dat vermoede ik wel maar wou voor de zekerheid toch nog even bevestiging...quote:
Raar....zo lijkt haar gezicht best op dat van Jaapquote:
Ach, mallerd!quote:
carlos...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
en dan gaan ze zeker weer sporten met Carlos
behalve jaap dan hequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
en dan gaan ze zeker weer sporten met Carlos
En Claire want die is ziekquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:02 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
behalve jaap dan he
en amanda ligt misschien liever bij dat slijmspoor op de tafel
Ehm, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik niet lekker ben, dan heb toch liever dat ze mij met rust laten.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
Waarom geen lekkere gezichtsbehandeling voor Claire, het kind voelt zich helemaal niet lekker?
Retorisch vraag, ik weet het, verwacht ook geen antwoord.
Eens, iedereen wegwezen dan!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik niet lekker ben, dan heb toch liever dat ze mij met rust laten.....
Ze is gewoon moe na alle stress van de bruiloft, een lekkere gezichtsmassge doet dan wonderen. Even ontspannen en niks moeten, heerlijk toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik niet lekker ben, dan heb toch liever dat ze mij met rust laten.....
Yep, lekker rustig hè? Helaas komt hij morgen weer terug, dat dan weer wel.quote:
Thanks, beeb!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:15 schreef Disana het volgende:
Cc, in de OP staat het weinige dat Brian kwijt wilde over zijn presentatie voor 'mensen die van de universiteit komen'.
Waarom zul je bij iemand een behandeling doen als diegene je niet mag. Ik weet niet of Claire dit al weet, maar er zal wel niet zo lekkere stemming zijn in het kapsalon dan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
Waarom geen lekkere gezichtsbehandeling voor Claire? Het kind voelt zich helemaal niet lekker en daar knap je juist zo lekker van op.
Retorische vraag, ik weet het, verwacht ook geen antwoord.
Je hoofd vaak heftig achterover gooien, vaak laten doorschemeren dat je wel in bent voor een potje sparren, en als je het bijna niet meer houdt doodsbedreigingen als 'ik slacht ze allemaal af' (tijdens het bruiloftsdiner) als geruststellende mantra uitspreken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks, beeb!
Lijkt me heel leerzaam om van Brian te horen hoe het er allemaal aan toe gaat, qua zelfbeheersing!
Jij hebt al een stoomcursus gevolgd?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:21 schreef Disana het volgende:
Je hoofd vaak heftig achterover gooien, vaak laten doorschemeren dat je wel in bent voor een potje sparren, en als je het bijna niet meer houdt doodsbedreigingen als 'ik slacht ze allemaal af' (tijdens het bruiloftsdiner) als geruststellende mantra uitspreken.
Nog één keer zo'n opmerking en je kunt de shit schuilen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt al een stoomcursus gevolgd?
Als je het zo bekijkt heb je natuurlijk gelijk. Schandalig dat je zo moet denken toch, al vraag ik me af of Claire dat in de gaten heeft. Kind is te lief om dit door te hebben imo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:20 schreef Shayndel het volgende:
Waarom zul je bij iemand een behandeling doen als diegene je niet mag. Ik weet niet of Claire dit al weet, maar er zal wel niet zo lekkere stemming zijn in het kapsalon dan.
Heeft ze verteld dan dat ze Claire niet mag?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:20 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Waarom zul je bij iemand een behandeling doen als diegene je niet mag. Ik weet niet of Claire dit al weet, maar er zal wel niet zo lekkere stemming zijn in het kapsalon dan.
Ga lekker dreigen met zelfmoord, jonguh!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:24 schreef Disana het volgende:
Nog één keer zo'n opmerking en je kunt de shit schuilen.
Je bent goed bezig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:24 schreef Disana het volgende:
Nog één keer zo'n opmerking en je kunt de shit schuilen.
Claire voelt zich niet lekker.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:29 schreef T-lex het volgende:
Alleen Brian en Amanda zijn aan het sporten zie ik...![]()
Het nog verse bruidpaar is te moe van alle inspanningen...vooral Claire heeft er natuurlijk al heel wat activiteiten op zitten vandaag.
Je weet wat dit betekent?quote:
[amandamodus] Spring onder de Intercity jonguh [amandamodus]quote:
Ik zal je op mijn charmandelijkst uitleggen dat dit geen goed idee is, dat ga jij buiten wel ondervindenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je weet wat dit betekent?
Je weet wat dit betekent!!!
VECHTEN!!!!
Wát! Is! Er! Wát is er!? Kies ervoor!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:37 schreef mazaru het volgende:
Je weet wat dit betekent?
Je weet wat dit betekent!!!
VECHTEN!!!!
Ik ben er klaar voor!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal je op mijn charmandelijkst uitleggen dat dit geen goed idee is, dat ga jij buiten wel ondervinden
Ik vraag je een vraag, nu haal je het bloed onder mijn nagels vandaan....hou je focking kutschjmoel!!!!!!quote:
kutmjoel ga achter GS staan kun je tientjes beuren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor!
Wie mij tegenwerkt! Die breek ik zijn nek!!
Ik breek alle botten die ik tegenkom!!
en ik ga voor de klas staan om kinderen uit te leggen hoe je met agressie om moet gaan.
En als je mij bedreigt.............. dan stop ik een bom in je auto!!![]()
Jep, op 25 mei de eerstequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:45 schreef fredfik het volgende:
wat zei huub nu...optredens met jaap en met brain???
SAFETY!! SAFETY!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:46 schreef blomst het volgende:
[..]
kutmjoel ga achter GS staan kun je tientjes beuren.
wel eerst ff bellen met flens hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor!
Wie mij tegenwerkt! Die breek ik zijn nek!!
Ik breek alle botten die ik tegenkom!!
en ik ga voor de klas staan om kinderen uit te leggen hoe je met agressie om moet gaan.
En als je mij bedreigt.............. dan stop ik een bom in je auto!!![]()
Nou moet jij eens goed luisterenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
SAFETY!! SAFETY!!
Brothaaa ik trek het niet meer!!
Ik pleeg zelfmoord!!!
Ik doe me zelf iets aan!!
Ik ben tot moorden in staat!!
WAAR ZIJN MIJN PAMMETJES?!!!
Ik wil naar een hotel
dat wilde stijn graag achter de schermen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:52 schreef agter het volgende:
WTF wil huub bij de tv gaan doen dan voor werk?
ohhh...ik hou van mannen die om het minste geringste doorslaan..quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
SAFETY!! SAFETY!!
Brothaaa ik trek het niet meer!!
Ik pleeg zelfmoord!!!
Ik doe me zelf iets aan!!
Ik ben tot moorden in staat!!
WAAR ZIJN MIJN PAMMETJES?!!!
Ik wil naar een hotel
Fucking face???quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou moet jij eens goed luisteren
naar mij
naar mij hoor je dat?
je weet dat ik ga gooien
met die wijn
in jouw sjmoel
die deur, die deur
ga weg met die deur
get out of my fucking face ja
Geweldig weer Mazaruquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fucking face???
Fucking face????
![]()
[ afbeelding ]
De perfecte man om tere kinderzieltjes voorlichting te geven over zelfbeheersing!quote:
Een poef met een dienblad? Wtf is dat nu weer?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:15 schreef Smash-it het volgende:
Jaap en Cora houden niet van salontafels. Jaap wil een krukje. Cora wil liever een poef met een dienblad.
Ik ben blij dat ik weer streams heb aangeschaft, hihi..
Ik denk dat ze zoiets bedoeld,quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef -Blurk- het volgende:
Een poef met een dienblad? Wtf is dat nu weer?
Zoietsquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
nou net zo als ze het zei een poef + een dienbladquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De lucht alleen al was reden genoeg om weg te lopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef petraa het volgende:
Brian vraagt aan Amanda of ze weleens heeft gekookt bij vroegere vriendjes.
A: Ja een keer Thais maar toen ging me vriendje weg dus hij heeft niet eens gegeten. Maar voor jou ga ik wel koken en gelukkig kan jij ook goed koken dus dat is ook weer makkelijk.
Brian reageert wijs niet.
normaal gesproken als je de jurk terug brengt gooi je hem uitgehangen over je arm maar amanda propte hem op een hoop en nam hem zo mee in dr handen .quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:16 schreef CHAOS_ het volgende:
Hoezo zonder je iets weet? Amanda haar waarheid zal altijd haar waarheid blijven, nog even en ze stond erbij en zag Eric het gewoon zelf doen he, dus zeg niet dat een ander het gedaan heeft.
Je kan je poef natuurljk plastificerenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan gooi je 1 keer iets om en is je poef naar de haaien.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Oh god Mazaru, dat plaatje wat je hebt bewerkt, waarop lijkt alsof Brian Fries aftrekt...... doet veeeeeeeel stof opwaaien.
Waar?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Oh god Mazaru, dat plaatje wat je hebt bewerkt, waarop lijkt alsof Brian Fries aftrekt...... doet veeeeeeeel stof opwaaien.
Nee joh, die weten gewoon niet wat anticiperen betekent, hoe je dat doet of hoe je het uberhaupt spelt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef agter het volgende:
Alleen de rattenfamilie heeft het daar niet over...die zijn kennelijk zeker van de overwinning???
nowlivequote:
Inderdaad, Brian was niets strafbaars aan het doen, maar je moet wel een zieke geest hebben om zo met dieren om te gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:30 schreef mootie het volgende:
[..]
nowlive
Deels hebben ze gelijk, want er wordt niet echt goed met de dieren omgesprongen daar, maar Brian was natuurlijk niks seksueels aan het doen met Fries.
Nee, natuurlijk niet. Als ik aan jouw piemel zit, ben ik ook niks seksueels aan het doen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:30 schreef mootie het volgende:
[..]
nowlive
Deels hebben ze gelijk, want er wordt niet echt goed met de dieren omgesprongen daar, maar Brian was natuurlijk niks seksueels aan het doen met Fries.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fucking face???
Fucking face????
![]()
[ afbeelding ]
De Bill Clinton-insteekquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:32 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Als ik aan jouw piemel zit, ben ik ook niks seksueels aan het doen...
Ik heb heul geen piemol!quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:32 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Als ik aan jouw piemel zit, ben ik ook niks seksueels aan het doen...
Hij zei toch dat Fries reageerde als hij de schwanz van Fries aanraakt. Volgens mij breng je dat beest dan tegen zijn zin in in een staat van opwinding en dat is niet netjes.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:30 schreef mootie het volgende:
[..]
nowlive
Het is een seksuele handeling vind ik om een dier op te geilen door met je hand of borstel aan de geslachtdelen te zitten, maar omdat hij ziek is in zijn hoofd snapt hij dat niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:30 schreef mootie het volgende:
[..]
nowlive
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
Wat mij opviel toen ik dat filmpje bekeek, was dat hij steeds om zich heen keek.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuk!!
Maar ook dat onbewerkte gifje is eigenlijk al heel vreemd vind ik.
Later in dat filmpje staat hij ook nog met de borstel langs Fries zijn piep te aaien.
En wat ik ook erg vreemd vind.
Eerst zie je dat stukje waar ik die gif van heb gepakt.
Dan komt Palma in beeld met Tanner.
En als dan de camera weer terug naar die rat en Fries gaat. Dan is die piep ineens een meter langer.
Van die minuut had ik wel eens een gif willen maken
Wat deed die rat in de tijd dat de camera even van hem af was bij Fries?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:18 schreef mazaru het volgende:
Del zit buiten met al haar goede vrienden en vriendinnen.
Ze bromt de hele tijd uhmmmmmm uhmmmmmm
dit is al geregeld met het boekingsburoquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:46 schreef agter het volgende:
Huub denkt dat ie weinig geld nodig heeft als ie eruit is om van rond te komen.
Voor zijn optredens laat ie zich ophalen door een auto met chauffeur.
*kost zeker helemaal niks...*
En daarbij zat hij ook nog steeds over zijn schouders heen te kijken of de camera hem in de gaten hield.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuk!!
Maar ook dat onbewerkte gifje is eigenlijk al heel vreemd vind ik.
Later in dat filmpje staat hij ook nog met de borstel langs Fries zijn piep te aaien.
En wat ik ook erg vreemd vind.
Eerst zie je dat stukje waar ik die gif van heb gepakt.
Dan komt Palma in beeld met Tanner.
En als dan de camera weer terug naar die rat en Fries gaat. Dan is die piep ineens een meter langer.
Van die minuut had ik wel eens een gif willen maken
Wat deed die rat in de tijd dat de camera even van hem af was bij Fries?
Ja, dat viel ook heel erg op.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat mij opviel toen ik dat filmpje bekeek, was dat hij steeds om zich heen keek.
ik vind het erg voor fries, maar ben wel blij dat steeds meer en meer brian zijn ware aard laat zien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het is een seksuele handeling vind ik om een dier op te geilen door met je hand of borstel aan de geslachtdelen te zitten, maar omdat hij ziek is in zijn hoofd snapt hij dat niet.
was een leuk stukjequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:57 schreef Marrije het volgende:
Jaap heeft geen behoefte aan vakantie als ie de kooi uit is, hij wil allemaal normale dingen doen, boodschappen, autorijden, zelf het lichtknopje aan en uit doen. . .
Wat ziet dat er ontspannen en gezellig uit, mooie caps.quote:
mijn idee. bij huub en claire zag het er (zoals gewoonlijk) een stuk gezelliger uit.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:06 schreef Smash-it het volgende:
Van gezellige H&C gaan we naar een bad waar B de benen van A scheert. Dit wil ik niet zien. Ik ga wel weer even naar J en Cora luisteren. Ik vind het leuk voor J dat ze er is, drie stelletjes.
De rest staat voldoende met de benen in de wereld om te beseffen dat er netto niet eenmiljoen over blijft en dat er toch echt een bron van inkomsten gezocht moet worden, als B&A winnen dan is punt 1 dat geld zo op en punt 2 het zou me niets verbazen als ze berooid en met schulden over een paar jaar wanhopig hun vergane roem proberen te cashen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef agter het volgende:
Zowel Huub en Claire praten over de tijd na de kooi, hoe ze rond gaan komen, wat ze gaan doen.
Ook Jaap en Cora hebben het daarover...wat gaat Jaap schnabbelen enz.
Beide stellen calculeren dus ook in dat ze geen miljoen winnen.
Alleen de rattenfamilie heeft het daar niet over...die zijn kennelijk zeker van de overwinning???
Weet ik wel zeker...quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:14 schreef Smash-it het volgende:
J&C hebben het over vakanties, naar Engeland en Parijs en Rome. Iedere keer over hoe lang het is met de trein. Zou Jaap niet in een vliegtuigstoel passen?
Nee, het is inderdaad beter om het eerst aan Fries te vragen met een blos bloemen in je hand. Jezus Christus....hele volksstammen zitten op z'n rug zonder het hem te vragen...dat beest zal er echt wakker van liggen als je je aan z'n pik zit.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij zei toch dat Fries reageerde als hij de schwanz van Fries aanraakt. Volgens mij breng je dat beest dan tegen zijn zin in in een staat van opwinding en dat is niet netjes.
Dat hele beest buiten beschouwing gelaten, of hij er nu wakker van ligt of niet, vind je het niet een beetje vreemd dat iemand de behoefte voelt om een dier aan zijn snikkel te trekken?quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad beter om het eerst aan Fries te vragen met een blos bloemen in je hand. Jezus Christus....hele volksstammen zitten op z'n rug zonder het hem te vragen...dat beest zal er echt wakker van liggen als je je aan z'n pik zit.
Nee, ik vind het namelijk ook niet vreemd dat er af en toe aan mijn snikkel getrokken wordtquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat hele beest buiten beschouwing gelaten, of hij er nu wakker van ligt of niet, vind je het niet een beetje vreemd dat iemand de behoefte voelt om een dier aan zijn snikkel te trekken?
Hij is die etterpuist op d'r wang aan het uitdrukken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:34 schreef Disana het volgende:
Papa en vies kindje waarvan iets afgepulkt moet worden.
[ afbeelding ]
Zo, zo. Amanda gaat zomaar met heur pruik onder water en gaat die dooie cavia wassen. Dat is toch Breaking News.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:34 schreef Disana het volgende:
Papa en vies kindje waarvan iets afgepult moet worden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik vind het namelijk ook niet vreemd dat er af en toe aan mijn snikkel getrokken wordt![]()
Los daarvan, overdrijven is een kunst, er wordt net gedaan alsof hij dat paard naar een orgasme heeft geholpen. Gewoon nieuwsgierigheid/verbazing en ver(be)wondering, meer was het niet.
Bwian is gewoon ook een teaser, maar dan andersquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad beter om het eerst aan Fries te vragen met een blos bloemen in je hand. Jezus Christus....hele volksstammen zitten op z'n rug zonder het hem te vragen...dat beest zal er echt wakker van liggen als je je aan z'n pik zit.
Gewoon met een boogje om hem heenlopen....'t is geen fijn mensenkind...quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Bwian is gewoon ook een teaser, maar dan anders
En nu onder de douche. Ik begrijp niet dat die pruik en matten blijven zitten als ze zwaar worden door het water. Benieuwd hoe ze het allemaal weer rechttrekt zonder de pruik af te doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, zo. Amanda gaat zomaar met heur pruik onder water en gaat die dooie cavia wassen. Dat is toch Breaking News.![]()
"het 1 is het ander niet"quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:
het feit al dat je het goed praat.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, ik zit er niet aan hé......
![]()
Maar ik vind het allemaal niet zo erg als iemand van verbazing zo'n geval even aanraakt....
Ik reageer of het feit alsof Brian ik weet niet wat met dat beest heeft uitgehaald, dat is niet zo en ik vind dat ik dat dan even moet nuanceren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:57 schreef miesy het volgende:
[..]
het feit al dat je het goed praat.....![]()
![]()
en het is niet alsof dit het enigste voorval is geweest tussen brian en dier.
Ze loopt trouwens ook in haar blote kont... is dat 'jurkje' gekrompen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ja, maar mijn haar is nu helemaal nat.
Ja, gek hè, als je je haar net gewassen hebt. Je kunt duidelijk merken dat ze niet gewend is aan frisse kop (nep)haar.
Amanda groeit, elke dag..quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze loopt trouwens ook in haar blote kont... is dat 'jurkje' gekrompen?
ik neem wat jij zegt liefst ook altijd met een flinke korrel zout. is wel zo verstandig, zelfs al heb ik daar maar wat vaak mijn bedenkingen bij.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik reageer of het feit alsof Brian ik weet niet wat met dat beest heeft uitgehaald, dat is niet zo en ik vind dat ik dat dan even moet nuanceren.
Het is heel regelmatig een hufterig persoon, maar ik vind dat niet bij voortduring alles van Amanda en Brian onder een negatief vergrootglas moet worden gelegd, het wordt er alleen maar ongeloofwaardiger door.
In ieder geval neem ik veel van wat er hier over die twee geschreven wordt met een flinke korrel zout.
Dat is óók niet erg....quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:10 schreef miesy het volgende:
[..]
ik neem wat jij zegt liefst ook altijd met een flinke korrel zout. is wel zo verstandig, zelfs al heb ik daar maar wat vaak mijn bedenkingen bij.
Het is mij niet duidelijk of hij dat nu fijn vindt of niet. Hij heeft het er wel regelmatig over.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:18 schreef Smash-it het volgende:
Cora wordt trouwens elke dag herkend. Jaap begint over Bart die na 9 jaar nog herkend wordt.
kun je nagaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:18 schreef Smash-it het volgende:
H: Hoe was het met Cora vandaag?
J: Ja, echt relaxed
C: Ik vind jou heel lief met Cora
J: Ik ben ook heel lief, alleen niet iedereen weet dat.
Cora wordt trouwens elke dag herkend. Jaap begint over Bart die na 9 jaar nog herkend wordt.
Dat heeft ze ongetwijfeld aan Brian te danken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:24 schreef Smash-it het volgende:
Amanda dr smaakpupillen worden volwassen volgens Brian, omdat ze nu dingen lust die ze eerst niet lustte.
smaakpupillen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:24 schreef Smash-it het volgende:
Amanda dr smaakpupillen worden volwassen volgens Brian, omdat ze nu dingen lust die ze eerst niet lustte.
Ik vind Amanda eigenlijk wel leuk zo. Niet dat porno-haar, normale kleren en ze lijkt het gezellig te hebben met Brian.quote:
de (geiten?)kaas die ze gisteren letterlijk uitspuugde, daar moet ze nu de hele tijd aan denken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:24 schreef Smash-it het volgende:
Hij is bezig met zijn eigen reintegratie project, hij heeft @Dieenebart heul niet meer nodig. Ik word een beetje misselijk dus mute maar even.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:31 schreef farscapevr6 het volgende:
jesuz, zulke gesprekken heb ik meestal zaterdagnacht om 0.600 als ik niet meer op m n hoeven kan staan van de drank
ja, daar staat ze dan. de vrouw die tussen jouw en ,je liefde, jaap in staat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat heeft Cora daar nu weer gejat?
dan gaat ze gewoon toch morgen weer naar de tandartsquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:35 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft officieel haar pruik verpest... eerst haar eigen haar, nu haar nephaar
...of naar de KNO-arts, die maakt vast wel een uitzondering voor haar en offert zijn vrije zaterdag opquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:37 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dan gaat ze gewoon toch morgen weer naar de tandarts
Ze heeft nu de wax van brian ontdekt..Zal een lekker vet pruikje worden..quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:37 schreef Dementor het volgende:
Dellie's haar is fucked up.
Je ziet ook direct dat ze het bijna nooit wast zo slecht valt het nu.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:41 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ze heeft nu de wax van brian ontdekt..Zal een lekker vet pruikje worden..
Waarom kan ze dat haar niet eens gewoon met rust laten. Lekker wassen en gewoon laten opdrogen, niet fóhnen, is veel beter en het haar wordt ook niet zo droog.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:41 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ze heeft nu de wax van brian ontdekt..Zal een lekker vet pruikje worden..
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom kan ze dat haar niet eens gewoon met rust laten. Lekker wassen en gewoon laten opdrogen, niet fóhnen, is veel beter en het haar wordt ook niet zo droog.
Haha, nieuwe nickname. I like.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef Borga het volgende:
De Paarderukker
Ik denk dat tie het GAAT zien, want ze hebben het daar niet zo op wifebeaters heb ik begrepenquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef schatje het volgende:
Brian zegt dat ie het licht laat zien als ie naar gevangenissen gaat.
Daar komt ze toch wel terecht hoor, als bewoonsterquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef schatje het volgende:
Amanda wil naar blijf-van-mijn-lijf huizen.
Vergeet de doucheslang niet Amanda.
Erg grappige uitspraak voor iemand die tegen een zwerver vals speelt bij een spelletje domino.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef schatje het volgende:
Brian zegt dat ie het licht laat zien als ie naar gevangenissen gaat.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:54 schreef BuffyJan het volgende:
OT @ Mazaru, heb je dat gifje nog eens voor mij?
Dan post ik m even op Bokt als je dat goed vindt tenminste. Grootste paardenforum in NL en de meeste meiden daar vinden Brian geweldig
Hij begint al te zuchten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:57 schreef AnTjUh het volgende:
amanda gaat brian weer tegenspreken
Geduld...de gemiddelde mens heeft daar 30 jaar voor nodig.......quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:55 schreef Copycat het volgende:
Die twee denken echt dat ze de wereld kunnen verbeteren, hè? Het lukt ze niet eens zichzelf te verbeteren.
Haar zelf.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:58 schreef AnTjUh het volgende:
amanda dekt haar eigen wel meteen in: het is geen aanval hoor
Ik verwacht dan dat Brian minimaal het dubbele aantal jaren nodig heeft en Amanda een fiks aantal reïncarnaties.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geduld...de gemiddelde mens heeft daar 30 jaar voor nodig.......
Zichzelfquote:
Durft ze wel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:57 schreef AnTjUh het volgende:
amanda gaat brian weer tegenspreken
Zal ik doen. Ik ga nu maar ns met mn eigen paardje spelen. Op een normale manierquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Kan je mij dan straks een link geven als je het gepost hebt??
Haar zelf mag ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zichzelf![]()
Dat haar moet al droog zijn, dus het is behoorlijk vet van boven; ze heeft er twee middeltjes in gesmeerd.
Je gaat er toch niet opzitten héquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:02 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik ga nu maar ns met mn eigen paardje spelen. Op een normale manier
ik luister teveel naar hunniequote:
Misschien heeft die wel een gifje gezienquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brians goede humeur van een uur geleden is met sprongen achteruit gegaan
Soms, als ze haar volume niet te hard opschroeft of gaat schelden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In aanmerking nemend dat Amanda niet al te slim is vind ik haar soms toch redelijk logisch en ok uit de hoek komen....
Zelfs papegaaien zeggen wel eens zinnige dingen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In aanmerking nemend dat Amanda niet al te slim is vind ik haar soms toch redelijk logisch en ok uit de hoek komen....
echt he, je kan zo heerlijk praten met die jongen.quote:
"Het is ook nooit goed he" zal hij wel denken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heeft die wel een gifje gezien
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs papegaaien zeggen wel eens zinnige dingen.
En een stilstaande klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan
Vergelijking van de dag!quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef mazaru het volgende:
En een stilstaande klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan
Ik hoop dat hij nooit kinderen maakt. Hij kan al nauwelijks naar Amanda luisteren, en geduld heeft hij ook niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:11 schreef Dark het volgende:
B - ouders maken altijd de fout niet naar hun kinderen te luisteren.........
Kan Talpa hem niet gewoon een algehele zwijgplicht opleggen? Graag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:11 schreef Dark het volgende:
B - ouders maken altijd de fout niet naar hun kinderen te luisteren.........
Pas maar op straks verschijnt er opeens een betaal schermquote:
Bij thuiskomst alle OP's gelezen (meeste waren fijn uitgebreid), daardoor toch nog wel wat mee gekregen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:12 schreef Dementor het volgende:
Heb je de bruiloft van H en C nog gevolgd?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan Talpa hem niet gewoon een algehele zwijgplicht opleggen? Graag.
Welnee, dat denken ze niet. Ze hebben tips gekregen wat voor gesprekken ze kunnen voeren om zich wat beter te profileren. Ze hebben beide niet bepaald een gunstig imago.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:55 schreef Copycat het volgende:
Die twee denken echt dat ze de wereld kunnen verbeteren, hè? Het lukt ze niet eens zichzelf te verbeteren.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:55 schreef Copycat het volgende:
quote:Amanda en Brian gaan lekker buiten op het bordes zitten, want ze verwachten elk moment butler Ricardo. De twee blijken behoorlijk verschillend tegen het fenomeen butler aan te kijken. Amanda vindt het heerlijk om op haar wenken bediend te worden, maar Brian denkt daar anders over. “Ik vind het zelf lekker om mijn eigen drinken te pakken. De hoeveelheid en de hoeveelheid ijs… Ook chips wil ik graag zelf pakken”, licht hij toe. Tja, er zijn luxepaarden en werkpaarden…
Mag ze hem daarom niet op zijn mond zoenen soms?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:56 schreef schatje het volgende:
Amanda, je bent niet gestopt met roken. Je rookt stiekem bij de Febo.
Van alle spelletjes die er zijn uitgerekend domino.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:41 schreef Laagveld het volgende:
Maar ze gaan weer fijn dominoën, tis tenslotte vrijdagavond
Poekieroekie is een dom wicht.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ricardo komt morgen toch terug, hij moet volgens mij doorbitchen vanavond. PoekieRoekie is weer goed bezig.
[..]
Wat is het toch een goor gezicht dat gepluk aan dat vette bossie haar, jakkes. Wel een geweldig gifje weer.quote:
Amanda en Brian gaan lekker buiten op het bordes zitten, want ze verwachten elk moment butler Ricardo. De twee blijken behoorlijk verschillend tegen het fenomeen butler aan te kijken. Amanda vindt het heerlijk om op haar wenken bediend te worden, maar Brian denkt daar anders over. “Ik vind het zelf lekker om mijn eigen drinken te pakken. De hoeveelheid en de hoeveelheid ijs… Ook chips wil ik graag zelf pakken”, licht hij toe. Tja, er zijn luxepaarden en werkpaarden…quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ricardo komt morgen toch terug, hij moet volgens mij doorbitchen vanavond. PoekieRoekie is weer goed bezig.
[..]
Paardentrekkers bedoel je toch?quote:
Doe geen moeite Mannie, het was niets, is niets en zal ook nooit iets worden, er is maar één oplossing:quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:57 schreef T-lex het volgende:
Het is wel Domino om iets hé...ze hebben een wedenschap.
Wie het eerst 10 potjes heeft gewonnen wint.
Prijs is volgens mij een Trio.
Als Brian wint een meid er bij...en in de kooi
Als Amanda wint een kerel en maar dan wil ze het buiten de kooi.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:55 schreef -Blurk- het volgende:
;Ik vind het zelf lekker om mijn eigen drinken te pakken. De hoeveelheid en de hoeveelheid ijs. Ook chips wil ik graag zelf pakke;, licht hij toe. Tja, er zijn luxepaarden en werkpaarden
Dan hoop ik dat Amanda wint, dat "trekt" Brian niet denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:57 schreef T-lex het volgende:
Het is wel Domino om iets hé...ze hebben een wedenschap.
Wie het eerst 10 potjes heeft gewonnen wint.
Prijs is volgens mij een Trio.
Als Brian wint een meid er bij...en in de kooi
Als Amanda wint een kerel en maar dan wil ze het buiten de kooi.
OMG, het wordt met de minuut ergerquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
Als de camera er wat dichter op had gestaan, had je de beesten rond zien vliegen
[ afbeelding ]
hij denkt echt dat hij goddelijk is, he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef Borga het volgende:
De Paarderukker: ''door je komst verander je iemand zijn leven, dan laat je het licht zien.''
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
Als de camera er wat dichter op had gestaan, had je de beesten rond zien vliegen
[ afbeelding ]
Wat is er mis met Katrien Duck-schoenen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:41 schreef Laagveld het volgende:
Ook leuk, die Katrien Duck schoenen, onder die O-poten.
Maar ze gaan weer fijn dominoën, tis tenslotte vrijdagavond
Er ligt heel veel achter verstopt om B en A niet al teveel te stressen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:31 schreef avonne het volgende:
Er zijn weinig bloemen, kaarten en cadeaux van fans gekomen voor het huwelijk?
Of heb ik het gewoon gemist?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:31 schreef avonne het volgende:
Er zijn weinig bloemen, kaarten en cadeaux van fans gekomen voor het huwelijk?
Of heb ik het gewoon gemist?
Ze zijn in de achtertuin een groot scherm aan het neerzetten..dus er komt nog wel iets.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:41 schreef Peter6000 het volgende:
Dit lijkt de slotfase van BB wel, erg uit de tijd.
Er staat vanavond geloof ik niets bijzonders op het programma?
Drive in bios? Net zo saai als op bed tv kijken dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze zijn in de achtertuin een groot scherm aan het neerzetten..dus er komt nog wel iets.
Krijgt nu misschien wel op zijn donder achter.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
waar is Brian ?? die zal toch niet stiekum naar de stallen toe zijn he.
Jou staan zequote:Op vrijdag 25 april 2008 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is er mis met Katrien Duck-schoenen?![]()
Van mij mogen ze een restrictie zetten op het dominoën en het schaken, maximum en uurtje per dag.En liever nog de domonistenen en het schaakbord de deur uit.
Ze denken zelf dat het een p0rno film is, het moet ordi hè?quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Drive in bios? Net zo saai als op bed tv kijken dus.
Geloof je me als ik zeg gewassen?quote:
Dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |