Misschien bedoelde ze een ander mafkeesquote:
Nacht ga ik slapen, want ik ben nu al kapot dus laat staan morgen avond (moet vanavond weer een slaap) En koninginendag begind met een rond je rommelmarkt, daarna richting Apeldoorn rijden en dan werken. Met andere woorden in Apeldoorn lekker terasje pakken en kijken bij de bandjes die spelen!quote:Op maandag 28 april 2008 18:19 schreef MisterO het volgende:
En, wat gaan jullie allemaal doen met Koninginnedag/nacht????
Het is een rijsteprut geworden, maar wel lekkerquote:Op maandag 28 april 2008 18:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
stijl waar ik langzamerhand naartoe werk en ga koken jijhupseke.
I know dat vind ik nu leuk, ik ben overdreven stijl zatquote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is een rijsteprut geworden, maar wel lekker![]()
Maar Sam, je moet dragen wat jij leuk vindt he, niet wat anderen van je verwachten
jah een kerst reclame voor Marks & Spencerquote:Op maandag 28 april 2008 13:10 schreef Weemz het volgende:
Dat van Shirley Bassey is toch voortgevloeid uit een reclame die ze ooit opgenomen had? Ik geloof voor een of ander kerstevenement...
wat is dat nou weer?quote:
Hee Cahir, jij intrigeert mij, wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 28 april 2008 19:55 schreef Cahir het volgende:
tvp
Lieeeeeeeeef kagoeroe-konijntje (doe maar wiebele wiebele)quote:
*wiebol*quote:Op maandag 28 april 2008 20:05 schreef Ang3l het volgende:
Lieeeeeeeeef kagoeroe-konijntje (doe maar wiebele wiebele)
Ik hing hier nog eerder rond dan jouquote:Op maandag 28 april 2008 20:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee Cahir, jij intrigeert mij, wie ben jij eigenlijk?
quote:Op maandag 28 april 2008 20:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik hing hier nog eerder rond dan jou.
Maar verder is de Postbank natuurlijk een heel serieuze bank...quote:Spetterende aanbiedingen in de Razende Rentepunten Week!
Dan wordt dit een unieke kans! Tijdens de Razende Rentepunten Week van 6 t/m 10 mei zijn er spectaculaire aanbiedingen in de Postbank Voordeelwinkel! U betaalt slechts de helft van de adviesprijs in euro's en de andere helft met Rentepunten*. Zorg dat u erbij bent, op=op!
Nah, ik klaag heel vaak. Ben een Nederlander...quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het leuk om achter te komen hoe mensen in elkaar zitten, maar ik heb nog niet echt door wat voor persoontje jij bent. Je zeikt nogal veel, maar volgens mij zit daar iets achter
Dacht ik ook ja. Of alleen het logo?quote:Op maandag 28 april 2008 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
De postbank verdwijnt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |