dan gaat ze gewoon toch morgen weer naar de tandartsquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:35 schreef Kinga het volgende:
Amanda heeft officieel haar pruik verpest... eerst haar eigen haar, nu haar nephaar
...of naar de KNO-arts, die maakt vast wel een uitzondering voor haar en offert zijn vrije zaterdag opquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:37 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
dan gaat ze gewoon toch morgen weer naar de tandarts
Ze heeft nu de wax van brian ontdekt..Zal een lekker vet pruikje worden..quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:37 schreef Dementor het volgende:
Dellie's haar is fucked up.
Je ziet ook direct dat ze het bijna nooit wast zo slecht valt het nu.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:41 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ze heeft nu de wax van brian ontdekt..Zal een lekker vet pruikje worden..
Waarom kan ze dat haar niet eens gewoon met rust laten. Lekker wassen en gewoon laten opdrogen, niet fóhnen, is veel beter en het haar wordt ook niet zo droog.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:41 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ze heeft nu de wax van brian ontdekt..Zal een lekker vet pruikje worden..
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom kan ze dat haar niet eens gewoon met rust laten. Lekker wassen en gewoon laten opdrogen, niet fóhnen, is veel beter en het haar wordt ook niet zo droog.
Haha, nieuwe nickname. I like.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef Borga het volgende:
De Paarderukker
Ik denk dat tie het GAAT zien, want ze hebben het daar niet zo op wifebeaters heb ik begrepenquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef schatje het volgende:
Brian zegt dat ie het licht laat zien als ie naar gevangenissen gaat.
Daar komt ze toch wel terecht hoor, als bewoonsterquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef schatje het volgende:
Amanda wil naar blijf-van-mijn-lijf huizen.
Vergeet de doucheslang niet Amanda.
Erg grappige uitspraak voor iemand die tegen een zwerver vals speelt bij een spelletje domino.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef schatje het volgende:
Brian zegt dat ie het licht laat zien als ie naar gevangenissen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |