quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:54 schreef BuffyJan het volgende:
OT @ Mazaru, heb je dat gifje nog eens voor mij?
Dan post ik m even op Bokt als je dat goed vindt tenminste. Grootste paardenforum in NL en de meeste meiden daar vinden Brian geweldig
Hij begint al te zuchten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:57 schreef AnTjUh het volgende:
amanda gaat brian weer tegenspreken
Geduld...de gemiddelde mens heeft daar 30 jaar voor nodig.......quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:55 schreef Copycat het volgende:
Die twee denken echt dat ze de wereld kunnen verbeteren, hè? Het lukt ze niet eens zichzelf te verbeteren.
Haar zelf.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:58 schreef AnTjUh het volgende:
amanda dekt haar eigen wel meteen in: het is geen aanval hoor
Ik verwacht dan dat Brian minimaal het dubbele aantal jaren nodig heeft en Amanda een fiks aantal reïncarnaties.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geduld...de gemiddelde mens heeft daar 30 jaar voor nodig.......
Zichzelfquote:
Durft ze wel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:57 schreef AnTjUh het volgende:
amanda gaat brian weer tegenspreken
Zal ik doen. Ik ga nu maar ns met mn eigen paardje spelen. Op een normale manierquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Kan je mij dan straks een link geven als je het gepost hebt??
Haar zelf mag ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zichzelf![]()
Dat haar moet al droog zijn, dus het is behoorlijk vet van boven; ze heeft er twee middeltjes in gesmeerd.
Je gaat er toch niet opzitten héquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:02 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik ga nu maar ns met mn eigen paardje spelen. Op een normale manier
ik luister teveel naar hunniequote:
Misschien heeft die wel een gifje gezienquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brians goede humeur van een uur geleden is met sprongen achteruit gegaan
Soms, als ze haar volume niet te hard opschroeft of gaat schelden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In aanmerking nemend dat Amanda niet al te slim is vind ik haar soms toch redelijk logisch en ok uit de hoek komen....
Zelfs papegaaien zeggen wel eens zinnige dingen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In aanmerking nemend dat Amanda niet al te slim is vind ik haar soms toch redelijk logisch en ok uit de hoek komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |