quote:Op dinsdag 29 april 2008 06:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Met GGMM en Snuggle was het later op de avond idd spannend met al die high ratings die meededen.. jammer dat er dan weer eens zo'n luigi circuit langskomt....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 06:46 schreef BONG4002 het volgende:
Was een heftig potje racen gisteren![]()
Ik zat ook in de groep van o.a. GGMM, diamond etc. kostte me erg veel energie
Ik weet wel dat het bij dat DK snowlevel kan, dat doe ik zelf ook altijd, ik weet niet of je dat bedoeld?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:20 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens, ik zag iemand afsnijden bij DK mountain bij die hele scherpe bochten!?!?! Kan dat?!?!
het loopt soms wat asynchroon, daardoor is er geen lag, maar krijg je dus dit soort fratsen. Die ander is jou toch voorbijgegaan maar dit is op jouw scherm gewoon niet weergegeven. Het zorgt wel voor vervelende verrassingen op het eind, of soms ook positievequote:Op dinsdag 29 april 2008 12:38 schreef Tamaartje het volgende:
haalde net nog iemand in voor de finish maar werd wel als 2e gezienbeetje jammer!
Klopt, Luigi Cuircit, Moo Moo Meadows en Yoshi Valley DS zijn de levels waarbij je het puur van je items moet hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 06:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Met GGMM en Snuggle was het later op de avond idd spannend met al die high ratings die meededen.. jammer dat er dan weer eens zo'n luigi circuit langskomt....
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het bij dat DK snowlevel kan, dat doe ik zelf ook altijd, ik weet niet of je dat bedoeld?
Als je net na die hobbels/schansen bent dan komt er een stuk waar je gelijk rechts het raVijn over kan springen.
Zag het laatst ook alquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:20 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens, ik zag iemand afsnijden bij DK mountain bij die hele scherpe bochten!?!?! Kan dat?!?!
Soms leuk om gewoon extra te doen met allemaal lui met DIK veel puntenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Luigi Cuircit, Moo Moo Meadows en Yoshi Valley DS zijn de levels waarbij je het puur van je items moet hebben.
Nee, maar die moet ik ook bekijken dan... :-)quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het bij dat DK snowlevel kan, dat doe ik zelf ook altijd, ik weet niet of je dat bedoeld?
Als je net na die hobbels/schansen bent dan komt er een stuk waar je gelijk rechts het ravijn over kan springen.
Thanks!quote:
wow balenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef McGilles het volgende:
Leuk, 9x eerste op rij, totaal +390 punten. Mijn 10e race Luigi Circuit, halverwege laatste lap lag ik vrolijk eerste zelfs met superpaddo krijg ik ineens 'disconnected from other players'
-260... Dus 9x eerste 1x laatste en netto winst +130....... :|
Ik ook netquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef borisz het volgende:
Rainbow road uitgereden zonder 1 keer van de baan te vallen
Hoezo doet die kart stunts met boost?quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hoezo doet die kart stunts met boost?
Ja heb een keer tegen ene Simon uit australië gespeeldquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:24 schreef Oksel het volgende:
Zijn jullie al eens een Australier tegen gekomen bij WW races?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |