M'n date komt waarschijnlijk ff langs, we zien wel wat er gebeurt...quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Mja, ik heb nog geen plannen voor Koninginnenacht, maar echt super laat en zat zal ik 't dus toch niet (kunnen) maken
Ik ben thuis dus het wordt weer oranjebitter en Bitterballen op de Ambassade/consulaatquote:
Oh, 'k dacht altijd dat dat Ferrero Rocher balletjes waren?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:16 schreef Nuno_G het volgende:
Ik ben thuis dus het wordt weer oranjebitter en Bitterballen op de Ambassade/consulaat
Oh dat is dat feest met David Guetta toch?quote:
ook wel denk ik, en wijn en veel meer, dank jullie voor je belastingcentenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, 'k dacht altijd dat dat Ferrero Rocher balletjes waren?
slutquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:19 schreef Ang3l het volgende:
*gastenlijst regel*
The people you gotta sleep with.... Geesh!
Hadden zij niet ook die dans rondom die tafel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker he! Ken het nr vanuit So you think you can dance
Jep. Klopt. Op Sweet Dreams.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hadden zij niet ook die dans rondom die tafel?
Waarneer zou daar nou eindelijk eens verandering in komen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
De H&M in Ede is alleen voor vagina's![]()
Geen idee. maar goed. Straks woon ik in Arnhem en dan zwem ik in boxers en winkels etcquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarneer zou daar nou eindelijk eens verandering in komen?
Had zo gehoopt dat het met de verbouwing/verhuizing we een heren afdeling zouden krijgen...
Pas op dat je niet weer hetzelfde overkomt als last time.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:25 schreef MisterO het volgende:
Grrrr het lukt me maar niet om die gekleurde lenzen in mn ogen te krijgen
Ik heb het dit keer toch maar niet boven de kraan gedaan samquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Pas op dat je niet weer hetzelfde overkomt als last time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |