Hij durft niet tegen FOK!kers te rijden, anders was hij al die punten allang kwijtgeweestquote:Op zondag 27 april 2008 18:41 schreef McGilles het volgende:
Heb je tegen de jostiband gereden om zo die 8200 punten te krijgen?
Ik wou hem veranderen naar 'ik zie sterretjes!' maar je kan je titel niet meer weizigenquote:Op zondag 27 april 2008 19:21 schreef SnuggLe het volgende:
He, geef dit topic eens een fatsoenlijke naam!
Iets van "op naar de 9999 punten en 3 sterren!"
-298quote:Op zondag 27 april 2008 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou hem veranderen naar 'ik zie sterretjes!' maar je kan je titel niet meer weizigeneerste keer had ik haast, ben aant racen namelijk.
Moo Moo Farm valt nog mee, genoeg ruimte om strakke bochten te nemen + miniboost en daarna gelijk wheelie'squote:Op zondag 27 april 2008 19:32 schreef GGMM het volgende:
-298 Auw, dat deed pijnik haat moo moo farm, klijn level waar je puur op geluk kan rijden.
Banaantjes bewaren jij!quote:Op zondag 27 april 2008 19:40 schreef SnuggLe het volgende:
GVD! hele race 1e liggen en dan net voor de finish 2 rode schilden en 4e worden.
LULLO's!
Een van de twee was die van mijquote:Op zondag 27 april 2008 19:40 schreef SnuggLe het volgende:
GVD! hele race 1e liggen en dan net voor de finish 2 rode schilden en 4e worden.
LULLO's!
lol, dat had ik toevallig ook gisterquote:Op zondag 27 april 2008 19:42 schreef McGilles het volgende:
Nog vergeten te zeggen, gisteren schoot ik mezelf neer met een rood schild!![]()
Ik in DK map, schoot hem af en sprong over een schansje, ik vrolijk doorrijden en 1 seconde later kwam hij vlak naast mij langs, toen slipte ik ertegen aanquote:Op zondag 27 april 2008 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
lol, dat had ik toevallig ook gisterin Luigi Cuircit gooide in hem in de bocht, toen haalde ik hem kennelijk in
Kreeg ze nietquote:Op zondag 27 april 2008 19:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Banaantjes bewaren jij!Of kreeg je die niet?
Nee.quote:Op zondag 27 april 2008 20:08 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Btw is er ergens MAKKELIJK te zien:
- hoeveel sterren je bij welke cup hebt?
- welke ghost staff shit je al wel geunloced hebt en welke niet?
Met welke motor rij je? je moet de bowser bike proberen, als je er eenmaal mee kan rijden haalt niemand je meer in.quote:Op zondag 27 april 2008 20:08 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Kreeg ze niet![]()
Net een beetje aan het time-trialen geweest. Oa tegen de expert ghost op Luigi Circuit. Zelfs die kan ik niet eens verslaan![]()
Ziet er toch naar uit dat als ik beter wil worden ik manual driften zou moeten leren. Vond het laatst alleen totaal NIET prettig.
Blue Falcon (small kart) - Win Mirror Lightning Cupquote:Op zondag 27 april 2008 20:54 schreef Borizzz het volgende:
TVP
Wat is het kado als je de mirror mode uitspeelt?
quote:
Klopt ja, daar word ik ook helemaal ziek van.quote:Op zondag 27 april 2008 22:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Klote blauwe schilden ook altijd. Niet dat je daarna even 2e word, nee gelijk 4de of 5de.
Had je weer een disconnect? -148 had je ofzo..
Zit je draadloos?quote:Op zondag 27 april 2008 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, daar word ik ook helemaal ziek van.
Ik dacht dat het spel ongeveer overal uitverkocht was?quote:Op zondag 27 april 2008 22:58 schreef Maggie het volgende:
Heb gister het spel gekocht en net voor het eerst online gespeeld ook, ik bak er nog niet veel van maar man, wat is het leuk!Ik kwam trouwens nog Fok!Brave tegen, zomaar toevallig
Yup, en ik zie daar 3 sterren en 3 bullet bills altijd mij omver duwen daarquote:Op maandag 28 april 2008 08:06 schreef Tamaartje het volgende:
die Yoshi falls mogen ze van mij weg schrapen
Wat een klote level! Alle slechte worden daar eerste, ik zie gewoon 5 kogels langskomen
Ik heb vaker dat wanneer ik op de 3e plaats lig ik zo'n blauw schildje uit een item box krijg. Ik moet dan meestal oppassen dat ik zelf niet ook geraakt word door die explosiequote:Op maandag 28 april 2008 09:53 schreef Hot_Baboon het volgende:
ik wordt ook zo ontzettend link van die blauwe schildjes die een of andere dombo vanuit achterin op je pan afstuurt. de hufters
Was gezellig gisteren iddquote:Op maandag 28 april 2008 02:12 schreef neggix het volgende:
Heey GGMM, ging lekker, hele tijd 1e en 2e
Denk ik eindelijk een ster achter me naam te hebben door de mirror alles te hebben met een ster, heb ik 50 cc nog maar 2 met sterKen ik er nog 6 gaan uitspelen
vanavond ging wel lekker online... Van 7000 weer terug naar 7500
Het slechtste level uit de MK geschiedenis. En ja, ik heb ze allemaal gespeeldquote:Op maandag 28 april 2008 08:06 schreef Tamaartje het volgende:
die Yoshi falls mogen ze van mij weg schrapen
Wat een klote level! Alle slechte worden daar eerste, ik zie gewoon 5 kogels langskomen
online opscheppen. als je in alle cups een bepaald aantal sterren hebt, verschijnen die sterren online achter je naamquote:Op maandag 28 april 2008 13:15 schreef MuRKie het volgende:
wat bpaald eigenlijk je rank bij een grand prix? Ik heb nu een paar cups met 2 sterren ranking maar een paar niet terwijl ik wel alle banen 1ste geworden ben, dus vroeg me af wat bepaald welke rank je krijgt. En wat is de meerwaarde van deze ranks?
Je unlocked characters als je in bepaalde cups een ster haalt en het staat stoer onlinequote:Op maandag 28 april 2008 13:15 schreef MuRKie het volgende:
wat bpaald eigenlijk je rank bij een grand prix? Ik heb nu een paar cups met 2 sterren ranking maar een paar niet terwijl ik wel alle banen 1ste geworden ben, dus vroeg me af wat bepaald welke rank je krijgt. En wat is de meerwaarde van deze ranks?
maar als ik nu 2 sterren heb in ale cups dan unlocked hij maar 1 autotje.. Mis ik dan niet het autotje bij 1 ster? of krijg je bij een van de 2 geen unlock? Dus had ik niet 2 autotjes moeten krijgen als ik een hele grandprix met 2 sterren uitspeel?quote:Op maandag 28 april 2008 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je unlocked characters als je in bepaalde cups een ster haalt en het staat stoer online
Speel jij trouwens met automatisch of manual driften? Je ligt altijd een heel eind voor en je bent dan ook de enige waar ik nog nooit van gewonnen heb. Als ik een race tegen jou speel en ik lig tweede met een flinke voorsprong op de rest (meestal als er geen andere goede Fokkers als GGMM of Zero29 meespelen) dan lig jij weer een heel eind voor op mij. Vraag me af hoe je dit steeds voor elkaar krijgt, want zag je nietdriften toen ik je joindequote:Op maandag 28 april 2008 13:09 schreef BONG4002 het volgende:
Afgelopen weekend was ik (helaas) niet thuis, dus vandaag ga ik maar weer eens aan de slag met MK:Wii
Klopt, en gelukkig niet het aantal verzamelde munten zoals in mario kart: super circuit op de GBAquote:Op maandag 28 april 2008 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
rondetijden, itemgebruik, boosts, wheelies. van alles bepaalt mede je rank
Ik vroeg me al af wanneer iemand dit eindelijk eens zou vragenquote:Op maandag 28 april 2008 13:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Speel jij trouwens met automatisch of manual driften? Je ligt altijd een heel eind voor en je bent dan ook de enige waar ik nog nooit van gewonnen heb. Als ik een race tegen jou speel en ik lig tweede met een flinke voorsprong op de rest (meestal als er geen andere goede Fokkers als GGMM of Zero29 meespelen) dan lig jij weer een heel eind voor op mij. Vraag me af hoe je dit steeds voor elkaar krijgt, want zag je nietdriften toen ik je joinde
Ik zie het ook bij andere gebeuren, dus het is echt niet alleen het draadloze. Soms zie je als spectator gewoon de helft van de spelers opeens verdwijnen, volgens mij zit er dan iets niet goed aan de serverkant.quote:
Het is meer een kwestie van wat je gewend bent denk ikquote:Op maandag 28 april 2008 15:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Als een voertuig veel "drift" heeft is dit dan gunstig met manual besturing of juist niet? Ik zie Bong hier zeggen dat de Machbike niet fijn is met manual, maar dat is wel een bike met een hoge waarde bij drift.
quote:Op maandag 28 april 2008 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
toffe tip om wat online punten te scoren: speel de komende week worldwide races. de amerikanen komen nu online en dat zijn nu natuurlijk nog n00bs
het is daar nu ochtendquote:Op maandag 28 april 2008 18:31 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn de tijden dat ze online zijn?
Want ik heb zo ook weer tijd!
Mwoah....later op de avond zijn er dan meer denk ik...er vanuit gaande dat mensen overdag werken.quote:Op maandag 28 april 2008 18:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
het is daar nu ochtendof begin van de middag
Dus je hebt wel kans dat er mensen zijn, maar de tijden zijn niet gunstig met hier
jaquote:Op maandag 28 april 2008 18:50 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Mwoah....later op de avond zijn er dan meer denk ik...er vanuit gaande dat mensen overdag werken.
Oh ik weet niet, ik woon in Spanje, hier kun je het gewoon overal kopen. Heb het bij de Carrefour gekocht, en er waren schappen vol...quote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef BrainZz het volgende:
Ik dacht dat het spel ongeveer overal uitverkocht was?
Ik kom binnen nu en 10min. ff online.quote:Op maandag 28 april 2008 22:34 schreef SnuggLe het volgende:
Topic gaat niet zo hard meer heb ik het idee...
Nog gezellig online of is er niets te doen?
Ik neem taart, toeters en slingers mee, dus dat kan je wel zeggen ja.quote:Op maandag 28 april 2008 22:36 schreef SnuggLe het volgende:
Gezellig.
Wát een uitdagingquote:Op maandag 28 april 2008 22:42 schreef SnuggLe het volgende:
En 1e keer 1e :-)
Weer van de 8000 af ?quote:Op maandag 28 april 2008 23:07 schreef GGMM het volgende:
is goed
ik werd net 5de en kreeg nog +22 met 7700 punten, dat zegt genoeg over het niveau
Dat zijn mensen die helemaal niet kiezen, na een bepaalde tijd wordt er dan automatisch randomequote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef SnuggLe het volgende:
Oh, hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die TREUZELEN en dan nog 'random' (???) doen!?
Heel battle zuigt. Vroeger was het veel leuker, maar dat komt ook omdat er nu 12 man meedoen. Veel te druk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je met een groepje bent merk je hoe verneukt Nintendo de battlemode heeft zeg, niet normaal hoe slecht.
Het is simpelweg niet leuk om in teams geforceerd te worden en ook de tijdslimiet+oneindig ballonnen zuigt zwaar
quote:Op maandag 28 april 2008 20:49 schreef Jesse_ het volgende:
Verdomme diamondd kap eens met dat omkijken en schildjes schieten van je![]()
Na vier keer van je verliezen was het wel genoeg
Je eindtijd!quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:35 schreef Borizzz het volgende:
Wat bepaalt eigenlijk of je een star rank krijgt na een grand prix?
Ik werd een keer 3e bv en toch kreeg ik een ster.... wie weet de voorwaarden; in de handleiding kan ik t niet terugvinden.
Dat kan nog ja, maar niet elke bike/kart stuurt snel genoeg om iets te ontwijken, de snelst sturende bikes kan dit makkelijk meequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:35 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Kan zoiets bvb nog? In Double Dash onder andere kon je ook slippen gebruiken om snel zijwaarts om iets heen te gaan, als er net een banaan of rood blok verkeerd lag
Ja inderdaad maar omdat ik dus dacht dat je zelf niet kon bepalen met een knop zeg maar dat je gaat slippen dacht ik dat dit niet meer zou kunnen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat kan nog ja, maar niet elke bike/kart stuurt snel genoeg om iets te ontwijken, de snelst sturende bikes kan dit makkelijk mee
Ik gebruik het ook vaak zat als ik op een muur af drift, snel springen en je gaat weer goedDit werd zelfs op de SNES al gebruikt!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 06:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Met GGMM en Snuggle was het later op de avond idd spannend met al die high ratings die meededen.. jammer dat er dan weer eens zo'n luigi circuit langskomt....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 06:46 schreef BONG4002 het volgende:
Was een heftig potje racen gisteren![]()
Ik zat ook in de groep van o.a. GGMM, diamond etc. kostte me erg veel energie
Ik weet wel dat het bij dat DK snowlevel kan, dat doe ik zelf ook altijd, ik weet niet of je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:20 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens, ik zag iemand afsnijden bij DK mountain bij die hele scherpe bochten!?!?! Kan dat?!?!
het loopt soms wat asynchroon, daardoor is er geen lag, maar krijg je dus dit soort fratsen. Die ander is jou toch voorbijgegaan maar dit is op jouw scherm gewoon niet weergegeven. Het zorgt wel voor vervelende verrassingen op het eind, of soms ook positievequote:Op dinsdag 29 april 2008 12:38 schreef Tamaartje het volgende:
haalde net nog iemand in voor de finish maar werd wel als 2e gezienbeetje jammer!
Klopt, Luigi Cuircit, Moo Moo Meadows en Yoshi Valley DS zijn de levels waarbij je het puur van je items moet hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 06:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Met GGMM en Snuggle was het later op de avond idd spannend met al die high ratings die meededen.. jammer dat er dan weer eens zo'n luigi circuit langskomt....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het bij dat DK snowlevel kan, dat doe ik zelf ook altijd, ik weet niet of je dat bedoeld?
Als je net na die hobbels/schansen bent dan komt er een stuk waar je gelijk rechts het raVijn over kan springen.
Zag het laatst ook alquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:20 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens, ik zag iemand afsnijden bij DK mountain bij die hele scherpe bochten!?!?! Kan dat?!?!
Soms leuk om gewoon extra te doen met allemaal lui met DIK veel puntenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Luigi Cuircit, Moo Moo Meadows en Yoshi Valley DS zijn de levels waarbij je het puur van je items moet hebben.
Nee, maar die moet ik ook bekijken dan... :-)quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het bij dat DK snowlevel kan, dat doe ik zelf ook altijd, ik weet niet of je dat bedoeld?
Als je net na die hobbels/schansen bent dan komt er een stuk waar je gelijk rechts het ravijn over kan springen.
Thanks!quote:
wow balenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef McGilles het volgende:
Leuk, 9x eerste op rij, totaal +390 punten. Mijn 10e race Luigi Circuit, halverwege laatste lap lag ik vrolijk eerste zelfs met superpaddo krijg ik ineens 'disconnected from other players'
-260... Dus 9x eerste 1x laatste en netto winst +130....... :|
Ik ook netquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef borisz het volgende:
Rainbow road uitgereden zonder 1 keer van de baan te vallen
Hoezo doet die kart stunts met boost?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoezo doet die kart stunts met boost?
Ja heb een keer tegen ene Simon uit australië gespeeldquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:24 schreef Oksel het volgende:
Zijn jullie al eens een Australier tegen gekomen bij WW races?
Mijn Mii welquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maarre.. lijkt jullie Mii op jou?
De mijne totaal niet daar niet van.
Ik werd gisteren met de Bowser Bike ook achter elkaar eerste met auto drift, behalve in moo moo dan daar werd ik 2equote:Op maandag 28 april 2008 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer iemand dit eindelijk eens zou vragen
Ik speel met de Mach bike (Medium, want mijn Mii is een M), en gebruik idd Auto-drift, als je manual gebruikt met die bike is hij erg lastig te sturen, dan kan je beter de bowser bike gebruiken volgens mij
Uiteraard dmv de auto-drift kan ik daarom heel makkelijk de bochten super scherp nemen en ook makkelijker alle items ontwijken etc. + natuurlijk wheelies maken op elk stuk waar dat ff kan (heb natuurlijk immers geen miniboost omdat ie op Auto staat)![]()
De mijne ook niet echt bepaaldquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maarre.. lijkt jullie Mii op jou?
De mijne totaal niet daar niet van.
Geen idee, heb vandaag nog niet gespeeld, ik zou zeggen herstart de game eens en probeer het nog een keertje?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef DanielSmith het volgende:
Ik kan sinds een paar uur geleden niet meer connecten naar de servers van Mario Kart. In het configuratiescherm van de wii geeft ie bij het testen van de verbinding gewoon aan dat alles oke is, dus ik zou bijna denken dat het aan Nintendo ligt. Maar zo te zien heeft niemand hier last?
Blauwe schilden zijn zeer aanwezig idd, maar dat maakt de race ook leuk vind ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef Maisnon het volgende:
Hoorde trouwens dat er in deze versie nog vaker blauweschildjes zitten, is dat zo?
En wat zijn jullie lievelingstracks![]()
Ik kon vanmiddag ook niet connecten naar NWC, maar een uurtje geleden wel weerquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef DanielSmith het volgende:
Ik kan sinds een paar uur geleden niet meer connecten naar de servers van Mario Kart. In het configuratiescherm van de wii geeft ie bij het testen van de verbinding gewoon aan dat alles oke is, dus ik zou bijna denken dat het aan Nintendo ligt. Maar zo te zien heeft niemand hier last?
Wario Mines, Coconut Mall en Bowsers Castlequote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef Maisnon het volgende:
Hoorde trouwens dat er in deze versie nog vaker blauweschildjes zitten, is dat zo?
Daarom vind ik blauwe schilden dan weer niksquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:47 schreef BONG4002 het volgende:
Blauwe schilden zijn zeer aanwezig idd, maar dat maakt de race ook leuk vind ik
Lievelingstracks heb ik niet zozeer, al vind ik bijv. Luigi Circuit e.d. te makkelijk en ben je te afhankelijk van je items ipv goed race-gedrag
Gewoon de "neerlegknop" ingedrukt houden. Als je daar gewoon een automatisme van maakt heb je naar de rode schilden geen omkijken meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:35 schreef SnuggLe het volgende:
Nu nog spelers uit Afrika :-)
Overigens: n00b vraag alert. De drie bananen kan je achter je neerleggen. Netzoals de 3 rode en groene schilden om je heendraaien. Perfect afweermechanisme.
Echter, bij enkele groene en enkele bananen moet je gewoon goed timen. Toch? Of kan je die ook 'achter je laten hangen'? Want zo lijkt het bij anderen, of timen ze gewoon perfect?
Lievelings: Koopa Cape, Maple Treeway.
DK Mountain shortcut is vet.
Ja echt om te jankenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:33 schreef SnuggLe het volgende:
GVD! Ik ook een dikke disconnect!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat bij veel amerikanen (1 zelfs met een score van 2700!), lag dik eerste op Maple Treeway met 12 man, krijg je dit! GVD!!!!!!!!!!
Mijn lievelingstracks zijn Wario's Goldmine, Koopa Cape, N64 Bowser's Castle en Moonview Highway.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:03 schreef SnuggLe het volgende:
GVD, en WEER een disconnect! NONDEFUCKING TERING JU!
Ik was al zo slecht bezig! Met allemaal Amerikanen met 5000 punten en FOK!Tamara (die ik eerder ook eruit reed) echt gewoon DIK punten ook verliezen. Denk dat ik binnen een uur van 7300 naar 6300 nu ben gegaan :-(
En gezien al die disconnects durf ik bijna niet meer online te gaan.
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]ik heb jou er anders 3x uitgereden haha
![]()
Ben 3x eerste geworden
Ja ik dacht ook waar ben je nou?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:23 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
Maar niet om te zeggen dat je slecht bent, maar ik was DRAMA net.
Wat ik zeg: de score voor net was 5-1 tussen ons. Nu denk ik 5-9 ofzo
]quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Blijkbaar wordt het toch wat te druk voor Nintendo's servers.
Komt natuurlijk nu door de Amerikanen die erbij komen, dat zal voor flink extra dataverkeer zorgen
Nou volgens mij gaat het gewoon om snelheid, en juist de items die je gebruikt enzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
over de ster ranking halen in de single player
Iemand had iets gezegd van geen items te gebruiken, daar krijg je meer punten van. Is dat waar?
Ik was hele tijd eerste bij mushroom cup, bij de laatste track, laatste lap, vlak voor de finish krijg ik een blauw schild op mijn dak... Werd 2de, en kreeg een A ranking
Zijn er dingen waar ik op moet letten wil ik een ster halen?
pwndquote:Op woensdag 30 april 2008 01:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Verdomme! met mijn slaape kop heb ik de savegame verwijdert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles weg![]()
Ik heb nu dus ook een nieuwe Freind Code![]()
Wil iedereen die mij in de lijst heeft de code veranderen?
Mijn oude code was 0344-9390-8095![]()
De nieuwe is
3308-5041-8739
Oh dat is balenquote:Op woensdag 30 april 2008 01:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Verdomme! met mijn slaape kop heb ik de savegame verwijdert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles weg![]()
Ik heb nu dus ook een nieuwe Freind Code![]()
Wil iedereen die mij in de lijst heeft de code veranderen?
Mijn oude code was 0344-9390-8095![]()
De nieuwe is
3308-5041-8739
Top 3quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef Maisnon het volgende:
Gamecube: Baby Parkquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1149564/4/50#58388795]dinsdag 29 april 2008
-knip voor ruimtebesparing-
Heb ik ook een keer gehad ja, stond toen ook eerste.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
Vaag, vanmorgen deed ik een online match en toen stond er zo ineens midden in het level: "Finish!" in beeld em was de race afgelopen. Toevallig was ik op dat moment eerstes waardoor ik 150 punten wonMaar wel vaag.
Die vermaledijde Amerikanen zijn nu natuurlijk massaal online.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:10 schreef BONG4002 het volgende:
Ben gisteren niet online geweest ivm een nieuwe aanschaf (Bully Scholarship), maar als ik het zo lees is de online stabiliteit wel sterk afgenomen nu ik veel lees over disconnectsHopelijk gaat Nintendo wat aan de server-stabiliteit doen?
Ik heb dat idd ook één keer gehad, was een race met 2 spelers (ik en iemand anders), ik had eerst al een paar keer gewonnen, en bij het 3e potje (denk ik) was de race halverwege en had ik ineens gewonnen (ws. disconnect bij de andere partij, of natuurlijk opzettelijk de verbinding verbroken uit frustratie waarop ik dus won)quote:Op woensdag 30 april 2008 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
Vaag, vanmorgen deed ik een online match en toen stond er zo ineens midden in het level: "Finish!" in beeld em was de race afgelopen. Toevallig was ik op dat moment eerstes waardoor ik 150 punten wonMaar wel vaag.
Ik denk niet dat dat te doen is met 12 man online, dan krijg je hetzelfde als moo moo meadows en yoshi valls, alleen dan nóg korter.quote:
Dan krijg je volgens mij een grote file. En dan ook nog eens banaantjes en dergelijke die in de weg liggenquote:Op woensdag 30 april 2008 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat te doen is met 12 man online, dan krijg je hetzelfde als moo moo meadows en yoshi valls, alleen dan nóg korter.
Komt die nog voor de PC ?quote:
Had er nooit last van, maar de laatste 2 dagen ineens als een gek. En met t internet is niks misquote:Op woensdag 30 april 2008 17:29 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Komt die nog voor de PC ?
En btw: groot gelijk
Nu weer on-topic: Kwordt gek van die disconnects![]()
Raar.. ik heb net met 12 man online zitten racenquote:Op woensdag 30 april 2008 18:48 schreef Jesse_ het volgende:
Bij mij kunnen er regelmatig geen medespelers gevonden worden
Ik ook hier, afgewisseld met 61070.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:37 schreef Maraca het volgende:
Ja, hier krijg ik de beruchte #61010 foutmelding
Hier ook...quote:Op woensdag 30 april 2008 23:45 schreef YPrue het volgende:
[..]
Ik ook hier, afgewisseld met 61070.![]()
*Schopt Amerikanen van wifi*![]()
Moet je wel eerst op wifi kunnen komen het 's avondsquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:42 schreef SnuggLe het volgende:
Ben benieuwd of je al je online punten kan behouden Neggix met al die disconnects :-p
Bij je friend roster in de buurtquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:01 schreef _Flea_ het volgende:
Waar kan ik eigenlijk die friendcode vinden?
En ik krijg geen connectie meer. Zal wel te druk zijn.
Eric heeft hem net even gespeeldquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb trouwens gelezen dat de eerste MK:competitie is begonnen, dus die zou nu actief moeten zijn![]()
Het gaat om een race tegen 11 CPU tegenstanders op Mario Circuit en de chomp die normaal vastgeketend zit is nu los op de baan!
De bedoeling is een zo snel mogelijke tijd neer te zetten en die dan te submitten
Vind het echt niet leukquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:53 schreef SnuggLe het volgende:
Pfff...hier ook errorcode 61010.
Kan niet eens meer online komen....
Dan maar wat cups racen en time trials.
Dat is tof. Baby Park is tof.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat te doen is met 12 man online, dan krijg je hetzelfde als moo moo meadows en yoshi valls, alleen dan nóg korter.
Ja wij zijn hier maar gaan wii fittenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:48 schreef _Flea_ het volgende:
Blijf errors houden.
Dan maar tegen m'n vriendin racen en wat time trials.
Hahaha, cool!quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb trouwens gelezen dat de eerste MK:competitie is begonnen, dus die zou nu actief moeten zijn![]()
Het gaat om een race tegen 11 CPU tegenstanders op Mario Circuit en de chomp die normaal vastgeketend zit is nu los op de baan!
het zijn er 2quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:21 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hahaha, cool!Is het er eentje of zijn er meerdere chomps?
Zij wil die ook hebben, dus zal ik binnenkort eens bestellen op m'n werk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja wij zijn hier maar gaan wii fitten
Nu nog een paar leuke tijden in Time Trial, want je tijden daar zijn niet al te bestquote:Op donderdag 1 mei 2008 01:02 schreef neggix het volgende:
Eindelijk na 2 dagen me internet weer terug![]()
Enige voodelel is dat ik nu bijna overal op 2 sterren sta, dus jullie allemaal rulebijna
Knap McGilles!quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:59 schreef McGilles het volgende:
Net bezig geweest met wat TimeTrials, tot nu toe sta ik eerste bij:
Luigi Circuit
Moo Moo Meadows
Mushroom Gorge
Toad's Factory
Mario Circuit
Coconut Mall
Wario's GoldMine
Daisy Circuit
Koopa Cape
Grumble Vulcano
Rainbow Road
SNES Ghost Valley
N64 Sherbet Land
DS Delfino Square
GBA Bowser's Castle
DK's Jungle Parkway
GCN Mario Circuit
SNES Mario Circuit 3
N64 Bowsers Castle
Morgen ga ik ervoor zorgen dat ik de rest van de maps ook eerste staTime Trial Champion
![]()
Elke cup in het spel, 50cc 100cc 150cc en Mirror Cup, dan krijg je pas een starrating!quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:33 schreef Maartel het volgende:
Ik begreep toch echt dat je een sterrank kreeg als je op alle banen van een cup als eerste eindigde.. nou heb ik dat zojuist bij een paar cups bereikt maar geen ster te bekennen![]()
Wat mis ik?
Dan zit die waarschijnlijk in een race met 12 spelers, dan kan je niet meer joinenquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:19 schreef Borizzz het volgende:
zou t komen omdat de vraag naar verbinding steeds hoger wordt?
ik zit nu op wfc maar heb er geen bal aan
krijg nu een message "unable to join friend"
Ok thnx, dat vroeg ik me ook nog af, heb op 50cc alles 2 sterren, 100 en 150cc alles eerste plaats, mirror mode moet ik nog even mee bezigquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Elke cup in het spel, 50cc 100cc 150cc en Mirror Cup, dan krijg je pas een starrating!
Je moet op elke cup een starrating krijgen, of je dan eerste bent geworden maakt niet uitquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Elke cup in het spel, 50cc 100cc 150cc en Mirror Cup, dan krijg je pas een starrating!
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:33 schreef Tamaartje het volgende:
De problemen lijken weer even voorbijdus we kunnen weer online
Blijft nog altijd mijn vraag: hoe krijg je op elke cup een starrating, als 4 keer eerste worden niet voldoende is?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet op elke cup een starrating krijgen, of je dan eerste bent geworden maakt niet uit
Jah heb gister met wat vrienden op automatic gereden, maar jezus wat is dat saai zeg.quote:Op maandag 28 april 2008 00:52 schreef VirtualPOM het volgende:
Zelfs Bij Rainbow Road die ik net reed, keurige bochten. Hoeveel N00bs troggelen je zo geen punten af?![]()
Goede tijden neerzetten en weinig items gebruikenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Blijft nog altijd mijn vraag: hoe krijg je op elke cup een starrating, als 4 keer eerste worden niet voldoende is?
Proberen nóg sneller te rijden dan de anderen. Ik heb ook meer gedrift enzo, ik denk dat dat ook een heel stuk uitmaakt (door de turboboostsquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Blijft nog altijd mijn vraag: hoe krijg je op elke cup een starrating, als 4 keer eerste worden niet voldoende is?
Proberen met zo weinig mogelijk items te winnenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag nog een starrank gehaald met 49 punten!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:49 schreef YPrue het volgende:
[..]
Je kunt zelfs met 57 punten sterren halen
Aanvullingen zijn altijd welkomquote:Unlockable Characters:
King Boo - Win 50cc Star Cup
Diddy Kong - Win all 50cc Cups
Baby Daisy - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Wii Grand Prix Cups
Mii (Outfit A) - Win 100cc Special Cup
Mii (Outfit B) - Unlock 32 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Mii (Outfit C) - Get 15,000 points in VS mode - *unconfirmed
Dry Bones - Win 100cc Leaf Cup
Bowser Jr. - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Retro Grand Prix Cups
Daisy - Win 150cc Special Cup
Dry Bowser - Attain at least 1 Star Rank for all 150cc Wii Grand Prix Cups
Funky Kong - Unlock 4 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Baby Luigi - Unlock 8 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Birdo - Play Time Trials on 16 different courses/Get 250 wins online
Toadette - Play Time Trials on all 32 different courses
Rosalina - With a Super Mario Galaxy save, win a series of Grand Prix cups/Without Galaxy save, Attain at least 1 Star Rank for all Mirror Grand Prix Cup
Unlockable Karts:
Cheep Charger (small kart) - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Retro Grand Prix Cups
Blue Falcon (small kart) - Win Mirror Lightning Cup
Rally Romper (small kart) - Unlock 1 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Turbo Blooper (medium kart) - Win 50cc Leaf Cup
Royal Racer (medium kart) - Win 150cc Leaf Cup
B-Dasher (medium kart) - Unlock 24 Expert Staff Ghost data
Piranha Prowler (large kart) - Win 50cc Special Cup
Dragonetti (large kart) - Win 150cc Lightning Cup
Aero Glider (large kart) - Win all 150cc Retro Grand Prix Cups
Unlockable Bikes:
Quacker (small bike) - Win 150cc Star Cup
Bubble Bike (small bike) - Win Mirror Leaf Cup
Magikruiser (small bike) - Play Time Trials on 8 different courses
Rapide (medium bike) - Win 100cc Lightning Cup
Nitrocycle (medium bike) - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Wii Grand Prix Cups
Dolphin Dasher (medium bike) - Win Mirror Star Cup
Twinkle Star (large bike) - Win 100cc Star Cup
Phantom (large bike) - Win Mirror Special Cup
Torpedo (large bike) - Unlock 12 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Misc Unlockables:
Picture option to send to Wii Message Board - Complete all 8 Cups in a class
Karts & Bikes (50cc) - Earn trophies in all 50cc Grand Prix Cups
Karts & Bikes (100cc) - Earn trophies in all 100cc Grand Prix Cups
Mirror Class - Win all 150cc Cups
Alternate Title Screen - Win all Cups
Hoe krijg je een starranking bij een 1P Grand Prix?
- wordt in alle wedstrijden 1e
- goede rondetijden rijden
- zo min mogelijk items gebruiken
Hoe maak ik een superstart?
Begin pas met gasgeven als het 2e licht net aan is.
Snel weg na een recover
Zodra Lakitu je weer op de baan zet, gas geven en je zal sneller wegrijden.
Ontwijk het POW blok!
Zodra je het POW blok in beeld ziet, begin dan met het schudden van je controller. Je zal je huidige item wel verliezen, maar je zal wel op snelheid blijven.
Bestaan er ook shortcuts?
Jawel hoor![]()
Je krijgt haar geloof ik ook wanneer je voor alle cups goud hebt op 100cc of iets dergelijks..quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:57 schreef Maartel het volgende:
Vaag, ik heb Toadette al lang, maar ik heb pas 2 time-trials gereden..
dan heb je online van 1000 mensen gewonnen (of hoe moet ik dat uitleggenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:57 schreef Maartel het volgende:
Vaag, ik heb Toadette al lang, maar ik heb pas 2 time-trials gereden..
Niet dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
Ontwijk het POW blok!
Zodra je het POW blok in beeld ziet, begin dan met het schudden van je controller. Je zal je huidige item wel verliezen, maar je zal wel op snelheid blijven.
Hoe doen we dat met de normale controller?
Tricks kunnen wel met de gewone controller, waarom zegt iedereen dat toch steedsquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:57 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Niet dusmaar dan kan je dus ook geen tricks uithalen...
Je kan die totaal punten ook nergens zien van VS Race, gewoon heelvaak die VS Race doen ofzo?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
dan heb je online van 1000 mensen gewonnen (of hoe moet ik dat uitleggen)
Daardoor heb ik hem ook gekregen
Die mii outfit c kun je toch niet krijgen want de punten gaan toch maar tot 9999 ??
Weer disconnect hier onlinebalen!
Met de GC controller kan je gewoon alles hoor, een POW block ontwijken op die manier wist ik al op de 2e dag, gewoon vietpuntdruktoets omhoog drukken, maw een wheelie doen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
Ontwijk het POW blok!
oh ja ik was in de war met gewoon online spelenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:06 schreef TheStar het volgende:
[..]
Je kan die totaal punten ook nergens zien van VS Race, gewoon heelvaak die VS Race doen ofzo?
Normale controllerquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
Ontwijk het POW blok!
Omdat het ook wel eens leuk is om eerste te wordenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Normale controllerKom op zeg, je hebt een Wii en wat is er nu gaver dan als een volslagen idoot met een speelgoedwiel stuurbewegingen te maken?
Wheelie idd!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
Ontwijk het POW blok!
Jongens, lees eens terug...quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Lukt je dat niet met een stuur dan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Omdat het ook wel eens leuk is om eerste te worden
Mariokart 64 vind ik ook maar heel matig. Vlakke gameplay, veel te saaie en brede banen waar geen enkele vaardigheden voor nodig zijn. En de valsspelende computer is ook wel erg te noemen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:49 schreef Maartel het volgende:
Van de week Mariokart 64 weer eens gespeeld.. wat zijn sommige banen daar láng en saai![]()
Vooral die Rainbowroad vond ik maar![]()
Ik herinnerde me die toch echt als een spannende baan, maar er viel verdomd weinig te beleven..
Tja, het stomme is: dat spel heb ik destijds helemaal stukgespeeld bij vriendjes thuis, en was voor mij de reden om een jaar terug een gamecube met Double Dash aan te schaffen.. waarbij ik even flink moest wennen omdat de banen toch niet helemaal de banen van vroeger waren.. en nou speel ik de versie,die ervoor gezorgd heeft dat ik Mario Kart-fan werd weer eens, en snap ik eigenlijk niet hoe die dat ooit voor elkaar heeft gekregenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mariokart 64 vind ik ook maar heel matig. Vlakke gameplay, veel te saaie en brede banen waar geen enkele vaardigheden voor nodig zijn. En de valsspelende computer is ook wel erg te noemen.
Niet onlinequote:
Ja heb ik ook hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:49 schreef Maartel het volgende:
Van de week Mariokart 64 weer eens gespeeld.. wat zijn sommige banen daar láng en saai![]()
Vooral die Rainbowroad vond ik maar![]()
Ik herinnerde me die toch echt als een spannende baan, maar er viel verdomd weinig te beleven..
Kijk, stuurtje is leuk om gewoon te rijden, maar als je gewoon echt goed en snel wilt rijden zal je toch met GC controller of nunchuk + wiimote moeten rijden.quote:
Als je MK Wii heb zal ik het niet aanraden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:45 schreef saskia_89 het volgende:
mii outfit c heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord, maarja zullen vanzelf zien of die bestaat.
Ik heb alle mario karts gespeeld behalve double dash, is het nog de moeite om die aan te schaffen of zeggen jullie van doe maar niet?
Ik heb die ook en vind ik die ook erg leuk. Als je het voor een zacht prijsje kunt krijgen, is het wel een leuke aanschaf.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:45 schreef saskia_89 het volgende:
Ik heb alle mario karts gespeeld behalve double dash, is het nog de moeite om die aan te schaffen of zeggen jullie van doe maar niet?
Ik voeg je vanmiddag toe.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:56 schreef _Flea_ het volgende:
Nou ik heb m'n friendcode gevonden: 0688-5801-3025
Stuur even een PM als je me toevoegd.
Ligt niet aan jou, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:37 schreef YPrue het volgende:
Ik kan niet bij de Competitions komen?Als ik op 'Competitions' klik dan zegt hij dat ik verbinding met internet moet maken en WiiConnect24 aan moet hebben staan, maar dat heb ik al
Werkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:25 schreef Oksel het volgende:
Ik ben online, wie komt er nog meer?
Vooral Bowser Bike, soms een paar keer die Magicruiser of die BulletBike.quote:
Krijg je daar nog een leuke goodie voor?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vooral Bowser Bike, soms een paar keer die Magicruiser of die BulletBike.
Net de laatste 2 maps ook de snelste tijd neergezet!
Time Trial Champion![]()
![]()
Ik vind Bowser's castle anders ook vrij vervelend somsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:21 schreef Maraca het volgende:
Ik dacht dat er geen ergere baan was dan Maple Tree, maar Rainbow Road is een hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |