Slaap lekker muts, spreek je morgen wel op msn ofzoquote:Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh jaa zou ik nog doen, morgen! eerst eens slapen
Dankjequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Manias het volgende:
Volwassenen die denken dat stripboeken niet kinderachtig zij
Zoiets bedoel ik nou. Precies het punt wat ik wilde maken, dus bedankt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Manias het volgende:
Volwassenen die denken dat stripboeken niet kinderachtig zij
En waar basseer jij dit op? Heb jij mij dit ooit zien ontkennen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Manias het volgende:
cahir is een loserrr die niet eens durft te zeggen dat ie homo is :p
en nou zegt ie voor de 2e keer strippenboeken
Dat is leuke vermaakquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoiets bedoel ik nou. Precies het punt wat ik wilde maken, dus bedankt.
Nee, het is praten tegen een muur.quote:
Jij loopt nog ergere onzin dan mijn te lullen. Ik durf erom te wedden dat heel ONZ ondertussen wel weet dat ik niet hetero benquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:05 schreef Manias het volgende:
conclusie van dit topic : Cahir is irritant, moge hij heen gaan
dat is toch echt wel het toppunt van humor dat je dit zegtquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij loopt nog ergere onzin dan mijn te lullen. Ik durf erom te wedden dat heel ONZ ondertussen wel weet dat ik niet hetero ben.
Joh, uit de kast komen op een internetforum waar je anoniem probeert te blijven. Kudos.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:06 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij loopt nog ergere onzin dan mijn te lullen. Ik durf erom te wedden dat heel ONZ ondertussen wel weet dat ik niet hetero ben.
En dan ga ik dus denken dat je een vertekend beeld van leuk hebt. Mensen zwartmaken, mensen belachelijk maken, en allemaal zodat je ONZ-vriendjes je misschien leuker vinden. Call me crazy, maar voor mij is dat nou niet het schoolvoorbeeld van "leuk vermaak."quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Voor mij niet. Als het niet leuk was zou ik er niet eens op ingaan...
![]()
Ik zie jou ook nooit buiten dit topic hoor rustig maar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef Manias het volgende:
[..]
dat is toch echt wel het toppunt van humor dat je dit zegthaha
*WOW* shock shock fok weet dat je homo bent
ging het ook echt om dombo
![]()
Heb ik ooit een post gemaakt met "kijk mij homo zijn?"quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh, uit de kast komen op een internetforum waar je anoniem probeert te blijven. Kudos.
[..]
En dan ga ik dus denken dat je een vertekend beeld van leuk hebt. Mensen zwartmaken, mensen belachelijk maken, en allemaal zodat je ONZ-vriendjes je misschien leuker vinden. Call me crazy, maar voor mij is dat nou niet het schoolvoorbeeld van "leuk vermaak."
Ik volg je niet nauwkeurigquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heb ik ooit een post gemaakt met "kijk mij homo zijn?"
Tis meer dat mensen in myAT kijken en dan mij in de HOMO-reeks zien posten en dat dan tegen mij gebruiken van "Cahir is homo!!:D Einzwei!!!"
Waarom blijf je er uberhaupt op ingaan? Ik dacht dat je "mijn soort users" vermeed?quote:
je bent niet te snappen mopje ;P ga maar snel slapenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom blijf je er uberhaupt op ingaan? Ik dacht dat je "mijn soort users" vermeed?
Maar vertel, wat snap je niet?
Tis een mod van FOT. Niet ONZ. Dan moet je Remlof, Snakey, Zargon etc, omkopenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kun je hem niet gewoon bannen, blauwe?.
Waarom ik er op blijf ingaan? Nou ja, het is en blijft een discussieforum enzo weetje. Bovendien is het laat, verveel ik me en had ik gewoon zin om een bepaalde ergernis uit te spreken. En ja, ik probeer ONZ te vermijden, en daarom zei ik ook al eerder dat ik het spijtig vind dat jij in deze reeks post, want ik moet toch eerlijk zeggen, liever niet dan wel. Maar eerlijk is eerlijk, het houdt de gemoederen wel lekker hoog opgelaaid en dat is ook belangrijk. Het zou nog maar eens altijd leuk moeten zijn hier, dan waardeer je het op een gegeven moment ook niet meer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom blijf je er uberhaupt op ingaan? Ik dacht dat je "mijn soort users" vermeed?
Hoe kom je er bij dat ik iets niet snap?quote:Maar vertel, wat snap je niet?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom ik er op blijf ingaan? Nou ja, het is en blijft een discussieforum enzo weetje. Bovendien is het laat, verveel ik me en had ik gewoon zin om een bepaalde ergernis uit te spreken. En ja, ik probeer ONZ te vermijden, en daarom zei ik ook al eerder dat ik het spijtig vind dat jij in deze reeks post, want ik moet toch eerlijk zeggen, liever niet dan wel. Maar eerlijk is eerlijk, het houdt de gemoederen wel lekker hoog opgelaaid en dat is ook belangrijk. Het zou nog maar eens altijd leuk moeten zijn hier, dan waardeer je het op een gegeven moment ook niet meer.
[..]
Hoe kom je er bij dat ik iets niet snap?
If onlyquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Kun je hem niet gewoon bannen, blauwe?.
En dan is FOK! FOK! niet meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
If only. Maar dan lag half FOK! er ook vanaf, werd het een forum met een zeer exclusieve userbase en vooral toegespitst op wat mij interesseert
![]()
.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
En dan is FOK! FOK! niet meer.
ONZ en KLB zijn toch de plekken waar topics hebben plaatsgevonden die FOK! uniek hebben gemaakt.
En een pm'tje naar biogarde met Cahir is een kutuser ofzo ligt ook niet binnen de mogelijkheden zeker?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
If only. Maar dan lag half FOK! er ook vanaf, werd het een forum met een zeer exclusieve userbase en vooral toegespitst op wat mij interesseert
![]()
.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
En dan is FOK! FOK! niet meer.
ONZ en KLB zijn toch de plekken waar topics hebben plaatsgevonden die FOK! uniek hebben gemaakt.
Deze reeks bestond al toen jij je nog liet voorlezen uit Jip & Janneke.quote:Geregistreerd: 06-01-2007.
Rot op, kutkloon.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:27 schreef Ghostfury het volgende:
tokkietokkiefokkiefokkiefok!
Welnee, maar het is al lang bekend dat Cahir een kutuser is, daar doet ie zelf hard genoeg zijn best voor. Vroeg of laat doet ie toch wel weer iets wat niet door de beugel kan. Dan is het een tubgirl posten, dan topics spammen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En een pm'tje naar biogarde met Cahir is een kutuser ofzo ligt ook niet binnen de mogelijkheden zeker?. Of ligt dat nu gevoelig binnen de crew, pm'tjes versturen?
jij lijkt mij een boeiende gesprekspartnerquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:27 schreef Ghostfury het volgende:
tokkietokkiefokkiefokkiefok!
Ik had het ook niet over de HOMO-reeks. En wie zegt dat je daarvoor geen lurker kon zijn geweest?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..].
[..]
Deze reeks bestond al toen jij je nog liet voorlezen uit Jip & Janneke..
Zeldenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij lijkt mij een boeiende gesprekspartner
Er zijn veel ergere kutusers dan mij hoor. Maarja, niemand hier komt buiten het HOMO-topic (in ONZ/KLB) en zijn dus ook niks gewend.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En een pm'tje naar biogarde met Cahir is een kutuser ofzo ligt ook niet binnen de mogelijkheden zeker?. Of ligt dat nu gevoelig binnen de crew, pm'tjes versturen?
En nu niet raar opkijkenquote:Op maandag 28 april 2008 14:47 schreef cerror het volgende:
Haal een mok ebola en twee kankersandwiches.
De meeste van ons openen ook nog wel eens een url buiten forum.fok.nl. Sterker nog, we doen soms wel eens iets anders dan internetten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
Er zijn veel ergere kutusers dan mij hoor. Maarja, niemand hier komt buiten het HOMO-topic (in ONZ/KLB) en zijn dus ook niks gewend.
Nominatie meest slechtste post van 2008quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De meeste van ons openen ook nog wel eens een url buiten forum.fok.nl. Sterker nog, we doen soms wel eens iets anders dan internetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |