Ja, niet te geloven. Als ik daar zou wonen zou ik alleen maar dit nummer zingen en draaien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:18 schreef RSie het volgende:
Ik zit ff terug te lezen, en zie dat Brian in een spijkerbroek naar de golfbaan gaat??
sinds wanneer mag je in dit soort kleding de golfbaan op????
[ afbeelding ]
Of is dit soms Brian zijn uitje die hem was toegezegd, zoals Amanda gisteren haar tandartsbezoekje had?
Tsja,.. alles om de Ketchupterror weer een beetje te doen vergeten en de heilige St.Brainless en zijn discipel tevreden te houden
Of je laat op de plasma dit instructiefilmpje voor Amanda zienquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, niet te geloven. Als ik daar zou wonen zou ik alleen maar dit nummer zingen en draaien.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:18 schreef RSie het volgende:
Ik zit ff terug te lezen, en zie dat Brian in een spijkerbroek naar de golfbaan gaat??
sinds wanneer mag je in dit soort kleding de golfbaan op????
[ afbeelding ]
Of is dit soms Brian zijn uitje die hem was toegezegd, zoals Amanda gisteren haar tandartsbezoekje had?
Tsja,.. alles om de Ketchupterror weer een beetje te doen vergeten en de heilige St.Brainless en zijn discipel tevreden te houden
Mag dit de quote van de dag worden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Disana het volgende:
Oh, en Brian gaat ook een Powerpoint slideshow presenteren 'voor mensen die van de universiteit komen'.
Ik neem aan dat die school zo'n psychopaat niet voor de klas laat staan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Sandy heeft Brian uitgenodigd voor zijn klas de kinderen toe te spreken. Brian wil overbrengen hoe ze zichzelf kunnen beheersen.
Op welke school geeft Sandy les?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Sandy heeft Brian uitgenodigd voor zijn klas de kinderen toe te spreken. Brian wil overbrengen hoe ze zichzelf kunnen beheersen.
Dat verholen neerbuigende he... Alsof Brian het toch eigenlijk allemaal veel beter weet dan mensen die gestudeerd hebben.quote:
welke 2?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
cora vind die 2 .................3 x niks en groot gelijk heeft ze.
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef Disana het volgende:
Dat verholen neerbuigende he... Alsof Brian het toch eigenlijk allemaal veel beter weet dan mensen die gestudeerd hebben.
Zelfbeheersingquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???
die gaat ze leren hoe ze zich zelf moeten beheersen dat beheerst hij namelijk heel erg goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???
Hij bleef vaag en Charlotte onderbrak hem een paar keer juichend (echt iets voor jou Brian). Een zinsnede was 'hoe het eraan toegaat'.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |