hmz, ik vind hem nietecht heel lekker hoor. Al zou ik een beschuitje eten met hem niet afslaanquote:Op maandag 28 april 2008 00:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Alleen bij JT mag er gekwijld worden![]()
[ afbeelding ]
maar was dat gay dan, vond het meer stoer...quote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Toen zei je dat jij er ook wel 's zo uitzag.
quote:Op maandag 28 april 2008 00:11 schreef hierissieweer het volgende:
maar was dat gay dan, vond het meer stoer...
Ik vind het tof!quote:Op zondag 27 april 2008 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
Oké, ik weet niet wat ik hier van moet vinden... Ik ben er nog niet over uit
Ochja, nou ik vind het leuk en daar gaat het toch uiteindelijk om? Ik ga ff mijn broek in de droger knallen dan ga ik slapenquote:
ofcourse my lovequote:
Mjaquote:
Jullie proberen elkaar altijd lekker af te troeven hequote:Op maandag 28 april 2008 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik was wel droog! Dreamer daarentegen druipt nog steeds
Hoezo?quote:Op maandag 28 april 2008 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie proberen elkaar altijd lekker af te troeven he?
Och, hij heeft er meer problemen mee dan ik hoor. Ik droop aardig, maar was dan ook weer zo zeiknat dat ik er de humor wel van in kon zien.quote:Op maandag 28 april 2008 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie proberen elkaar altijd lekker af te troeven he?
Neeeeeej... echt niet...quote:Op maandag 28 april 2008 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik pest haar helemaaaaal niet dat ze er nu uitziet als een verzopen kat.
quote:ja, maar wij moeten er tegenaan kijken!
quote:he, die ketting, die past er leuk bij! Da's toch aquamarijn hè?
(o, en misschien had ik wel geen behoefte aan zon... ik heb toch wel genoten van mijn fietstochtjequote:net goed, dat is die dame die altijd roept dat het mooi weer is als ze het nodig heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |