en zo heb ik dat ook met alle steden behalve amsterdam:) ieder zn dingquote:Op zondag 27 april 2008 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij en je onrealistische idealen![]()
[..]
En mij R'dam of A'dam weer niks. Leuk om zo af en toe een dagje heen te gaan, maar om er te wonen? neh
quote:
ik vind het jezelf voor de gek houden :pquote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Is een open relatie niét kwalitatief?
Nou zo tussen de 500 en 800 euro is ongeveer het plan. En aangezien dat er nog niet echt bepaald is, ga ik me nog niet verlekkeren aan mooie camera'squote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je zult toch eerst moeten weten hoeveel je bij elkaar moet sparen lijkt me...
Ohja, misschien is marktplaats ook wel goed om in de gaten te houden.quote:Je zou eens op marktplaats in de gaten kunnen houden wat een Nikon D70 kost. Je zit nu in de periode dat degenen die een paar jaar geleden een D70 kochten hem in willen wisselen voor een D200.
true! is inderdaad waar. live and let livequote:Op zondag 27 april 2008 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen lekker zelf mag weten waar ie zich 't prettigst bij voelt.
En waar moet ik dan op zoek!?quote:Op zondag 27 april 2008 16:31 schreef Manias het volgende:
[..]
dat laatste is _echt_ onzinzelfs op dit forum veel voorbeelden waaronder mijzelf
niet in de scene kijken helpt
Nee, ik wil een heel burgelijke relatiequote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
Is een open relatie niét kwalitatief?
i n t e r n e tquote:Op zondag 27 april 2008 18:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
En waar moet ik dan op zoek!?
Ik bedoel bij de bakker kom ik niemand tegen...
Internet mwa, ben zelf geen liefhebber meer van. Meteen irl vind ik toch leukerquote:Op zondag 27 april 2008 18:45 schreef Manias het volgende:
[..]
i n t e r n e t
ik kom trouwens wel homos tegen bij de bakker en mn werk enzo! :|
Deze is leukerquote:Op zondag 27 april 2008 18:47 schreef Manias het volgende:
oldskool
(al ben ik denk ik een van de weinige homos die hiphop luisteren)
Is ook. Muts ik DANS op hiphop en zoquote:Op zondag 27 april 2008 18:47 schreef Manias het volgende:
oldskool
(al ben ik denk ik een van de weinige homos die hiphop luisteren)
ja dan kies je dus iemand op internet en vraag je zullen we wat gaan drinken?quote:Op zondag 27 april 2008 18:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Internet mwa, ben zelf geen liefhebber meer van. Meteen irl vind ik toch leuker.
Like a kid in a candystorequote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef Manias het volgende:
[..]
ja dan kies je dus iemand op internet en vraag je zullen we wat gaan drinken?
Ja wij shizzlen enorm de pan uit natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 18:53 schreef Manias het volgende:
[..]
ja oke! maar wij zijn shizzles he da's vanzelfsprekend cool
Jeumigquote:Op zondag 27 april 2008 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, ik wil bij het rijtje beroepen even een nieuwe toevoegen: spijkerschriftdeskundige.
beetje soft tho :pquote:
Misschien kijk ik gewoon niet goed genoeg. Of ik ben gewoon te lelijk en niet leuk genoeg om intresse in mij te hebben. Ik zelf denk het laatste.quote:Op zondag 27 april 2008 18:45 schreef Manias het volgende:
[..]
i n t e r n e t
ik kom trouwens wel homos tegen bij de bakker en mn werk enzo! :|
ik vraag mensen niet uit uit, ze moeten mij maar mee uit vragenquote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef Manias het volgende:
[..]
ja dan kies je dus iemand op internet en vraag je zullen we wat gaan drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |