Wat we tot nu toe van Cahir weten, in the closet 16/17, woonachtig in Rotterdam en houdt van sportieve kledij.quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het leuk om achter te komen hoe mensen in elkaar zitten, maar ik heb nog niet echt door wat voor persoontje jij bent. Je zeikt nogal veel, maar volgens mij zit daar iets achter
quote:Op maandag 28 april 2008 20:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat we tot nu toe van Cahir weten, in the closet 16/17, woonachtig in Rotterdam en houdt van sportieve kledij.
Ik wist pas sinds gister dat het gewoon een Nederlander wasquote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Alain Clark is schattig. Hot vind ik dan weer anders.
JT is Enrique zijn echt hot maar hij is niet verkeerd.quote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef Ang3l het volgende:
Alain Clark is schattig. Hot vind ik dan weer anders.
Oh je bent nog een jonkiequote:
Dreamer zat heel dichtbij met het voorspellen van mijn geboortedatum.quote:Op maandag 28 april 2008 20:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je bent nog een jonkie![]()
Of klopt Sam's beschrijving niet
quote:Op maandag 28 april 2008 20:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je bent nog een jonkie![]()
Of klopt Sam's beschrijving niet
Ze zei dat je 13 WASquote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dreamer zat heel dichtbij met het voorspellen van mijn geboortedatum.
Sommigen geestelijk wat langer dan anderenquote:
Dat lijkt alleen maar zo volgens mij...quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft best een grote hand.
AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA GOEIE GARPquote:Op maandag 28 april 2008 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommigen geestelijk wat langer dan anderen
Ik had het over mezelf hoor. En het was niet eens een grapquote:Op maandag 28 april 2008 20:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA GOEIE GARP!!!111``11!!!!!
....![]()
Ik dacht dat je het over mij hadquote:Op maandag 28 april 2008 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf hoor. En het was niet eens een grap
Hij ziet er fucking eng uit jaquote:Op maandag 28 april 2008 21:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)_van_bekentenis.html
eindelijk weer een goed exemplaar voor mijn verzameling
Dames en heren van de jury, ik vraag u, is dit het gezicht van een monster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |