Ja, dat viel ook heel erg op.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat mij opviel toen ik dat filmpje bekeek, was dat hij steeds om zich heen keek.
ik vind het erg voor fries, maar ben wel blij dat steeds meer en meer brian zijn ware aard laat zien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het is een seksuele handeling vind ik om een dier op te geilen door met je hand of borstel aan de geslachtdelen te zitten, maar omdat hij ziek is in zijn hoofd snapt hij dat niet.
was een leuk stukjequote:Op vrijdag 25 april 2008 16:57 schreef Marrije het volgende:
Jaap heeft geen behoefte aan vakantie als ie de kooi uit is, hij wil allemaal normale dingen doen, boodschappen, autorijden, zelf het lichtknopje aan en uit doen. . .
Wat ziet dat er ontspannen en gezellig uit, mooie caps.quote:
mijn idee. bij huub en claire zag het er (zoals gewoonlijk) een stuk gezelliger uit.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:06 schreef Smash-it het volgende:
Van gezellige H&C gaan we naar een bad waar B de benen van A scheert. Dit wil ik niet zien. Ik ga wel weer even naar J en Cora luisteren. Ik vind het leuk voor J dat ze er is, drie stelletjes.
De rest staat voldoende met de benen in de wereld om te beseffen dat er netto niet eenmiljoen over blijft en dat er toch echt een bron van inkomsten gezocht moet worden, als B&A winnen dan is punt 1 dat geld zo op en punt 2 het zou me niets verbazen als ze berooid en met schulden over een paar jaar wanhopig hun vergane roem proberen te cashen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:25 schreef agter het volgende:
Zowel Huub en Claire praten over de tijd na de kooi, hoe ze rond gaan komen, wat ze gaan doen.
Ook Jaap en Cora hebben het daarover...wat gaat Jaap schnabbelen enz.
Beide stellen calculeren dus ook in dat ze geen miljoen winnen.
Alleen de rattenfamilie heeft het daar niet over...die zijn kennelijk zeker van de overwinning???
Weet ik wel zeker...quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:14 schreef Smash-it het volgende:
J&C hebben het over vakanties, naar Engeland en Parijs en Rome. Iedere keer over hoe lang het is met de trein. Zou Jaap niet in een vliegtuigstoel passen?
Nee, het is inderdaad beter om het eerst aan Fries te vragen met een blos bloemen in je hand. Jezus Christus....hele volksstammen zitten op z'n rug zonder het hem te vragen...dat beest zal er echt wakker van liggen als je je aan z'n pik zit.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij zei toch dat Fries reageerde als hij de schwanz van Fries aanraakt. Volgens mij breng je dat beest dan tegen zijn zin in in een staat van opwinding en dat is niet netjes.
Dat hele beest buiten beschouwing gelaten, of hij er nu wakker van ligt of niet, vind je het niet een beetje vreemd dat iemand de behoefte voelt om een dier aan zijn snikkel te trekken?quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad beter om het eerst aan Fries te vragen met een blos bloemen in je hand. Jezus Christus....hele volksstammen zitten op z'n rug zonder het hem te vragen...dat beest zal er echt wakker van liggen als je je aan z'n pik zit.
Nee, ik vind het namelijk ook niet vreemd dat er af en toe aan mijn snikkel getrokken wordtquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat hele beest buiten beschouwing gelaten, of hij er nu wakker van ligt of niet, vind je het niet een beetje vreemd dat iemand de behoefte voelt om een dier aan zijn snikkel te trekken?
Hij is die etterpuist op d'r wang aan het uitdrukken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:34 schreef Disana het volgende:
Papa en vies kindje waarvan iets afgepulkt moet worden.
[ afbeelding ]
Zo, zo. Amanda gaat zomaar met heur pruik onder water en gaat die dooie cavia wassen. Dat is toch Breaking News.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:34 schreef Disana het volgende:
Papa en vies kindje waarvan iets afgepult moet worden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik vind het namelijk ook niet vreemd dat er af en toe aan mijn snikkel getrokken wordt![]()
Los daarvan, overdrijven is een kunst, er wordt net gedaan alsof hij dat paard naar een orgasme heeft geholpen. Gewoon nieuwsgierigheid/verbazing en ver(be)wondering, meer was het niet.
Bwian is gewoon ook een teaser, maar dan andersquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, het is inderdaad beter om het eerst aan Fries te vragen met een blos bloemen in je hand. Jezus Christus....hele volksstammen zitten op z'n rug zonder het hem te vragen...dat beest zal er echt wakker van liggen als je je aan z'n pik zit.
Gewoon met een boogje om hem heenlopen....'t is geen fijn mensenkind...quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:37 schreef Borga het volgende:
[..]
Bwian is gewoon ook een teaser, maar dan anders
En nu onder de douche. Ik begrijp niet dat die pruik en matten blijven zitten als ze zwaar worden door het water. Benieuwd hoe ze het allemaal weer rechttrekt zonder de pruik af te doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, zo. Amanda gaat zomaar met heur pruik onder water en gaat die dooie cavia wassen. Dat is toch Breaking News.![]()
"het 1 is het ander niet"quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:
het feit al dat je het goed praat.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, ik zit er niet aan hé......
![]()
Maar ik vind het allemaal niet zo erg als iemand van verbazing zo'n geval even aanraakt....
Ik reageer of het feit alsof Brian ik weet niet wat met dat beest heeft uitgehaald, dat is niet zo en ik vind dat ik dat dan even moet nuanceren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:57 schreef miesy het volgende:
[..]
het feit al dat je het goed praat.....![]()
![]()
en het is niet alsof dit het enigste voorval is geweest tussen brian en dier.
Ze loopt trouwens ook in haar blote kont... is dat 'jurkje' gekrompen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ja, maar mijn haar is nu helemaal nat.
Ja, gek hè, als je je haar net gewassen hebt. Je kunt duidelijk merken dat ze niet gewend is aan frisse kop (nep)haar.
Amanda groeit, elke dag..quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze loopt trouwens ook in haar blote kont... is dat 'jurkje' gekrompen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |