Marvel forum is gebouwd door mensen die ten eerste een stuk volwassener en intelligenter zijn dan jij ooit zal worden. En misschien is het nog niet in je belachelijke hoofd opgekomen maar FoK forum is ideaal om reclame te maken voor een recent opgezet forum. Weet je niet hoe? begrijpelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 22:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
marvel forum is niet bepaald volwassen
Ten eerste,quote:Op maandag 28 april 2008 22:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Marvel forum is gebouwd door mensen die ten eerste een stuk volwassener en intelligenter zijn dan jij ooit zal worden. En misschien is het nog niet in je belachelijke hoofd opgekomen maar FoK forum is ideaal om reclame te maken voor een recent opgezet forum. Weet je niet hoe? begrijpelijk.
quote:Op maandag 28 april 2008 23:07 schreef Cahir het volgende:
Godver, dit liedje is nergens te vinden! Komt ie er eindelijk compleet, is het kutste kwaliteit ooit. En zo te zien ben ik niet de enige aan de comments te zien.
quote:Op maandag 28 april 2008 23:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ten eerste,![]()
Ten tweede, je neemt teveel dingen te serieus
Ten derde, ga kutmuziek luisteren
Hoe ken je een song nou oordelen waarvan er maar 1 filmpje op youtube staat van ontiegelijke bagger kwaliteit.quote:
Oh in goede kwaliteit ga ik het ineens wél een leuk nummer vinden, met een fijne stem om te luisteren? Sorry hoor, maar zo slecht was de kwaliteit nou ook weer nietquote:Op maandag 28 april 2008 23:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe ken je een song nou oordelen waarvan er maar 1 filmpje op youtube staat van ontiegelijke bagger kwaliteit.
Angel heeft iets charmants irl, iets onschuldigsquote:Op maandag 28 april 2008 22:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ken je iedereen @ gay.nl? Of gewoon een paar mensen die overal in de spotlights komen?
En en om eerlijk te zijn snap ik niet wat hun zien in jou, of ik heb hele foute foto's gezien.
Lighten up docquote:Op maandag 28 april 2008 22:59 schreef Cazman het volgende:
[..]
Marvel forum is gebouwd door mensen die ten eerste een stuk volwassener en intelligenter zijn dan jij ooit zal worden. En misschien is het nog niet in je belachelijke hoofd opgekomen maar FoK forum is ideaal om reclame te maken voor een recent opgezet forum. Weet je niet hoe? begrijpelijk.
1:quote:Op maandag 28 april 2008 23:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ten eerste,![]()
Ten derde, ga strippenboeken lezen
Dussss, manneke met vermoedelijk leijk hoofd aangezien je fotoboek vrij leeg blijft. Sterf. Ga dood. Doe een zelfmoordpoging en wees succesvol dit keer. Of iets beters.....donder op. Je stinkt.quote:2: Zoals ik al zei ik scheld graag. Velen hier kunnen dat bevestigen.
oh my gawd :p jij bent echt te erg :pquote:
Je maakt reclame iets voor wat je niet boeit?quote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef Cazman het volgende:
[..]
1:.
![]()
2: Zoals ik al zei ik scheld graag. Velen hier kunnen dat bevestigen.
3: Ik lees geen stripboeken. Ik maak reclame zoals ik al zei.
[..]
Dussss, manneke met vermoedelijk leijk hoofd aangezien je fotoboek vrij leeg blijft. Sterf. Ga dood. Doe een zelfmoordpoging en wees succesvol dit keer. Of iets beters.....donder op. Je stinkt.

Dies wel stoer ja. Hoewel ik bij 1:00 een lachbui niet kon onderdrukken, zag er vrij vaag uit.quote:Op maandag 28 april 2008 23:37 schreef MisterO het volgende:
Goh het is weer bitchy time![]()
Ik vind dit nog steeds de allermooiste live optreden van Leona Lewis![]()
De choreografy, zang, licht.. alles klopte!
Ja, ik heb de ballen niet om mijn foto hier niet te posten. En daar heb ik zat redenen voorquote:Op maandag 28 april 2008 23:37 schreef Manias het volgende:
[..]
oh my gawd :p jij bent echt te erg :p
en ang3l is hawt, ik ken m in t echt.
jij daarintegen bent te schijterig om een foto neer te zetten en ondertussen wel de relnicht uithangen. *kots*.
Anders wel iemand die al een erg lange relatie heeftquote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je maakt reclame iets voor wat je niet boeit?
[ afbeelding ]
En met z'n kop moet je regelmatig schelden ja.
ja, jouw schijterigheid :pquote:Op maandag 28 april 2008 23:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, ik heb de ballen niet om mijn foto hier niet te posten. En daar heb ik zat redenen voor.
Ja, whateverquote:Op maandag 28 april 2008 23:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, ik heb de ballen niet om mijn foto hier niet te posten. En daar heb ik zat redenen voor.
't verbaast me dat iemand zoals jij (user nummer rond 100.000) niet weet wat voor gevolgen het kan hebbenquote:
Wat een bullshirt argument alsof je hot bent als je een lange relatie hebtquote:Op maandag 28 april 2008 23:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Anders wel iemand die al een erg lange relatie heeft. En gelukkig ben jij de enige die dat zegt
.
Laat jezelf maar eens zien dan
heb je eindelijk foto van je outfit gemaaktquote:
Why not? Omdat ik geen foto heb? Lekker valide argument zegquote:Op maandag 28 april 2008 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, whatever. Dan ook niet zo'n grote mond hebben hoor.
Och nee, daar heb je gelijk in. Maar ik zeg ook niet dat ik hot ben trouwens.quote:Op maandag 28 april 2008 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat een bullshirt argument alsof je hot bent als je een lange relatie hebt.
ach man wat een geleuter. wat vreselijk dat hier mensen zitten die je "kennen"quote:Op maandag 28 april 2008 23:49 schreef Cahir het volgende:
Maar zowieso, ik heb al eens eerder gepost. Moch het ooit zover komen dat ik een foto post, gebeurt het absoluut niet onder deze account.
Dat je geen foto hebt is je eigen zaak, maar dat je dan wel een grote bek hebt, iemand anders z'n foto erbij pakt om 'm te "beledigen" of wat dan ook, is gewoon zwak in mijn ogen.quote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Why not? Omdat ik geen foto heb? Lekker valide argument zeg. Dan kunnen ze 90% van FOK! wel dichtgooien.
Of je leest gewoon alle 4 posts boven je?quote:Op maandag 28 april 2008 23:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Och nee, daar heb je gelijk in. Maar je laat nog steeds niks zien. Kom op dan lefgozer
Oh jaa zou ik nog doen, morgen! eerst eens slapenquote:Op maandag 28 april 2008 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
heb je eindelijk foto van je outfit gemaakt![]()
.
Welkom op FOK! Erik.quote:Op maandag 28 april 2008 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat je geen foto hebt is je eigen zaak, maar dat je dan wel een grote bek hebt, iemand anders z'n foto erbij pakt om 'm te "beledigen" of wat dan ook, is gewoon zwak in mijn ogen.
En inderdaad, misschien doet 90% van de users dat wel, en die vind ik allemaal net zo hypocriet en kinderachtig als dat ik jou vind.
En dan kan je er nu een foto van mij bijpakken (want daar zie ik je ook wel voor aan), en me daarop proberen te pakken, hell, er zwerven er een hele hoop rond, maar zoiets bewijst alleen maar je eigen triestheid en verlies je alleen maar meer respect voor de keer dat er iemand wél achter komt dat jij jij bent.
Yup, ik had de verkeerde nicht voor me. sorry.quote:Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
Of je leest gewoon alle 4 posts boven je?
Ten eerste is het Albertoquote:Op maandag 28 april 2008 23:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ten eerste,![]()
Ten derde, ga strippenboeken lezen
Alleen omdat het voorkomt moet ik het maar allemaal leuk en goed vinden? Kom nou. Er is een reden dat ik ONZ mijd, ik vind het er gewoon niet leuk, omdat het er vol zit met types zoals jij die zichzelf vooral heel grappig vinden ten koste van anderen. Ik weet dat ze er zijn, maar ik kies er voor om ze niet op te zoeken> Daarom is het zo jammer dat je in deze reeks post.quote:
ONZ in 1 zinquote:Op maandag 28 april 2008 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat het voorkomt moet ik het maar allemaal leuk en goed vinden? Kom nou. Er is een reden dat ik ONZ mijdt, ik vind het er gewoon niet leuk, omdat het er vol zit met types zoals jij die zichzelf vooral heel grappig vinden ten koste van anderen. Ik weet dat ze er zijn, maar ik kies er voor om ze niet op te zoeken> Daarom is het zo jammer dat je in deze reeks post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |