Dan hoop ik dat Tanner een gezonde eetlust heeft vandaagquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef Disana het volgende:
Brian houdt een wortel voor zijn kruis waarvan Tanner mag eten.
OMG, is hij weer bezig? Arme Tanner, nog even en hij gaat hem weer tongen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef Disana het volgende:
Brian houdt een wortel voor zijn kruis waarvan Tanner mag eten.
wat wil hij anders?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan is Huub ook een sukkel dat hij dat pikt.
Even heeeeeeeeeeeeeeeel kort, er is "paniek"om niks, die regel stond ook al in de oude AV.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou durfan.
OT:
Even serieeel kort, er is "paniek"om niks, die regel stond ook al in de oude AV.
Waar gaat het in principe om, om huillie users die ergens een foto us: Heeft iemand enig idee waarom dit allemaal gaande is op FOK!?
En?quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:14 schreef Prospera het volgende:
6. Advertenties
a. Knip
b. De in je profiel en fotoboek ingevulde gegevens zoals woonplaats, leeftijd, geslacht,
opleiding, hobby’s en beroep kunnen worden gebruikt om gerichte advertenties op onze
website te tonen. Je kunt dit voorkomen door je profiel en fotoboek leeg te maken. Wil je
helemaal niet dat we gericht adverteren dan kun je een Abonnement afsluiten. Hiermee
wordt het mogelijk gemaakt de advertenties uit te schakelen.
Vandaar dat sommigen rattenverdelgingsmiddelen als ads kregen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En?
Hoe denk je dat googleads e.d werken?>
Is Kenniet nog vrijgezel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
jammer slijmspoor nog geen brajen voor jou
Brian post gewoon incognito mee, maar google pikt hem er zo uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vandaar dat sommigen rattenverdelgingsmiddelen als ads kregen?
Oeh, hij wil toch steeds zelfmoord plegen? Ultieme kans!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Brian post gewoon incognito mee, maar google pikt hem er zo uit
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
en weer begint dat pokkewijf over dat huwelijk en dat ze nog niet getekend heeft , en ze zegt dat Claire toch niet wint hallooooooooooooooo kan dat vieze wijf nou nooit dr smoel houden dr uit ermee
De suggestie wordt gewekt dat Fok! hetgeen we posten commercieel kan en mag gebruiken. Als dat niet zo is, moet het gewoon anders geformuleerd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even heeeeeeeeeeeeeeeel kort, er is "paniek"om niks, die regel stond ook al in de oude AV.
Waar gaat het in principe om, om huillie users die ergens een foto posten op FOK!, waar dan ook, en daarna in de mail komen huilen dat de post ( met foto) gequote is, ergens anders in ene topic tevoorschijn komt, zulke dingen.
Dus wat er nu gebeurd is gewoon overdreven.
That's all.
Even h
OT.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:02 schreef yvonne het volgende:
Dus wat er nu gebeurd is gewoon overdreven.
That's all.
nee slijmspoor wilde al qan brajen beginnen maar jaap wilde nog een behandeling dus vandaar nog geen brajen voor slijmspoorquote:
Ja, niet te geloven. Als ik daar zou wonen zou ik alleen maar dit nummer zingen en draaien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:18 schreef RSie het volgende:
Ik zit ff terug te lezen, en zie dat Brian in een spijkerbroek naar de golfbaan gaat??
sinds wanneer mag je in dit soort kleding de golfbaan op????
[ afbeelding ]
Of is dit soms Brian zijn uitje die hem was toegezegd, zoals Amanda gisteren haar tandartsbezoekje had?
Tsja,.. alles om de Ketchupterror weer een beetje te doen vergeten en de heilige St.Brainless en zijn discipel tevreden te houden
Of je laat op de plasma dit instructiefilmpje voor Amanda zienquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, niet te geloven. Als ik daar zou wonen zou ik alleen maar dit nummer zingen en draaien.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:18 schreef RSie het volgende:
Ik zit ff terug te lezen, en zie dat Brian in een spijkerbroek naar de golfbaan gaat??
sinds wanneer mag je in dit soort kleding de golfbaan op????
[ afbeelding ]
Of is dit soms Brian zijn uitje die hem was toegezegd, zoals Amanda gisteren haar tandartsbezoekje had?
Tsja,.. alles om de Ketchupterror weer een beetje te doen vergeten en de heilige St.Brainless en zijn discipel tevreden te houden
Mag dit de quote van de dag worden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Disana het volgende:
Oh, en Brian gaat ook een Powerpoint slideshow presenteren 'voor mensen die van de universiteit komen'.
Ik neem aan dat die school zo'n psychopaat niet voor de klas laat staan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Sandy heeft Brian uitgenodigd voor zijn klas de kinderen toe te spreken. Brian wil overbrengen hoe ze zichzelf kunnen beheersen.
Op welke school geeft Sandy les?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Sandy heeft Brian uitgenodigd voor zijn klas de kinderen toe te spreken. Brian wil overbrengen hoe ze zichzelf kunnen beheersen.
Dat verholen neerbuigende he... Alsof Brian het toch eigenlijk allemaal veel beter weet dan mensen die gestudeerd hebben.quote:
welke 2?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
cora vind die 2 .................3 x niks en groot gelijk heeft ze.
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef Disana het volgende:
Dat verholen neerbuigende he... Alsof Brian het toch eigenlijk allemaal veel beter weet dan mensen die gestudeerd hebben.
Zelfbeheersingquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???
die gaat ze leren hoe ze zich zelf moeten beheersen dat beheerst hij namelijk heel erg goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???
Hij bleef vaag en Charlotte onderbrak hem een paar keer juichend (echt iets voor jou Brian). Een zinsnede was 'hoe het eraan toegaat'.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |