Welke?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:15 schreef wonderer het volgende:
Hee vlinder, een van je D's wil me toevoegen op Hyves
Die 90% vind ik ook vreselijk. Niet dat ik persee niet wil dragen wat anderen allemaal al dragen... maar de manier WAAROP ze het dragen. Alsof een brede elastieken band boven je broek uitrtrekken met dan die naam er op per definitie al sexy is. Sommigen trekken hem echt op tot over de navelquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:15 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik vind de brede banden wel wat hebben. Ben alleen zelf nooit zo'n fan geweest van Bjorn Borg omdat ze ten eerste vrij duur zijn en omdat 90% van de tieners die shit draagt. Aussiebum heeft Nederland nog niet helemaal gehaald als Bjorn Borg.
*trekt aan*quote:Ginch Gonch is vast leuk maar die trek ik toch niet zo snel aan. Anderen mogen dat wel doen.
Ja die zijn leuk! Ze hebben ze geregeld wel eentje in het assortiment zittenquote:Die H&M boxers ga ik eens kopen voor Joosteh
Erik wil je vast helpenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef wonderer het volgende:
Ik had een TT moeten maken met boxers erin
Danny, Tilburg. Die?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef wonderer het volgende:
Danny.
Tenminste, ik ga ervan uit dat het "jouw" D is van de connectie loopt via jouw Hyves.
Nonsens.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef DR34M3R het volgende:
wat Ang3l ook gaat zeggen.. het is NIET waar. Het is overmacht!
Welles! Ik wil ook liever werken dan op een terrasje gaan zitten. Maar soms kun je er niet onderuitquote:
Nee, heb ik al eens geprobeerd. Is zoooooooooooooooooo veel werkquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk makkelijk te verhelpen.
Word!quote:Oi! Die Hema-dingen lubberen, zitten niet lekker strak. Met strakke pijpjes zit veel lekkerder.
Ik vind 't niet erg. Dan zie ik meer onderbroekquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die 90% vind ik ook vreselijk. Niet dat ik persee niet wil dragen wat anderen allemaal al dragen... maar de manier WAAROP ze het dragen. Alsof een brede elastieken band boven je broek uitrtrekken met dan die naam er op per definitie al sexy is. Sommigen trekken hem echt op tot over de navel
fotow!!quote:*trekt aan*
Effe naar de H&M in Ede dan straksquote:Ja die zijn leuk! Ze hebben ze geregeld wel eentje in het assortiment zitten
die is leukquote:
DAT zou makkelijk zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef Weemz het volgende:
Alleen jammer dat de onderbroeken altijd geshowd worden door die (bijna) perfecte modellen![]()
Alsof je door het aantrekken van die onderbroek er ook ineens zo uit gaat zien...
Ach welnee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nee, heb ik al eens geprobeerd. Is zoooooooooooooooooo veel werk
[..]
Echt. Dan is het al zo'n hoogsluitende broek, maar omdat die rand er persee volledig bovenuit moet komen trekken ze dat ding tot bijna in hun oksels op en denken ze dat dat sexy isquote:Ik vind 't niet erg. Dan zie ik meer onderbroek. En tot over de navel is wel erg stom
[..]
Als in: This post is useless without pics (but the real thing is even betterquote:fotow!!
[..]
Neem er voor mij ook een paar mee! Maatje M (op de een of andere manier heb ik ineens een bipsje en zit S me te strakquote:Effe naar de H&M in Ede dan straks
Je wilt liever moddervette kwabbende harige blubberzwijnen in de reclame?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef Weemz het volgende:
Alleen jammer dat de onderbroeken altijd geshowd worden door die (bijna) perfecte modellen![]()
Alsof je door het aantrekken van die onderbroek er ook ineens zo uit gaat zien...
Dat zou geen goede reclame zijn...in één keer A&F faillietquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je wilt liever moddervette kwabbende harige blubberzwijnen in de reclame?
Overigens niet de Blubberzwijn van dit topic van weleer hoor!
Als je smaak hebt wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben te oud voor BB zeg ik altijd maar.
Ik vind de reclames van A&F beduidend minder degelijk dan de boring kleding die ze verkopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zou geen goede reclame zijn...in één keer A&F failliet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |