Mijn Mii welquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maarre.. lijkt jullie Mii op jou?
De mijne totaal niet daar niet van.
Ik werd gisteren met de Bowser Bike ook achter elkaar eerste met auto drift, behalve in moo moo dan daar werd ik 2equote:Op maandag 28 april 2008 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer iemand dit eindelijk eens zou vragen
Ik speel met de Mach bike (Medium, want mijn Mii is een M), en gebruik idd Auto-drift, als je manual gebruikt met die bike is hij erg lastig te sturen, dan kan je beter de bowser bike gebruiken volgens mij
Uiteraard dmv de auto-drift kan ik daarom heel makkelijk de bochten super scherp nemen en ook makkelijker alle items ontwijken etc. + natuurlijk wheelies maken op elk stuk waar dat ff kan (heb natuurlijk immers geen miniboost omdat ie op Auto staat)![]()
De mijne ook niet echt bepaaldquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Maarre.. lijkt jullie Mii op jou?
De mijne totaal niet daar niet van.
Geen idee, heb vandaag nog niet gespeeld, ik zou zeggen herstart de game eens en probeer het nog een keertje?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef DanielSmith het volgende:
Ik kan sinds een paar uur geleden niet meer connecten naar de servers van Mario Kart. In het configuratiescherm van de wii geeft ie bij het testen van de verbinding gewoon aan dat alles oke is, dus ik zou bijna denken dat het aan Nintendo ligt. Maar zo te zien heeft niemand hier last?
Blauwe schilden zijn zeer aanwezig idd, maar dat maakt de race ook leuk vind ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef Maisnon het volgende:
Hoorde trouwens dat er in deze versie nog vaker blauweschildjes zitten, is dat zo?
En wat zijn jullie lievelingstracks![]()
Ik kon vanmiddag ook niet connecten naar NWC, maar een uurtje geleden wel weerquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef DanielSmith het volgende:
Ik kan sinds een paar uur geleden niet meer connecten naar de servers van Mario Kart. In het configuratiescherm van de wii geeft ie bij het testen van de verbinding gewoon aan dat alles oke is, dus ik zou bijna denken dat het aan Nintendo ligt. Maar zo te zien heeft niemand hier last?
Wario Mines, Coconut Mall en Bowsers Castlequote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef Maisnon het volgende:
Hoorde trouwens dat er in deze versie nog vaker blauweschildjes zitten, is dat zo?
Daarom vind ik blauwe schilden dan weer niksquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:47 schreef BONG4002 het volgende:
Blauwe schilden zijn zeer aanwezig idd, maar dat maakt de race ook leuk vind ik
Lievelingstracks heb ik niet zozeer, al vind ik bijv. Luigi Circuit e.d. te makkelijk en ben je te afhankelijk van je items ipv goed race-gedrag
Gewoon de "neerlegknop" ingedrukt houden. Als je daar gewoon een automatisme van maakt heb je naar de rode schilden geen omkijken meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:35 schreef SnuggLe het volgende:
Nu nog spelers uit Afrika :-)
Overigens: n00b vraag alert. De drie bananen kan je achter je neerleggen. Netzoals de 3 rode en groene schilden om je heendraaien. Perfect afweermechanisme.
Echter, bij enkele groene en enkele bananen moet je gewoon goed timen. Toch? Of kan je die ook 'achter je laten hangen'? Want zo lijkt het bij anderen, of timen ze gewoon perfect?
Lievelings: Koopa Cape, Maple Treeway.
DK Mountain shortcut is vet.
Ja echt om te jankenquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:33 schreef SnuggLe het volgende:
GVD! Ik ook een dikke disconnect!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zat bij veel amerikanen (1 zelfs met een score van 2700!), lag dik eerste op Maple Treeway met 12 man, krijg je dit! GVD!!!!!!!!!!
Mijn lievelingstracks zijn Wario's Goldmine, Koopa Cape, N64 Bowser's Castle en Moonview Highway.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:41 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:03 schreef SnuggLe het volgende:
GVD, en WEER een disconnect! NONDEFUCKING TERING JU!
Ik was al zo slecht bezig! Met allemaal Amerikanen met 5000 punten en FOK!Tamara (die ik eerder ook eruit reed) echt gewoon DIK punten ook verliezen. Denk dat ik binnen een uur van 7300 naar 6300 nu ben gegaan :-(
En gezien al die disconnects durf ik bijna niet meer online te gaan.
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]ik heb jou er anders 3x uitgereden haha
![]()
Ben 3x eerste geworden
Ja ik dacht ook waar ben je nou?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:23 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Klopt helemaal!
Maar niet om te zeggen dat je slecht bent, maar ik was DRAMA net.
Wat ik zeg: de score voor net was 5-1 tussen ons. Nu denk ik 5-9 ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |