Zoiets inderdaad....maar dan toch weer met wat verschil...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Meest kloppend op dezelfde manier als dat Charlotte onpartijdig is?
Dat gaat ze hoe dan ook wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah...dan moet ze maar dood.....
Ja zoiets zij hij. Ik kreeg het idee dat het geluid weg werd gedraait.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef Disana het volgende:
Wat zei Brian nou net tegen Marco? Hij zei 'Draadloos internet hebben we net opgezet'. Maar ik miste het verband.
Die zin verstond ik wel goed. Maar wat ervoor werd gezegd miste ik. Misschien gaat het wel gewoon over die ballonnen van vannacht.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja zoiets zij hij. Ik kreeg het idee dat het geluid weg werd gedraait.
Dat hoorde ik ook maar Brian's audio viel plotseling weg, toevallig hè?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef Disana het volgende:
Wat zei Brian nou net tegen Marco? Hij zei 'Draadloos internet hebben we net opgezet'. Maar ik miste het verband.
Amanda moet zo autorijden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:10 schreef T-lex het volgende:
Daar komt Marco al met de golfkar.
B&A vertrekken voor hun golfles.
Edit...alleen Brian gaat weg...vaag!![]()
Je zou bijna denken dat Brian daar iets gedaan heeft met het Draadloos Internet. PSP? Draadloos Internet? Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook maar Brian's audio viel plotseling weg, toevallig hè?
Ervoor vroeg Marco iets als: Wat is dat, een detector ofzo?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zin verstond ik wel goed. Maar wat ervoor werd gezegd miste ik. Misschien gaat het wel gewoon over die ballonnen van vannacht.
ok...dank!quote:
Ik vertrouw Brian voor geen meter, maar ik heb die PSP al weken niet gezien. Heeft Mike die niet meegenomen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
Je zou bijna denken dat Brian daar iets gedaan heeft met het Draadloos Internet. PSP? Draadloos Internet? Ik weet genoeg.
Onzin, hij maakte een grapje, denk toch asjeblief eens naquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Brian daar iets gedaan heeft met het Draadloos Internet. PSP? Draadloos Internet? Ik weet genoeg.
Dan mag hij tijdens het golfen waarschijnlijk draadloos internetten op de zakcomputer van marco.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef Disana het volgende:
wat een schreeuwtekstquote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Ah okee, dan was het dus gewoon een grapje (voorzover Brian grapjes kan maken dan).quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:19 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ervoor vroeg Marco iets als: Wat is dat, een detector ofzo?
'Stil' protest/leven?quote:
. Een gebruiker of user is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade, direct ofquote:
Ik hou durfan.quote:
Snap er niks van...dat ze moest rijden was toch juist de reden dat ze niet mee kon naar de golbaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom gaat amanda niet meer autorijden?
Shit, dus ik kan de emotionele schade die deze cap mij oplevert niet op jou verhalen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
. Een gebruiker of user is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade, direct of
indirect en zowel materieel als immaterieel, die voortvloeit uit handelingen en gedragingen
van de gebruiker. Ik ga echt geen risico lopen.
Ik vind het vreemd dat Brian zegt dat ze het Draadloos Internet hebben opgezet. Wat waarschjinlijk betekend dat hij de toegangcodes kent. Maar de link leggen waarom hij iets met dat draadloos Internet heeft gedaan kan ik niet leggen. Waarom zeg je zoiets op de streams en waarom werd het half weggedraait? Ik vraag me dan ook af in hoeverre die gast onder toezicht staat van de Febo daar op die golfbaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzin, hij maakte een grapje, denk toch asjeblief eens na![]()
Als je al ergens draadloos internet hebt, dan ga je dat toch echt niet roepen op de streams.....
ze voelt zich wat ziekjes... thats allquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:44 schreef akveor het volgende:
Huub tegen Claire: Hallo schatje... het is niet echt jou dag vandaag hè?
Is er iets gebeurt of gewoon met het verkeerde been uit bed?
hij dacht al van de streams af te zijn denk ik, en vergeet niet derrel weet alles van internet en daar hadden ze het ook al over in het kantoor toen derrel die avond naar huis ging.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Brian zegt dat ze het Draadloos Internet hebben opgezet. Wat waarschjinlijk betekend dat hij de toegangcodes kent. Maar de link leggen waarom hij iets met dat draadloos Internet heeft gedaan kan ik niet leggen. Waarom zeg je zoiets op de streams en waarom werd het half weggedraait? Ik vraag me dan ook af in hoeverre die gast onder toezicht staat van de Febo daar op die golfbaan.
idd zij is toch wel een mooi visitekaartje als winnaar van DGKquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:56 schreef akveor het volgende:
Wat is Claire toch een lief en beschaafd meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |