight mode) muziek geluisterd, en ik zat aan het gangpad dus ze hebben gewoon kunnen zien dat ik muziek luisterde en mn telefoon lag op 't tafeltje...er werd niks van gezegd. Maarja er is al bewezen dat die electronica geen invloed heeft op andere apparatuurquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:16 schreef teirnon het volgende:
Volgens mij mag je wel gewoon naar muziek luisteren, alleen bij het opstijgen en landen vragen ze of je alle elektrische apparatuur wilt uitzetten.
Water e.d. kan je inderdaad achter de douane gewoon kopen.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef Xith het volgende:
Gewoon 2 liter vodka kopen achter de douane en in het vliegtuig tijdens het stijgen leeg laten lopen onder je stoel (en dan stroomt het helemaal naar achteren, zeker bij 2 liter!) en dan aansteken (wel even weg van je stoel gaan), dan flambeer je iedereen achter je!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef Venderwel het volgende:
Hij hoe zit dat nou? Ik ga binnenkort op vakantie naar Rhodos en heb geen zin in lange rijen voor een paspoort controle. Wat van de zotte zou zijn ook, want als ik met de auto er naartoe zou rijden (griekenland dan) zou ik ook niet gecontroleerd worden. Maar als ik de site van schiphol bekijk dan staat er dat Schengenlanden niet gecontroleerd worden. Nu zegt een colleg van mij weer dat hij ook voor een schengenland wel bijna een uur in de rij heeft moeten staan.
Mp3 speler: lijkt me wel, zelf nooit problemen gehad met m'n discman ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:13 schreef teek- het volgende:
vragen
Ja.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:13 schreef teek- het volgende:
-Mag ik luisteren naar mijn MP3 speler -werkend op 1 AAA alkaline batterij- tijdens de vlucht?
Ja.quote:-Mag ik een fohn meenemen in mijn ruimbagage zonder daar eerst toestemming voor aan te vragen?
Soms wel, soms niet.quote:-Als ik het goed begrijp mag je na de tassencontrole waarbij je alle vloeistoffen hebt moeten inleveren wel weer flesjes water kopen die je weer wel gewoon het vliegtuig in mag meenemen, klopt dit?
En vervolgens breek je de fles, snij je een stewardes de keel door, neem je het vliegtuig over en vlieg je het in een gebouw.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:18 schreef Xith het volgende:
Gewoon 2 liter vodka kopen achter de douane en in het vliegtuig tijdens het stijgen leeg laten lopen onder je stoel (en dan stroomt het helemaal naar achteren, zeker bij 2 liter!) en dan aansteken (wel even weg van je stoel gaan), dan flambeer je iedereen achter je!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:51 schreef Hik het volgende:
Nou ja, die MD11 zijn niet geweldig natuurlijk, maar vind het commentaar ook een béétje overdreven hoor (om daar KLM voor te gaan mijden...). Ik zit een keer of tien per jaar in die dingen en leuk is anders, maar het is best te doen. Films hoef ik toch niet te zien, want die zijn er de laatste tijd meestal niet op vooruit gegaan. En als je een beetje vroeg incheckt (of een FF card hebt...
) kom je meestal wel op een plek terecht die goed te doen is. Een vlucht van 15 uur in economy is sowieso kut, dat wordt echt niet veel beter met een ander vliegtuig.
Mijn enige echte klacht is dat die vluchten vaak zo vre-se-lijk koud zijn!![]()
Ik neem een eigen slaapzakje mee, een trui en een sjaal en extra dikke sokken en ik vind het vaak nog steeds niet te doen. Ligt dat aan het vliegtuig, of zetten ze die airco gewoon veel te hoog?![]()
BTW: Dat updaten duurt nog wel even hoor...
De algemene beleving was wel degelijk horror. Vliegtuig wat tot 2x toe kapot gaat, geen entertainment, zeer slecht eten (stond al in de oven VOOR de vertraging begon, en werd pas erna geserveerd).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:06 schreef Proximo het volgende:
[..]
Naast de nooduitgang is het wel altijd koud ja
Economy vliegen is zowieso geen lolletje, maar om te doen alsof het zo'n horror is...
Moet er niet aan denken om met aer lingus de oceaan over te moeten bijvoorbeeld.. met welk vliegtuig ook
Emirates is dan ook een top airline qua service, voorzieningen , en verbazingwekkend goedkoopquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:56 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
De algemene beleving was wel degelijk horror. Vliegtuig wat tot 2x toe kapot gaat, geen entertainment, zeer slecht eten (stond al in de oven VOOR de vertraging begon, en werd pas erna geserveerd).
Mijn ervaringen met economy class van Emirates (vooral in die 777s) is echt stukken beter. Afgezien van de overstap op Dubai
De keren dat ik er overgestapt ben, had ik meer het idee dat het een oud stoffig jaren 80 vliegveld was, maar misschien zat ik in een andere terminal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:56 schreef Hik het volgende:
Frankfurt is een hypergeorganiseerd modern vliegveld.
En je wilt niet vliegen over B-wegenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef problematiQue het volgende:
Welke route Rotterdam - Dusseldorf is het beste? Via Venlo? Google maps geeft een route die volgens mij vooral over b-wegen gaat namelijk.
Volgens mij wil diegene met de auto naar dusseldorf rijden...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En je wilt niet vliegen over B-wegen
De terminal waar KLM op vliegt is inderdaad zwaar klote, maar de terminal waar Lufthansa gebruik van maakt is prima.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De keren dat ik er overgestapt ben, had ik meer het idee dat het een oud stoffig jaren 80 vliegveld was, maar misschien zat ik in een andere terminal.
Maar anderhalf uur is ruim voldoende om daar over te stappen.
De laatste keer stapte ik over van Lufthansa EU naar Lufthansa IC en dus van de niet zo nieuwe terminal naar de verwaarloosde oude terminal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
De terminal waar KLM op vliegt is inderdaad zwaar klote, maar de terminal waar Lufthansa gebruik van maakt is prima.
Ha, oeps! Ik bedoelde inderdaad met de auto.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En je wilt niet vliegen over B-wegen
Ze willen nog wel eens moeilijk doen om die flightmode. Stewardessen blijven immers vrouwen en snappen het concept erachter niet helemaal.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:26 schreef linuxje het volgende:
[..]
Toen ik 1,5 week geleden terug kwam van turkije heb ik gewoon tijdens opstijgen en landen naar mn telefoon (in flight mode) muziek geluisterd, en ik zat aan het gangpad dus ze hebben gewoon kunnen zien dat ik muziek luisterde en mn telefoon lag op 't tafeltje...er werd niks van gezegd. Maarja er is al bewezen dat die electronica geen invloed heeft op andere apparatuur
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:09 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ze willen nog wel eens moeilijk doen om die flightmode. Stewardessen blijven immers vrouwen en snappen het concept erachter niet helemaal.
Correctie, de meeste vrouwen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zeg, ik had mijn telefoon ook in vliegtuigmodus aan staan en ik snap het WEL
Dank.quote:
Nee, achter de Marechaussee (die doen de paspoortcontrole). Verder is het afhankelijk van je bestemming en de gate en pier van welke je vertrekt. Een flesje water komt niet door de security check en als die dus vlak voor de gate zit, maar wel na de paspoortcontrole waar je het flesje hebt gekocht, heb je pech.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:16 schreef teirnon het volgende:
Water e.d. kan je inderdaad achter de douane gewoon kopen.
Behalve als je overstapt in de VS (wat niet het geval is, maar voor de volledigheid).quote:Op zondag 25 mei 2008 13:57 schreef Thetallguy het volgende:
Je hebt het gewoon als 1 ticket gekocht en daardoor wordt al je bagage gewoon direct overgegooid in de volgende vlucht
Anyone?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef Venderwel het volgende:
Hij hoe zit dat nou? Ik ga binnenkort op vakantie naar Rhodos en heb geen zin in lange rijen voor een paspoort controle. Wat van de zotte zou zijn ook, want als ik met de auto er naartoe zou rijden (griekenland dan) zou ik ook niet gecontroleerd worden. Maar als ik de site van schiphol bekijk dan staat er dat Schengenlanden niet gecontroleerd worden. Nu zegt een colleg van mij weer dat hij ook voor een schengenland wel bijna een uur in de rij heeft moeten staan.
Zoals hierboven ook al staat: je staat in de rij voor security, niet voor de douane (normaal gesproken).quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:46 schreef Viajero het volgende:
Ik zou graag de persoon die verantwoordelijk is voor dit soort onzin uitdagen voor een duel, hij met een nagelschaartje en een flesje water, ik met twee gebroken vodka flessen.
Inderdaad, dat is precies het punt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:46 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik zou graag de persoon die verantwoordelijk is voor dit soort onzin uitdagen voor een duel, hij met een nagelschaartje en een flesje water, ik met twee gebroken vodka flessen.
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:23 schreef the_RAVEN het volgende:
In Amerika moest ik halfnaakt (lees riem, schoenen, horloge uit) door een of ander apparaat wat 3x hard lucht spuit en al mijn spullen in mijn handbagage werden met doekjes afgenomen en getest op explosieven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |