Inderdaad, misselijk van dat mensquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat Claire nu teleurgesteld is t.o.v. Charlotte, niet eens even gekeken, niet weten hoe haar jurk eruit zag, hoe zij er uit zag, wat heet vooringenomen? Dat is pas echt om te kotsen.
Tja het enige wat Charlotte tegen Claire kan hebben is dat het de vrouw van Huub is. Niet afgerekend op de persoon die je bent maar omdat ze met Huub gaat. Simpele en kortzichtige ziel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat Claire nu teleurgesteld is t.o.v. Charlotte, niet eens even gekeken, niet weten hoe haar jurk eruit zag, hoe zij er uit zag, wat heet vooringenomen? Dat is pas echt om te kotsen.
Ik vind het vreselijke nare vrouw slijmspoor met helemaal geen uitdrukking in dr klote smoellllllllllllquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja het enige wat Charlotte tegen Claire kan hebben is dat het de vrouw van Huub is. Niet afgerekend op de persoon die je bent maar omdat ze met Huub gaat. Simpele en kortzichtige ziel.
Je bent zo goed in sport slijm slijm kotsquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijke nare vrouw slijmspoor met helemaal geen uitdrukking in dr klote smoellllllllllll
haar dr weer glijen op brajen
kijk die geile slijmspoor houd ook al van pijn nu solliciteerd ze openlijk naar onderlegger van brajenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je bent zo goed in sport slijm slijm kots
Het zou werkelijk waar, helemaal nergens op slaan.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
idd zij is toch wel een mooi visitekaartje als winnaar van DGK
wat een onzin tik je nou dat is het concept van de gouden kooi toch dat is het risico dus zou niemand er recht op hebben alleen rat??? ja dus niet .quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zou werkelijk waar, helemaal nergens op slaan.....
Het komt overeen met iemand die uren in de rij staat voor een artikel en opeens komt iemand die de rij voorbij loopt en vooraan gaat staan
Ach die hele klote kooi slaat nergens meer op.Het spel valt gewoon daar niet te spelen met al die voortrekkerij en regels.Van die 5 gun ik Huub het meest de overwinning ,maar dat is op basis van show maken,het spel heeft hij niet goed gespeelt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zou werkelijk waar, helemaal nergens op slaan.....
Het komt overeen met iemand die uren in de rij staat voor een artikel en opeens komt iemand die de rij voorbij loopt en vooraan gaat staan
Vichy is toch supergoed? Het moet zeker weer meuk uit de toko van Charlotte zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef Disana het volgende:
Wat is Charlotte toch tactvol als het niet om Brian of Amanda gaat. 'Ja Cora d'r huid is heel onzuiver.'
Maar Huub kon het spel ook niet altijd goed spelen, dat hebben we toch wel gemerkt? Hij is zo vaak teruggefloten als hij iets wilde doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach die hele klote kooi slaat nergens meer op.Het spel valt gewoon daar niet te spelen met al die voortrekkerij en regels.Van die 5 gun ik Huub het meest de overwinning ,maar dat is op basis van show maken,het spel heeft hij niet goed gespeelt.
Ze heeft het nog niet gezegd, maar dat zal nog wel komen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Vichy is toch supergoed? Het moet zeker weer meuk uit de toko van Charlotte zijn.
Vichy is heel goed.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Vichy is toch supergoed? Het moet zeker weer meuk uit de toko van Charlotte zijn.
Niks mis met Vichy maar de produkten van slijmspoor zijn " je van het" hè?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef mootie het volgende:
ja asociaal he erger me er kapot aan hoe onbeschoft ze doet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft het nog niet gezegd, maar dat zal nog wel komen.
En weer praten over het hoofd van Cora heen, met Brian over Huub.
Wat een takkewijfquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:22 schreef beequeen het volgende:
Slijmspoor tegen CORA: Vichy is niks, je huid ziet er niet uit, dat kan veel mooier. Ik ben niet zo genuanceerd in mijn uitspraken, goh.....
Jaap, Huub en Claire... ik heb Brian en Amanda er nog niets over horen zeggen verder.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef noekje het volgende:
Je merkt toch dat ze bezig met de normale dingen des levens. Heel verstandig lijkt me.
Om beter ingedekt te zijn tegen rechtzaken (ik las dat Danny had gepost dat Fok! steeds vaker wordt geconfronteerd met rechtzaken en verzoekjes om gequote foto's uit de quote weg te halen en dat ze daar (logischerwijs) geen zin in hebben).quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou durfan.
OT:
Even serieus: Heeft iemand enig idee waarom dit allemaal gaande is op FOK!?
Hij heeft ook nooit goed opgelet,was drukker met vrouwen dan met zijn vijanden in de gaten houden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar Huub kon het spel ook niet altijd goed spelen, dat hebben we toch wel gemerkt? Hij is zo vaak teruggefloten als hij iets wilde doen.
Tuurlijk niet, Amanda is zoooooo mooooooi, zelfs zonder make-up. Dat ze een uur bezig is de huid van Amanda goed te reinigen, vergeet ze voor het gemak. Het wijf is werkelijk onuitstaanbaar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:28 schreef Scandalous het volgende:
Wat een takkewijfEn over vieze Amanda heeft ze zeker nooit iets negatiefs te zeggen
Tjezus!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
Cora slikt de Diana pil. Die slik je nú, roept Charlotte geschrokken. 'En dan heb je nóg zo'n acne!'
Wat een rotwijf is het ook....quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
Cora slikt de Diana pil. Die slik je nú, roept Charlotte geschrokken. 'En dan heb je nóg zo'n acne!'
Toevallig vond ze de huid van Amanda vandaag ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat een takkewijfEn over vieze Amanda heeft ze zeker nooit iets negatiefs te zeggen
Maar tegelijkertijd mag hij alles wat we posten commercieel gebruiken (ik vraag me af of dat wel klopt want het copyright ligt bij ons). Wel de lusten maar niet de lasten dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Om beter ingedekt te zijn tegen rechtzaken (ik las dat Danny had gepost dat Fok! steeds vaker wordt geconfronteerd met rechtzaken en verzoekjes om gequote foto's uit de quote weg te halen en dat ze daar (logischerwijs) geen zin in hebben).
OT:quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:30 schreef Marrije het volgende:
Om beter ingedekt te zijn tegen rechtzaken (ik las dat Danny had gepost dat Fok! steeds vaker wordt geconfronteerd met rechtzaken en verzoekjes om gequote foto's uit de quote weg te halen en dat ze daar (logischerwijs) geen zin in hebben).
Dan is Huub ook een sukkel dat hij dat pikt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
huub heeft gisteren nog in het kantoor gezegd waar jaap en brajen bij waren dat ze helemaal niet meer los mogen gaan op rat en del en brajen lulde er heel snel over heen dus niks geen terror op brajen en amanda.
Cora moet straks maar een bezoekje aan Anita brengen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
Wat een meer dan valse opmerking!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
idd. maar wel humor dat ze dat bespraken waar Brian bij wasquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan is Huub ook een sukkel dat hij dat pikt.
Wat ik daarvan begreep: de user heeft auteursrecht maar Fok! gebruiksrecht. Maar ik heb er geen verstand van. Sorry voor de off topic.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd mag hij alles wat we posten commercieel gebruiken (ik vraag me af of dat wel klopt want het copyright ligt bij ons). Wel de lusten maar niet de lasten dus.
Brian begon daar dacht k zelf over (maar kan ernaast zitten) en toen maakte Huub een belgeluid (niet zo'n bel van dingdong maar zo'n geluid dat je krijgt als je het verkeerde antwoord geeft) en zei Mag niet!.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
idd. maar wel humor dat ze dat bespraken waar Brian bij waskijken of daar een filmpje van is..
Ligt er maar net aan wat er tegenover staatquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik me de afgelopen dagen heb geergerd. Het stond al vast dat Jaap zou blijven. Maar Huub en Claire moesten natuurlijk wel nog even aangepakt worden. Met als onlogisch gevolg dat Huub of Claire op de bank terecht kwam en niet Jaap die gewoon ontslagen had kunnen worden.. IPV er een leuke dag van te maken mochten die paupers los en proberen die huwelijksdag te verknallen. Had dat dan ook beschermd. Ik snap nu ook Huub's uitval tegen Brian. Het had een spelletje moeten worden maar Brian liet zich helemaal meeslepen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
huub heeft gisteren nog in het kantoor gezegd waar jaap en brajen bij waren dat ze helemaal niet meer los mogen gaan op rat en del en brajen lulde er heel snel over heen dus niks geen terror op brajen en amanda.
Nou, en daar bleven we nou steeds op wachten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
Nee, ze is geen vrijgezel, ze is gehuwd met die man, die meekomt met het ontharen, Gerben. Zij hebben een zoon, die ook al eens is meegekomen en die zij op Brian vindt lijken, geloof ook nog een dochter, maar dat weet ik niet zeker.quote:
Ik denk wij allen hier als het straks afgelopen isquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef Marrije het volgende:
Charlotte: gaan jullie nog trouwen na de kooi?
Jaap: nou ik heb er een beetje een trauma aan over gehouden
Dan hoop ik dat Tanner een gezonde eetlust heeft vandaagquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef Disana het volgende:
Brian houdt een wortel voor zijn kruis waarvan Tanner mag eten.
OMG, is hij weer bezig? Arme Tanner, nog even en hij gaat hem weer tongen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef Disana het volgende:
Brian houdt een wortel voor zijn kruis waarvan Tanner mag eten.
wat wil hij anders?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Even heeeeeeeeeeeeeeeel kort, er is "paniek"om niks, die regel stond ook al in de oude AV.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou durfan.
OT:
Even serieeel kort, er is "paniek"om niks, die regel stond ook al in de oude AV.
Waar gaat het in principe om, om huillie users die ergens een foto us: Heeft iemand enig idee waarom dit allemaal gaande is op FOK!?
En?quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:14 schreef Prospera het volgende:
6. Advertenties
a. Knip
b. De in je profiel en fotoboek ingevulde gegevens zoals woonplaats, leeftijd, geslacht,
opleiding, hobby’s en beroep kunnen worden gebruikt om gerichte advertenties op onze
website te tonen. Je kunt dit voorkomen door je profiel en fotoboek leeg te maken. Wil je
helemaal niet dat we gericht adverteren dan kun je een Abonnement afsluiten. Hiermee
wordt het mogelijk gemaakt de advertenties uit te schakelen.
Vandaar dat sommigen rattenverdelgingsmiddelen als ads kregen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En?
Hoe denk je dat googleads e.d werken?>
Is Kenniet nog vrijgezel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
jammer slijmspoor nog geen brajen voor jou
Brian post gewoon incognito mee, maar google pikt hem er zo uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vandaar dat sommigen rattenverdelgingsmiddelen als ads kregen?
Oeh, hij wil toch steeds zelfmoord plegen? Ultieme kans!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Brian post gewoon incognito mee, maar google pikt hem er zo uit
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
en weer begint dat pokkewijf over dat huwelijk en dat ze nog niet getekend heeft , en ze zegt dat Claire toch niet wint hallooooooooooooooo kan dat vieze wijf nou nooit dr smoel houden dr uit ermee
De suggestie wordt gewekt dat Fok! hetgeen we posten commercieel kan en mag gebruiken. Als dat niet zo is, moet het gewoon anders geformuleerd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even heeeeeeeeeeeeeeeel kort, er is "paniek"om niks, die regel stond ook al in de oude AV.
Waar gaat het in principe om, om huillie users die ergens een foto posten op FOK!, waar dan ook, en daarna in de mail komen huilen dat de post ( met foto) gequote is, ergens anders in ene topic tevoorschijn komt, zulke dingen.
Dus wat er nu gebeurd is gewoon overdreven.
That's all.
Even h
OT.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:02 schreef yvonne het volgende:
Dus wat er nu gebeurd is gewoon overdreven.
That's all.
nee slijmspoor wilde al qan brajen beginnen maar jaap wilde nog een behandeling dus vandaar nog geen brajen voor slijmspoorquote:
Ja, niet te geloven. Als ik daar zou wonen zou ik alleen maar dit nummer zingen en draaien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:18 schreef RSie het volgende:
Ik zit ff terug te lezen, en zie dat Brian in een spijkerbroek naar de golfbaan gaat??
sinds wanneer mag je in dit soort kleding de golfbaan op????
[ afbeelding ]
Of is dit soms Brian zijn uitje die hem was toegezegd, zoals Amanda gisteren haar tandartsbezoekje had?
Tsja,.. alles om de Ketchupterror weer een beetje te doen vergeten en de heilige St.Brainless en zijn discipel tevreden te houden
Of je laat op de plasma dit instructiefilmpje voor Amanda zienquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, niet te geloven. Als ik daar zou wonen zou ik alleen maar dit nummer zingen en draaien.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:18 schreef RSie het volgende:
Ik zit ff terug te lezen, en zie dat Brian in een spijkerbroek naar de golfbaan gaat??
sinds wanneer mag je in dit soort kleding de golfbaan op????
[ afbeelding ]
Of is dit soms Brian zijn uitje die hem was toegezegd, zoals Amanda gisteren haar tandartsbezoekje had?
Tsja,.. alles om de Ketchupterror weer een beetje te doen vergeten en de heilige St.Brainless en zijn discipel tevreden te houden
Mag dit de quote van de dag worden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Disana het volgende:
Oh, en Brian gaat ook een Powerpoint slideshow presenteren 'voor mensen die van de universiteit komen'.
Ik neem aan dat die school zo'n psychopaat niet voor de klas laat staan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Sandy heeft Brian uitgenodigd voor zijn klas de kinderen toe te spreken. Brian wil overbrengen hoe ze zichzelf kunnen beheersen.
Op welke school geeft Sandy les?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Sandy heeft Brian uitgenodigd voor zijn klas de kinderen toe te spreken. Brian wil overbrengen hoe ze zichzelf kunnen beheersen.
Dat verholen neerbuigende he... Alsof Brian het toch eigenlijk allemaal veel beter weet dan mensen die gestudeerd hebben.quote:
welke 2?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
cora vind die 2 .................3 x niks en groot gelijk heeft ze.
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef Disana het volgende:
Dat verholen neerbuigende he... Alsof Brian het toch eigenlijk allemaal veel beter weet dan mensen die gestudeerd hebben.
Zelfbeheersingquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???
die gaat ze leren hoe ze zich zelf moeten beheersen dat beheerst hij namelijk heel erg goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???
Hij bleef vaag en Charlotte onderbrak hem een paar keer juichend (echt iets voor jou Brian). Een zinsnede was 'hoe het eraan toegaat'.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |