Weer van de 8000 af ?quote:Op maandag 28 april 2008 23:07 schreef GGMM het volgende:
is goed
ik werd net 5de en kreeg nog +22 met 7700 punten, dat zegt genoeg over het niveau
Dat zijn mensen die helemaal niet kiezen, na een bepaalde tijd wordt er dan automatisch randomequote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef SnuggLe het volgende:
Oh, hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die TREUZELEN en dan nog 'random' (???) doen!?
Heel battle zuigt. Vroeger was het veel leuker, maar dat komt ook omdat er nu 12 man meedoen. Veel te druk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je met een groepje bent merk je hoe verneukt Nintendo de battlemode heeft zeg, niet normaal hoe slecht.
Het is simpelweg niet leuk om in teams geforceerd te worden en ook de tijdslimiet+oneindig ballonnen zuigt zwaar
quote:Op maandag 28 april 2008 20:49 schreef Jesse_ het volgende:
Verdomme diamondd kap eens met dat omkijken en schildjes schieten van je![]()
Na vier keer van je verliezen was het wel genoeg
Je eindtijd!quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:35 schreef Borizzz het volgende:
Wat bepaalt eigenlijk of je een star rank krijgt na een grand prix?
Ik werd een keer 3e bv en toch kreeg ik een ster.... wie weet de voorwaarden; in de handleiding kan ik t niet terugvinden.
Dat kan nog ja, maar niet elke bike/kart stuurt snel genoeg om iets te ontwijken, de snelst sturende bikes kan dit makkelijk meequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:35 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Kan zoiets bvb nog? In Double Dash onder andere kon je ook slippen gebruiken om snel zijwaarts om iets heen te gaan, als er net een banaan of rood blok verkeerd lag
Ja inderdaad maar omdat ik dus dacht dat je zelf niet kon bepalen met een knop zeg maar dat je gaat slippen dacht ik dat dit niet meer zou kunnen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:05 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dat kan nog ja, maar niet elke bike/kart stuurt snel genoeg om iets te ontwijken, de snelst sturende bikes kan dit makkelijk mee
Ik gebruik het ook vaak zat als ik op een muur af drift, snel springen en je gaat weer goedDit werd zelfs op de SNES al gebruikt!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 06:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Met GGMM en Snuggle was het later op de avond idd spannend met al die high ratings die meededen.. jammer dat er dan weer eens zo'n luigi circuit langskomt....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 06:46 schreef BONG4002 het volgende:
Was een heftig potje racen gisteren![]()
Ik zat ook in de groep van o.a. GGMM, diamond etc. kostte me erg veel energie
Ik weet wel dat het bij dat DK snowlevel kan, dat doe ik zelf ook altijd, ik weet niet of je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:20 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens, ik zag iemand afsnijden bij DK mountain bij die hele scherpe bochten!?!?! Kan dat?!?!
het loopt soms wat asynchroon, daardoor is er geen lag, maar krijg je dus dit soort fratsen. Die ander is jou toch voorbijgegaan maar dit is op jouw scherm gewoon niet weergegeven. Het zorgt wel voor vervelende verrassingen op het eind, of soms ook positievequote:Op dinsdag 29 april 2008 12:38 schreef Tamaartje het volgende:
haalde net nog iemand in voor de finish maar werd wel als 2e gezienbeetje jammer!
Klopt, Luigi Cuircit, Moo Moo Meadows en Yoshi Valley DS zijn de levels waarbij je het puur van je items moet hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 06:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Met GGMM en Snuggle was het later op de avond idd spannend met al die high ratings die meededen.. jammer dat er dan weer eens zo'n luigi circuit langskomt....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het bij dat DK snowlevel kan, dat doe ik zelf ook altijd, ik weet niet of je dat bedoeld?
Als je net na die hobbels/schansen bent dan komt er een stuk waar je gelijk rechts het raVijn over kan springen.
Zag het laatst ook alquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:20 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens, ik zag iemand afsnijden bij DK mountain bij die hele scherpe bochten!?!?! Kan dat?!?!
Soms leuk om gewoon extra te doen met allemaal lui met DIK veel puntenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Luigi Cuircit, Moo Moo Meadows en Yoshi Valley DS zijn de levels waarbij je het puur van je items moet hebben.
Nee, maar die moet ik ook bekijken dan... :-)quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het bij dat DK snowlevel kan, dat doe ik zelf ook altijd, ik weet niet of je dat bedoeld?
Als je net na die hobbels/schansen bent dan komt er een stuk waar je gelijk rechts het ravijn over kan springen.
Thanks!quote:
wow balenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef McGilles het volgende:
Leuk, 9x eerste op rij, totaal +390 punten. Mijn 10e race Luigi Circuit, halverwege laatste lap lag ik vrolijk eerste zelfs met superpaddo krijg ik ineens 'disconnected from other players'
-260... Dus 9x eerste 1x laatste en netto winst +130....... :|
Ik ook netquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef borisz het volgende:
Rainbow road uitgereden zonder 1 keer van de baan te vallen
Hoezo doet die kart stunts met boost?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoezo doet die kart stunts met boost?
Ja heb een keer tegen ene Simon uit australië gespeeldquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:24 schreef Oksel het volgende:
Zijn jullie al eens een Australier tegen gekomen bij WW races?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |