Yup, en ik zie daar 3 sterren en 3 bullet bills altijd mij omver duwen daarquote:Op maandag 28 april 2008 08:06 schreef Tamaartje het volgende:
die Yoshi falls mogen ze van mij weg schrapen
Wat een klote level! Alle slechte worden daar eerste, ik zie gewoon 5 kogels langskomen
Ik heb vaker dat wanneer ik op de 3e plaats lig ik zo'n blauw schildje uit een item box krijg. Ik moet dan meestal oppassen dat ik zelf niet ook geraakt word door die explosiequote:Op maandag 28 april 2008 09:53 schreef Hot_Baboon het volgende:
ik wordt ook zo ontzettend link van die blauwe schildjes die een of andere dombo vanuit achterin op je pan afstuurt. de hufters
Was gezellig gisteren iddquote:Op maandag 28 april 2008 02:12 schreef neggix het volgende:
Heey GGMM, ging lekker, hele tijd 1e en 2e
Denk ik eindelijk een ster achter me naam te hebben door de mirror alles te hebben met een ster, heb ik 50 cc nog maar 2 met sterKen ik er nog 6 gaan uitspelen
vanavond ging wel lekker online... Van 7000 weer terug naar 7500
Het slechtste level uit de MK geschiedenis. En ja, ik heb ze allemaal gespeeldquote:Op maandag 28 april 2008 08:06 schreef Tamaartje het volgende:
die Yoshi falls mogen ze van mij weg schrapen
Wat een klote level! Alle slechte worden daar eerste, ik zie gewoon 5 kogels langskomen
online opscheppen. als je in alle cups een bepaald aantal sterren hebt, verschijnen die sterren online achter je naamquote:Op maandag 28 april 2008 13:15 schreef MuRKie het volgende:
wat bpaald eigenlijk je rank bij een grand prix? Ik heb nu een paar cups met 2 sterren ranking maar een paar niet terwijl ik wel alle banen 1ste geworden ben, dus vroeg me af wat bepaald welke rank je krijgt. En wat is de meerwaarde van deze ranks?
Je unlocked characters als je in bepaalde cups een ster haalt en het staat stoer onlinequote:Op maandag 28 april 2008 13:15 schreef MuRKie het volgende:
wat bpaald eigenlijk je rank bij een grand prix? Ik heb nu een paar cups met 2 sterren ranking maar een paar niet terwijl ik wel alle banen 1ste geworden ben, dus vroeg me af wat bepaald welke rank je krijgt. En wat is de meerwaarde van deze ranks?
maar als ik nu 2 sterren heb in ale cups dan unlocked hij maar 1 autotje.. Mis ik dan niet het autotje bij 1 ster? of krijg je bij een van de 2 geen unlock? Dus had ik niet 2 autotjes moeten krijgen als ik een hele grandprix met 2 sterren uitspeel?quote:Op maandag 28 april 2008 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je unlocked characters als je in bepaalde cups een ster haalt en het staat stoer online
Speel jij trouwens met automatisch of manual driften? Je ligt altijd een heel eind voor en je bent dan ook de enige waar ik nog nooit van gewonnen heb. Als ik een race tegen jou speel en ik lig tweede met een flinke voorsprong op de rest (meestal als er geen andere goede Fokkers als GGMM of Zero29 meespelen) dan lig jij weer een heel eind voor op mij. Vraag me af hoe je dit steeds voor elkaar krijgt, want zag je nietdriften toen ik je joindequote:Op maandag 28 april 2008 13:09 schreef BONG4002 het volgende:
Afgelopen weekend was ik (helaas) niet thuis, dus vandaag ga ik maar weer eens aan de slag met MK:Wii
Klopt, en gelukkig niet het aantal verzamelde munten zoals in mario kart: super circuit op de GBAquote:Op maandag 28 april 2008 13:35 schreef __Saviour__ het volgende:
rondetijden, itemgebruik, boosts, wheelies. van alles bepaalt mede je rank
Ik vroeg me al af wanneer iemand dit eindelijk eens zou vragenquote:Op maandag 28 april 2008 13:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Speel jij trouwens met automatisch of manual driften? Je ligt altijd een heel eind voor en je bent dan ook de enige waar ik nog nooit van gewonnen heb. Als ik een race tegen jou speel en ik lig tweede met een flinke voorsprong op de rest (meestal als er geen andere goede Fokkers als GGMM of Zero29 meespelen) dan lig jij weer een heel eind voor op mij. Vraag me af hoe je dit steeds voor elkaar krijgt, want zag je nietdriften toen ik je joinde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |