Ja, leuk toch? ik kreeg genoeg aandacht in ieder gevalquote:
Bedankt, ik was 2 mnd geleden jarigquote:Op zondag 27 april 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:MisterO, op de valreep nog gefeliciteerd! Ik zie het nu toevallig in het fobo..
schamen niet, maar vind het soms wel jammer dat mensen mij daarom veroordelen...quote:Op zondag 27 april 2008 23:18 schreef wonderer het volgende:
Wie schaamt zich ECHT dat hij homo is, dan? Is het echt schamen? Of is het gewoon bang zijn voor reacties (of is dat hetzelfde?)?
O, dan moet je je profiel nodig eens aan gaan passen. Zo en nu eindelijk echt naar bedquote:Op zondag 27 april 2008 23:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, leuk toch? ik kreeg genoeg aandacht in ieder geval![]()
[..]
Bedankt, ik was 2 mnd geleden jarig![]()
Ze is 70 jaarquote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
Oké, ik weet niet wat ik hier van moet vinden... Ik ben er nog niet over uit
Al draagt ie een vuilniszakquote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
Trouwens gay look is zo passe, hetero looking is wat nu in is. Dus mensen skinny jeans, felle broeken en t°shirts en armbanden out of fashion!
DIt kan ermee door
[ afbeelding ]
Hey dit is mijn look...quote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
Trouwens gay look is zo passe, hetero looking is wat nu in is. Dus mensen skinny jeans, felle broeken en t°shirts en armbanden out of fashion!
DIt kan ermee door
[ afbeelding ]
jap, dat plus dat ze het durft te zingen, plus dat ze gewoon een grootheid is plus nog enorm veel meer. Maar hoe ze het zingt... Het is niet zo snel en "jong"als Pink het doet. Ik vind het niet zo passen bij Shirly, voor de fun is het een leuke vertolking, maar niet serieus te noemen.quote:
ziet er nie slecht uit....... en dat zeg ik als vrouwenvrouw zijnde.....quote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
DIt kan ermee door
[ afbeelding ]
Overdreven gay look was een tijdje echt in maar het is nu gewoo passe, simplistisch en net is wat nu in is en sportief gekleed.quote:
Het jochie oogt wat jong, als ie 10 jaar ouder er uit had gezien had ik zeker lopen kwijlen indd!quote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
ziet er nie slecht uit....... en dat zeg ik als vrouwenvrouw zijnde.....
Het lijkt me ook sterk dat het serieus bedoeld zou zijnquote:Op zondag 27 april 2008 23:46 schreef hierissieweer het volgende:
voor de fun is het een leuke vertolking, maar niet serieus te noemen.
Ik was noout overdreven gayquote:Op zondag 27 april 2008 23:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Overdreven gay look was een tijdje echt in maar het is nu gewoo passe, simplistisch en net is wat nu in is en sportief gekleed.
Heldquote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef samjustme het volgende:
Mutsen, hij is allang geleden jarig geweest.
Alleen bij JT mag er gekwijld wordenquote:Op zondag 27 april 2008 23:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het jochie oogt wat jong, als ie 10 jaar ouder er uit had gezien had ik zeker lopen kwijlen indd!
Am I your heroquote:
en toen?quote:Op maandag 28 april 2008 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik postte eens een foto van iemand met foute zonnebril en ontzéttende sjaal om...
hmz, ik vind hem nietecht heel lekker hoor. Al zou ik een beschuitje eten met hem niet afslaanquote:Op maandag 28 april 2008 00:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Alleen bij JT mag er gekwijld worden![]()
[ afbeelding ]
maar was dat gay dan, vond het meer stoer...quote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Toen zei je dat jij er ook wel 's zo uitzag.
quote:Op maandag 28 april 2008 00:11 schreef hierissieweer het volgende:
maar was dat gay dan, vond het meer stoer...
Ik vind het tof!quote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
Ochja, nou ik vind het leuk en daar gaat het toch uiteindelijk om? Ik ga ff mijn broek in de droger knallen dan ga ik slapenquote:
ofcourse my lovequote:
Mjaquote:
Jullie proberen elkaar altijd lekker af te troeven hequote:Op maandag 28 april 2008 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik was wel droog! Dreamer daarentegen druipt nog steeds
Hoezo?quote:Op maandag 28 april 2008 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie proberen elkaar altijd lekker af te troeven he?
Och, hij heeft er meer problemen mee dan ik hoor. Ik droop aardig, maar was dan ook weer zo zeiknat dat ik er de humor wel van in kon zien.quote:Op maandag 28 april 2008 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie proberen elkaar altijd lekker af te troeven he?
Neeeeeej... echt niet...quote:Op maandag 28 april 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik pest haar helemaaaaal niet dat ze er nu uitziet als een verzopen kat.
quote:ja, maar wij moeten er tegenaan kijken!
quote:he, die ketting, die past er leuk bij! Da's toch aquamarijn hè?
(o, en misschien had ik wel geen behoefte aan zon... ik heb toch wel genoten van mijn fietstochtjequote:net goed, dat is die dame die altijd roept dat het mooi weer is als ze het nodig heeft
Als je de grens overgaat, hoeft het niet gelijk te betekenen dat het daar beter weer isquote:Op maandag 28 april 2008 12:02 schreef Cybart het volgende:
heb je eindelijk je vrije dag in een reeks van 12 dagen werken, is het k*tweer.........
oplossing: Antwerpen
Aangezien we woensdag en donderdag vrij hebben en vrijdag een verplichte collectieve vrije dag is hebben veel collega's vandaag en morgen ook maar vrij genomen om van het weer te genieten.quote:Op maandag 28 april 2008 12:02 schreef Cybart het volgende:
heb je eindelijk je vrije dag in een reeks van 12 dagen werken, is het k*tweer.........
oplossing: Antwerpen
Dit is meer mijn smaak..quote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
DIt kan ermee door
[ afbeelding ]
neuh, maar daar is ook al wat op gevondenquote:Op maandag 28 april 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je de grens overgaat, hoeft het niet gelijk te betekenen dat het daar beter weer is![]()
tja het is triestquote:Op maandag 28 april 2008 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien we woensdag en donderdag vrij hebben en vrijdag een verplichte collectieve vrije dag is hebben veel collega's vandaag en morgen ook maar vrij genomen om van het weer te genieten.
![]()
Die staan nu in de efteling in de rij en zo.
![]()
Of in de file richting Duitsland.
wat een heerlijk kutnummerquote:Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn
Elke keer weer een ander en mij doet ’t pijn
Want jou liefde waarmee jij mij soms verblijdt
Wil ik liever liever liever voor altijd
moet je ze het wiegelied van de 3J's laten horen dan zijn ze daarna wel slaperigquote:Op maandag 28 april 2008 14:05 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ben nu aan het werk op een kindergroep met kindertjes die erg aan het ADHDen zijn, gelukkig zijn ze nu ff buiten hun stoom afblazen. Pff ben er nu 3 uur en ben nu al gek! Gelukkig moeten ze om 19 uur naar hun bedje toe
Hopen mag toch!? Maar ik denk dat het dan ook bij hopen blijft. Lees nu net in de agenda dat ik ook die vieze hamsterhokken moet gaan schoonmaken. Fuck a duck!quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef Ang3l het volgende:
En jij denkt dat je die om 19u in bed krijgt in 1x?
ik zal hem straks even luisteren!quote:Op maandag 28 april 2008 15:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
moet je ze het wiegelied van de 3J's laten horen dan zijn ze daarna wel slaperig
not me i quessquote:Op maandag 28 april 2008 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
o help... wie verlost me van die mafkees voor me hier?
Is idd meer je stijlquote:Op maandag 28 april 2008 12:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dit is meer mijn smaak..
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar dat vorige is toch niet jou stijl? of wel...quote:
Pardon?!quote:Op maandag 28 april 2008 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
o help... wie verlost me van die mafkees voor me hier?
stijl waar ik langzamerhand naartoe werk en ga koken jijquote:Op maandag 28 april 2008 18:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maar dat vorige is toch niet jou stijl? of wel...
Misschien bedoelde ze een ander mafkeesquote:
Nacht ga ik slapen, want ik ben nu al kapot dus laat staan morgen avond (moet vanavond weer een slaap) En koninginendag begind met een rond je rommelmarkt, daarna richting Apeldoorn rijden en dan werken. Met andere woorden in Apeldoorn lekker terasje pakken en kijken bij de bandjes die spelen!quote:Op maandag 28 april 2008 18:19 schreef MisterO het volgende:
En, wat gaan jullie allemaal doen met Koninginnedag/nacht????
Het is een rijsteprut geworden, maar wel lekkerquote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
stijl waar ik langzamerhand naartoe werk en ga koken jijhupseke.
I know dat vind ik nu leuk, ik ben overdreven stijl zatquote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is een rijsteprut geworden, maar wel lekker![]()
Maar Sam, je moet dragen wat jij leuk vindt he, niet wat anderen van je verwachten
jah een kerst reclame voor Marks & Spencerquote:Op maandag 28 april 2008 13:10 schreef Weemz het volgende:
Dat van Shirley Bassey is toch voortgevloeid uit een reclame die ze ooit opgenomen had? Ik geloof voor een of ander kerstevenement...
wat is dat nou weer?quote:
Hee Cahir, jij intrigeert mij, wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Cahir het volgende:
tvp
Lieeeeeeeeef kagoeroe-konijntje (doe maar wiebele wiebele)quote:
*wiebol*quote:Op maandag 28 april 2008 20:05 schreef Ang3l het volgende:
Lieeeeeeeeef kagoeroe-konijntje (doe maar wiebele wiebele)
Ik hing hier nog eerder rond dan jouquote:Op maandag 28 april 2008 20:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee Cahir, jij intrigeert mij, wie ben jij eigenlijk?
quote:Op maandag 28 april 2008 20:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik hing hier nog eerder rond dan jou.
Maar verder is de Postbank natuurlijk een heel serieuze bank...quote:Spetterende aanbiedingen in de Razende Rentepunten Week!
Dan wordt dit een unieke kans! Tijdens de Razende Rentepunten Week van 6 t/m 10 mei zijn er spectaculaire aanbiedingen in de Postbank Voordeelwinkel! U betaalt slechts de helft van de adviesprijs in euro's en de andere helft met Rentepunten*. Zorg dat u erbij bent, op=op!
Nah, ik klaag heel vaak. Ben een Nederlander...quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het leuk om achter te komen hoe mensen in elkaar zitten, maar ik heb nog niet echt door wat voor persoontje jij bent. Je zeikt nogal veel, maar volgens mij zit daar iets achter
Dacht ik ook ja. Of alleen het logo?quote:Op maandag 28 april 2008 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
De postbank verdwijnt toch?
Wat we tot nu toe van Cahir weten, in the closet 16/17, woonachtig in Rotterdam en houdt van sportieve kledij.quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het leuk om achter te komen hoe mensen in elkaar zitten, maar ik heb nog niet echt door wat voor persoontje jij bent. Je zeikt nogal veel, maar volgens mij zit daar iets achter
quote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat we tot nu toe van Cahir weten, in the closet 16/17, woonachtig in Rotterdam en houdt van sportieve kledij.
Ik wist pas sinds gister dat het gewoon een Nederlander wasquote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Alain Clark is schattig. Hot vind ik dan weer anders.
JT is Enrique zijn echt hot maar hij is niet verkeerd.quote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Alain Clark is schattig. Hot vind ik dan weer anders.
Oh je bent nog een jonkiequote:
Dreamer zat heel dichtbij met het voorspellen van mijn geboortedatum.quote:Op maandag 28 april 2008 20:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je bent nog een jonkie![]()
Of klopt Sam's beschrijving niet
quote:Op maandag 28 april 2008 20:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je bent nog een jonkie![]()
Of klopt Sam's beschrijving niet
Ze zei dat je 13 WASquote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dreamer zat heel dichtbij met het voorspellen van mijn geboortedatum.
Sommigen geestelijk wat langer dan anderenquote:
Dat lijkt alleen maar zo volgens mij...quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft best een grote hand.
AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA GOEIE GARPquote:Op maandag 28 april 2008 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommigen geestelijk wat langer dan anderen
Ik had het over mezelf hoor. En het was niet eens een grapquote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA GOEIE GARP!!!111``11!!!!!
....![]()
Ik dacht dat je het over mij hadquote:Op maandag 28 april 2008 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf hoor. En het was niet eens een grap
Hij ziet er fucking eng uit jaquote:Op maandag 28 april 2008 21:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)_van_bekentenis.html
eindelijk weer een goed exemplaar voor mijn verzameling
Dames en heren van de jury, ik vraag u, is dit het gezicht van een monster?
Ow, Sam had hem al geplaatstquote:
Op het nieuws vertelden ze dat de dochter in kwestie fysieke en geestelijke hulp zou krijgen, maar ik denk dat een Drion genadiger is...quote:Op maandag 28 april 2008 21:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
verbaasd het iemand dat ik dus GE WEL DIG vindquote:
Idd, vooral Plastic People en Rady for Life...quote:Op maandag 28 april 2008 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
De nieuwe Kraak & Smaak is wel weer lekker.
[ afbeelding ]
http://partyflock.nl/revi(...)_Plastic_People.html
Weer een newbquote:Op maandag 28 april 2008 21:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Idd, vooral Plastic People en Rady for Life...
Laat ik ze nou allebei kennen.quote:Op maandag 28 april 2008 21:56 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/article/12215//Mister_Gays_bij_Jensen
Ken je iedereen @ gay.nl? Of gewoon een paar mensen die overal in de spotlights komen?quote:Op maandag 28 april 2008 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat ik ze nou allebei kennen.
Eentje nog vanuit zijn straight-periode toen hij de beste vriend was van mijn beste vriendin.
En de ander omdat ik er een x een avond flink mee heb staan zoenen
Ik ben nog steeds 2quote:Op maandag 28 april 2008 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommigen geestelijk wat langer dan anderen
dit vind ik eigenlijk ook heel engquote:Op maandag 28 april 2008 21:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
Snap je niet wat ze in Ang3l zienquote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ken je iedereen @ gay.nl? Of gewoon een paar mensen die overal in de spotlights komen?
En en om eerlijk te zijn snap ik niet wat hun zien in jou, of ik heb hele foute foto's gezien.
daar wordt je hier mee doodgegooidquote:Op maandag 28 april 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Ik leerde vorige week dat Vincent van Gogh in Nuenen heeft gewoond. Nooit geweten
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 28 april 2008 22:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat wisten we al van je ava + subnaam.
Ja je herhaling klopt....quote:Op maandag 28 april 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap je niet wat ze in Ang3l zien?
goh wat is je pubergedrag rolpatroon/vooroordeelbevestigendquote:Op maandag 28 april 2008 22:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
marvel forum is niet bepaald volwassen
Ja, ik moest me eerst door je spellingswijze heenworstelen en ik vond de uitkomst wat verrassend, maar ach, smaken verschillen he.quote:
Ja want een andersmans mening is fout.quote:Op maandag 28 april 2008 22:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goh wat is je pubergedrag rolpatroon/vooroordeelbevestigend
heerlijk genoten van haar concert op glastonburryquote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2008 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik moest me eerst door je spellingswijze heenworstelen en ik vond de uitkomst wat verrassend, maar ach, smaken verschillen he.
Marvel forum is gebouwd door mensen die ten eerste een stuk volwassener en intelligenter zijn dan jij ooit zal worden. En misschien is het nog niet in je belachelijke hoofd opgekomen maar FoK forum is ideaal om reclame te maken voor een recent opgezet forum. Weet je niet hoe? begrijpelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 22:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
marvel forum is niet bepaald volwassen
Ten eerste,quote:Op maandag 28 april 2008 22:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Marvel forum is gebouwd door mensen die ten eerste een stuk volwassener en intelligenter zijn dan jij ooit zal worden. En misschien is het nog niet in je belachelijke hoofd opgekomen maar FoK forum is ideaal om reclame te maken voor een recent opgezet forum. Weet je niet hoe? begrijpelijk.
quote:Op maandag 28 april 2008 23:07 schreef Cahir het volgende:
Godver, dit liedje is nergens te vinden! Komt ie er eindelijk compleet, is het kutste kwaliteit ooit. En zo te zien ben ik niet de enige aan de comments te zien.
quote:Op maandag 28 april 2008 23:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ten eerste,![]()
Ten tweede, je neemt teveel dingen te serieus
Ten derde, ga kutmuziek luisteren
Hoe ken je een song nou oordelen waarvan er maar 1 filmpje op youtube staat van ontiegelijke bagger kwaliteit.quote:
Oh in goede kwaliteit ga ik het ineens wél een leuk nummer vinden, met een fijne stem om te luisteren? Sorry hoor, maar zo slecht was de kwaliteit nou ook weer nietquote:Op maandag 28 april 2008 23:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe ken je een song nou oordelen waarvan er maar 1 filmpje op youtube staat van ontiegelijke bagger kwaliteit.
Angel heeft iets charmants irl, iets onschuldigsquote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ken je iedereen @ gay.nl? Of gewoon een paar mensen die overal in de spotlights komen?
En en om eerlijk te zijn snap ik niet wat hun zien in jou, of ik heb hele foute foto's gezien.
Lighten up docquote:Op maandag 28 april 2008 22:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Marvel forum is gebouwd door mensen die ten eerste een stuk volwassener en intelligenter zijn dan jij ooit zal worden. En misschien is het nog niet in je belachelijke hoofd opgekomen maar FoK forum is ideaal om reclame te maken voor een recent opgezet forum. Weet je niet hoe? begrijpelijk.
1:quote:Op maandag 28 april 2008 23:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ten eerste,![]()
Ten derde, ga strippenboeken lezen
Dussss, manneke met vermoedelijk leijk hoofd aangezien je fotoboek vrij leeg blijft. Sterf. Ga dood. Doe een zelfmoordpoging en wees succesvol dit keer. Of iets beters.....donder op. Je stinkt.quote:2: Zoals ik al zei ik scheld graag. Velen hier kunnen dat bevestigen.
oh my gawd :p jij bent echt te erg :pquote:
Je maakt reclame iets voor wat je niet boeit?quote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef Cazman het volgende:
[..]
1:.
![]()
2: Zoals ik al zei ik scheld graag. Velen hier kunnen dat bevestigen.
3: Ik lees geen stripboeken. Ik maak reclame zoals ik al zei.
[..]
Dussss, manneke met vermoedelijk leijk hoofd aangezien je fotoboek vrij leeg blijft. Sterf. Ga dood. Doe een zelfmoordpoging en wees succesvol dit keer. Of iets beters.....donder op. Je stinkt.
Dies wel stoer ja. Hoewel ik bij 1:00 een lachbui niet kon onderdrukken, zag er vrij vaag uit.quote:Op maandag 28 april 2008 23:37 schreef MisterO het volgende:
Goh het is weer bitchy time![]()
Ik vind dit nog steeds de allermooiste live optreden van Leona Lewis![]()
De choreografy, zang, licht.. alles klopte!
Ja, ik heb de ballen niet om mijn foto hier niet te posten. En daar heb ik zat redenen voorquote:Op maandag 28 april 2008 23:37 schreef Manias het volgende:
[..]
oh my gawd :p jij bent echt te erg :p
en ang3l is hawt, ik ken m in t echt.
jij daarintegen bent te schijterig om een foto neer te zetten en ondertussen wel de relnicht uithangen. *kots*.
Anders wel iemand die al een erg lange relatie heeftquote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je maakt reclame iets voor wat je niet boeit?
[ afbeelding ]
En met z'n kop moet je regelmatig schelden ja.
ja, jouw schijterigheid :pquote:Op maandag 28 april 2008 23:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, ik heb de ballen niet om mijn foto hier niet te posten. En daar heb ik zat redenen voor.
Ja, whateverquote:Op maandag 28 april 2008 23:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, ik heb de ballen niet om mijn foto hier niet te posten. En daar heb ik zat redenen voor.
't verbaast me dat iemand zoals jij (user nummer rond 100.000) niet weet wat voor gevolgen het kan hebbenquote:
Wat een bullshirt argument alsof je hot bent als je een lange relatie hebtquote:Op maandag 28 april 2008 23:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Anders wel iemand die al een erg lange relatie heeft. En gelukkig ben jij de enige die dat zegt
.
Laat jezelf maar eens zien dan
heb je eindelijk foto van je outfit gemaaktquote:
Why not? Omdat ik geen foto heb? Lekker valide argument zegquote:Op maandag 28 april 2008 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, whatever. Dan ook niet zo'n grote mond hebben hoor.
Och nee, daar heb je gelijk in. Maar ik zeg ook niet dat ik hot ben trouwens.quote:Op maandag 28 april 2008 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat een bullshirt argument alsof je hot bent als je een lange relatie hebt.
ach man wat een geleuter. wat vreselijk dat hier mensen zitten die je "kennen"quote:Op maandag 28 april 2008 23:49 schreef Cahir het volgende:
Maar zowieso, ik heb al eens eerder gepost. Moch het ooit zover komen dat ik een foto post, gebeurt het absoluut niet onder deze account.
Dat je geen foto hebt is je eigen zaak, maar dat je dan wel een grote bek hebt, iemand anders z'n foto erbij pakt om 'm te "beledigen" of wat dan ook, is gewoon zwak in mijn ogen.quote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Why not? Omdat ik geen foto heb? Lekker valide argument zeg. Dan kunnen ze 90% van FOK! wel dichtgooien.
Of je leest gewoon alle 4 posts boven je?quote:Op maandag 28 april 2008 23:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Och nee, daar heb je gelijk in. Maar je laat nog steeds niks zien. Kom op dan lefgozer
Oh jaa zou ik nog doen, morgen! eerst eens slapenquote:Op maandag 28 april 2008 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
heb je eindelijk foto van je outfit gemaakt![]()
.
Welkom op FOK! Erik.quote:Op maandag 28 april 2008 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je geen foto hebt is je eigen zaak, maar dat je dan wel een grote bek hebt, iemand anders z'n foto erbij pakt om 'm te "beledigen" of wat dan ook, is gewoon zwak in mijn ogen.
En inderdaad, misschien doet 90% van de users dat wel, en die vind ik allemaal net zo hypocriet en kinderachtig als dat ik jou vind.
En dan kan je er nu een foto van mij bijpakken (want daar zie ik je ook wel voor aan), en me daarop proberen te pakken, hell, er zwerven er een hele hoop rond, maar zoiets bewijst alleen maar je eigen triestheid en verlies je alleen maar meer respect voor de keer dat er iemand wél achter komt dat jij jij bent.
Yup, ik had de verkeerde nicht voor me. sorry.quote:Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
Of je leest gewoon alle 4 posts boven je?
Ten eerste is het Albertoquote:Op maandag 28 april 2008 23:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ten eerste,![]()
Ten derde, ga strippenboeken lezen
Alleen omdat het voorkomt moet ik het maar allemaal leuk en goed vinden? Kom nou. Er is een reden dat ik ONZ mijd, ik vind het er gewoon niet leuk, omdat het er vol zit met types zoals jij die zichzelf vooral heel grappig vinden ten koste van anderen. Ik weet dat ze er zijn, maar ik kies er voor om ze niet op te zoeken> Daarom is het zo jammer dat je in deze reeks post.quote:
ONZ in 1 zinquote:Op maandag 28 april 2008 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat het voorkomt moet ik het maar allemaal leuk en goed vinden? Kom nou. Er is een reden dat ik ONZ mijdt, ik vind het er gewoon niet leuk, omdat het er vol zit met types zoals jij die zichzelf vooral heel grappig vinden ten koste van anderen. Ik weet dat ze er zijn, maar ik kies er voor om ze niet op te zoeken> Daarom is het zo jammer dat je in deze reeks post.
Slaap lekker muts, spreek je morgen wel op msn ofzoquote:Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh jaa zou ik nog doen, morgen! eerst eens slapen
Dankjequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Manias het volgende:
Volwassenen die denken dat stripboeken niet kinderachtig zij
Zoiets bedoel ik nou. Precies het punt wat ik wilde maken, dus bedankt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Manias het volgende:
Volwassenen die denken dat stripboeken niet kinderachtig zij
En waar basseer jij dit op? Heb jij mij dit ooit zien ontkennen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Manias het volgende:
cahir is een loserrr die niet eens durft te zeggen dat ie homo is :p
en nou zegt ie voor de 2e keer strippenboeken
Dat is leuke vermaakquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoiets bedoel ik nou. Precies het punt wat ik wilde maken, dus bedankt.
Nee, het is praten tegen een muur.quote:
Jij loopt nog ergere onzin dan mijn te lullen. Ik durf erom te wedden dat heel ONZ ondertussen wel weet dat ik niet hetero benquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:05 schreef Manias het volgende:
conclusie van dit topic : Cahir is irritant, moge hij heen gaan
dat is toch echt wel het toppunt van humor dat je dit zegtquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij loopt nog ergere onzin dan mijn te lullen. Ik durf erom te wedden dat heel ONZ ondertussen wel weet dat ik niet hetero ben.
Joh, uit de kast komen op een internetforum waar je anoniem probeert te blijven. Kudos.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij loopt nog ergere onzin dan mijn te lullen. Ik durf erom te wedden dat heel ONZ ondertussen wel weet dat ik niet hetero ben.
En dan ga ik dus denken dat je een vertekend beeld van leuk hebt. Mensen zwartmaken, mensen belachelijk maken, en allemaal zodat je ONZ-vriendjes je misschien leuker vinden. Call me crazy, maar voor mij is dat nou niet het schoolvoorbeeld van "leuk vermaak."quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Voor mij niet. Als het niet leuk was zou ik er niet eens op ingaan...
![]()
Ik zie jou ook nooit buiten dit topic hoor rustig maar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef Manias het volgende:
[..]
dat is toch echt wel het toppunt van humor dat je dit zegthaha
*WOW* shock shock fok weet dat je homo bent
ging het ook echt om dombo
![]()
Heb ik ooit een post gemaakt met "kijk mij homo zijn?"quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, uit de kast komen op een internetforum waar je anoniem probeert te blijven. Kudos.
[..]
En dan ga ik dus denken dat je een vertekend beeld van leuk hebt. Mensen zwartmaken, mensen belachelijk maken, en allemaal zodat je ONZ-vriendjes je misschien leuker vinden. Call me crazy, maar voor mij is dat nou niet het schoolvoorbeeld van "leuk vermaak."
Ik volg je niet nauwkeurigquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heb ik ooit een post gemaakt met "kijk mij homo zijn?"
Tis meer dat mensen in myAT kijken en dan mij in de HOMO-reeks zien posten en dat dan tegen mij gebruiken van "Cahir is homo!!:D Einzwei!!!"
Waarom blijf je er uberhaupt op ingaan? Ik dacht dat je "mijn soort users" vermeed?quote:
je bent niet te snappen mopje ;P ga maar snel slapenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom blijf je er uberhaupt op ingaan? Ik dacht dat je "mijn soort users" vermeed?
Maar vertel, wat snap je niet?
Tis een mod van FOT. Niet ONZ. Dan moet je Remlof, Snakey, Zargon etc, omkopenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kun je hem niet gewoon bannen, blauwe?.
Waarom ik er op blijf ingaan? Nou ja, het is en blijft een discussieforum enzo weetje. Bovendien is het laat, verveel ik me en had ik gewoon zin om een bepaalde ergernis uit te spreken. En ja, ik probeer ONZ te vermijden, en daarom zei ik ook al eerder dat ik het spijtig vind dat jij in deze reeks post, want ik moet toch eerlijk zeggen, liever niet dan wel. Maar eerlijk is eerlijk, het houdt de gemoederen wel lekker hoog opgelaaid en dat is ook belangrijk. Het zou nog maar eens altijd leuk moeten zijn hier, dan waardeer je het op een gegeven moment ook niet meer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom blijf je er uberhaupt op ingaan? Ik dacht dat je "mijn soort users" vermeed?
Hoe kom je er bij dat ik iets niet snap?quote:Maar vertel, wat snap je niet?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom ik er op blijf ingaan? Nou ja, het is en blijft een discussieforum enzo weetje. Bovendien is het laat, verveel ik me en had ik gewoon zin om een bepaalde ergernis uit te spreken. En ja, ik probeer ONZ te vermijden, en daarom zei ik ook al eerder dat ik het spijtig vind dat jij in deze reeks post, want ik moet toch eerlijk zeggen, liever niet dan wel. Maar eerlijk is eerlijk, het houdt de gemoederen wel lekker hoog opgelaaid en dat is ook belangrijk. Het zou nog maar eens altijd leuk moeten zijn hier, dan waardeer je het op een gegeven moment ook niet meer.
[..]
Hoe kom je er bij dat ik iets niet snap?
If onlyquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kun je hem niet gewoon bannen, blauwe?.
En dan is FOK! FOK! niet meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
If only. Maar dan lag half FOK! er ook vanaf, werd het een forum met een zeer exclusieve userbase en vooral toegespitst op wat mij interesseert
![]()
.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
En dan is FOK! FOK! niet meer.
ONZ en KLB zijn toch de plekken waar topics hebben plaatsgevonden die FOK! uniek hebben gemaakt.
En een pm'tje naar biogarde met Cahir is een kutuser ofzo ligt ook niet binnen de mogelijkheden zeker?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
If only. Maar dan lag half FOK! er ook vanaf, werd het een forum met een zeer exclusieve userbase en vooral toegespitst op wat mij interesseert
![]()
.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
En dan is FOK! FOK! niet meer.
ONZ en KLB zijn toch de plekken waar topics hebben plaatsgevonden die FOK! uniek hebben gemaakt.
Deze reeks bestond al toen jij je nog liet voorlezen uit Jip & Janneke.quote:Geregistreerd: 06-01-2007.
Rot op, kutkloon.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:27 schreef Ghostfury het volgende:
tokkietokkiefokkiefokkiefok!
Welnee, maar het is al lang bekend dat Cahir een kutuser is, daar doet ie zelf hard genoeg zijn best voor. Vroeg of laat doet ie toch wel weer iets wat niet door de beugel kan. Dan is het een tubgirl posten, dan topics spammen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En een pm'tje naar biogarde met Cahir is een kutuser ofzo ligt ook niet binnen de mogelijkheden zeker?. Of ligt dat nu gevoelig binnen de crew, pm'tjes versturen?
jij lijkt mij een boeiende gesprekspartnerquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:27 schreef Ghostfury het volgende:
tokkietokkiefokkiefokkiefok!
Ik had het ook niet over de HOMO-reeks. En wie zegt dat je daarvoor geen lurker kon zijn geweest?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
[..]
Deze reeks bestond al toen jij je nog liet voorlezen uit Jip & Janneke..
Zeldenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij lijkt mij een boeiende gesprekspartner
Er zijn veel ergere kutusers dan mij hoor. Maarja, niemand hier komt buiten het HOMO-topic (in ONZ/KLB) en zijn dus ook niks gewend.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En een pm'tje naar biogarde met Cahir is een kutuser ofzo ligt ook niet binnen de mogelijkheden zeker?. Of ligt dat nu gevoelig binnen de crew, pm'tjes versturen?
En nu niet raar opkijkenquote:Op maandag 28 april 2008 14:47 schreef cerror het volgende:
Haal een mok ebola en twee kankersandwiches.
De meeste van ons openen ook nog wel eens een url buiten forum.fok.nl. Sterker nog, we doen soms wel eens iets anders dan internetten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Er zijn veel ergere kutusers dan mij hoor. Maarja, niemand hier komt buiten het HOMO-topic (in ONZ/KLB) en zijn dus ook niks gewend.
Nominatie meest slechtste post van 2008quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De meeste van ons openen ook nog wel eens een url buiten forum.fok.nl. Sterker nog, we doen soms wel eens iets anders dan internetten..
Je hebt er op een avond alweer een aantal notes bij. Zo heeft iedereen nog iets.quote:
Hoeveel sta ik nu?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt er op een avond alweer een aantal notes bij. Zo heeft iedereen nog iets.
Nee, inderdaad. Je bent een natte wind. Irritant, het stinkt een beetje, maar om je nou een echt vervelende user te noemen die iedereen het bloed onder de nagels vandaan treitert? Nee.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:39 schreef Cahir het volgende:
En ik nomineer mezelf als kutuser van 2008, maar veel kans heb ik niet gok ik.
..eeh..quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Je bent een natte wind. Irritant, het stinkt een beetje, maar om je nou een echt vervelende user te noemen die iedereen het bloed onder de nagels vandaan treitert? Nee.
Valt vies tegen, ik had erger verwacht.quote:
Dat bedoel ik. Je denkt zelf dat je vreselijk zit te kloten, maar in werkelijkheid ben je alleen maar een beetje irritant.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Valt vies tegen, ik had erger verwacht.
Ik heb gefaaldquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je denkt zelf dat je vreselijk zit te kloten, maar in werkelijkheid ben je alleen maar een beetje irritant.
oe hijs heetquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:19 schreef Ang3l het volgende:
well, that’s the way the fairy tale goes
boy meets girl and they wed with roses
but that’s not the way it seems to be
and i’m pissed that they lied to me
cuz boy meets boy and boy runs away
or girl meets girl and she’s afraid to stay
we end up home alone watching court tv
not living ever after happily
Pianoënde mannen!quote:
Ook ja!quote:
Homo-alertquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:26 schreef Ang3l het volgende:
Zeg. Ik ga uitgeput maar voldaan slapen.
Net mezelf ff door die 2 Mister Gay.nl's laten sandwichen.
Vermoeiend man!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:33 schreef Cybart het volgende:
Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn
Elke keer weer een ander en mij doet ’t pijn
Want jou liefde waarmee jij mij soms verblijdt
Wil ik liever liever liever voor altijd
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:05 schreef DR34M3R het volgende:
goeiesmorreges!
Ik? Wat moet ik daar gaan doen? Het is terrasjesweer, ga je mee?quote:
Bij mij thuis?quote:
Sgoed. Fuck de afsluiting!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik? Wat moet ik daar gaan doen? Het is terrasjesweer, ga je mee?
afgesproken!quote:
Goed zo, dan ben je vanavond fitquote:
LOLquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:55 schreef Weemz het volgende:
Een goedemorgen op deze stralende dag!
Ja echt, de zon schijnt fel in mijn ogen hier...
Zou best willen maar het is zo ver wegquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:08 schreef DR34M3R het volgende:
Goed, wie gaat er vroeg op de avond nog meer mee op het terras zitten in ehv?
tjeetje wat een eind wegquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:08 schreef DR34M3R het volgende:
Goed, wie gaat er vroeg op de avond nog meer mee op het terras zitten in ehv?
Logeer je toch bij mij?quote:
Ja maar. Ik moet morgen weer naar Tielquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Logeer je toch bij mij?
*superman H&M boxer aantrek*
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrij vandaag. Onverwacht
. Nou ja, ik wist het pas sinds gisteren.
*shakes*quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ja maar. Ik moet morgen weer naar Tiel
Nou, dat maakt de keuze of ik vanavond wel of niet langs zou komen op 'n terras wel een stuk eenvoudigerquote:
Brigittequote:Which reminds me of:
Ik haat je, ik haat je, je bent een gore lul.
Ik haat je, ik haat je, met al je flauwekul.
Altijd zuipen en altijd zat,
En ik moet altijd maar weer plat.
Ik haat je, ik haat je, jazeker stomme sul.
Ik haat je, ik haat je, mesthoopwurmluis
Ik haat je, ik haat je, slijm in kolengruis
Je vrienden zijn al net zo dom
En net zo leeg en geil en stom
Ik haat je, ik haat je ik schop je in je kruis
Ik haat je, ik haat je, je maakt me idioot.
Ik haat je, ik haat je, met al je stom gekloot
Televisie, weekendquiz, Sue-Ellen vindt je ook niet mis
Ik haat je, ik haat je waarom ben je niet dood?!
Ik haat je, ik haat je dikke vette puist
Ik haat je, ik haat je dat is het hem nou net juist
Je schrokt, je boert, je schijt, je drinkt,
Je krabt, je pist, je gaapt, je stinkt
Ik haat je, ik haat je t wordt tijd dat je verhuist.
quote:
Dat maakt dan niet zoveel meer uit hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:10 schreef Cazman het volgende:
Ik wil mijn motor terug!!!!!
[..]
Zou best willen maar het is zo ver weg
Kom je?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat maakt de keuze of ik vanavond wel of niet langs zou komen op 'n terras wel een stuk eenvoudiger.
[..]
Brigitte.
LOL.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt dan niet zoveel meer uit hoor
ik heb nog geen idee. Ik denk ik, maar niet alleenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |