Ik zie het ook bij andere gebeuren, dus het is echt niet alleen het draadloze. Soms zie je als spectator gewoon de helft van de spelers opeens verdwijnen, volgens mij zit er dan iets niet goed aan de serverkant.quote:
Het is meer een kwestie van wat je gewend bent denk ikquote:Op maandag 28 april 2008 15:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Als een voertuig veel "drift" heeft is dit dan gunstig met manual besturing of juist niet? Ik zie Bong hier zeggen dat de Machbike niet fijn is met manual, maar dat is wel een bike met een hoge waarde bij drift.
quote:Op maandag 28 april 2008 00:13 schreef __Saviour__ het volgende:
toffe tip om wat online punten te scoren: speel de komende week worldwide races. de amerikanen komen nu online en dat zijn nu natuurlijk nog n00bs
het is daar nu ochtendquote:Op maandag 28 april 2008 18:31 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn de tijden dat ze online zijn?
Want ik heb zo ook weer tijd!
Mwoah....later op de avond zijn er dan meer denk ik...er vanuit gaande dat mensen overdag werken.quote:Op maandag 28 april 2008 18:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
het is daar nu ochtendof begin van de middag
Dus je hebt wel kans dat er mensen zijn, maar de tijden zijn niet gunstig met hier
jaquote:Op maandag 28 april 2008 18:50 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Mwoah....later op de avond zijn er dan meer denk ik...er vanuit gaande dat mensen overdag werken.
Oh ik weet niet, ik woon in Spanje, hier kun je het gewoon overal kopen. Heb het bij de Carrefour gekocht, en er waren schappen vol...quote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef BrainZz het volgende:
Ik dacht dat het spel ongeveer overal uitverkocht was?
Ik kom binnen nu en 10min. ff online.quote:Op maandag 28 april 2008 22:34 schreef SnuggLe het volgende:
Topic gaat niet zo hard meer heb ik het idee...
Nog gezellig online of is er niets te doen?
Ik neem taart, toeters en slingers mee, dus dat kan je wel zeggen ja.quote:Op maandag 28 april 2008 22:36 schreef SnuggLe het volgende:
Gezellig.
Wát een uitdagingquote:Op maandag 28 april 2008 22:42 schreef SnuggLe het volgende:
En 1e keer 1e :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |