Dan nu ook niet meer proberen, ga even een half uurtje iets anders doen en geef je ook de rust.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:25 schreef MisterO het volgende:
Grrrr het lukt me maar niet om die gekleurde lenzen in mn ogen te krijgen
Gewoon zo'n viese prut zeefje voor in de keuken wasbak in de kraan zetten. Dan kan ie er ook niet invallen...quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb het dit keer toch maar niet boven de kraan gedaan sam
thnx, ik ga het morgen weer proberen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dan nu ook niet meer proberen, ga even een half uurtje iets anders doen en geef je ook de rust.
Probeer straks rustig te gaan zitten. Trek met je ringvinger je onderste ooglid naar beneen (door die op het bot onde je oog te zetten en naar beneden trekken. De wijsvinger houd het bovenste ooglid vast.
Dan je lens in zetten met de wijsvinger van je andere hand. Kijk naar je vingertopje als je de lens inzet. Gebruik voldoende vloeistof!
Kun je die vraag niet beter stellen in DIG?quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar kan ik de goedkoopste externe Hard discs vinden?
Vergelijken via tweakers?quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goedkoopste is om zo'n externe behuizing te kopen, waar je dan normale HDD's in prikt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 03:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb e rniets voor hoeven doen! Alleen lief lachen en ik en m'n vrienden kwamen op de gastenlijst te staanquote:
He bah, ik haat dat soort H&M's. DISCRIMINATIE zeg ik je!quote:(De H&M in Ede is alleen voor vagina's)
Die dingen zijn een brom van bacterien en een start van menig oogontstekingquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:16 schreef PJORourke het volgende:
Ik ga die dingen ook eens halen.
Beter dan een vestopte afvoer...quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die dingen zijn een brom van bacterien en een start van menig oogontsteking
Zoals alle contactlenzen, helaas.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Die dingen zijn een brom van bacterien en een start van menig oogontsteking
Kleurlenzen vooral. Omdat ze vaak gedragen worden door mensen die normaal geen lenzen dragen. En omdat kleurlenzen niet dagelijks gedragen worden meestal, maar af en toe een keertje. En mensen vergeten dat ze eigenlijk om de dag de vloeistof waar ze in liggen moeten verversen. Soms komen die lensen 1x per maand eens uit dat doosje.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals alle contactlenzen, helaas.
Ik draag al zo'n 17 jaar contactlenzen, dus ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan. Ik koop waarschijnlijk toch maandlenzen, dus ik draag ze maar een keer of vier, hooguit.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Kleurlenzen vooral. Omdat ze vaak gedragen worden door mensen die normaal geen lenzen dragen. En omdat kleurlenzen niet dagelijks gedragen worden meestal, maar af en toe een keertje. En mensen vergeten dat ze eigenlijk om de dag de vloeistof waar ze in liggen moeten verversen. Soms komen die lensen 1x per maand eens uit dat doosje.
Ik ben nu veel aan het bijklussen en wil van dat geld hardelenzen kopen. Hoe bevallen ze jou!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik draag al zo'n 17 jaar contactlenzen, dus ik weet wel hoe ik er mee om moet gaan. Ik koop waarschijnlijk toch maandlenzen, dus ik draag ze maar een keer of vier, hooguit.
Maar inderdaad, ik moet wel de vloeistof regelmatig verversen... ik heb normaal harde lenzen, die kan je droog opslaan.
Just chillin' 'n listenin' to Ayo Technologyquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:23 schreef Cybart het volgende:
ik zeg: hoezee voor de ijsbeer !
hoe is het met mn bitches?
Bartje is zo fris als een mentos reclame!quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just chillin' 'n listenin' to Ayo Technology
How's my Belgian Bitch doin'?
zozo, toe maarquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Ja ben ook weer fris en fruitig. Nou ja, kokossig. Kom net uit de douche.
Zometeen met m'n vriendin de stad in om voor beide een bril uit te zoeken.
En vanavond.... jawel... naar de opera. La Traviata.
Op gympen en in T-shirt hoorquote:
Nog niet geluisterd. Moet zeggen dat ik 4 minutes eerst helemaal niks vond en hem nu toch wel steeds lekkerder bgin te vinden. De beat en zo.quote:oeh en wat een kut album van madonna ....
ja je moet aan je image denkenquote:
true true, die plaat is nog te doenquote:Nog niet geluisterd. Moet zeggen dat ik 4 minutes eerst helemaal niks vond en hem nu toch wel steeds lekkerder bgin te vinden. De beat en zo.
Frank Boeijen is zo Emo, hij zou de pa van Zakje kunnen zijn...quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:48 schreef hierissieweer het volgende:
Blijft een mooi en goed nummer(alleen irriteer ik mij aan de uitspraak van zijng). maar zie ik nu make-up op zijn gezicht?
Wat omschrijf je dat toch weer poetischquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:52 schreef Cybart het volgende:
true true, die plaat is nog te doen
de rest is gewoon lauwe zeik die langs je been druppelt in tijde van incontinentie!
compliment taken !quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat omschrijf je dat toch weer poetisch
Na-aperquote:
Het is lente, dus dan ben je veroordeeld tot stofbeschermers, pilotenbrillen of een overdreven grote shieldquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:21 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben nu veel aan het bijklussen en wil van dat geld hardelenzen kopen. Hoe bevallen ze jou!
Trouwens, na de regen van deze ochtend is het nu stralend weer!![]()
Ik heb lenzen, maar soms ben je moe of heb je geen zin en dan doe ik mijn bril op. Thuis of op werk. Maar die sterkte is niet helemaal goed, en de bril zelf... ach ja, ben die na 4jr onderhand wel beu. Wil gewoon een mooie die ik zelfs in de stad op durfquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
compliment taken !
hoezo ga je aan de bril trouwens?
Harde lenzen hebben idd de eigenschap dat ze er voor zorgen dat je oog sterkte minder hard achteruit gaat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is lente, dus dan ben je veroordeeld tot stofbeschermers, pilotenbrillen of een overdreven grote shieldVerder best goed, je duwt ze er zo in en trekt ze er makkelijk uit, zelfs als je zat en geil bent
. Belangrijkste is dat m'n ogen harder achteruit zouden gaan met zachte lenzen, volgens m'n oogarts. Maar voor een paar avondjes per maand moet dat ook niet boeien.
welke zender?quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
straks weer Radio makenheb m'n muziek al uitgezocht
Uhm nee. Ik bedoel de musical.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:07 schreef MisterO het volgende:
Oh dat is dat feest met David Guetta toch?
Oh, ook goedenavond!
en ik vond het al zo dom dat de musical het eerste was waar ik aan dachtquote:
NAchtlenzen zijn de shizzlequote:Op zaterdag 26 april 2008 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb lenzen, maar soms ben je moe of heb je geen zin en dan doe ik mijn bril op. Thuis of op werk. Maar die sterkte is niet helemaal goed, en de bril zelf... ach ja, ben die na 4jr onderhand wel beu. Wil gewoon een mooie die ik zelfs in de stad op durf
Met mijn shizzle ogen kan dat niet...quote:
Enorme sterkte dus ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met mijn shizzle ogen kan dat niet...
Die shizzle lenzen werken maar tot -4 en ik heb -6,25 en -6,75quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Enorme sterkte dus ?
Iemand problemen met msn?
msn werkt hier ook weer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Die shizzle lenzen werken maar tot -4 en ik heb -6,25 en -6,75
Met msn trouwens geen problemen
WOW ik heb slechts -1.5 en -1.75 en ik heb al moeite met kijken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jezusquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met bril zie ik dan wel weer een hoopquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
WOW ik heb slechts -1.5 en -1.75 en ik heb al moeite met kijken.
Ben je nog naar de kermis geweest?quote:
Nee. De trein pakken naar een andere stad.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben je nog naar de kermis geweest?
We kunnen elkaar de hand schudden. -6.0 en -5.75quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef hierissieweer het volgende:
welke stadquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee. De trein pakken naar een andere stad.
Ja, maar toch vind ik Heartbeat en Dance 2night heel erg geil.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:46 schreef Cybart het volgende:
oeh en wat een kut album van madonna ....
Dance2night, en vooral voices GEILquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar toch vind ik Heartbeat en Dance 2night heel erg geil.
Welkom in mijn wereld!quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:57 schreef samjustme het volgende:
Voor 125K koop je tegenwoordig niks, kut zooi.
Hoe groot is je woning nu?quote:
Ik vond Confessions erg lekker, heb dus minder met deze plaat. En JT is IMO altijd hetzelfde: vertellen hoe geweldig hij seks vindt. Don' t we all.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:57 schreef samjustme het volgende:
Dance2night, en vooral voices GEIL. Eigenlijk ik mis meer van JT op haar album, who needs Madonna als je JT hebt.
Mwa Confessions vond ik zelf persoonlijk zelfs nog minder. In de jaren 80 en 90 was ze toch beter.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vond Confessions erg lekker, heb dus minder met deze plaat. En JT is IMO altijd hetzelfde: vertellen hoe geweldig hij seks vindt. Don' t we all.
Er is genoeg keuze, maar ja het liefst zou ik gewoon een woning willen hebben waar nauwelijks aan te klussen valt en het liefst zo centraal mogelijk gelegen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:12 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens sam:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=cd4d3b46-0db5-4bcf-a811-282187d541e9&objecttype=DetailKoopObject
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=0d90da96-06a9-4df8-9f6a-976d1198a07c&objecttype=DetailKoopObject
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=d5d9846e-09ce-48b0-b9e9-7735588774e1&objecttype=DetailKoopObject
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Omschrijving/?id=f2fea001-b439-4776-9155-78f0a07c59f8&objecttype=DetailKoopObject
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=f95c9cc2-9142-4762-bf26-b514e2a24afb&objecttype=DetailKoopObject
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=465a363a-eb61-4c44-bd6e-c760e22e4117&objecttype=DetailKoopObject
De is mijn favo van het geen wat ik tot nu toe zag:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=3767e087-9698-4490-b85f-8e68e51a6991&objecttype=DetailKoopObject
Maar eigenlijk dus genoeg keuze!
Ik woon nog thuis, woningnood hier, dus een fatsoenlijke huurflat krijg ik niet en voor koop verdien ik te weinig/ of de huizen zijn hier te duur.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoe groot is je woning nu?
Ik woon in een studio van 32m2, centraal gelegen en bijna in het centrum. Als het 60m2 was dan zou het perfecto zijn maar helaas is het niet zo grr.
Nette prijzen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:12 schreef samjustme het volgende:
Mwa Confessions vond ik zelf persoonlijk zelfs nog minder. In de jaren 80 en 90 was ze toch beter.
Heb trouwens het album bij mediamarkt voor slechts 9 euro gehaald en die van Mariah voor slechts een tientje.
Keuken is iid. nog erg mooi.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Er is genoeg keuze, maar ja het liefst zou ik gewoon een woning willen hebben waar nauwelijks aan te klussen valt en het liefst zo centraal mogelijk gelegen.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=79675a33-d25b-424e-8891-3dfeab84662a&objecttype=DetailKoopObject
Hartstikke mooi alleen veels te duur en heb geen zin om in een mooi huis te wonen en voor de rest geen geld voor andere leuke zaken.
Hetero stelletjes hebben het makkelijker.
Uhmm.. nee. Die hebben weer uitgaven voor kinderen en zo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:16 schreef samjustme het volgende:
Hetero stelletjes hebben het makkelijker.
Als tweeverdieners heb je het toch makkelijker.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Uhmm.. nee. Die hebben weer uitgaven voor kinderen en zo.
2 mannen verdienen vaak meer dan een hetero koppel.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als tweeverdieners heb je het toch makkelijker.
Precies. Een homostelletje zit dus in het algemeen gebakken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:32 schreef samjustme het volgende:
Als tweeverdieners heb je het toch makkelijker.
Daar heb je idd gelijk in heb ik iets om naar uit te kijken zodra ik dertiger wordquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
2 mannen verdienen vaak meer dan een hetero koppel.
Ook hebben 2 mannen veel minder uitgaven (geen kinderen etc.).
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je idd gelijk in heb ik iets om naar uit te kijken zodra ik dertiger word.
Het aantal homostelletjes die een stabiele relatie hebben is almost een wereldwonder trouwens.
2x -7.50quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We kunnen elkaar de hand schudden. -6.0 en -5.75
mwah dat valt wel meequote:Op zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb je idd gelijk in heb ik iets om naar uit te kijken zodra ik dertiger word.
Het aantal homostelletjes die een stabiele relatie hebben is almost een wereldwonder trouwens.
Ik was vandaag bij de H&Mquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Mijlpaal. De ketting die ik in Juli 2000 heb gekregen van een hetero-crush is vandaag eindelijk van mijn nek af. Bijna 8 jaar lang heeft hij er non-stop gehangen.
[ afbeelding ]
(Chinese teken SHU, ofwel Vergeving)
Das echt lang!quote:Op zondag 27 april 2008 13:14 schreef Ang3l het volgende:
Mijlpaal. De ketting die ik in Juli 2000 heb gekregen van een hetero-crush is vandaag eindelijk van mijn nek af. Bijna 8 jaar lang heeft hij er non-stop gehangen.
[ afbeelding ]
*steekt hand op*quote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef hierissieweer het volgende:
Zijn er hier meer mensen die zich hier ergeren aan mensen die op msn al hun woorden vervangen hebben door van die emocon smily gezeur. Ik vraag mij dan ook af in de naam van onze lieve heer, waarom die mensen in denken dat ik dan nog serieus reageer/ een serieus gesprek aan ga. Sorrie maar ik vind het bijzonder irritant!
Minder uitgaven?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:33 schreef Cahir het volgende:
2 mannen verdienen vaak meer dan een hetero koppel.
Ook hebben 2 mannen veel minder uitgaven (geen kinderen etc.).
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef samjustme het volgende:
Ik heb geen profiel meer schatquote:Op zondag 27 april 2008 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg Samjustme nog wel eens aan de man
http://www.gay.nl/mister-veenstra
Deze dan?
Combi. Versleten tot op het punt dat ik 'm er af kon trekken met wat kracht.quote:Op zondag 27 april 2008 13:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Heel goed!
Toch geknipt, of versleten?
Maar wilde je 'm ook af doen dan? Want dan had je het eerder kunnen knippen toch?quote:Op zondag 27 april 2008 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Combi. Versleten tot op het punt dat ik 'm er af kon trekken met wat kracht.
En van welke josti moet je dat?quote:Op zondag 27 april 2008 14:51 schreef Cybart het volgende:
serieus....
moet ik slingers ophangen en de hula gaan dansen omdat er een assortimentsdoos van pickwick gekocht is bij het kruidvat........
Why zo lang over gedaan?quote:Op zondag 27 april 2008 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef hierissieweer het volgende:
Zijn er hier meer mensen die zich hier ergeren aan mensen die op msn al hun woorden vervangen hebben door van die emocon smily gezeur. Ik vraag mij dan ook af in de naam van onze lieve heer, waarom die mensen in denken dat ik dan nog serieus reageer/ een serieus gesprek aan ga. Sorrie maar ik vind het bijzonder irritant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |