Ja heb ik ook hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:49 schreef Maartel het volgende:
Van de week Mariokart 64 weer eens gespeeld.. wat zijn sommige banen daar láng en saai![]()
Vooral die Rainbowroad vond ik maar![]()
Ik herinnerde me die toch echt als een spannende baan, maar er viel verdomd weinig te beleven..
Kijk, stuurtje is leuk om gewoon te rijden, maar als je gewoon echt goed en snel wilt rijden zal je toch met GC controller of nunchuk + wiimote moeten rijden.quote:
Als je MK Wii heb zal ik het niet aanraden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:45 schreef saskia_89 het volgende:
mii outfit c heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord, maarja zullen vanzelf zien of die bestaat.
Ik heb alle mario karts gespeeld behalve double dash, is het nog de moeite om die aan te schaffen of zeggen jullie van doe maar niet?
Ik heb die ook en vind ik die ook erg leuk. Als je het voor een zacht prijsje kunt krijgen, is het wel een leuke aanschaf.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:45 schreef saskia_89 het volgende:
Ik heb alle mario karts gespeeld behalve double dash, is het nog de moeite om die aan te schaffen of zeggen jullie van doe maar niet?
Ik voeg je vanmiddag toe.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:56 schreef _Flea_ het volgende:
Nou ik heb m'n friendcode gevonden: 0688-5801-3025
Stuur even een PM als je me toevoegd.
Ligt niet aan jou, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:37 schreef YPrue het volgende:
Ik kan niet bij de Competitions komen?Als ik op 'Competitions' klik dan zegt hij dat ik verbinding met internet moet maken en WiiConnect24 aan moet hebben staan, maar dat heb ik al
Werkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:25 schreef Oksel het volgende:
Ik ben online, wie komt er nog meer?
Vooral Bowser Bike, soms een paar keer die Magicruiser of die BulletBike.quote:
Krijg je daar nog een leuke goodie voor?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vooral Bowser Bike, soms een paar keer die Magicruiser of die BulletBike.
Net de laatste 2 maps ook de snelste tijd neergezet!
Time Trial Champion![]()
![]()
Ik vind Bowser's castle anders ook vrij vervelend somsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:21 schreef Maraca het volgende:
Ik dacht dat er geen ergere baan was dan Maple Tree, maar Rainbow Road is een hel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |