Als je de grens overgaat, hoeft het niet gelijk te betekenen dat het daar beter weer isquote:Op maandag 28 april 2008 12:02 schreef Cybart het volgende:
heb je eindelijk je vrije dag in een reeks van 12 dagen werken, is het k*tweer.........
oplossing: Antwerpen
Aangezien we woensdag en donderdag vrij hebben en vrijdag een verplichte collectieve vrije dag is hebben veel collega's vandaag en morgen ook maar vrij genomen om van het weer te genieten.quote:Op maandag 28 april 2008 12:02 schreef Cybart het volgende:
heb je eindelijk je vrije dag in een reeks van 12 dagen werken, is het k*tweer.........
oplossing: Antwerpen
Dit is meer mijn smaak..quote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef samjustme het volgende:
Trouwens gay look is zo passe, hetero looking is wat nu in is. Dus mensen skinny jeans, felle broeken en t°shirts en armbanden out of fashion!
DIt kan ermee door
[ afbeelding ]
neuh, maar daar is ook al wat op gevondenquote:Op maandag 28 april 2008 12:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je de grens overgaat, hoeft het niet gelijk te betekenen dat het daar beter weer is![]()
tja het is triestquote:Op maandag 28 april 2008 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien we woensdag en donderdag vrij hebben en vrijdag een verplichte collectieve vrije dag is hebben veel collega's vandaag en morgen ook maar vrij genomen om van het weer te genieten.
![]()
Die staan nu in de efteling in de rij en zo.
![]()
Of in de file richting Duitsland.
wat een heerlijk kutnummerquote:Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn
Elke keer weer een ander en mij doet ’t pijn
Want jou liefde waarmee jij mij soms verblijdt
Wil ik liever liever liever voor altijd
moet je ze het wiegelied van de 3J's laten horen dan zijn ze daarna wel slaperigquote:Op maandag 28 april 2008 14:05 schreef hierissieweer het volgende:
Pff, ben nu aan het werk op een kindergroep met kindertjes die erg aan het ADHDen zijn, gelukkig zijn ze nu ff buiten hun stoom afblazen. Pff ben er nu 3 uur en ben nu al gek! Gelukkig moeten ze om 19 uur naar hun bedje toe
Hopen mag toch!? Maar ik denk dat het dan ook bij hopen blijft. Lees nu net in de agenda dat ik ook die vieze hamsterhokken moet gaan schoonmaken. Fuck a duck!quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef Ang3l het volgende:
En jij denkt dat je die om 19u in bed krijgt in 1x?
ik zal hem straks even luisteren!quote:Op maandag 28 april 2008 15:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
moet je ze het wiegelied van de 3J's laten horen dan zijn ze daarna wel slaperig
not me i quessquote:Op maandag 28 april 2008 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
o help... wie verlost me van die mafkees voor me hier?
Is idd meer je stijlquote:Op maandag 28 april 2008 12:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dit is meer mijn smaak..
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar dat vorige is toch niet jou stijl? of wel...quote:
Pardon?!quote:Op maandag 28 april 2008 17:35 schreef DR34M3R het volgende:
o help... wie verlost me van die mafkees voor me hier?
stijl waar ik langzamerhand naartoe werk en ga koken jijquote:Op maandag 28 april 2008 18:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maar dat vorige is toch niet jou stijl? of wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |