Welke?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:15 schreef wonderer het volgende:
Hee vlinder, een van je D's wil me toevoegen op Hyves
Die 90% vind ik ook vreselijk. Niet dat ik persee niet wil dragen wat anderen allemaal al dragen... maar de manier WAAROP ze het dragen. Alsof een brede elastieken band boven je broek uitrtrekken met dan die naam er op per definitie al sexy is. Sommigen trekken hem echt op tot over de navelquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik vind de brede banden wel wat hebben. Ben alleen zelf nooit zo'n fan geweest van Bjorn Borg omdat ze ten eerste vrij duur zijn en omdat 90% van de tieners die shit draagt. Aussiebum heeft Nederland nog niet helemaal gehaald als Bjorn Borg.
*trekt aan*quote:Ginch Gonch is vast leuk maar die trek ik toch niet zo snel aan. Anderen mogen dat wel doen.
Ja die zijn leuk! Ze hebben ze geregeld wel eentje in het assortiment zittenquote:Die H&M boxers ga ik eens kopen voor Joosteh
Erik wil je vast helpenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef wonderer het volgende:
Ik had een TT moeten maken met boxers erin
Danny, Tilburg. Die?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef wonderer het volgende:
Danny.
Tenminste, ik ga ervan uit dat het "jouw" D is van de connectie loopt via jouw Hyves.
Nonsens.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
wat Ang3l ook gaat zeggen.. het is NIET waar. Het is overmacht!
Welles! Ik wil ook liever werken dan op een terrasje gaan zitten. Maar soms kun je er niet onderuitquote:
Nee, heb ik al eens geprobeerd. Is zoooooooooooooooooo veel werkquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk makkelijk te verhelpen.
Word!quote:Oi! Die Hema-dingen lubberen, zitten niet lekker strak. Met strakke pijpjes zit veel lekkerder.
Ik vind 't niet erg. Dan zie ik meer onderbroekquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 90% vind ik ook vreselijk. Niet dat ik persee niet wil dragen wat anderen allemaal al dragen... maar de manier WAAROP ze het dragen. Alsof een brede elastieken band boven je broek uitrtrekken met dan die naam er op per definitie al sexy is. Sommigen trekken hem echt op tot over de navel
fotow!!quote:*trekt aan*
Effe naar de H&M in Ede dan straksquote:Ja die zijn leuk! Ze hebben ze geregeld wel eentje in het assortiment zitten
die is leukquote:
DAT zou makkelijk zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef Weemz het volgende:
Alleen jammer dat de onderbroeken altijd geshowd worden door die (bijna) perfecte modellen![]()
Alsof je door het aantrekken van die onderbroek er ook ineens zo uit gaat zien...
Ach welnee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nee, heb ik al eens geprobeerd. Is zoooooooooooooooooo veel werk
[..]
Echt. Dan is het al zo'n hoogsluitende broek, maar omdat die rand er persee volledig bovenuit moet komen trekken ze dat ding tot bijna in hun oksels op en denken ze dat dat sexy isquote:Ik vind 't niet erg. Dan zie ik meer onderbroek. En tot over de navel is wel erg stom
[..]
Als in: This post is useless without pics (but the real thing is even betterquote:fotow!!
[..]
Neem er voor mij ook een paar mee! Maatje M (op de een of andere manier heb ik ineens een bipsje en zit S me te strakquote:Effe naar de H&M in Ede dan straks
Je wilt liever moddervette kwabbende harige blubberzwijnen in de reclame?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef Weemz het volgende:
Alleen jammer dat de onderbroeken altijd geshowd worden door die (bijna) perfecte modellen![]()
Alsof je door het aantrekken van die onderbroek er ook ineens zo uit gaat zien...
Dat zou geen goede reclame zijn...in één keer A&F faillietquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wilt liever moddervette kwabbende harige blubberzwijnen in de reclame?
Overigens niet de Blubberzwijn van dit topic van weleer hoor!
Als je smaak hebt wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben te oud voor BB zeg ik altijd maar.
Ik vind de reclames van A&F beduidend minder degelijk dan de boring kleding die ze verkopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zou geen goede reclame zijn...in één keer A&F failliet
Dat schijnen ze in 't echt wel te zijn. Ze zijn zo knap met photoshop tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Dat gaat jeukenquote:
Joost doet dat altijd als ie 1 van me boxers aantrekt. Moet altijd zo lachenquote:[..]
Echt. Dan is het al zo'n hoogsluitende broek, maar omdat die rand er persee volledig bovenuit moet komen trekken ze dat ding tot bijna in hun oksels op en denken ze dat dat sexy is
*Noteer*quote:Als in: This post is useless without pics (but the real thing is even better)
Wanneer kom je ze ophalen??quote:Neem er voor mij ook een paar mee! Maatje M (op de een of andere manier heb ik ineens een bipsje en zit S me te strak)
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:26 schreef Cybart het volgende:
Blegh- Tevens TVP
Met het plaatsen van dit bericht verklaar accoord te zijn gegaan met Fok's algemene voorwaarden en Policy
Casjequote:
het staat voortaan bij elke post die je doet ofzo....quote:Je bericht: Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Mijn punt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de reclames van A&F beduidend minder degelijk dan de boring kleding die ze verkopen![]()
Bartje!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
Casje
nee, ruzie met mezelf...
op alle fronten geloof ik zo'n beetje
Ah nu zie ik het. Ik let nooit op die extra zeikberichtjes van FoK. Die staan vaak vol stront en dergelijke.quote:en wat betreft dit:
[..]
het staat voortaan bij elke post die je doet ofzo....
it's way more then thatquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Bartje!![]()
Ruzie met jezelf op alle fronten?? Toch niet helemaal blij met je baan?
dit maal niet anders hequote:Ah nu zie ik het. Ik let nooit op die extra zeikberichtjes van FoK. Die staan vaak vol stront en dergelijke.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
oh, ik ben er wel blij mee, maar ik kijk ondertussen ook rustig door (dat deed ik al vanaf het begin)
verwacht binnen nu en een maand, anderhalf een promotie te krijgen...
alles heeft voor en tegens he
nee, dat heeft er dan niets mee te makenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wow da's al snel of bedoel je dan omdat je je dan je diploma hebt moet je promotie krijgen?
mmz, interesting, ik moet alleen straks zelf nog gaan werken ...quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Aww Cybje.... wazzup?
Kom je me anders gewoon ff redden van mijn werk vanmiddag? Gaan we wel ff kussen en trouwen en zo. Vragen we Milow om te spelen op de bruiloft!
*spullen beetje inpak* Niet eens seks tussendoor? saaaaaaaaaaiquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Aww Cybje.... wazzup?
Kom je me anders gewoon ff redden van mijn werk vanmiddag? Gaan we wel ff kussen en trouwen en zo. Vragen we Milow om te spelen op de bruiloft!
Have fun my big & bad superhero!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:08 schreef Cazman het volgende:
Tijd om te gaan. Een lange treinreis wacht!
. HOu het netjes hier en laat je onderbroeken niet zien!!! (pas als ik terug ben).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmz. Mja. Ik vind van mezelf dat ik eerder weg mag van mijn werk. je moet iets over hebben voor de bruiloft he!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Cybart het volgende:
mmz, interesting, ik moet alleen straks zelf nog gaan werken ...
dus dat is tricky
je gaat gewoon lekker op tijd weekend houden, gewoon doen !quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Mja. Ik vind van mezelf dat ik eerder weg mag van mijn werk. je moet iets over hebben voor de bruiloft he!
185 schijfjes en een brander voor in totaal ca 70 euroquote:1 x NEC AD-7203 20x12xRAM Sata zwart (11732) = ¤30.95
1 x Platinum CD-R 52x speed 800Mb in cakebox 25 stuks (10293) = ¤6.95
1 x Platinum CD-R 52x speed 700Mb in cakebox 50 stuks (10229) = ¤7.95
1 x Platinum DVD+R 16x speed in cakebox 100 + 10 stuks gratis (12871) = ¤22.95
Ja, die zijn raarquote:
USB stickje van 4GB is veel handiger dan een CD/DVD.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, die zijn raar.
Maar mensen die niet alles op hun interne en externe HDD's kunnen/willen gooien, en bovendien benieuwd zijn naar de komende SSD's....
Weet je hoeveel gieg aan games en films ik wil bewarenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:52 schreef Cahir het volgende:
USB stickje van 4GB is veel handiger dan een CD/DVD.
En voor grotere dingen gebruik je een USB stick van 16GB of een mini-externe HD van 60GB ofzo.
Nee dat niet (het oog wil ook watquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Overigens niet de Blubberzwijn van dit topic van weleer hoor!
1 TB externe HD kost 99 euro.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet je hoeveel gieg aan games en films ik wil bewaren?
USB-stickjes!
Kleine externe HDD's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |