Vind het echt niet leukquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:53 schreef SnuggLe het volgende:
Pfff...hier ook errorcode 61010.
Kan niet eens meer online komen....
Dan maar wat cups racen en time trials.
Dat is tof. Baby Park is tof.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat te doen is met 12 man online, dan krijg je hetzelfde als moo moo meadows en yoshi valls, alleen dan nóg korter.
Ja wij zijn hier maar gaan wii fittenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:48 schreef _Flea_ het volgende:
Blijf errors houden.
Dan maar tegen m'n vriendin racen en wat time trials.
Hahaha, cool!quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb trouwens gelezen dat de eerste MK:competitie is begonnen, dus die zou nu actief moeten zijn![]()
Het gaat om een race tegen 11 CPU tegenstanders op Mario Circuit en de chomp die normaal vastgeketend zit is nu los op de baan!
het zijn er 2quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:21 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hahaha, cool!Is het er eentje of zijn er meerdere chomps?
Zij wil die ook hebben, dus zal ik binnenkort eens bestellen op m'n werk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja wij zijn hier maar gaan wii fitten
Nu nog een paar leuke tijden in Time Trial, want je tijden daar zijn niet al te bestquote:Op donderdag 1 mei 2008 01:02 schreef neggix het volgende:
Eindelijk na 2 dagen me internet weer terug![]()
Enige voodelel is dat ik nu bijna overal op 2 sterren sta, dus jullie allemaal rulebijna
Knap McGilles!quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:59 schreef McGilles het volgende:
Net bezig geweest met wat TimeTrials, tot nu toe sta ik eerste bij:
Luigi Circuit
Moo Moo Meadows
Mushroom Gorge
Toad's Factory
Mario Circuit
Coconut Mall
Wario's GoldMine
Daisy Circuit
Koopa Cape
Grumble Vulcano
Rainbow Road
SNES Ghost Valley
N64 Sherbet Land
DS Delfino Square
GBA Bowser's Castle
DK's Jungle Parkway
GCN Mario Circuit
SNES Mario Circuit 3
N64 Bowsers Castle
Morgen ga ik ervoor zorgen dat ik de rest van de maps ook eerste staTime Trial Champion
![]()
Elke cup in het spel, 50cc 100cc 150cc en Mirror Cup, dan krijg je pas een starrating!quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:33 schreef Maartel het volgende:
Ik begreep toch echt dat je een sterrank kreeg als je op alle banen van een cup als eerste eindigde.. nou heb ik dat zojuist bij een paar cups bereikt maar geen ster te bekennen![]()
Wat mis ik?
Dan zit die waarschijnlijk in een race met 12 spelers, dan kan je niet meer joinenquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:19 schreef Borizzz het volgende:
zou t komen omdat de vraag naar verbinding steeds hoger wordt?
ik zit nu op wfc maar heb er geen bal aan
krijg nu een message "unable to join friend"
Ok thnx, dat vroeg ik me ook nog af, heb op 50cc alles 2 sterren, 100 en 150cc alles eerste plaats, mirror mode moet ik nog even mee bezigquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Elke cup in het spel, 50cc 100cc 150cc en Mirror Cup, dan krijg je pas een starrating!
Je moet op elke cup een starrating krijgen, of je dan eerste bent geworden maakt niet uitquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Elke cup in het spel, 50cc 100cc 150cc en Mirror Cup, dan krijg je pas een starrating!
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:33 schreef Tamaartje het volgende:
De problemen lijken weer even voorbijdus we kunnen weer online
Blijft nog altijd mijn vraag: hoe krijg je op elke cup een starrating, als 4 keer eerste worden niet voldoende is?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet op elke cup een starrating krijgen, of je dan eerste bent geworden maakt niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |