Jah heb gister met wat vrienden op automatic gereden, maar jezus wat is dat saai zeg.quote:Op maandag 28 april 2008 00:52 schreef VirtualPOM het volgende:
Zelfs Bij Rainbow Road die ik net reed, keurige bochten. Hoeveel N00bs troggelen je zo geen punten af?![]()
Goede tijden neerzetten en weinig items gebruikenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Blijft nog altijd mijn vraag: hoe krijg je op elke cup een starrating, als 4 keer eerste worden niet voldoende is?
Proberen nóg sneller te rijden dan de anderen. Ik heb ook meer gedrift enzo, ik denk dat dat ook een heel stuk uitmaakt (door de turboboostsquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Blijft nog altijd mijn vraag: hoe krijg je op elke cup een starrating, als 4 keer eerste worden niet voldoende is?
Proberen met zo weinig mogelijk items te winnenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag nog een starrank gehaald met 49 punten!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:49 schreef YPrue het volgende:
[..]
Je kunt zelfs met 57 punten sterren halen
Aanvullingen zijn altijd welkomquote:Unlockable Characters:
King Boo - Win 50cc Star Cup
Diddy Kong - Win all 50cc Cups
Baby Daisy - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Wii Grand Prix Cups
Mii (Outfit A) - Win 100cc Special Cup
Mii (Outfit B) - Unlock 32 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Mii (Outfit C) - Get 15,000 points in VS mode - *unconfirmed
Dry Bones - Win 100cc Leaf Cup
Bowser Jr. - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Retro Grand Prix Cups
Daisy - Win 150cc Special Cup
Dry Bowser - Attain at least 1 Star Rank for all 150cc Wii Grand Prix Cups
Funky Kong - Unlock 4 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Baby Luigi - Unlock 8 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Birdo - Play Time Trials on 16 different courses/Get 250 wins online
Toadette - Play Time Trials on all 32 different courses
Rosalina - With a Super Mario Galaxy save, win a series of Grand Prix cups/Without Galaxy save, Attain at least 1 Star Rank for all Mirror Grand Prix Cup
Unlockable Karts:
Cheep Charger (small kart) - Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Retro Grand Prix Cups
Blue Falcon (small kart) - Win Mirror Lightning Cup
Rally Romper (small kart) - Unlock 1 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Turbo Blooper (medium kart) - Win 50cc Leaf Cup
Royal Racer (medium kart) - Win 150cc Leaf Cup
B-Dasher (medium kart) - Unlock 24 Expert Staff Ghost data
Piranha Prowler (large kart) - Win 50cc Special Cup
Dragonetti (large kart) - Win 150cc Lightning Cup
Aero Glider (large kart) - Win all 150cc Retro Grand Prix Cups
Unlockable Bikes:
Quacker (small bike) - Win 150cc Star Cup
Bubble Bike (small bike) - Win Mirror Leaf Cup
Magikruiser (small bike) - Play Time Trials on 8 different courses
Rapide (medium bike) - Win 100cc Lightning Cup
Nitrocycle (medium bike) - Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Wii Grand Prix Cups
Dolphin Dasher (medium bike) - Win Mirror Star Cup
Twinkle Star (large bike) - Win 100cc Star Cup
Phantom (large bike) - Win Mirror Special Cup
Torpedo (large bike) - Unlock 12 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Misc Unlockables:
Picture option to send to Wii Message Board - Complete all 8 Cups in a class
Karts & Bikes (50cc) - Earn trophies in all 50cc Grand Prix Cups
Karts & Bikes (100cc) - Earn trophies in all 100cc Grand Prix Cups
Mirror Class - Win all 150cc Cups
Alternate Title Screen - Win all Cups
Hoe krijg je een starranking bij een 1P Grand Prix?
- wordt in alle wedstrijden 1e
- goede rondetijden rijden
- zo min mogelijk items gebruiken
Hoe maak ik een superstart?
Begin pas met gasgeven als het 2e licht net aan is.
Snel weg na een recover
Zodra Lakitu je weer op de baan zet, gas geven en je zal sneller wegrijden.
Ontwijk het POW blok!
Zodra je het POW blok in beeld ziet, begin dan met het schudden van je controller. Je zal je huidige item wel verliezen, maar je zal wel op snelheid blijven.
Bestaan er ook shortcuts?
Jawel hoor![]()
Je krijgt haar geloof ik ook wanneer je voor alle cups goud hebt op 100cc of iets dergelijks..quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:57 schreef Maartel het volgende:
Vaag, ik heb Toadette al lang, maar ik heb pas 2 time-trials gereden..
dan heb je online van 1000 mensen gewonnen (of hoe moet ik dat uitleggenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:57 schreef Maartel het volgende:
Vaag, ik heb Toadette al lang, maar ik heb pas 2 time-trials gereden..
Niet dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
Ontwijk het POW blok!
Zodra je het POW blok in beeld ziet, begin dan met het schudden van je controller. Je zal je huidige item wel verliezen, maar je zal wel op snelheid blijven.
Hoe doen we dat met de normale controller?
Tricks kunnen wel met de gewone controller, waarom zegt iedereen dat toch steedsquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:57 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Niet dusmaar dan kan je dus ook geen tricks uithalen...
Je kan die totaal punten ook nergens zien van VS Race, gewoon heelvaak die VS Race doen ofzo?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
dan heb je online van 1000 mensen gewonnen (of hoe moet ik dat uitleggen)
Daardoor heb ik hem ook gekregen
Die mii outfit c kun je toch niet krijgen want de punten gaan toch maar tot 9999 ??
Weer disconnect hier onlinebalen!
Met de GC controller kan je gewoon alles hoor, een POW block ontwijken op die manier wist ik al op de 2e dag, gewoon vietpuntdruktoets omhoog drukken, maw een wheelie doen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
Ontwijk het POW blok!
oh ja ik was in de war met gewoon online spelenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:06 schreef TheStar het volgende:
[..]
Je kan die totaal punten ook nergens zien van VS Race, gewoon heelvaak die VS Race doen ofzo?
Normale controllerquote:Op donderdag 1 mei 2008 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
Ontwijk het POW blok!
Omdat het ook wel eens leuk is om eerste te wordenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Normale controllerKom op zeg, je hebt een Wii en wat is er nu gaver dan als een volslagen idoot met een speelgoedwiel stuurbewegingen te maken?
Wheelie idd!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:42 schreef Jesse_ het volgende:
Ontwijk het POW blok!
Jongens, lees eens terug...quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Lukt je dat niet met een stuur dan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Omdat het ook wel eens leuk is om eerste te worden
Mariokart 64 vind ik ook maar heel matig. Vlakke gameplay, veel te saaie en brede banen waar geen enkele vaardigheden voor nodig zijn. En de valsspelende computer is ook wel erg te noemen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:49 schreef Maartel het volgende:
Van de week Mariokart 64 weer eens gespeeld.. wat zijn sommige banen daar láng en saai![]()
Vooral die Rainbowroad vond ik maar![]()
Ik herinnerde me die toch echt als een spannende baan, maar er viel verdomd weinig te beleven..
Tja, het stomme is: dat spel heb ik destijds helemaal stukgespeeld bij vriendjes thuis, en was voor mij de reden om een jaar terug een gamecube met Double Dash aan te schaffen.. waarbij ik even flink moest wennen omdat de banen toch niet helemaal de banen van vroeger waren.. en nou speel ik de versie,die ervoor gezorgd heeft dat ik Mario Kart-fan werd weer eens, en snap ik eigenlijk niet hoe die dat ooit voor elkaar heeft gekregenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mariokart 64 vind ik ook maar heel matig. Vlakke gameplay, veel te saaie en brede banen waar geen enkele vaardigheden voor nodig zijn. En de valsspelende computer is ook wel erg te noemen.
Niet onlinequote:
Ja heb ik ook hoorquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:49 schreef Maartel het volgende:
Van de week Mariokart 64 weer eens gespeeld.. wat zijn sommige banen daar láng en saai![]()
Vooral die Rainbowroad vond ik maar![]()
Ik herinnerde me die toch echt als een spannende baan, maar er viel verdomd weinig te beleven..
Kijk, stuurtje is leuk om gewoon te rijden, maar als je gewoon echt goed en snel wilt rijden zal je toch met GC controller of nunchuk + wiimote moeten rijden.quote:
Als je MK Wii heb zal ik het niet aanraden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:45 schreef saskia_89 het volgende:
mii outfit c heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord, maarja zullen vanzelf zien of die bestaat.
Ik heb alle mario karts gespeeld behalve double dash, is het nog de moeite om die aan te schaffen of zeggen jullie van doe maar niet?
Ik heb die ook en vind ik die ook erg leuk. Als je het voor een zacht prijsje kunt krijgen, is het wel een leuke aanschaf.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:45 schreef saskia_89 het volgende:
Ik heb alle mario karts gespeeld behalve double dash, is het nog de moeite om die aan te schaffen of zeggen jullie van doe maar niet?
Ik voeg je vanmiddag toe.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:56 schreef _Flea_ het volgende:
Nou ik heb m'n friendcode gevonden: 0688-5801-3025
Stuur even een PM als je me toevoegd.
Ligt niet aan jou, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:37 schreef YPrue het volgende:
Ik kan niet bij de Competitions komen?Als ik op 'Competitions' klik dan zegt hij dat ik verbinding met internet moet maken en WiiConnect24 aan moet hebben staan, maar dat heb ik al
Werkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:25 schreef Oksel het volgende:
Ik ben online, wie komt er nog meer?
Vooral Bowser Bike, soms een paar keer die Magicruiser of die BulletBike.quote:
Krijg je daar nog een leuke goodie voor?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:52 schreef McGilles het volgende:
[..]
Vooral Bowser Bike, soms een paar keer die Magicruiser of die BulletBike.
Net de laatste 2 maps ook de snelste tijd neergezet!
Time Trial Champion![]()
![]()
Ik vind Bowser's castle anders ook vrij vervelend somsquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:21 schreef Maraca het volgende:
Ik dacht dat er geen ergere baan was dan Maple Tree, maar Rainbow Road is een hel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |