Let nog wel op deze centrale topics:quote:www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com
www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...
Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro....
Nee, je hebt hetgeen je is aangeboden geaccepteerd. Blijkbaar vond je dat voldoende op dat moment. Andere kosten die je noodgedwongen hebt moeten maken, kun je declareren bij je reisverzekering of creditcardmaatschappij, al naar gelang de voorwaarden die die stellen. Maar met 5 uur vertraging denk ik niet dat je ergens recht op hebt, behalve een vergoeding voor wat te eten (en die heb je gekregen).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:18 schreef Qwerty911 het volgende:
'middag
Doordat mijn vlucht vanaf NYC naar Washington terugmoest naar NY halverwege ben ik door United op een andere maatschappij gezet. Continental. Met hen ben ik van NYC (EWR) alsnog naar Washington gevlogen (zij het nu op DCA ipv IAD). Echter zou ik om 11 uur aankomen en nu kwam ik pas om half 5 aan. Forse vertraging? Heb ik nu eigenlijk nog recht op schadevergoeding? Ik heb nu alleen 1 eetvoucher gehad à 7 dollar.
Bedankt!
Dat dusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef DutchTrain het volgende:
ja dat is normaal. Niets om je zorgen over te maken.
Veel plezier en laat nog eens weten hier hoe het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |