ehhh... nee, geen verpleging. Al lopen er genoeg gekken rondquote:Op zondag 27 april 2008 21:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zit je in de verpleging of zo?
[..]
Ja, andere afdeling zou geen punt zijn. Het is meer dat er bij niet echt hoogvliegers rondlopen.
Misschien omdat ze werk en prive gescheiden willen houden. Zie zelf het nut niet van in om op je werk openlijk gay te zijn.quote:Op zondag 27 april 2008 22:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhh... nee, geen verpleging. Al lopen er genoeg gekken rond
Admi. En van de drie heren die bij ons op de kamer zitten (zaten, sorry, ik kan nog niet aan de nieuwe situatie wennen), is er eentje uit de kast, en blijven de andere twee zich erin verstoppen... Ik vraag me alleen af voor wie
En hij is nu 28quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was zó leuk toen ie 19 oid was.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien omdat ze werk en prive gescheiden willen houden. Zie zelf het nut niet van in om op je werk openlijk gay te zijn.
Collega's die het weten IS toch openlijk gay zijn?quote:Op zondag 27 april 2008 22:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..
Niet dat sommige collega's en klanten het niet weten, maar openlijk gay is wat anders..
Ok, werk en privé gescheiden houden, dat kan. Maar niet als je de rest van de problematiek in de familie ook gewoon bespreekt op de afdeling natuurlijk. Dan ben je die grens kwijt. En dan vraag ik me gewoon af: waarom niet gewoon helemaal jezelf durven zijn? Zeker als al bekend is dat niemand er raar op zal reageren...quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien omdat ze werk en prive gescheiden willen houden. Zie zelf het nut niet van in om op je werk openlijk gay te zijn.
Hangt vanaf, hoe je omgaat met je collega. Ik heb het zelf alleen aan 1 vrouwelijke collega verteld, maar we zijn nu meer friends dan collega´s.quote:Op zondag 27 april 2008 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Collega's die het weten IS toch openlijk gay zijn?
Afgeschreven?quote:Op zondag 27 april 2008 22:16 schreef samjustme het volgende:
En hij is nu 28nog steeds 5 jaar jonger dan jij en afgeschreven
Bij openlijk gay denk ik aan iemand die het in de eerste 2 minuten, wanneer hij voor het eerst iemand ontmoet, vertelt dat-ie homo is. "Hallo, ik ben Ang3l en ik ben homo" .quote:Op zondag 27 april 2008 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Collega's die het weten IS toch openlijk gay zijn?
Uhu en je hoeft niet op je werkvloer te koop lopen met je seksualiteit je komt er om te werken.quote:Op zondag 27 april 2008 22:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Bij openlijk gay denk ik aan iemand die het in de eerste 2 minuten, wanneer hij voor het eerst iemand ontmoet, vertelt dat-ie homo is. "Hallo, ik ben Ang3l en ik ben homo" ..
hij ziet er wel oke uit. Even mijn broek in de kookwas gooien, kijken of ie dan minder eruit ziet als een tent...(kut linnen)quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was zó leuk toen ie 19 oid was.
Zat bij mij op de vereniging... en toen verzuchtte ik eens: "Waarom is nou zo iemand niet gewoon homo?". En een week later zat ie op een barkruk bij 't COC.
Wat een onzin. Waarom zou je bij de eerste ontmoeting je geaardheid moeten vertellen? Maar als het gesprek ooit op relaties oid komt, zou je je ook niet hoeven schamen omdat je een vriend hebt ipv een vriendin lijkt me. Naïef, ik weet best dat niet iedereen er zo makkellijk over zal denken, maar dat is dan toch hun probleem? En sowieso, ik denk dat er bij ons niemand vervelend over is, wel Ang3l?quote:Op zondag 27 april 2008 22:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Bij openlijk gay denk ik aan iemand die het in de eerste 2 minuten, wanneer hij voor het eerst iemand ontmoet, vertelt dat-ie homo is. "Hallo, ik ben Ang3l en ik ben homo" ..
Maar dat is wat anders, dan moet je het natuurlijk niet voor jezelf houden.quote:Op zondag 27 april 2008 22:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom zou je bij de eerste ontmoeting je geaardheid moeten vertellen? Maar als het gesprek ooit op relaties oid komt, zou je je ook niet hoeven schamen omdat je een vriend hebt ipv een vriendin lijkt me. Naïef, ik weet best dat niet iedereen er zo makkellijk over zal denken, maar dat is dan toch hun probleem? En sowieso, ik denk dat er bij ons niemand vervelend over is, wel Ang3l?
Bij deze ook mijn felicitaties!quote:Op zondag 27 april 2008 22:44 schreef DR34M3R het volgende:MisterO, op de valreep nog gefeliciteerd! Ik zie het nu toevallig in het fobo..
Mensen die via een omweg erachter proberen te komen wat je geaardheid isquote:Op zondag 27 april 2008 22:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders, dan moet je het natuurlijk niet voor jezelf houden.
Men vraagt nog steeds op mijn werk of ik een vriendin heb, op mijn vorige baan vroeg een vrouwelijke collega gewoon tijdens pauze S.. val je nou op jongens of meisjes
. Daarna hadden we wat zitten lachen en kreeg ik te horen hoe geweldig en lovebale gays zijn
.
Dan is denk ik maar 5% van de homo's echt openlijk homo...quote:Op zondag 27 april 2008 22:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je nog erg hoog zit in je schatting..quote:Op zondag 27 april 2008 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan is denk ik maar 5% van de homo's echt openlijk homo...
Ja dat denk ik ook... ik ben namelijk nog nooit iemand tegen gekomen die zei :ik ben Henk en homo"... maar goed...quote:Op zondag 27 april 2008 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je nog erg hoog zit in je schatting..
Zeg, ik ga naar bed, welterusten
helemaal met je eens! ik zie echt totaal geen heil om waar dan ook in de kast te gaan spelen, zeker niet op je werk waar je het meerendeel van je leven bent! ik heb mezelf voorgenomen NOOIT te liegen. Als ze er naar vragen, krijgen ze gewoon antwoord! je hoeft het niet te verkondigen, maar waarom zou je liegenquote:Op zondag 27 april 2008 22:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat een onzin. Waarom zou je bij de eerste ontmoeting je geaardheid moeten vertellen? Maar als het gesprek ooit op relaties oid komt, zou je je ook niet hoeven schamen omdat je een vriend hebt ipv een vriendin lijkt me. Naïef, ik weet best dat niet iedereen er zo makkellijk over zal denken, maar dat is dan toch hun probleem? En sowieso, ik denk dat er bij ons niemand vervelend over is, wel Ang3l?
ik zie dus echt geen nut om niet gewoon eerlijk te zijn over wie je bent? oke, je gaat niet aan iedereen die je ontmoet meteen zeggen JA IK HEB EEN VRIEND FIJN HE!quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |