quote:Amanda en Brian gaan lekker buiten op het bordes zitten, want ze verwachten elk moment butler Ricardo. De twee blijken behoorlijk verschillend tegen het fenomeen butler aan te kijken. Amanda vindt het heerlijk om op haar wenken bediend te worden, maar Brian denkt daar anders over. “Ik vind het zelf lekker om mijn eigen drinken te pakken. De hoeveelheid en de hoeveelheid ijs… Ook chips wil ik graag zelf pakken”, licht hij toe. Tja, er zijn luxepaarden en werkpaarden…
Mag ze hem daarom niet op zijn mond zoenen soms?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:56 schreef schatje het volgende:
Amanda, je bent niet gestopt met roken. Je rookt stiekem bij de Febo.
Van alle spelletjes die er zijn uitgerekend domino.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:41 schreef Laagveld het volgende:
Maar ze gaan weer fijn dominoën, tis tenslotte vrijdagavond
Poekieroekie is een dom wicht.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ricardo komt morgen toch terug, hij moet volgens mij doorbitchen vanavond. PoekieRoekie is weer goed bezig.
[..]
Wat is het toch een goor gezicht dat gepluk aan dat vette bossie haar, jakkes. Wel een geweldig gifje weer.quote:
Amanda en Brian gaan lekker buiten op het bordes zitten, want ze verwachten elk moment butler Ricardo. De twee blijken behoorlijk verschillend tegen het fenomeen butler aan te kijken. Amanda vindt het heerlijk om op haar wenken bediend te worden, maar Brian denkt daar anders over. “Ik vind het zelf lekker om mijn eigen drinken te pakken. De hoeveelheid en de hoeveelheid ijs… Ook chips wil ik graag zelf pakken”, licht hij toe. Tja, er zijn luxepaarden en werkpaarden…quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ricardo komt morgen toch terug, hij moet volgens mij doorbitchen vanavond. PoekieRoekie is weer goed bezig.
[..]
Paardentrekkers bedoel je toch?quote:
Doe geen moeite Mannie, het was niets, is niets en zal ook nooit iets worden, er is maar één oplossing:quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:57 schreef T-lex het volgende:
Het is wel Domino om iets hé...ze hebben een wedenschap.
Wie het eerst 10 potjes heeft gewonnen wint.
Prijs is volgens mij een Trio.
Als Brian wint een meid er bij...en in de kooi
Als Amanda wint een kerel en maar dan wil ze het buiten de kooi.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:55 schreef -Blurk- het volgende:
;Ik vind het zelf lekker om mijn eigen drinken te pakken. De hoeveelheid en de hoeveelheid ijs. Ook chips wil ik graag zelf pakke;, licht hij toe. Tja, er zijn luxepaarden en werkpaarden
Dan hoop ik dat Amanda wint, dat "trekt" Brian niet denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:57 schreef T-lex het volgende:
Het is wel Domino om iets hé...ze hebben een wedenschap.
Wie het eerst 10 potjes heeft gewonnen wint.
Prijs is volgens mij een Trio.
Als Brian wint een meid er bij...en in de kooi
Als Amanda wint een kerel en maar dan wil ze het buiten de kooi.
OMG, het wordt met de minuut ergerquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
Als de camera er wat dichter op had gestaan, had je de beesten rond zien vliegen
[ afbeelding ]
hij denkt echt dat hij goddelijk is, he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:50 schreef Borga het volgende:
De Paarderukker: ''door je komst verander je iemand zijn leven, dan laat je het licht zien.''
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:13 schreef mazaru het volgende:
Als de camera er wat dichter op had gestaan, had je de beesten rond zien vliegen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |