Welke?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:15 schreef wonderer het volgende:
Hee vlinder, een van je D's wil me toevoegen op Hyves
Die 90% vind ik ook vreselijk. Niet dat ik persee niet wil dragen wat anderen allemaal al dragen... maar de manier WAAROP ze het dragen. Alsof een brede elastieken band boven je broek uitrtrekken met dan die naam er op per definitie al sexy is. Sommigen trekken hem echt op tot over de navelquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik vind de brede banden wel wat hebben. Ben alleen zelf nooit zo'n fan geweest van Bjorn Borg omdat ze ten eerste vrij duur zijn en omdat 90% van de tieners die shit draagt. Aussiebum heeft Nederland nog niet helemaal gehaald als Bjorn Borg.
*trekt aan*quote:Ginch Gonch is vast leuk maar die trek ik toch niet zo snel aan. Anderen mogen dat wel doen.
Ja die zijn leuk! Ze hebben ze geregeld wel eentje in het assortiment zittenquote:Die H&M boxers ga ik eens kopen voor Joosteh
Erik wil je vast helpenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef wonderer het volgende:
Ik had een TT moeten maken met boxers erin
Danny, Tilburg. Die?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef wonderer het volgende:
Danny.
Tenminste, ik ga ervan uit dat het "jouw" D is van de connectie loopt via jouw Hyves.
Nonsens.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
wat Ang3l ook gaat zeggen.. het is NIET waar. Het is overmacht!
Welles! Ik wil ook liever werken dan op een terrasje gaan zitten. Maar soms kun je er niet onderuitquote:
Nee, heb ik al eens geprobeerd. Is zoooooooooooooooooo veel werkquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk makkelijk te verhelpen.
Word!quote:Oi! Die Hema-dingen lubberen, zitten niet lekker strak. Met strakke pijpjes zit veel lekkerder.
Ik vind 't niet erg. Dan zie ik meer onderbroekquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 90% vind ik ook vreselijk. Niet dat ik persee niet wil dragen wat anderen allemaal al dragen... maar de manier WAAROP ze het dragen. Alsof een brede elastieken band boven je broek uitrtrekken met dan die naam er op per definitie al sexy is. Sommigen trekken hem echt op tot over de navel
fotow!!quote:*trekt aan*
Effe naar de H&M in Ede dan straksquote:Ja die zijn leuk! Ze hebben ze geregeld wel eentje in het assortiment zitten
die is leukquote:
DAT zou makkelijk zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef Weemz het volgende:
Alleen jammer dat de onderbroeken altijd geshowd worden door die (bijna) perfecte modellen![]()
Alsof je door het aantrekken van die onderbroek er ook ineens zo uit gaat zien...
Ach welnee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nee, heb ik al eens geprobeerd. Is zoooooooooooooooooo veel werk
[..]
Echt. Dan is het al zo'n hoogsluitende broek, maar omdat die rand er persee volledig bovenuit moet komen trekken ze dat ding tot bijna in hun oksels op en denken ze dat dat sexy isquote:Ik vind 't niet erg. Dan zie ik meer onderbroek. En tot over de navel is wel erg stom
[..]
Als in: This post is useless without pics (but the real thing is even betterquote:fotow!!
[..]
Neem er voor mij ook een paar mee! Maatje M (op de een of andere manier heb ik ineens een bipsje en zit S me te strakquote:Effe naar de H&M in Ede dan straks
Je wilt liever moddervette kwabbende harige blubberzwijnen in de reclame?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef Weemz het volgende:
Alleen jammer dat de onderbroeken altijd geshowd worden door die (bijna) perfecte modellen![]()
Alsof je door het aantrekken van die onderbroek er ook ineens zo uit gaat zien...
Dat zou geen goede reclame zijn...in één keer A&F faillietquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wilt liever moddervette kwabbende harige blubberzwijnen in de reclame?
Overigens niet de Blubberzwijn van dit topic van weleer hoor!
Als je smaak hebt wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben te oud voor BB zeg ik altijd maar.
Ik vind de reclames van A&F beduidend minder degelijk dan de boring kleding die ze verkopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zou geen goede reclame zijn...in één keer A&F failliet
Dat schijnen ze in 't echt wel te zijn. Ze zijn zo knap met photoshop tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Dat gaat jeukenquote:
Joost doet dat altijd als ie 1 van me boxers aantrekt. Moet altijd zo lachenquote:[..]
Echt. Dan is het al zo'n hoogsluitende broek, maar omdat die rand er persee volledig bovenuit moet komen trekken ze dat ding tot bijna in hun oksels op en denken ze dat dat sexy is
*Noteer*quote:Als in: This post is useless without pics (but the real thing is even better)
Wanneer kom je ze ophalen??quote:Neem er voor mij ook een paar mee! Maatje M (op de een of andere manier heb ik ineens een bipsje en zit S me te strak)
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:26 schreef Cybart het volgende:
Blegh- Tevens TVP
Met het plaatsen van dit bericht verklaar accoord te zijn gegaan met Fok's algemene voorwaarden en Policy
Casjequote:
het staat voortaan bij elke post die je doet ofzo....quote:Je bericht: Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Mijn punt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de reclames van A&F beduidend minder degelijk dan de boring kleding die ze verkopen![]()
Bartje!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
Casje
nee, ruzie met mezelf...
op alle fronten geloof ik zo'n beetje
Ah nu zie ik het. Ik let nooit op die extra zeikberichtjes van FoK. Die staan vaak vol stront en dergelijke.quote:en wat betreft dit:
[..]
het staat voortaan bij elke post die je doet ofzo....
it's way more then thatquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Bartje!![]()
Ruzie met jezelf op alle fronten?? Toch niet helemaal blij met je baan?
dit maal niet anders hequote:Ah nu zie ik het. Ik let nooit op die extra zeikberichtjes van FoK. Die staan vaak vol stront en dergelijke.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
oh, ik ben er wel blij mee, maar ik kijk ondertussen ook rustig door (dat deed ik al vanaf het begin)
verwacht binnen nu en een maand, anderhalf een promotie te krijgen...
alles heeft voor en tegens he
nee, dat heeft er dan niets mee te makenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wow da's al snel of bedoel je dan omdat je je dan je diploma hebt moet je promotie krijgen?
mmz, interesting, ik moet alleen straks zelf nog gaan werken ...quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Aww Cybje.... wazzup?
Kom je me anders gewoon ff redden van mijn werk vanmiddag? Gaan we wel ff kussen en trouwen en zo. Vragen we Milow om te spelen op de bruiloft!
*spullen beetje inpak* Niet eens seks tussendoor? saaaaaaaaaaiquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Aww Cybje.... wazzup?
Kom je me anders gewoon ff redden van mijn werk vanmiddag? Gaan we wel ff kussen en trouwen en zo. Vragen we Milow om te spelen op de bruiloft!
Have fun my big & bad superhero!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:08 schreef Cazman het volgende:
Tijd om te gaan. Een lange treinreis wacht!
. HOu het netjes hier en laat je onderbroeken niet zien!!! (pas als ik terug ben).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmz. Mja. Ik vind van mezelf dat ik eerder weg mag van mijn werk. je moet iets over hebben voor de bruiloft he!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Cybart het volgende:
mmz, interesting, ik moet alleen straks zelf nog gaan werken ...
dus dat is tricky
je gaat gewoon lekker op tijd weekend houden, gewoon doen !quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Mja. Ik vind van mezelf dat ik eerder weg mag van mijn werk. je moet iets over hebben voor de bruiloft he!
185 schijfjes en een brander voor in totaal ca 70 euroquote:1 x NEC AD-7203 20x12xRAM Sata zwart (11732) = ¤30.95
1 x Platinum CD-R 52x speed 800Mb in cakebox 25 stuks (10293) = ¤6.95
1 x Platinum CD-R 52x speed 700Mb in cakebox 50 stuks (10229) = ¤7.95
1 x Platinum DVD+R 16x speed in cakebox 100 + 10 stuks gratis (12871) = ¤22.95
Ja, die zijn raarquote:
USB stickje van 4GB is veel handiger dan een CD/DVD.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, die zijn raar.
Maar mensen die niet alles op hun interne en externe HDD's kunnen/willen gooien, en bovendien benieuwd zijn naar de komende SSD's....
Weet je hoeveel gieg aan games en films ik wil bewarenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:52 schreef Cahir het volgende:
USB stickje van 4GB is veel handiger dan een CD/DVD.
En voor grotere dingen gebruik je een USB stick van 16GB of een mini-externe HD van 60GB ofzo.
Nee dat niet (het oog wil ook watquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
Overigens niet de Blubberzwijn van dit topic van weleer hoor!
1 TB externe HD kost 99 euro.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weet je hoeveel gieg aan games en films ik wil bewaren?
USB-stickjes!
Kleine externe HDD's.
En eentje van 60 GBquote:
Ja, en dan ff slapen (opa), eten, flink trainen, douchen en feestenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
je gaat gewoon lekker op tijd weekend houden, gewoon doen !
Lekker he! Ken het nr vanuit So you think you can dancequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:41 schreef Jerruh het volgende:
ik kan op een of andere manier geen genoeg krijgen van whine up van kat deluna....
waar?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
185 schijfjes en een brander voor in totaal ca 70 euro.
OMG! Ik wou dat ik zo kon dansen!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Lekker he! Ken het nr vanuit So you think you can dance
doen jullie ook zulke dansjes, want dan kom ik meteenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:34 schreef Weemz het volgende:
Zou de disclaimer bij het posten een gevolg van het hele 'Danny leest pm's gedoe' zijn?
Ja man, tuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doen jullie ook zulke dansjes, want dan kom ik meteen!
Hoe laat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ja man, tuurlijkNou ja, op die slato/flik-flak na dan he
Koninginnedag, stadhuisplein, demo.
Kun je't zelf zien
Roosendaal staat er op zijn profiel..quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Danny, Tilburg. Die?
Da's de eerste originele D trouwens
O die. Da's geen D van mij. ken hem niet eensquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Roosendaal staat er op zijn profiel..
Dan leef ik misschien weerquote:
M'n date komt waarschijnlijk ff langs, we zien wel wat er gebeurt...quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Mja, ik heb nog geen plannen voor Koninginnenacht, maar echt super laat en zat zal ik 't dus toch niet (kunnen) maken
Ik ben thuis dus het wordt weer oranjebitter en Bitterballen op de Ambassade/consulaatquote:
Oh, 'k dacht altijd dat dat Ferrero Rocher balletjes waren?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:16 schreef Nuno_G het volgende:
Ik ben thuis dus het wordt weer oranjebitter en Bitterballen op de Ambassade/consulaat
Oh dat is dat feest met David Guetta toch?quote:
ook wel denk ik, en wijn en veel meer, dank jullie voor je belastingcentenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, 'k dacht altijd dat dat Ferrero Rocher balletjes waren?
slutquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:
*gastenlijst regel*
The people you gotta sleep with.... Geesh!
Hadden zij niet ook die dans rondom die tafel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Klopt. Op Sweet Dreams.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hadden zij niet ook die dans rondom die tafel?
Waarneer zou daar nou eindelijk eens verandering in komen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
De H&M in Ede is alleen voor vagina's![]()
Geen idee. maar goed. Straks woon ik in Arnhem en dan zwem ik in boxers en winkels etcquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarneer zou daar nou eindelijk eens verandering in komen?
Had zo gehoopt dat het met de verbouwing/verhuizing we een heren afdeling zouden krijgen...
Pas op dat je niet weer hetzelfde overkomt als last time.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:25 schreef MisterO het volgende:
Grrrr het lukt me maar niet om die gekleurde lenzen in mn ogen te krijgen
Ik heb het dit keer toch maar niet boven de kraan gedaan samquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Pas op dat je niet weer hetzelfde overkomt als last time.
Dan nu ook niet meer proberen, ga even een half uurtje iets anders doen en geef je ook de rust.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:25 schreef MisterO het volgende:
Grrrr het lukt me maar niet om die gekleurde lenzen in mn ogen te krijgen
Gewoon zo'n viese prut zeefje voor in de keuken wasbak in de kraan zetten. Dan kan ie er ook niet invallen...quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb het dit keer toch maar niet boven de kraan gedaan sam
thnx, ik ga het morgen weer proberen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan nu ook niet meer proberen, ga even een half uurtje iets anders doen en geef je ook de rust.
Probeer straks rustig te gaan zitten. Trek met je ringvinger je onderste ooglid naar beneen (door die op het bot onde je oog te zetten en naar beneden trekken. De wijsvinger houd het bovenste ooglid vast.
Dan je lens in zetten met de wijsvinger van je andere hand. Kijk naar je vingertopje als je de lens inzet. Gebruik voldoende vloeistof!
Kun je die vraag niet beter stellen in DIG?quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar kan ik de goedkoopste externe Hard discs vinden?
Vergelijken via tweakers?quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goedkoopste is om zo'n externe behuizing te kopen, waar je dan normale HDD's in prikt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb e rniets voor hoeven doen! Alleen lief lachen en ik en m'n vrienden kwamen op de gastenlijst te staanquote:
He bah, ik haat dat soort H&M's. DISCRIMINATIE zeg ik je!quote:(De H&M in Ede is alleen voor vagina's)
Die dingen zijn een brom van bacterien en een start van menig oogontstekingquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:16 schreef PJORourke het volgende:
Ik ga die dingen ook eens halen.
Beter dan een vestopte afvoer...quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die dingen zijn een brom van bacterien en een start van menig oogontsteking
Zoals alle contactlenzen, helaas.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Die dingen zijn een brom van bacterien en een start van menig oogontsteking
Kleurlenzen vooral. Omdat ze vaak gedragen worden door mensen die normaal geen lenzen dragen. En omdat kleurlenzen niet dagelijks gedragen worden meestal, maar af en toe een keertje. En mensen vergeten dat ze eigenlijk om de dag de vloeistof waar ze in liggen moeten verversen. Soms komen die lensen 1x per maand eens uit dat doosje.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals alle contactlenzen, helaas.
Ik draag al zo'n 17 jaar contactlenzen, dus ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan. Ik koop waarschijnlijk toch maandlenzen, dus ik draag ze maar een keer of vier, hooguit.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Kleurlenzen vooral. Omdat ze vaak gedragen worden door mensen die normaal geen lenzen dragen. En omdat kleurlenzen niet dagelijks gedragen worden meestal, maar af en toe een keertje. En mensen vergeten dat ze eigenlijk om de dag de vloeistof waar ze in liggen moeten verversen. Soms komen die lensen 1x per maand eens uit dat doosje.
Ik ben nu veel aan het bijklussen en wil van dat geld hardelenzen kopen. Hoe bevallen ze jou!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik draag al zo'n 17 jaar contactlenzen, dus ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan. Ik koop waarschijnlijk toch maandlenzen, dus ik draag ze maar een keer of vier, hooguit.
Maar inderdaad, ik moet wel de vloeistof regelmatig verversen... ik heb normaal harde lenzen, die kan je droog opslaan.
Just chillin' 'n listenin' to Ayo Technologyquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:23 schreef Cybart het volgende:
ik zeg: hoezee voor de ijsbeer !
hoe is het met mn bitches?
Bartje is zo fris als een mentos reclame!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just chillin' 'n listenin' to Ayo Technology
How's my Belgian Bitch doin'?
zozo, toe maarquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Ja ben ook weer fris en fruitig. Nou ja, kokossig. Kom net uit de douche.
Zometeen met m'n vriendin de stad in om voor beide een bril uit te zoeken.
En vanavond.... jawel... naar de opera. La Traviata.
Op gympen en in T-shirt hoorquote:
Nog niet geluisterd. Moet zeggen dat ik 4 minutes eerst helemaal niks vond en hem nu toch wel steeds lekkerder bgin te vinden. De beat en zo.quote:oeh en wat een kut album van madonna ....
ja je moet aan je image denkenquote:
true true, die plaat is nog te doenquote:Nog niet geluisterd. Moet zeggen dat ik 4 minutes eerst helemaal niks vond en hem nu toch wel steeds lekkerder bgin te vinden. De beat en zo.
Frank Boeijen is zo Emo, hij zou de pa van Zakje kunnen zijn...quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:48 schreef hierissieweer het volgende:
Blijft een mooi en goed nummer(alleen irriteer ik mij aan de uitspraak van zijng). maar zie ik nu make-up op zijn gezicht?
Wat omschrijf je dat toch weer poetischquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:52 schreef Cybart het volgende:
true true, die plaat is nog te doen
de rest is gewoon lauwe zeik die langs je been druppelt in tijde van incontinentie!
compliment taken !quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat omschrijf je dat toch weer poetisch
Na-aperquote:
Het is lente, dus dan ben je veroordeeld tot stofbeschermers, pilotenbrillen of een overdreven grote shieldquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:21 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben nu veel aan het bijklussen en wil van dat geld hardelenzen kopen. Hoe bevallen ze jou!
Trouwens, na de regen van deze ochtend is het nu stralend weer!![]()
Ik heb lenzen, maar soms ben je moe of heb je geen zin en dan doe ik mijn bril op. Thuis of op werk. Maar die sterkte is niet helemaal goed, en de bril zelf... ach ja, ben die na 4jr onderhand wel beu. Wil gewoon een mooie die ik zelfs in de stad op durfquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
compliment taken !
hoezo ga je aan de bril trouwens?
Harde lenzen hebben idd de eigenschap dat ze er voor zorgen dat je oog sterkte minder hard achteruit gaat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is lente, dus dan ben je veroordeeld tot stofbeschermers, pilotenbrillen of een overdreven grote shieldVerder best goed, je duwt ze er zo in en trekt ze er makkelijk uit, zelfs als je zat en geil bent
. Belangrijkste is dat m'n ogen harder achteruit zouden gaan met zachte lenzen, volgens m'n oogarts. Maar voor een paar avondjes per maand moet dat ook niet boeien.
welke zender?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
straks weer Radio makenheb m'n muziek al uitgezocht
Uhm nee. Ik bedoel de musical.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:07 schreef MisterO het volgende:
Oh dat is dat feest met David Guetta toch?
Oh, ook goedenavond!
en ik vond het al zo dom dat de musical het eerste was waar ik aan dachtquote:
NAchtlenzen zijn de shizzlequote:Op zaterdag 26 april 2008 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb lenzen, maar soms ben je moe of heb je geen zin en dan doe ik mijn bril op. Thuis of op werk. Maar die sterkte is niet helemaal goed, en de bril zelf... ach ja, ben die na 4jr onderhand wel beu. Wil gewoon een mooie die ik zelfs in de stad op durf
Met mijn shizzle ogen kan dat niet...quote:
Enorme sterkte dus ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met mijn shizzle ogen kan dat niet...
Die shizzle lenzen werken maar tot -4 en ik heb -6,25 en -6,75quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Enorme sterkte dus ?
Iemand problemen met msn?
msn werkt hier ook weer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die shizzle lenzen werken maar tot -4 en ik heb -6,25 en -6,75
Met msn trouwens geen problemen
WOW ik heb slechts -1.5 en -1.75 en ik heb al moeite met kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jezusquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met bril zie ik dan wel weer een hoopquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
WOW ik heb slechts -1.5 en -1.75 en ik heb al moeite met kijken.
Ben je nog naar de kermis geweest?quote:
Nee. De trein pakken naar een andere stad.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben je nog naar de kermis geweest?
We kunnen elkaar de hand schudden. -6.0 en -5.75quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
welke stadquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee. De trein pakken naar een andere stad.
Ja, maar toch vind ik Heartbeat en Dance 2night heel erg geil.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:46 schreef Cybart het volgende:
oeh en wat een kut album van madonna ....
Dance2night, en vooral voices GEILquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar toch vind ik Heartbeat en Dance 2night heel erg geil.
Welkom in mijn wereld!quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:57 schreef samjustme het volgende:
Voor 125K koop je tegenwoordig niks, kut zooi.
Hoe groot is je woning nu?quote:
Ik vond Confessions erg lekker, heb dus minder met deze plaat. En JT is IMO altijd hetzelfde: vertellen hoe geweldig hij seks vindt. Don' t we all.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:57 schreef samjustme het volgende:
Dance2night, en vooral voices GEIL. Eigenlijk ik mis meer van JT op haar album, who needs Madonna als je JT hebt.
Mwa Confessions vond ik zelf persoonlijk zelfs nog minder. In de jaren 80 en 90 was ze toch beter.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vond Confessions erg lekker, heb dus minder met deze plaat. En JT is IMO altijd hetzelfde: vertellen hoe geweldig hij seks vindt. Don' t we all.
Er is genoeg keuze, maar ja het liefst zou ik gewoon een woning willen hebben waar nauwelijks aan te klussen valt en het liefst zo centraal mogelijk gelegen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:12 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens sam:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=cd4d3b46-0db5-4bcf-a811-282187d541e9&objecttype=DetailKoopObject
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=0d90da96-06a9-4df8-9f6a-976d1198a07c&objecttype=DetailKoopObject
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=d5d9846e-09ce-48b0-b9e9-7735588774e1&objecttype=DetailKoopObject
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Omschrijving/?id=f2fea001-b439-4776-9155-78f0a07c59f8&objecttype=DetailKoopObject
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=f95c9cc2-9142-4762-bf26-b514e2a24afb&objecttype=DetailKoopObject
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=465a363a-eb61-4c44-bd6e-c760e22e4117&objecttype=DetailKoopObject
De is mijn favo van het geen wat ik tot nu toe zag:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=3767e087-9698-4490-b85f-8e68e51a6991&objecttype=DetailKoopObject
Maar eigenlijk dus genoeg keuze!
Ik woon nog thuis, woningnood hier, dus een fatsoenlijke huurflat krijg ik niet en voor koop verdien ik te weinig/ of de huizen zijn hier te duur.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe groot is je woning nu?
Ik woon in een studio van 32m2, centraal gelegen en bijna in het centrum. Als het 60m2 was dan zou het perfecto zijn maar helaas is het niet zo grr.
Nette prijzen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:12 schreef samjustme het volgende:
Mwa Confessions vond ik zelf persoonlijk zelfs nog minder. In de jaren 80 en 90 was ze toch beter.
Heb trouwens het album bij mediamarkt voor slechts 9 euro gehaald en die van Mariah voor slechts een tientje.
Keuken is iid. nog erg mooi.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er is genoeg keuze, maar ja het liefst zou ik gewoon een woning willen hebben waar nauwelijks aan te klussen valt en het liefst zo centraal mogelijk gelegen.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=79675a33-d25b-424e-8891-3dfeab84662a&objecttype=DetailKoopObject
Hartstikke mooi alleen veels te duur en heb geen zin om in een mooi huis te wonen en voor de rest geen geld voor andere leuke zaken.
Hetero stelletjes hebben het makkelijker.
Uhmm.. nee. Die hebben weer uitgaven voor kinderen en zo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:16 schreef samjustme het volgende:
Hetero stelletjes hebben het makkelijker.
Als tweeverdieners heb je het toch makkelijker.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uhmm.. nee. Die hebben weer uitgaven voor kinderen en zo.
2 mannen verdienen vaak meer dan een hetero koppel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als tweeverdieners heb je het toch makkelijker.
Precies. Een homostelletje zit dus in het algemeen gebakken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:32 schreef samjustme het volgende:
Als tweeverdieners heb je het toch makkelijker.
Daar heb je idd gelijk in heb ik iets om naar uit te kijken zodra ik dertiger wordquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
2 mannen verdienen vaak meer dan een hetero koppel.
Ook hebben 2 mannen veel minder uitgaven (geen kinderen etc.).
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je idd gelijk in heb ik iets om naar uit te kijken zodra ik dertiger word.
Het aantal homostelletjes die een stabiele relatie hebben is almost een wereldwonder trouwens.
2x -7.50quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We kunnen elkaar de hand schudden. -6.0 en -5.75
mwah dat valt wel meequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je idd gelijk in heb ik iets om naar uit te kijken zodra ik dertiger word.
Het aantal homostelletjes die een stabiele relatie hebben is almost een wereldwonder trouwens.
Ik was vandaag bij de H&Mquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Mijlpaal. De ketting die ik in Juli 2000 heb gekregen van een hetero-crush is vandaag eindelijk van mijn nek af. Bijna 8 jaar lang heeft hij er non-stop gehangen.
[ afbeelding ]
(Chinese teken SHU, ofwel Vergeving)
Das echt lang!quote:Op zondag 27 april 2008 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Mijlpaal. De ketting die ik in Juli 2000 heb gekregen van een hetero-crush is vandaag eindelijk van mijn nek af. Bijna 8 jaar lang heeft hij er non-stop gehangen.
[ afbeelding ]
*steekt hand op*quote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef hierissieweer het volgende:
Zijn er hier meer mensen die zich hier ergeren aan mensen die op msn al hun woorden vervangen hebben door van die emocon smily gezeur. Ik vraag mij dan ook af in de naam van onze lieve heer, waarom die mensen in denken dat ik dan nog serieus reageer/ een serieus gesprek aan ga. Sorrie maar ik vind het bijzonder irritant!
Minder uitgaven?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
2 mannen verdienen vaak meer dan een hetero koppel.
Ook hebben 2 mannen veel minder uitgaven (geen kinderen etc.).
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef samjustme het volgende:
Ik heb geen profiel meer schatquote:Op zondag 27 april 2008 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg Samjustme nog wel eens aan de man
http://www.gay.nl/mister-veenstra
Deze dan?
Combi. Versleten tot op het punt dat ik 'm er af kon trekken met wat kracht.quote:Op zondag 27 april 2008 13:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Heel goed!
Toch geknipt, of versleten?
Maar wilde je 'm ook af doen dan? Want dan had je het eerder kunnen knippen toch?quote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Combi. Versleten tot op het punt dat ik 'm er af kon trekken met wat kracht.
En van welke josti moet je dat?quote:Op zondag 27 april 2008 14:51 schreef Cybart het volgende:
serieus....
moet ik slingers ophangen en de hula gaan dansen omdat er een assortimentsdoos van pickwick gekocht is bij het kruidvat........
Why zo lang over gedaan?quote:Op zondag 27 april 2008 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef hierissieweer het volgende:
Zijn er hier meer mensen die zich hier ergeren aan mensen die op msn al hun woorden vervangen hebben door van die emocon smily gezeur. Ik vraag mij dan ook af in de naam van onze lieve heer, waarom die mensen in denken dat ik dan nog serieus reageer/ een serieus gesprek aan ga. Sorrie maar ik vind het bijzonder irritant!
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Combi. Versleten tot op het punt dat ik 'm er af kon trekken met wat kracht.
moet je voor de grap es naar prijzen in amsterdam kijkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dance2night, en vooral voices GEIL. Eigenlijk ik mis meer van JT op haar album, who needs Madonna als je JT hebt.
Trouwens wat is het toch k.t er zijn nauwelijks fatsoenlijke woningen in Rotterdam voor een redelijk prijs.
Voor 125K koop je tegenwoordig niks, kut zooi.
dat laatste is _echt_ onzinquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op dit forum zijn homo's van oude stempel vandaarquote:Op zondag 27 april 2008 16:31 schreef Manias het volgende:
[..]
dat laatste is _echt_ onzinzelfs op dit forum veel voorbeelden waaronder mijzelf
niet in de scene kijken helpt
met die oude stempel doel je op ons bouwjaar, of ouderwetse normen en waarden?quote:Op zondag 27 april 2008 16:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op dit forum zijn homo's van oude stempel vandaar.
EN Amsterdam is AMsterdam natuurlijk zijn de huizenprijzen hoger.
oude stempel? wat een onzin zeg.quote:Op zondag 27 april 2008 16:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op dit forum zijn homo's van oude stempel vandaar.
EN Amsterdam is AMsterdam natuurlijk zijn de huizenprijzen hoger.
Pff ik kom ook in de scene en al mijn vrienden en vind het echt onzin dat je in de scene alleen maar sletten en emotionele wrakken tegenkomtquote:Op zondag 27 april 2008 16:56 schreef Manias het volgende:
[..]
oude stempel? wat een onzin zeg.
In de gay scene vind je sletten en emotionele wrakken, als je "normaal" gaat daten buiten die danstenten om vind je zat mensen die een relatie hebben/zoeken/willen
gaat dit tegen mijn punt in?quote:Op zondag 27 april 2008 17:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Pff ik kom ook in de scene en al mijn vrienden en vind het echt onzin dat je in de scene alleen maar sletten en emotionele wrakken tegenkomt.
Waar vind je dan gays als je niet uitgaat?
Voor 125 koop je in Eindhoven ook niks hoor. Tenminste, niks wat je zou willen.quote:Op zondag 27 april 2008 16:30 schreef Manias het volgende:
[..]
moet je voor de grap es naar prijzen in amsterdam kijken
a'dam is wat leuks al snel 2 ton :|quote:Op zondag 27 april 2008 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor 125 koop je in Eindhoven ook niks hoor. Tenminste, niks wat je zou willen.
De mijne zit ook dichter bij de 2 ton dan bij de 125 hoorquote:
Het probleem is niet zozeer relatie types, gaat om dat types waar ik juist wel op val niks willenquote:Op zondag 27 april 2008 17:23 schreef Manias het volgende:
[..]
gaat dit tegen mijn punt in?ik zeg, in de scene vind je geen relatie types! en jij vind geen relatie types, en jij zoekt in de scene
gays vind je bijv via internet.. heb ik mijn vriend ook vandaan! Of via via bijv.. Als je iemand in een club tegenkomt moet je geluk hebben! t kan wel dat je dan iemand vind, maar kan net zo goed een darkroomer zijn
ja maar jij zegt homos met een relatie zijn zeldzaamquote:Op zondag 27 april 2008 17:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer relatie types, gaat om dat types waar ik juist wel op val niks willen.
En wat betreft huizen pas rond 2 ton vind je een mooi huis in Rotterdam.
Maar die van jou is dan ook errug leuk!quote:Op zondag 27 april 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne zit ook dichter bij de 2 ton dan bij de 125 hoor
Een relatie kan iedereen hebben, ik had het over kwalitatieve relatiequote:Op zondag 27 april 2008 18:02 schreef Manias het volgende:
[..]
ja maar jij zegt homos met een relatie zijn zeldzaam
kan je nagaan wat een mooi huis in Amsterdam of Eindhoven kost! 2 ton = een appartementje van 60m2
Had je die nog niet dan? Weet je ook al welk merk / type?quote:
Kloptquote:Op zondag 27 april 2008 18:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar die van jou is dan ook errug leuk!
Neen, ik doe alles met een vrij simpele compact.quote:
Nope. Eerst geld, dan pas kiezen welke enzo.quote:Weet je ook al welk merk / type?
Jij en je onrealistische idealenquote:Op zondag 27 april 2008 18:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een relatie kan iedereen hebben, ik had het over kwalitatieve relatie.
Wonen aan de gracht heeft wel wat ,
En mij R'dam of A'dam weer niks. Leuk om zo af en toe een dagje heen te gaan, maar om er te wonen? nehquote:Eindhoven lijkt me daarentegen niks.
wonen aan een gracht is VEEL MEER dan 2 ton :pquote:Op zondag 27 april 2008 18:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een relatie kan iedereen hebben, ik had het over kwalitatieve relatie.
Wonen aan de gracht heeft wel wat , Eindhoven lijkt me daarentegen niks.
Je zult toch eerst moeten weten hoeveel je bij elkaar moet sparen lijkt me...quote:Op zondag 27 april 2008 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, ik doe alles met een vrij simpele compact.
[..]
Nope. Eerst geld, dan pas kiezen welke enzo.
en zo heb ik dat ook met alle steden behalve amsterdam:) ieder zn dingquote:Op zondag 27 april 2008 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij en je onrealistische idealen![]()
[..]
En mij R'dam of A'dam weer niks. Leuk om zo af en toe een dagje heen te gaan, maar om er te wonen? neh
quote:
ik vind het jezelf voor de gek houden :pquote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Is een open relatie niét kwalitatief?
Nou zo tussen de 500 en 800 euro is ongeveer het plan. En aangezien dat er nog niet echt bepaald is, ga ik me nog niet verlekkeren aan mooie camera'squote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je zult toch eerst moeten weten hoeveel je bij elkaar moet sparen lijkt me...
Ohja, misschien is marktplaats ook wel goed om in de gaten te houden.quote:Je zou eens op marktplaats in de gaten kunnen houden wat een Nikon D70 kost. Je zit nu in de periode dat degenen die een paar jaar geleden een D70 kochten hem in willen wisselen voor een D200.
true! is inderdaad waar. live and let livequote:Op zondag 27 april 2008 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen lekker zelf mag weten waar ie zich 't prettigst bij voelt.
En waar moet ik dan op zoek!?quote:Op zondag 27 april 2008 16:31 schreef Manias het volgende:
[..]
dat laatste is _echt_ onzinzelfs op dit forum veel voorbeelden waaronder mijzelf
niet in de scene kijken helpt
Nee, ik wil een heel burgelijke relatiequote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Is een open relatie niét kwalitatief?
i n t e r n e tquote:Op zondag 27 april 2008 18:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En waar moet ik dan op zoek!?
Ik bedoel bij de bakker kom ik niemand tegen...
Internet mwa, ben zelf geen liefhebber meer van. Meteen irl vind ik toch leukerquote:Op zondag 27 april 2008 18:45 schreef Manias het volgende:
[..]
i n t e r n e t
ik kom trouwens wel homos tegen bij de bakker en mn werk enzo! :|
Deze is leukerquote:Op zondag 27 april 2008 18:47 schreef Manias het volgende:
oldskool
(al ben ik denk ik een van de weinige homos die hiphop luisteren)
Is ook. Muts ik DANS op hiphop en zoquote:Op zondag 27 april 2008 18:47 schreef Manias het volgende:
oldskool
(al ben ik denk ik een van de weinige homos die hiphop luisteren)
ja dan kies je dus iemand op internet en vraag je zullen we wat gaan drinken?quote:Op zondag 27 april 2008 18:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Internet mwa, ben zelf geen liefhebber meer van. Meteen irl vind ik toch leuker.
Like a kid in a candystorequote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef Manias het volgende:
[..]
ja dan kies je dus iemand op internet en vraag je zullen we wat gaan drinken?
Ja wij shizzlen enorm de pan uit natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 18:53 schreef Manias het volgende:
[..]
ja oke! maar wij zijn shizzles he da's vanzelfsprekend cool
Jeumigquote:Op zondag 27 april 2008 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik wil bij het rijtje beroepen even een nieuwe toevoegen: spijkerschriftdeskundige.
beetje soft tho :pquote:
Misschien kijk ik gewoon niet goed genoeg. Of ik ben gewoon te lelijk en niet leuk genoeg om intresse in mij te hebben. Ik zelf denk het laatste.quote:Op zondag 27 april 2008 18:45 schreef Manias het volgende:
[..]
i n t e r n e t
ik kom trouwens wel homos tegen bij de bakker en mn werk enzo! :|
ik vraag mensen niet uit uit, ze moeten mij maar mee uit vragenquote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef Manias het volgende:
[..]
ja dan kies je dus iemand op internet en vraag je zullen we wat gaan drinken?
exactlyquote:
foto!?quote:Op zondag 27 april 2008 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Op m'n slippers en met m'n haarband in steeds blonder wordende haren en m'n leren touw met schelpen ketting om m'n nek geknoopt zie ik er wel een beetje surferig uit vandaag zeg
Misschien dat ik de schuinonderbuurman maar eens ga helpen met zijn surfplank in de wax zetten!
selfconfidence is attractor #1 hoorquote:Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik vraag mensen niet uit uit, ze moeten mij maar mee uit vragen. In het verleden vroeg ik mensen weleens uit, nowadays niet meer, moeten ze maar hun best voor moi doen.
Mja, speciaal is 't welquote:
quote:haha, nee! mijn taal is hittitisch, en daarin zijn juist alleen maar hele interessante teksten gevonden.. koningen die vertellen wat ze allemaal gedaan hebben tijdens hun regering, religieuze teksten, rituelen, mythische teksten, sprookjes.. juist geen enkel boodschappenlijstje (daarvoor moet je vooral bij sumerisch en akkadisch zijn..)
Gay.nl is ook niet alles, dan heb je de zoveelste date met een of ander knakker die irl eigenlijk tegenvalt, of je vindt hem leuk hij vindt jou tegenvallenquote:Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef Manias het volgende:
[..]
exactlythat's the way it goes y'all
like a moth to a flame burnt by the fire.. go to gay.nl and fulfill your desire..
Wat, van de schuinonderbuurman of van mij?quote:
En bij de Jumbo...quote:Op zondag 27 april 2008 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik ooit bij de bakker zou komen weet ik zeker dat ik vast ook wel eens een homo daar tegen zou komen.
The best things in life are free, now that I've discovered what gay.nl means to me!quote:Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef Manias het volgende:
[..]
exactlythat's the way it goes y'all
like a moth to a flame burnt by the fire.. go to gay.nl and fulfill your desire..
Daar werkt ie niet meerquote:
(jebenteenechteshizzledatjedatnummerkent:D)quote:Op zondag 27 april 2008 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The best things in life are free, now that I've discovered what gay.nl means to me!
Jullie samen, natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2008 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat, van de schuinonderbuurman of van mij?
Hè wat jammerquote:
dat is met iemand meteen in het echt ontmoeten net zoquote:Op zondag 27 april 2008 19:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gay.nl is ook niet alles, dan heb je de zoveelste date met een of ander knakker die irl eigenlijk tegenvalt, of je vindt hem leuk hij vindt jou tegenvallen.
Echt wel, het was echt heel gezellig! en de muziek die ze draaiden was ook echt super!quote:Op zondag 27 april 2008 18:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Pann On Tour Haarlem was een puik feestje!
je hebt gelijkquote:Op zondag 27 april 2008 19:15 schreef Manias het volgende:
[..]
dat is met iemand meteen in het echt ontmoeten net zo
nieuwe studie nieuwe homosquote:Op zondag 27 april 2008 20:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
je hebt gelijk. En het is toch niet te veel gevraagd
een normaal good looking gozer met wie het klikt en dat ie wat herseninhoud heeft. Heb geen zin in een golddigger. Niet dat ik rijk ben ofzo.
Maar ja k ga al niet meer zo vaak uit gay, eens per maand.Als ik in het najaar met een nieuwe studie begin dan zal ik daar helemaal geen tijd voor hebben en ik overweeg als het niet gaat lukken om wat groter te wonen in Rotterdam, naar mijn ouwe stadje terug te keren naar een woning met een tuintje.
Niet bij mijn studie. Tenminste, geen die ik ken.quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 16:56 schreef Manias het volgende:
In de gay scene vind je sletten en emotionele wrakken,
Ik kom homo's op m'n werk niet tegen, al zou ik nooit een relatie met een collega willen beginnen...quote:als je "normaal" gaat daten buiten die danstenten om vind je zat mensen die een relatie hebben/zoeken/willen
Nou, beiden !quote:Op zondag 27 april 2008 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat, van de schuinonderbuurman of van mij?
Ik doe onderhand al voor het 5de jaar een sociale/pedagogische/zorg studie, en pas sinds dit jaar 1 homo tegen gekomen(niet openlijk homo trouwens, tis echt wel zijn geheimpje zeg maar) En de rest is allemaal kast homo.quote:Op zondag 27 april 2008 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bij mijn studie. Tenminste, geen die ik ken.
plus een christelijke opleiding en nu een uber christelijke opleding, dat scheelt ook natuurlijk hequote:
oh, dan zou je bij ons moeten komen werken. En wat is er tegen om een relatie met een collega te hebben? Al kan ik me wel voorstellen dat het wel erg veel van het goede wordt als je 24/7 bij elkaar op de lip zit. Maar een andere afdeling kan toch?quote:Op zondag 27 april 2008 20:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
[..]
Ik kom homo's op m'n werk niet tegen, al zou ik nooit een relatie met een collega willen beginnen...
Zit je in de verpleging of zo?quote:Op zondag 27 april 2008 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
oh, dan zou je bij ons moeten komen werken.
Ja, andere afdeling zou geen punt zijn. Het is meer dat er bij niet echt hoogvliegers rondlopen.quote:En wat is er tegen om een relatie met een collega te hebben? Al kan ik me wel voorstellen dat het wel erg veel van het goede wordt als je 24/7 bij elkaar op de lip zit. Maar een andere afdeling kan toch?
ehhh... nee, geen verpleging. Al lopen er genoeg gekken rondquote:Op zondag 27 april 2008 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zit je in de verpleging of zo?
[..]
Ja, andere afdeling zou geen punt zijn. Het is meer dat er bij niet echt hoogvliegers rondlopen.
Misschien omdat ze werk en prive gescheiden willen houden. Zie zelf het nut niet van in om op je werk openlijk gay te zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhh... nee, geen verpleging. Al lopen er genoeg gekken rond
Admi. En van de drie heren die bij ons op de kamer zitten (zaten, sorry, ik kan nog niet aan de nieuwe situatie wennen), is er eentje uit de kast, en blijven de andere twee zich erin verstoppen... Ik vraag me alleen af voor wie
En hij is nu 28quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was zó leuk toen ie 19 oid was.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien omdat ze werk en prive gescheiden willen houden. Zie zelf het nut niet van in om op je werk openlijk gay te zijn.
Collega's die het weten IS toch openlijk gay zijn?quote:Op zondag 27 april 2008 22:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..
Niet dat sommige collega's en klanten het niet weten, maar openlijk gay is wat anders..
Ok, werk en privé gescheiden houden, dat kan. Maar niet als je de rest van de problematiek in de familie ook gewoon bespreekt op de afdeling natuurlijk. Dan ben je die grens kwijt. En dan vraag ik me gewoon af: waarom niet gewoon helemaal jezelf durven zijn? Zeker als al bekend is dat niemand er raar op zal reageren...quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien omdat ze werk en prive gescheiden willen houden. Zie zelf het nut niet van in om op je werk openlijk gay te zijn.
Hangt vanaf, hoe je omgaat met je collega. Ik heb het zelf alleen aan 1 vrouwelijke collega verteld, maar we zijn nu meer friends dan collega´s.quote:Op zondag 27 april 2008 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Collega's die het weten IS toch openlijk gay zijn?
Afgeschreven?quote:Op zondag 27 april 2008 22:16 schreef samjustme het volgende:
En hij is nu 28nog steeds 5 jaar jonger dan jij en afgeschreven
Bij openlijk gay denk ik aan iemand die het in de eerste 2 minuten, wanneer hij voor het eerst iemand ontmoet, vertelt dat-ie homo is. "Hallo, ik ben Ang3l en ik ben homo" .quote:Op zondag 27 april 2008 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Collega's die het weten IS toch openlijk gay zijn?
Uhu en je hoeft niet op je werkvloer te koop lopen met je seksualiteit je komt er om te werken.quote:Op zondag 27 april 2008 22:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Bij openlijk gay denk ik aan iemand die het in de eerste 2 minuten, wanneer hij voor het eerst iemand ontmoet, vertelt dat-ie homo is. "Hallo, ik ben Ang3l en ik ben homo" ..
hij ziet er wel oke uit. Even mijn broek in de kookwas gooien, kijken of ie dan minder eruit ziet als een tent...(kut linnen)quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was zó leuk toen ie 19 oid was.
Zat bij mij op de vereniging... en toen verzuchtte ik eens: "Waarom is nou zo iemand niet gewoon homo?". En een week later zat ie op een barkruk bij 't COC.
Wat een onzin. Waarom zou je bij de eerste ontmoeting je geaardheid moeten vertellen? Maar als het gesprek ooit op relaties oid komt, zou je je ook niet hoeven schamen omdat je een vriend hebt ipv een vriendin lijkt me. Naïef, ik weet best dat niet iedereen er zo makkellijk over zal denken, maar dat is dan toch hun probleem? En sowieso, ik denk dat er bij ons niemand vervelend over is, wel Ang3l?quote:Op zondag 27 april 2008 22:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Bij openlijk gay denk ik aan iemand die het in de eerste 2 minuten, wanneer hij voor het eerst iemand ontmoet, vertelt dat-ie homo is. "Hallo, ik ben Ang3l en ik ben homo" ..
Maar dat is wat anders, dan moet je het natuurlijk niet voor jezelf houden.quote:Op zondag 27 april 2008 22:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom zou je bij de eerste ontmoeting je geaardheid moeten vertellen? Maar als het gesprek ooit op relaties oid komt, zou je je ook niet hoeven schamen omdat je een vriend hebt ipv een vriendin lijkt me. Naïef, ik weet best dat niet iedereen er zo makkellijk over zal denken, maar dat is dan toch hun probleem? En sowieso, ik denk dat er bij ons niemand vervelend over is, wel Ang3l?
Bij deze ook mijn felicitaties!quote:Op zondag 27 april 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:MisterO, op de valreep nog gefeliciteerd! Ik zie het nu toevallig in het fobo..
Mensen die via een omweg erachter proberen te komen wat je geaardheid isquote:Op zondag 27 april 2008 22:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders, dan moet je het natuurlijk niet voor jezelf houden.
Men vraagt nog steeds op mijn werk of ik een vriendin heb, op mijn vorige baan vroeg een vrouwelijke collega gewoon tijdens pauze S.. val je nou op jongens of meisjes
. Daarna hadden we wat zitten lachen en kreeg ik te horen hoe geweldig en lovebale gays zijn
.
Dan is denk ik maar 5% van de homo's echt openlijk homo...quote:Op zondag 27 april 2008 22:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je nog erg hoog zit in je schatting..quote:Op zondag 27 april 2008 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan is denk ik maar 5% van de homo's echt openlijk homo...
Ja dat denk ik ook... ik ben namelijk nog nooit iemand tegen gekomen die zei :ik ben Henk en homo"... maar goed...quote:Op zondag 27 april 2008 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je nog erg hoog zit in je schatting..
Zeg, ik ga naar bed, welterusten
helemaal met je eens! ik zie echt totaal geen heil om waar dan ook in de kast te gaan spelen, zeker niet op je werk waar je het meerendeel van je leven bent! ik heb mezelf voorgenomen NOOIT te liegen. Als ze er naar vragen, krijgen ze gewoon antwoord! je hoeft het niet te verkondigen, maar waarom zou je liegenquote:Op zondag 27 april 2008 22:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom zou je bij de eerste ontmoeting je geaardheid moeten vertellen? Maar als het gesprek ooit op relaties oid komt, zou je je ook niet hoeven schamen omdat je een vriend hebt ipv een vriendin lijkt me. Naïef, ik weet best dat niet iedereen er zo makkellijk over zal denken, maar dat is dan toch hun probleem? En sowieso, ik denk dat er bij ons niemand vervelend over is, wel Ang3l?
ik zie dus echt geen nut om niet gewoon eerlijk te zijn over wie je bent? oke, je gaat niet aan iedereen die je ontmoet meteen zeggen JA IK HEB EEN VRIEND FIJN HE!quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
psies! eerlijk zijn en gewoon net zo reageren als zij, dan is er niks raars aanquote:
Tenzij je je schaamt ervoor natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 23:04 schreef Manias het volgende:
[..]
psies! eerlijk zijn en gewoon net zo reageren als zij, dan is er niks raars aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |