Ik ben trots op je!quote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Combi. Versleten tot op het punt dat ik 'm er af kon trekken met wat kracht.
moet je voor de grap es naar prijzen in amsterdam kijkenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dance2night, en vooral voices GEIL. Eigenlijk ik mis meer van JT op haar album, who needs Madonna als je JT hebt.
Trouwens wat is het toch k.t er zijn nauwelijks fatsoenlijke woningen in Rotterdam voor een redelijk prijs.
Voor 125K koop je tegenwoordig niks, kut zooi.
dat laatste is _echt_ onzinquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je idd gelijk in heb ik iets om naar uit te kijken zodra ik dertiger word.
Het aantal homostelletjes die een stabiele relatie hebben is almost een wereldwonder trouwens.
Op dit forum zijn homo's van oude stempel vandaarquote:Op zondag 27 april 2008 16:31 schreef Manias het volgende:
[..]
dat laatste is _echt_ onzinzelfs op dit forum veel voorbeelden waaronder mijzelf
niet in de scene kijken helpt
met die oude stempel doel je op ons bouwjaar, of ouderwetse normen en waarden?quote:Op zondag 27 april 2008 16:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op dit forum zijn homo's van oude stempel vandaar.
EN Amsterdam is AMsterdam natuurlijk zijn de huizenprijzen hoger.
oude stempel? wat een onzin zeg.quote:Op zondag 27 april 2008 16:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Op dit forum zijn homo's van oude stempel vandaar.
EN Amsterdam is AMsterdam natuurlijk zijn de huizenprijzen hoger.
Pff ik kom ook in de scene en al mijn vrienden en vind het echt onzin dat je in de scene alleen maar sletten en emotionele wrakken tegenkomtquote:Op zondag 27 april 2008 16:56 schreef Manias het volgende:
[..]
oude stempel? wat een onzin zeg.
In de gay scene vind je sletten en emotionele wrakken, als je "normaal" gaat daten buiten die danstenten om vind je zat mensen die een relatie hebben/zoeken/willen
gaat dit tegen mijn punt in?quote:Op zondag 27 april 2008 17:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
Pff ik kom ook in de scene en al mijn vrienden en vind het echt onzin dat je in de scene alleen maar sletten en emotionele wrakken tegenkomt.
Waar vind je dan gays als je niet uitgaat?
Voor 125 koop je in Eindhoven ook niks hoor. Tenminste, niks wat je zou willen.quote:Op zondag 27 april 2008 16:30 schreef Manias het volgende:
[..]
moet je voor de grap es naar prijzen in amsterdam kijken
a'dam is wat leuks al snel 2 ton :|quote:Op zondag 27 april 2008 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor 125 koop je in Eindhoven ook niks hoor. Tenminste, niks wat je zou willen.
De mijne zit ook dichter bij de 2 ton dan bij de 125 hoorquote:
Het probleem is niet zozeer relatie types, gaat om dat types waar ik juist wel op val niks willenquote:Op zondag 27 april 2008 17:23 schreef Manias het volgende:
[..]
gaat dit tegen mijn punt in?ik zeg, in de scene vind je geen relatie types! en jij vind geen relatie types, en jij zoekt in de scene
gays vind je bijv via internet.. heb ik mijn vriend ook vandaan! Of via via bijv.. Als je iemand in een club tegenkomt moet je geluk hebben! t kan wel dat je dan iemand vind, maar kan net zo goed een darkroomer zijn
ja maar jij zegt homos met een relatie zijn zeldzaamquote:Op zondag 27 april 2008 17:57 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het probleem is niet zozeer relatie types, gaat om dat types waar ik juist wel op val niks willen.
En wat betreft huizen pas rond 2 ton vind je een mooi huis in Rotterdam.
Maar die van jou is dan ook errug leuk!quote:Op zondag 27 april 2008 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne zit ook dichter bij de 2 ton dan bij de 125 hoor
Een relatie kan iedereen hebben, ik had het over kwalitatieve relatiequote:Op zondag 27 april 2008 18:02 schreef Manias het volgende:
[..]
ja maar jij zegt homos met een relatie zijn zeldzaam
kan je nagaan wat een mooi huis in Amsterdam of Eindhoven kost! 2 ton = een appartementje van 60m2
Had je die nog niet dan? Weet je ook al welk merk / type?quote:
Kloptquote:Op zondag 27 april 2008 18:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar die van jou is dan ook errug leuk!
Neen, ik doe alles met een vrij simpele compact.quote:
Nope. Eerst geld, dan pas kiezen welke enzo.quote:Weet je ook al welk merk / type?
Jij en je onrealistische idealenquote:Op zondag 27 april 2008 18:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een relatie kan iedereen hebben, ik had het over kwalitatieve relatie.
Wonen aan de gracht heeft wel wat ,
En mij R'dam of A'dam weer niks. Leuk om zo af en toe een dagje heen te gaan, maar om er te wonen? nehquote:Eindhoven lijkt me daarentegen niks.
wonen aan een gracht is VEEL MEER dan 2 ton :pquote:Op zondag 27 april 2008 18:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Een relatie kan iedereen hebben, ik had het over kwalitatieve relatie.
Wonen aan de gracht heeft wel wat , Eindhoven lijkt me daarentegen niks.
Je zult toch eerst moeten weten hoeveel je bij elkaar moet sparen lijkt me...quote:Op zondag 27 april 2008 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen, ik doe alles met een vrij simpele compact.
[..]
Nope. Eerst geld, dan pas kiezen welke enzo.
en zo heb ik dat ook met alle steden behalve amsterdam:) ieder zn dingquote:Op zondag 27 april 2008 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij en je onrealistische idealen![]()
[..]
En mij R'dam of A'dam weer niks. Leuk om zo af en toe een dagje heen te gaan, maar om er te wonen? neh
quote:
ik vind het jezelf voor de gek houden :pquote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Is een open relatie niét kwalitatief?
Nou zo tussen de 500 en 800 euro is ongeveer het plan. En aangezien dat er nog niet echt bepaald is, ga ik me nog niet verlekkeren aan mooie camera'squote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je zult toch eerst moeten weten hoeveel je bij elkaar moet sparen lijkt me...
Ohja, misschien is marktplaats ook wel goed om in de gaten te houden.quote:Je zou eens op marktplaats in de gaten kunnen houden wat een Nikon D70 kost. Je zit nu in de periode dat degenen die een paar jaar geleden een D70 kochten hem in willen wisselen voor een D200.
true! is inderdaad waar. live and let livequote:Op zondag 27 april 2008 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen lekker zelf mag weten waar ie zich 't prettigst bij voelt.
En waar moet ik dan op zoek!?quote:Op zondag 27 april 2008 16:31 schreef Manias het volgende:
[..]
dat laatste is _echt_ onzinzelfs op dit forum veel voorbeelden waaronder mijzelf
niet in de scene kijken helpt
Nee, ik wil een heel burgelijke relatiequote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Is een open relatie niét kwalitatief?
i n t e r n e tquote:Op zondag 27 april 2008 18:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En waar moet ik dan op zoek!?
Ik bedoel bij de bakker kom ik niemand tegen...
Internet mwa, ben zelf geen liefhebber meer van. Meteen irl vind ik toch leukerquote:Op zondag 27 april 2008 18:45 schreef Manias het volgende:
[..]
i n t e r n e t
ik kom trouwens wel homos tegen bij de bakker en mn werk enzo! :|
Deze is leukerquote:Op zondag 27 april 2008 18:47 schreef Manias het volgende:
oldskool
(al ben ik denk ik een van de weinige homos die hiphop luisteren)
Is ook. Muts ik DANS op hiphop en zoquote:Op zondag 27 april 2008 18:47 schreef Manias het volgende:
oldskool
(al ben ik denk ik een van de weinige homos die hiphop luisteren)
ja dan kies je dus iemand op internet en vraag je zullen we wat gaan drinken?quote:Op zondag 27 april 2008 18:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Internet mwa, ben zelf geen liefhebber meer van. Meteen irl vind ik toch leuker.
Like a kid in a candystorequote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef Manias het volgende:
[..]
ja dan kies je dus iemand op internet en vraag je zullen we wat gaan drinken?
Ja wij shizzlen enorm de pan uit natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 18:53 schreef Manias het volgende:
[..]
ja oke! maar wij zijn shizzles he da's vanzelfsprekend cool
Jeumigquote:Op zondag 27 april 2008 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik wil bij het rijtje beroepen even een nieuwe toevoegen: spijkerschriftdeskundige.
beetje soft tho :pquote:
Misschien kijk ik gewoon niet goed genoeg. Of ik ben gewoon te lelijk en niet leuk genoeg om intresse in mij te hebben. Ik zelf denk het laatste.quote:Op zondag 27 april 2008 18:45 schreef Manias het volgende:
[..]
i n t e r n e t
ik kom trouwens wel homos tegen bij de bakker en mn werk enzo! :|
ik vraag mensen niet uit uit, ze moeten mij maar mee uit vragenquote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef Manias het volgende:
[..]
ja dan kies je dus iemand op internet en vraag je zullen we wat gaan drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |